Slim gedaan dus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:53 schreef Wombcat het volgende:
Trentinook geen trap gedaan in de laatste 15 km.
Lekker linkeballen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:53 schreef Wombcat het volgende:
Trentinook geen trap gedaan in de laatste 15 km.
Anders had Simon op zeker gewonnen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Albasini heeft gewoon teveel gedaan om het te houden.
Uiteraard, slim gedaan dus, maar ik gun het dan liever iemand die er wel iets voor heeft gedaan..quote:
Ditquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, slim gedaan dus, maar ik gun het dan liever iemand die er wel iets voor heeft gedaan..
Hij had mss wel eerder aan moeten gaan. Burghard kan toch niet sprinten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:54 schreef Ambrosius het volgende:
Albasini heeft gewoon teveel gedaan om het te houden.
Verschil met enkele anderen is dat Trentin al 2 weken mee op de kop van het peloton aan het sleuren is in tegenstelling tot een Rojas die nooit iets doet, ook vandaag niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Uiteraard, slim gedaan dus, maar ik gun het dan liever iemand die er wel iets voor heeft gedaan..
quote:
Wat een etappe wordt datquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
TDF / [Etappe 15] Givors - Mont Ventoux #1 Quatorze Juillet
Ook weer waar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Verschil met enkele anderen is Trentin al 2 weken mee op de kop van het peloton aan het sleuren is.
Trentin heeft er evenveel voor gedaan als de rest.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
En 14.10 pas tv. Dus dan missen we alle Franse kopgroepen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Om 10:35 begint de etappe al. Zo'n 6:30 op de fiets
.
Ook gewoon stiekem de sterkhouder voor Cavendish, heeft voor verschillende zeges gezorgd waarvan men op Sporza beweerde dat het vooral dankzij Steegmans was. Vooral in de Giro dan, maar ook die eerste zege van Cav in deze Tour.quote:
Eerst zo'n 210 km vlak, boeit toch vrij weinig. En dan naarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:58 schreef kilon het volgende:
[..]
En 14.10 pas tv. Dus dan missen we alle Franse kopgroepen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst zo'n 210 km vlak, boeit toch vrij weinig. En dan naar
[ afbeelding ]
Hoewel, vlak... zitten wat bulten in die 90% van de mensen in dit topic met 5 literkuubwatt epo nog niet over komen (zoals ik)... Maar voor die profs weinig slopends.quote:
Fish-o-maniaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog vissen kijken.
quote:Het peloton komt binnen op 7.20. Talansky doet goede zaken; hij stijgt in het klassement van 17 naar 12.
Ik wou net zeggen, vlak is toch anders. Ook zit vlak voor de Ventoux nog een niet gecategoriseerd klimmetje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoewel, vlak... zitten wat bulten in die 90% van de mensen in dit topic met 5 literkuubwatt epo nog niet over komen (zoals ik)... Maar voor die profs weinig slopends.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Hoewel, vlak... zitten wat bulten in die 90% van de mensen in dit topic met 5 literkuubwatt epo nog niet over komen (zoals ik)... Maar voor die profs weinig slopends.
Na zo'n afstand ff de Ventoux op stoempen... pffffft..
daarom zijn het ook pro'squote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:00 schreef muzas het volgende:
[..]
Na zo'n afstand ff de Ventoux op stoempen... pffffft..
DeGeestwitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 17:06:06#TDF - @RGUpdate is the best Belkin rider in stage 14 of @letour. He finished 27th, @baukemollema 29th at 4:22:28 (+7'17"). reageer retweet
Zie het al helemaal voor me dat ze dan in het Engels naar mij toekomen en dat ik dan even de gehele etappe in het Nederlands met ze door neem en dan aan het eind en terug naar jouw Herbert.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:06 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik vind het flauw dat Trentin dat niet doet
Wel weer topfavoriet om dat ook te winnen, terwijl ze gisteren 20 minuten verlorenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:07 schreef Pino112 het volgende:
Movistar wint het ploegenklassement vandaag
En dat terwijl ie op zn dooie akkertje wieletje liet wisselen, stuurtje ff goed, schoentjes ff poetsen, ff in bad, scheren, HIMYM kijken, en verder fietsen.... .quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:06 schreef marcodej het volgende:
DeGeestwitter:TeamBelkin twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 17:06:06#TDF - @RGUpdate is the best Belkin rider in stage 14 of @letour. He finished 27th, @baukemollema 29th at 4:22:28 (+7'17"). reageer retweet
ff de puntjes op de i zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:08 schreef muzas het volgende:
[..]
En dat terwijl ie op zn dooie akkertje wieletje liet wisselen, stuurtje ff goed, schoentjes ff poetsen, ff in bad, scheren, HIMYM kijken, en verder fietsen.... .
Het is ook maar een berg met stijgingspercentages.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef kilon het volgende:
Eerste keer de Ventoux op. Ik hoop dat hij beseft dat het niet zomaar een colletje is.
Dat weet hij vast wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Valt me op dat hij er nog nooit eens op gereden is. Dat zou toch eigenlijk moeten, dan weet je wat je te wachten staat.
Zometeen verliest ie hier de Tour!1quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef freaky40 het volgende:
Valt me op dat hij er nog nooit eens op gereden is. Dat zou toch eigenlijk moeten, dan weet je wat je te wachten staat.
Ellen ten Damme?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef DSVM het volgende:
Ten damme ziet er altijd depressief uit zegalsof hij ieder moment in huilen kan uitbarsten
Ellen is vaak wel vrolijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef DSVM het volgende:
Ten damme ziet er altijd depressief uit zegalsof hij ieder moment in huilen kan uitbarsten
Hij moest op het voorlaatste klimmetje al bijna lossen, vraag me af of hij nog veel kon. Hij heeft trouwens wel veel werk gedaan toen Lampre en Euskaltel aan het achtervolgen waren. Maar overall zou een Albasini het wat dat betreft meer verdiend hebben ja...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:55 schreef Marcoss het volgende:
[..]
'marginal giraffes'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:16 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij is volgens mij wel veel opgetrokken met giraffes
Das waar jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Limburg is toch een soort van reserve-België?
Door zo hard te fietsen blijven de rode bloedlichaampjes de parasieten voor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de afgrijselijke worm van Froome waardoor ie zo snel fietst.
Ik kan het ook bijna niet kijken, zoveel plaatsvervangende schaamtequote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:25 schreef Pino112 het volgende:
Ah, de afgrijselijke worm van Froome waardoor ie zo snel fietst.
Haha iddquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik kan het ook bijna niet kijken, zoveel plaatsvervangende schaamte
En dan zo'n hoofd erbij -->
Ja en film het en zet het op FOKquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
Ik krijg een neiging om op de Ventoux naast hem te gaan rennen met een grote worm in mijn handen
goed idee welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
Ik krijg een neiging om op de Ventoux naast hem te gaan rennen met een grote worm in mijn handen
Da's niet plots hoor, dat is het hele jaar al zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
Er is een Nederlander 2de en plots zoveel haat richting Froome
Vind ik ook, wie zorgt voor de worm, ik zorg wel voor de trip richting de alpenquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:28 schreef debeterebob het volgende:
Je brengt me zeker tot aan Luxemburgquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind ik ook, wie zorgt voor de worm, ik zorg wel voor de trip richting de alpen
Zijn laatste koers die hij zag was de vorige tour. Dus ja ik snap zijn perceptie wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's niet plots hoor, dat is het hele jaar al zo.
Froome de heiden die geen Martiaans kan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:32 schreef ZoDiep het volgende:
Mart net: 'did you make an appointment'? Je ziet froom zo van
Echt hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:32 schreef ZoDiep het volgende:
Mart net: 'did you make an appointment'? Je ziet froom zo van
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:34 schreef ZoDiep het volgende:
Nogmaals de laatste kilometers, ze weten het anders ook niet meer
quote:
fixedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's niet plots hoor, dat is het hele jaar al al vanaf de vuelta in 2011 zo.
Lopez Garcia heeft volgens mij de hele tour nog geen deuk in een pakje boter getrapt. Die kan sparen wat 'ie wil , dan wordt het nog niks.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:35 schreef Pino112 het volgende:
179. GBR THOMAS Geraint 9 SKY PROCYCLING 04h 25' 33'' + 10' 22''
180. BEL WILLEMS Frederik 29 LOTTO-BELISOL 04h 26' 22'' + 11' 11''
181. ESP LOPEZ GARCIA David 5 SKY PROCYCLING 04h 26' 22'' + 11' 11''
Sky vandaag laatste en tweenalaatste.. Sparen voor morgen of gewoon helemaal kapot?
Hmm oke. En Thomas Geraint is wel aardig matig vandaag volgens mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:52 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Lopez Garcia heeft volgens mij de hele tour nog geen deuk in een pakje boter getrapt. Die kan sparen wat 'ie wil , dan wordt het nog niks.
Die is toch ook al vaker snel gelost geweest? Wel iets minder opvallend slecht dan Lopez Garcia, maar briljant was het zeker niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hmm oke. En Thomas Geraint is wel aardig matig vandaag volgens mij.
Hoe ze Lopez ooit hebben kunnen selecterenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:05 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die is toch ook al vaker snel gelost geweest? Wel iets minder opvallend slecht dan Lopez Garcia, maar briljant was het zeker niet.
Lopez reed een goede Dauphiné.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hoe ze Lopez ooit hebben kunnen selecterenNeem dan Eisel of Knees mee
Het team heeft ook wel veel pech natuurlijk met Hagen en Kyrienka.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Lopez reed een goede Dauphiné.
Hilaire heeft t op 0:50 over een of andere klootzakquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:43 schreef Marcoss het volgende:
http://nos.nl/video/529232-ze-zullen-me-nu-wel-dom-vinden.html
Er is iemand kwaad, zo te zien
Volgens mij is Hoogerland een beetje boosquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:45 schreef Sautor het volgende:
[..]
Hilaire heeft t op 0:50 over een of andere klootzak
Ja en terecht, ze hadden gewoon toen Euskaltel aan het rijden was een handje moeten toesteken. Maar zoals al vaker blijkt is het maar een ongeorganizeerde bende daar, waar iedereen maar een beetje voor zichzelf bezig isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij is Hoogerland een beetje boos
En wel terecht. Wat een geklooi.
Als ze maar met 3 gaan springen in plaats van 7quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:50 schreef Sautor het volgende:
[..]
Ja en terecht, ze hadden gewoon toen Euskaltel aan het rijden was een handje moeten toesteken. Maar zoals al vaker blijkt is het maar een ongeorganizeerde bende daar, waar iedereen maar een beetje voor zichzelf bezig is
Niet hoor. Iedereen mag Froome, want eindbaas. Iedereen haat Mollema want Nederlander, 2equote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Da's niet plots hoor, dat is het hele jaar al zo.
Andersom.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:05 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet hoor. Iedereen mag Froome, want eindbaas. Iedereen haat Mollema want Nederlander, 2e, Belkin
, is geen goede renner
etc.
Nouja, als je met 7 man gaat springen, en de ontsnapping is de 2e keer raak, is wat voor te zeggen. Maar ze rijden gewoon waardeloos. Ik kan me voorstellen dat ze met Poel (evt de Gendt) nog hopen op wat in de bergen, maar die andere 7 die moeten er gewoon bijzitten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ze maar met 3 gaan springen in plaats van 7
Dus alleen Boeckmans, Flecha en Hoogerland?
Mooi interview hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:43 schreef Marcoss het volgende:
http://nos.nl/video/529232-ze-zullen-me-nu-wel-dom-vinden.html
Er is iemand kwaad, zo te zien
Ze zijn nog met 9 he? Denk dat de van Poppels inderdaad niet aan zouden vallen en de andere 7 wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:47 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Mooi interview hoor.
Sporter die weet dat ze massaal een kans hebben gemist.
Vraag mij wel af welke 7 moesten aanvallen. Danny kan je er toch niet op uit sturen op dit parcours. Boy kan dit ook niet. Hou je er 5 over.
Wel duidelijk dat de ploeg echt drijfzand is. Falen opzichtig en Hoogerland weet het.
Poels en de gendt mochten toch rusten voor morgen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ze zijn nog met 9 he? Denk dat de van Poppels inderdaad niet aan zouden vallen en de andere 7 wel.
Oh, zou kunnen, dan mochten de Poppels misschien dus wel aanvallen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Poels en de gendt mochten toch rusten voor morgen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |