Of Van de Dam?quote:
Wie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:56 schreef Nober het volgende:
Belkin, Saxo en Movistar hopelijk in hetzelfde hotel vanavond, even bespreken hoe Sky kapot te maken.
[..]
Of Van de Dam?
Ik gok dat Van Hummel er morgen niet afgereden wordt op de Ventoux.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit wordt de grote comeback van Pinot (voor de ritzege).
Misschien ook niet.
Hij hoeft iif niet te dalen. Nou ja, na de rit wel natuurlijk, maar dan kan 'ie het rustig aan doenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:24 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dit wordt de grote comeback van Pinot (voor de ritzege).
Misschien ook niet.
Ik verwacht eigenlijk dat Froome als eerste boven is. Hopelijk verliezen Ten Dam en Mollema niet op de andere klassementsrenners, met wat mazzel pakken ze misschien wat tijd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef kilon het volgende:
Als ik zo de reacties van Mollema en vooral Ten Dam hoor, kan het wel eens een tegenvallende dag worden. Natuurlijk hoop ik van niet, maar ik dek me vast in.
Zou 'ie echt zo dom zijn om morgen weer proberen mee te zitten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:28 schreef TLC het volgende:
1 ding is zeker ;
Hoogerland zit morgen mee in een kopgroep
(en hij finished in de bus)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's your Stannis?
Wat waren hun reacties dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef kilon het volgende:
Als ik zo de reacties van Mollema en vooral Ten Dam hoor, kan het wel eens een tegenvallende dag worden. Natuurlijk hoop ik van niet, maar ik dek me vast in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |