Doe dat maar ja, studenten feesten zijn gaafquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:59 schreef Arolsen het volgende:
Nouja ik moet er vandoor. Ik ga wel alleen denk ik. Zal nog wel even melden hoe het was.
Dit dusquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef Disana het volgende:
Het is leuk dat ze de buurt uitnodigen en het is een leuke manier om met wat buurtbewoners kennis te maken. Als ik jou was, zou ik zeker gaan.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:59 schreef Snakey het volgende:
TS' vriendin heeft een kort pittig kapsel en loopt in bloemetjesjurken van haar oma. Je moet je tenslotte naar je leeftijd gedragen he.
Tsk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef Arolsen het volgende:
In de straat achter de straat waar ik woon staan twee studentenhuizen naast elkaar. Deze geven een groot feest. Daarbij is ook de buurt uitgenodigt. Ik vind het wel leuk en wil er wel even langs gaan om gezellig even kennis te maken.
Maar nu loopt mijn vriendin te zeuren dat ze het maar "kansloos" vind en het niet meer bij onze leeftijd past (ik ben achter in de 20). Als ik vertel dat ik het gewoon gezellig en sociaal vind en kennis wil maken met de mensen in de buurt krijg ik als antwoord "ja je hebt er de rest van het jaar ook niets mee". Nee, dat gaat ook niet gebeuren als ik niet gewoon op hun uitnodiging inga.
Hoe krijg ik haar dat rare idee uit haar hoofd?
Dit! What elsequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:59 schreef wickedmen het volgende:
Ze is bang dat je al die ho's daar bangt.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef shmoopy het volgende:
Nee, hij mag niet meer op FOK!, daar is ie nu echt te oud voor, hoor.
quote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef shmoopy het volgende:
Nee, hij mag niet meer op FOK!, daar is ie nu echt te oud voor, hoor.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef Monolith het volgende:
Vriendin dumpen, naar het feestje gaan en een leuke 21 jarige studente aan de haak slaan.
GVD, hahaha.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:38 schreef Awesome_ het volgende:
JE WIL ALLEEN MAAR NAAR ANDERE WIJVE LIGGE KIJKEN HE !!! KIJK UIT DAT JE JE NEK NIET BREEKT BEN IK SOMS NIET GENOEG VOOR JE???? BEETJE LAFJES HIER JE VERHAAL DOEN ANONIEM BAHBAH!! IK ZAG JE OOK WEL GEILEN OP ILSE GISTERAOND
Nu ga je te ver, alsof een studentje daar tegen op kan.quote:Op maandag 15 juli 2013 03:22 schreef SpartaTurken het volgende:
je hebt een zeikwijf
dumpen
kom op, doe het
zelfs als ze lekker is en je zaad slikt
Snap het probleem ook niet... Ben zelf straks 27 als ik klaar ben dus ehh... =p Kijk als je nou 45 was ofzo. Zelfs dan kan je nog een biertje gaan doen met studenten trouwens, vinden ze toch niet erg hahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef Arolsen het volgende:
In de straat achter de straat waar ik woon staan twee studentenhuizen naast elkaar. Deze geven een groot feest. Daarbij is ook de buurt uitgenodigt. Ik vind het wel leuk en wil er wel even langs gaan om gezellig even kennis te maken.
Maar nu loopt mijn vriendin te zeuren dat ze het maar "kansloos" vind en het niet meer bij onze leeftijd past (ik ben achter in de 20). Als ik vertel dat ik het gewoon gezellig en sociaal vind en kennis wil maken met de mensen in de buurt krijg ik als antwoord "ja je hebt er de rest van het jaar ook niets mee". Nee, dat gaat ook niet gebeuren als ik niet gewoon op hun uitnodiging inga.
27 en dan al een suffe ouwe zeur? Gaat nog iets worden als ze straks 35 is ofzo. Moet er niet aan denken dat soort zeurfiguren.quote:
Whaha iets met een duim. TS wordt een suf burgermannetje door zijn suffe vriendin.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:09 schreef Arolsen het volgende:
Ik wil op zich wel zelf maar leuker is gewoon met 2en. Bovendien heb ik ook geen zin in chagrijnig gedoe.
Niet iedereen houdt van (studentikoze) feestjes hèquote:Op maandag 15 juli 2013 08:37 schreef Nielsch het volgende:
27 en dan al een suffe ouwe zeur? Gaat nog iets worden als ze straks 35 is ofzo. Moet er niet aan denken dat soort zeurfiguren.
Het gaat gewoon om de hele instelling. Ze hoeft van mij echt niet tot 05:00 's nachts drankspelletjes te doen daar, maar als er nieuwe mensen in de buurt komen wonen en die nodigen je uit voor een feestje kun je toch best even een uur je gezicht laten zien? Zo leer je tenminste wat mensen kennen. En als ze dat al niet eens op kan brengen hoeft ze niet zo te zaniken dat hij daar te oud voor is als haar partner wel wil gaan.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van (studentikoze) feestjes hèWat een gezeik over zijn vriendin zeg. Ze hield tijdens haar studie al niet van dat soort feestjes, waarom moet ze nu wel ineens heen? Niet iedereen is hetzelfde. Godzijdank.
En ondertussen ben ik benieuwd of TS wel is gegaan en hoe het was.
Dan nog hoef je niet te gaan als je daar geen zin in hebt. Maar met dat laatste ben ik het wel eens: als je partner wel wil gaan dan daar vooral niet over zeuren, maar hem een leuke avond wensen.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:21 schreef Nielsch het volgende:
Het gaat gewoon om de hele instelling. Ze hoeft van mij echt niet tot 05:00 's nachts drankspelletjes te doen daar, maar als er nieuwe mensen in de buurt komen wonen en die nodigen je uit voor een feestje kun je toch best even een uur je gezicht laten zien? Zo leer je tenminste wat mensen kennen. En als ze dat al niet eens op kan brengen hoeft ze niet zo te zaniken als haar partner wel wil gaan.
Het gaat denk ik ook meer om het feit dat ze "moeilijk" gaat doen tegen TS, dan dat ze er zelf geen zin in heeft.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van (studentikoze) feestjes hèWat een gezeik over zijn vriendin zeg. Ze hield tijdens haar studie al niet van dat soort feestjes, waarom moet ze nu wel ineens heen? Niet iedereen is hetzelfde. Godzijdank.
En ondertussen ben ik benieuwd of TS wel is gegaan en hoe het was.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:12 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Gaat ze chagrijnig doen als jij wel gaat?
Jezus, man, wat een zeikwijf heb je.
Lekker samen vertrutten op de bank, daar hebben we toch helemaal geen andere mensen bij nodig, hé, schat?
En met een beetje pech kom je pas achter haar ware aard als je al kinderen hebt gemaaktquote:Op maandag 15 juli 2013 10:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het gaat denk ik ook meer om het feit dat ze "moeilijk" gaat doen tegen TS, dan dat ze er zelf geen zin in heeft.
Maat van me is ook in de val getrapt van zo'n kenau. Op verjaardagsfeestjes om 12 uur aan zijn oren weggesleept worden door zijn wijf, als ze al komen. Waar de rest van de groep een grote villa huurt in de Ardennen om gezellig met zijn allen vakantie te vieren, moet hij naar de camping in Frankrijk rijden, want "ze hebben die caravan niet voor niets gekocht". Kuthoer. Als het aan haar lag zou ze hem een hondenriem om doen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:18 schreef Kreator het volgende:
Ik zou echt niet gaan dan. Wat is nou belangrijker, je vriendin of je sociale leven?
Dat is niet grappig. Dat is toezicht houden.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:18 schreef Arolsen het volgende:
Nou ik ben toch geweest. En het grappige is, ze kwam mee!
Moeilijk joh, accepteren dat andere mensen andere ideëen hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:45 schreef Arolsen het volgende:
Je weet het prachtig te verwoordenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:23 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Het gaat denk ik ook meer om het feit dat ze "moeilijk" gaat doen tegen TS, dan dat ze er zelf geen zin in heeft.
Maat van me is ook in de val getrapt van zo'n kenau. Op verjaardagsfeestjes om 12 uur aan zijn oren weggesleept worden door zijn wijf, als ze al komen. Waar de rest van de groep een grote villa huurt in de Ardennen om gezellig met zijn allen vakantie te vieren, moet hij naar de camping in Frankrijk rijden, want "ze hebben die caravan niet voor niets gekocht". Kuthoer. Als het aan haar lag zou ze hem een hondenriem om doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |