Totti lijkt me stug, is De Rossi al weg?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eriksen en Strootman op het middenveldWie gaat daar weg dan?
Schijnt opweg naar Chelsea, best ziekquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Totti lijkt me stug, is De Rossi al weg?
Als Pjanic weggaat willen ze Eriksen halen volgens mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Eriksen en Strootman op het middenveldWie gaat daar weg dan?
Goeie speler, vreemd dat Juventus hem niet wil, hij speelt goed met Pirloquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Schijnt opweg naar Chelsea, best ziek
Hou oud is De Rossi?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goeie speler, vreemd dat Juventus hem niet wil, hij speelt goed met Pirlo
Hoezo niet, als het een goede speler is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen geld maar aan uitgeven lijkt me
Omdat hij al snel over zijn top is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo niet, als het een goede speler is.
Maakt dat wat uit? Als hij nog 2-3 seizoenen goed is is het een prima aankoop.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat hij al snel over zijn top is.
Hij zal wel wat moeten kosten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maakt dat wat uit? Als hij nog 2-3 seizoenen goed is is het een prima aankoop.
Prima.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Die weddenschap kun je bewaren voor volgend jaar, Eriksen gaat gewoon bijtekenen.
Ik ben toch bang dat hij nog vertrektquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Die weddenschap kun je bewaren voor volgend jaar, Eriksen gaat gewoon bijtekenen.
Word Ajax niet slechter van.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben toch bang dat hij nog vertrekt
Bij lange na niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste speler van Ajax. En van de Eredivisie.
Trollquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij lange na niet.
Niet eens top 10.
Moet je niet willen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Maakt voor een club als Chelski niet zo veel uit, die hebben geen financiële beperkingquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ga je toch geen geld maar aan uitgeven lijkt me
Bloedserieus. Heeft me nog nooit iets bijzonders laten zien.quote:
Moet je ook een keer een wedstrijd van Ajax kijkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bloedserieus. Heeft me nog nooit iets bijzonders laten zien.
Echt een goeie speler hoor, zijn er maar weinig van zijn niveau in NL, eigenlijk geenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ach, ze zien allemaal de nieuwe Messi in hem, dus geef het maar op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mourinho laat iedere club met een puinhoop achter, hij heeft wel kwaliteiten maar het gaat wel ten koste van veel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
Madrid kon vorig jaar Isco, die van Arsenal en nog eentje van Malaga voor 20 miljoen krijgen..
Perez had het bijna afgerond, komt Mourinho aan dat hij ze niet nodig heeft
Ze halen in elk geval wat Spanjaarden. Dat is al positief.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:31 schreef Doublepain het volgende:
Madrid kon vorig jaar Isco, die van Arsenal en nog eentje van Malaga voor 20 miljoen krijgen..
Perez had het bijna afgerond, komt Mourinho aan dat hij ze niet nodig heeft
Prijsvechtertje, zoals v/d Gijp zegt. Totaal geen oog voor de langere termijn die Mourinho.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mourinho laat iedere club met een puinhoop achter, hij heeft wel kwaliteiten maar het gaat wel ten koste van veel.
Hij oogt niet spectaculair maar is echt een hele capabele intelligente voetballerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ach, ze zien allemaal de nieuwe Messi in hem, dus geef het maar op.
Het is bewolkt buiten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
Boelers. Waarom zitten jullie binnen?
Het is wel grappig hoe snel het kan veranderen, maar hij had ze ook niet nodig als je ziet wie hij allemaal had op het middenveld. Maar ik lees nu dat Isco bij Real speelt, toch wel grappigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Mourinho laat iedere club met een puinhoop achter, hij heeft wel kwaliteiten maar het gaat wel ten koste van veel.
nog niet zo lang wakker vanavond stapje zettenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
Omdat het fris is buitenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef kapiteintje het volgende:
Moet V/D Gijp zeggen, zijn enige drijfveer was geld en de idioot uithangen, maar goed misschien herkent hij zichzelf gewoon op dat gebied.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Prijsvechtertje, zoals v/d Gijp zegt. Totaal geen oog voor de langere termijn die Mourinho.
En hebben ze huppelepup mendi? ook nog gehaald voor 35 miljoen en dan heb je Özil Modric ook nogquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Het is wel grappig hoe snel het kan veranderen, maar hij had ze ook niet nodig als je ziet wie hij allemaal had op het middenveld. Maar ik lees nu dat Isco bij Real speelt, toch wel grappig
Van der Gijp ergerde zich ook aan v/d Meyde. Terwijl dat die twee best op elkaar lekenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:35 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moet V/D Gijp zeggen, zijn enige drijfveer was geld en de idioot uithangen, maar goed misschien herkent hij zichzelf gewoon op dat gebied.
Van der Meyde heeft meer uit zijn carrière gehaald, kan je nagaan, Gijp had tig meer talentquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van der Gijp ergerde zich ook aan v/d Meyde. Terwijl dat die twee best op elkaar leken.
Kaka ook nog?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
En hebben ze huppelepup mendi? ook nog gehaald voor 35 miljoen en dan heb je Özil Modric ook nog
Ik verwacht dat Modric wel weggaat naar Chelsea. Samen met de Rossi op het middenveld.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
En hebben ze huppelepup mendi? ook nog gehaald voor 35 miljoen en dan heb je Özil Modric ook nog
Gijp zegt ook vaak genoeg dat hij op de training wel zag dat hij minder talent had als Gullit en van Basten enzo. Maar Gijp is gewoon een levensgenieter.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van der Meyde heeft meer uit zijn carrière gehaald, kan je nagaan, Gijp had tig meer talent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |