Die van Michael Jackson.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
Raad mij eens een goede thriller aan.
The Butterfly Effect al gezien?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
Raad mij eens een goede thriller aan.
Ik zweer op 't graf van m'n moeder dat ik nog erbij wou typen inb4 lame Michael Jackson verwijzing van JR of Stijn.quote:
Dat soort grapjes ben ik voorbijgestreefd. Alleen JR-Style-93 heeft zulke domme humor. Ik ben momenteel bezig met FM dus heel actief/scherp ben ik nu niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zweer op 't graf van m'n moeder dat ik nog erbij wou typen inb4 lame Michael Jackson verwijzing van JR of Stijn.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat soort grapjes ben ik voorbijgestreefd. Alleen JR-Style-93 heeft zulke domme humor. Ik ben momenteel bezig met FM dus heel actief/scherp ben ik nu niet.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw schuld. Nu ook al 2-0
Had je maar bier moeten drinken, dan gebeuren zulke dingen niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jouw schuld. Nu ook al 2-0
In het tweede seizoen dat ik bij Rijnsburg zat, had ik constant dat er in de 80e minuut of iets dieper de gelijkmaker werd gescoordquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:22 schreef Typisch het volgende:
Na dit heb ik fm niet meer aangeraakt.
[ afbeelding ]
Nee, die nog niet. Laat ik die eens downloaden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Shutter Island ook al?
Ik kijk te weinig films.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat soort grapjes ben ik voorbijgestreefd. Alleen JR-Style-93 heeft zulke domme humor. Ik ben momenteel bezig met FM dus heel actief/scherp ben ik nu niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |