Oh word wel in de gaten gehouden hoor,quote:Op zondag 14 juli 2013 21:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Fijn dat je er weer bent, ik maakte me wat zorgen na je laatste bericht
Ik doe het hele weekend niet anders dan mekkeren maar ineens is daar een omslagpuntquote:Op zondag 14 juli 2013 21:54 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Een: *Mopper mopper*
Ander: ''Aaaah wat fijn je te zien''
Nou maar ehm...quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef Gray het volgende:
[..]
Omdat het zo vredig is, zonder enige voorwaarden.
quote:Op zondag 14 juli 2013 21:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik doe het hele weekend niet anders dan mekkeren maar ineens is daar een omslagpunt![]()
Tja, ik ben zo'n idiote muts die zich oprecht zorgen kan maken om mensen die ze niet eens kent
WoW?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:00 schreef FAUSTI het volgende:
Ik moet gewoon wat om handen hebben anders ga ik mij vervelen en dan gaat het mis. Fausti heeft weer eens wat gevonden dus gaat alles wel weer redelijk
Maar dan is het niet onvoorwaardelijk. Je kan immers ook zo vrij zijn te bewegen. Al zou je er prima vrede mee hebben het niet te doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nou maar ehm...
Tis wel vredig maar tegelijkertijd is het frustrerend als je bedenkt dat je door die reden al jaren stilstaat...
Stilstand is achteruitgang vaak.
Valt wel mee, moet een 12jarige door de zomervakantie duwen. Dus dagenlang MW3 en Counter strike Sourcequote:
Ja het haalt de lading eraf..quote:Op zondag 14 juli 2013 22:02 schreef Gray het volgende:
[..]
Maar dan is het niet onvoorwaardelijk. Je kan immers ook zo vrij zijn te bewegen. Al zou je er prima vrede mee hebben het niet te doen.
Wil niet zeggen dat problemen niet meer bestaan, of zich zullen voordoen, maar het haalt wel de lading er vanaf. Geen dilemma's, maar vraagstukken, zeg maar. Ook in goede of slechte mentale toestanden kan alsnog vrede heersen. Centerparcs weet dit ook: "Weer of geen weer, altijd Centerparcs weer!"![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:04 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Valt wel mee, moet een 12jarige door de zomervakantie duwen. Dus dagenlang MW3 en Counter strike SourceEn ondertussen kan ik mooi mijn Russisch weer opvijzelen...
Het is meer dat die energie dan vrij is om te stromen, want niet beperkt door voorwaarden.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja het haalt de lading eraf..
Als je een tijdje jezelf geen spanning oplegt krijg je dan meer energie allicht om er weer eens de beuk in te gooien?
Er zijn altijd voorwaarden aan verbonden als jij bewust een actie wilt verzetten, immers die specifieke actie uitvoeren is daarvoor een voorwaarde.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Het is meer dat die energie dan vrij is om te stromen, want niet beperkt door voorwaarden.
Ow ik dacht dat het spel zelf russisch was!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:09 schreef FAUSTI het volgende:
[..]
Lach maar het is een Rus... begin er nu aan te wennen langzaam
Oh god, nee Dafuckquote:Op zondag 14 juli 2013 22:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow ik dacht dat het spel zelf russisch was!
Net als Battlefield!![]()
Spontaniteit gooit echter roet in het spel van die gedachte.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Er zijn altijd voorwaarden aan verbonden als jij bewust een actie wilt verzetten, immers die specifieke actie uitvoeren is daarvoor een voorwaarde.
Dat is zeker waar, maar als je ergens tegenop ziet an sich, hoef je er niet eens aan te denken, onbewust zul je dan waarschijnlijk niet spontaan in die specifieke situatie handelen.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:16 schreef Gray het volgende:
[..]
Spontaniteit gooit echter roet in het spel van die gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |