quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
Ik zat ook al te kijken van, huh?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:22 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit er 10 minuten tussen post 300 en 301?
Hahahahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:26 schreef Dearest het volgende:
wauw ik was aan het zingen, zat mijn broertje gewoon in de kamer hiernaast met zijn vrienden ;s schaamte
Gaven ze commentaar?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:26 schreef Dearest het volgende:
wauw ik was aan het zingen, zat mijn broertje gewoon in de kamer hiernaast met zijn vrienden ;s schaamte
Als je toch al gezongen hebt voor je broertjes vrienden, zing dan ook voor mij via vocaroo ofzo!quote:
nee spatie, ben een beetje bang voor jouquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Als je toch al gezongen hebt voor je broertjes vrienden, zing dan ook voor mij via vocaroo ofzo!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:26 schreef Dearest het volgende:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee spatie, ben een beetje bang voor jou
tquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
het is een hele lieve jongen hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef Dearest het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat?! Stalker! Ik bel de polisie!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:32 schreef Monopoly het volgende:
Bang zijn voor Spatieloos_!
Ik zag hem ooit eens een kalfje redden uit de sloot en hem daarna liefkozend opvoeden tot een evenwichtige koe. Sindsdien heeft hij elke ochtend verse melk en een trouwe volger erbij.
evenwichtige koequote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:32 schreef Monopoly het volgende:
Ik zag hem ooit eens een kalfje redden uit de sloot en hem daarna liefkozend opvoeden tot een evenwichtige koe. Sindsdien heeft hij elke ochtend verse melk en een trouwe volger erbij.
Waarschijnlijk dat het ze geen reet kan schelenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:36 schreef Dearest het volgende:
wat zou het betekenen dat m'n broertje en z'n vrienden niets zeiden, dat ik goed ben of juist dat ik heel slecht ben en ze me verder wilden uitlachen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat het ze geen reet kan schelen
Denk dat ze denken dat je niet de beste zangeres bent, maar ook zeker niet slecht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:36 schreef Dearest het volgende:
wat zou het betekenen dat m'n broertje en z'n vrienden niets zeiden, dat ik goed ben of juist dat ik heel slecht ben en ze me verder wilden uitlachen
No dream is too extremequote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:37 schreef Dearest het volgende:
[..]ik wil zo graag zangeres worden omg
Ben je toch al!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:37 schreef Dearest het volgende:
[..]ik wil zo graag zangeres worden omg
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:42 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat naar de kapper. Tot later mensen
Bestel het online?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:44 schreef Dearest het volgende:
heb eigenlijk helemaal geen zin om naar de stad te gaan ;s ik ga lekker mijn geld bewaren
ja ik heb niet echt iets in m'n hoofd dat ik wil bestellen ofzo ik zou gewoon een beetje gaan kijken of ik nog wat leuks zagquote:
Ik wist wel dat hij zo'n dieren vriend isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:32 schreef Monopoly het volgende:
Het is een lieve jongen die niet bang is voor bevers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:56 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik wist wel dat hij zo'n dieren vriend is
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het is een lieve jongen die niet bang is voor bevers.
Wat voor richting doe je ? En wat voor stage lijkt je leuk ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:59 schreef xcachet het volgende:
Stageplek voor school vinden is nog niet zo'n makkie
Vestigingsmanager/commercieel medewerker.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Wat voor richting doe je ? En wat voor stage lijkt je leuk ?
No shitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:59 schreef xcachet het volgende:
Stageplek voor school vinden is nog niet zo'n makkie
Goede stage plek danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
No shitIk deed Toerisme en ik kwam terecht bij de Etos
Nu snap ik je ouders ook welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:23 schreef Dearest het volgende:
omg ik heb zojuist een pedofiel ontmanteld op zo'n nep chatrouletteik voel me wel vies nu
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:26 schreef Monopoly het volgende:
Chatroullette![]()
Altijd fijn om te weten dat er te veel mensen zijn met een kleine piemel en er nog trots op zijn ook_!
Tour de France kijkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:33 schreef xcachet het volgende:
[..]
Noting much. Beetje van het weer genieten in de tuin
En bij jou?
ahh, ik moet zo weg en werkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nu nog niet, maar zal vast wel komen
En ik moet werkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:34 schreef Spatieloos het volgende:
Ik zou naar buiten moeten en zonnen, maar daar verveel ik me :/
Hij geeft zijn jointjes weg aan het goede doel denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook nog roken of houd je het bij draaien, broeder?
Hij is voor de helft opgerooktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ook nog roken of houd je het bij draaien, broeder?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met wat voor tirolermuziek blaas je hem?
Damn, deze shit is zo hard dat ik een gehoorbeschadiging heb opgelopenquote:
Ontmanteld? Heb je 'm uit elkaar gehaald in losse stukjes?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:23 schreef Dearest het volgende:
omg ik heb zojuist een pedofiel ontmanteld op zo'n nep chatrouletteik voel me wel vies nu
Omdat het zo dood is, en JNG SC hoort een levendige chat te zijn met veel haat liefde homo's en gezelligheid en praatjes over seks en eten!quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef Rozzje het volgende:
Euforisch gevoel als ik pakketjes binnen krijg
Je hebt vast veel moeite moeten doen dan!quote:uforie (van het Grieks ευφορία, euphoria) is een extreem gevoel van vreugde.
Het gevoel van euforie komt met name voor wanneer een extreme prestatie verricht is.
pakketjes zijn zo leukquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef Rozzje het volgende:
Euforisch gevoel als ik pakketjes binnen krijg
ga je gangquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Omdat het zo dood is, en JNG SC hoort een levendige chat te zijn met veel haat liefde homo's en gezelligheid en praatjes over seks en eten!
quote:
quote:
Ouwe noliferquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:19 schreef Spatieloos het volgende:
http://maps.totalwar.com/(...)88888855599999999992
Dit spelKan niet wachten.
Wow, dat mensen zo lang kunnen werken o.Oquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:39 schreef d4v1d het volgende:
De tering hee.. Mijn handen zijn half kapot van 6 uurtjes werken
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, dat mensen zo lang kunnen werken o.O
het dubbele kan ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wow, dat mensen zo lang kunnen werken o.O
zwertyyyyquote:
ik heb 23 notes op die hipster fotoquote:
zijn de afmetingen van elke tumblr logo hetzelfde?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:07 schreef LittleBrownie het volgende:
hmm ik wil een logo maken voor mn tumblr maar weet de afmetingen niet :S
nopequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
zijn de afmetingen van elke tumblr logo hetzelfde?
dan kan je dat toch kijken
Ik zag het laatst ook, maar mijn reblog heeft niks geholpenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:09 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ik heb 23 notes op die hipster foto
Yeah rightquote:
Ook niet alleen van je haar ofzo?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Yeah right
Ik post geen foto's op het forum van mezelf
Dat is me teveel gedoequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ook niet alleen van je haar ofzo?
heb je nu meer notes dan vóór dat topic?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had gisteren een KLB topic gemaakt, maar kan het nu niet meer vinden, hebben ze het dan verwijderd?
Waar ging het over?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik had gisteren een KLB topic gemaakt, maar kan het nu niet meer vinden, hebben ze het dan verwijderd?
Nee, en een raar topic was het ook nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:13 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
heb je nu meer notes dan vóór dat topic?
dan ja
anders; not sure
Ja die, waarom kon ik dat niet vinden!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar ging het over?
KLB / Mensen zonder UI
Geen ideequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja die, waarom kon ik dat niet vindne!
Zeker ook heel calorie rijk?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:16 schreef Dearest het volgende:
omg ik ben de lekkerste burger in de geschiedenis van de mensheid aan het eten
Luckyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:16 schreef Dearest het volgende:
omg ik ben de lekkerste burger in de geschiedenis van de mensheid aan het eten
waar zie je dat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:17 schreef zwerty het volgende:
Ik heb deze maand 10u naar spotify geluisterd
helphet is pas 13 juli
zit daar een limiet aan danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:17 schreef zwerty het volgende:
Ik heb deze maand 10u naar spotify geluisterd
helphet is pas 13 juli
Wat maakt het dan zo lekker ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:17 schreef Dearest het volgende:
[..]
valt nog best mee vergeleken met fastfood shit
Ja maar dan moet je creditcard gebruiken en ben luiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:28 schreef Dearest het volgende:
je kan nu een maand gratis spotify premium he, heb ik ook gedaan
moet je wel oppassen want je moet zelf opzeggen anders vragen ze volgende maand 10euro
nee hoeft niet kan ook paypalquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:29 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je creditcard gebruiken en ben lui
het kan steeds met een ander facebookaccountquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:29 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je creditcard gebruiken en ben lui
ja hoe zet je die automatische afschrijving stop dan? kan ik dat meteen doen of moet ik wachten tot die datumquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:30 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
het kan steeds met een ander facebookaccount
leuk dat ik er zoveel heb ehehe
en met paypal kan je de toestemming voor die automatische afschrijving, meteen intrekken
je oude afspeellijst kan je dan gewoon weer toevoegen volgens mij
inloggen op paypal, dan 'profile', dan 'account info' en dan 'Preapproved payments'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja hoe zet je die automatische afschrijving stop dan? kan ik dat meteen doen of moet ik wachten tot die datum
dankjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:33 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
inloggen op paypal, dan 'profile', dan 'account info' en dan 'Preapproved payments'
dan rechts daarnaast 'Update' en dan kan je die van Spotify annuleren
kan nu gewoon, ze merken het pas als je premium afloopt
en volgende maand kan het gewoon met dezelfde paypal
https://www.paypal.com/cg(...)=%5fmanage%2dpaylistquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:46 schreef Dearest het volgende:
[..]
dankje
huh ik zie t nergens, ik heb m in t nederlands maar onder profiel staat alleen e-mail toevoegen of verwijderen, bankrekening toevoegen of verwijderen, creditcard toevoegen of verwijderen en adres toevoegen of bewerken en dan nog meer opties maar dat is gewoon algemene instellingen als taal en wachtwoord enzo
dankje maar had het al hihiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:18 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
https://www.paypal.com/cg(...)=%5fmanage%2dpaylist
misschien dat deze link erheen gaat
heldquote:
wat heb je gedaan?quote:
tot septquote:
Gewerkt. Moet je allemaal kratten enzo tillen.. en met je handen kom je lang allemaal hoeken en randenquote:
Dat klinkt wel vervelend inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewerkt. Moet je allemaal kratten enzo tillen.. en met je handen kom je lang allemaal hoeken en randen
awhquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Gewerkt. Moet je allemaal kratten enzo tillen.. en met je handen kom je lang allemaal hoeken en randen
Get on the beers sonquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:37 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb 7 schrammen / wondjesIk kan beter wat rustiger doen
quote:Today I tried to Google: "how to have sex with a virgin." (I was going to give some context but you probably get the picture) Whenever I typed "how to have sex w" a suggestion box popped up under my text that read "how to have sex with a...". I immediately clicked it because What other word could possibly be there!? I mean it is a suggestion by Google for God's sake. I have just by habit gotten to where I almost always click the suggestion box even though I am not positive that it is the right thing because I assume it is close and if there is a suggestion for it then there is more likely more answers. Or at least one answer. It goes without saying that I had assumed the suggestion was "How to have sex with a virgin." I was wrong. I click it and it automatically searches "How to have sex with a child"...... WTF Google?! Why the hell is that a SUGGESTION!? Let alone the very first one?! So I am sure I am on a watch-list or something now. Thank you very much google...
Does anyone know if I should be worried? If so, is there anything I should or can do to make it clear that it was an accident?
quote:
taxquote:
Good, mhaw gaatquote:
cleverbotquote:
Met mij gaat het goed denk ik ja vast wel, er gebeurt niet zo veel bijzonders.quote:
Wat waardeloos zeg, kun je geen tijd maken voor een bezoekje aan de dokter? Dit klinkt wel heel vervelend namelijkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
Good, mhaw gaat
Opzicht lekker, alles top met Prom en opt werk gaat het ook top!
Alleen sinds gister last van buikkrampen die gewoon niet te harden zijn en word er de hele tijd wakker doorook rot op het werk
Had normaal gesproken wel al langs de huisarts gegaan zo een pijn doet het maar heb ik geen tijd voor tot maandag ivm werk![]()
Thanks mate
Valt me trouwens ook op aan die Amerikanen die ik tijdens het werk tegen kom, altijd thank you als je vraagt hoe het gaat
goed goedquote:
Mooizo!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Met mij gaat het goed denk ik ja vast wel, er gebeurt niet zo veel bijzonders.
En met jou?
Je werkt op Schiphol? Daar kom ik maandag aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:55 schreef Taexon het volgende:
@stuart nee gaat vrijwel niet, topdrukte nu natuurlijk en morgen een lange dienst bah, gelukkig had mijn teamleader vandaag ook van alles dus wij waren samen gehandicapt
@LB echt geen idee maar Prom had wr eergister ook wat last van dus dwnk wat verkeerd gegeten.
En op Schiphol loop je sowieso veel sneller infecties en bende op natuurlijk, want je wilt niet weten wat voor bende we tegenkomen op vliegtuigen
ah ja dat zou kunnen, dat komt wel goed dan na een dagjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:55 schreef Taexon het volgende:
@stuart nee gaat vrijwel niet, topdrukte nu natuurlijk en morgen een lange dienst bah, gelukkig had mijn teamleader vandaag ook van alles dus wij waren samen gehandicapt
@LB echt geen idee maar Prom had wr eergister ook wat last van dus dwnk wat verkeerd gegeten.
En op Schiphol loop je sowieso veel sneller infecties en bende op natuurlijk, want je wilt niet weten wat voor bende we tegenkomen op vliegtuigen
Aw jammer dat ik dan net vrij benquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je werkt op Schiphol? Daar kom ik maandag aan
Dat klinkt leuk manquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:57 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw jammer dat ik dan net vrij ben
Ja beveiliging voor een Amerikaanse maatschappij in en rond de vliegtuigen
Naja heb er sinds eergister al last van maar sinds gister is het veel erger gewordenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:56 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ah ja dat zou kunnen, dat komt wel goed dan na een dagje
Wat kom je tegen?
ohquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja heb er sinds eergister al last van maar sinds gister is het veel erger geworden
Kots, poep, heel oud eten en bendeen nog veel meer zooi
Week terug stond ik in een brug waar het rond de 35 graden was en een chinees voor mijn neus had gekotstquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Week terug stond ik in een brug waar het rond de 35 graden was en een chinees voor mijn neus had gekotst
Lekker in die geur gestaangelukkig heb ik een sterke maag
OMGquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Week terug stond ik in een brug waar het rond de 35 graden was en een chinees voor mijn neus had gekotst
Lekker in die geur gestaangelukkig heb ik een sterke maag
Daar heb je toch schoonmakers voor?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:59 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja heb er sinds eergister al last van maar sinds gister is het veel erger geworden
Kots, poep, heel oud eten en bendeen nog veel meer zooi
Ja maar er gaat altijd al 1-2 man aan boord om hun in de gaten te houden en dergelijkequote:
En omdat die schoonmaker het niet zien blijft het liggen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:12 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja maar er gaat altijd al 1-2 man aan boord om hun in de gaten te houden en dergelijke
En de schoonmaak maakt alles in het zicht schoon ja, maar wij zien, voelen en ruiken echt alles
Was dan ook mijn handen na elke kist en dan nogmaals voor ik ga eten
Ja aangezien wij pas onze procedures starten na de schoonmaak word het dan pas later weggehaald als daar uberhaupt nog tijd voor isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:18 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En omdat die schoonmaker het niet zien blijft het liggen?bah.
pizzaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
oke wat zal ik eten. pizza of patat/friet.
Pizzaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
oke wat zal ik eten. pizza of patat/friet.
FRIETquote:
quote:
quote:
quote:
drunk sofquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:59 schreef supersof het volgende:
Ik heb smirnoff gekocht en vannacht komen mijn ouders thuis en dan zien ze het in de koelkast en dan hoop ik dat ze eraan wennen dat ik dat drink :S
Oh nee hoorquote:
jaja :SSSSquote:
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik snap er niks van
Nu voel ik me dom
Wat is er met AB gebeurd dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:35 schreef Spatieloos het volgende:
Vandaag is echte de rustigste zaterdag sinds ik in deze SC zit.
VA is al 2 dagen weg, AB is er mee gestopt, Etsu ban natuurlijk. TV is er vandaag ook niet
LMI is werken! Wat is het toch leeg hierzo!
adorabellequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:37 schreef d4v1d het volgende:
Wie was AB ookalweer? Ik kan al die afkortingen niet bijhouden
Ik kreeg net een band met haar :Squote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Die vind FOK! niet meer leuk, altijd ruzies en gehaat ofzo.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef Rodawa het volgende:
wel een klapband dan whaha
nee hoor dat is een grapje ik dol maar wat
hihi of jostibandquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef Rodawa het volgende:
wel een klapband dan whaha
nee hoor dat is een grapje ik dol maar wat
haha wiskundig grapjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
4,1
HAHA Ik snap hem, ik ben slim!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
4,1
Je bent net één steen in het Duits.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
4,1
Ein Steinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:44 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je bent net één steen in het Duits.
Snap je die ook?
Is toch heerlijk, avond dutjes!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Dearest het volgende:
verdorie, ik lag in bed een boek te lezen, viel ik in slaap. ben super wazig nu
beter dan wazig zijn van wijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Dearest het volgende:
weet niet, zo eentje uit de uitverkoop die bljikbaar saai genoeg is om mij in slaap te laten vallenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch heerlijk, avond dutjes!
Welk boek las je?
Heb je weer aan het pak drinken gezeten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Dearest het volgende:
50 tinten grijsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch heerlijk, avond dutjes!
Welk boek las je?
godverdomme nee :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:47 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Heb je weer aan het pak drinken gezeten?
Ik zou het nu een 6,7/10 geven denk ik. Met jou?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hallo mensen. Hoe gaat het met jullie levens?
Da's wel een flinke binnenkomer voor een koekjestrommel, heb je geen makkelijkere vragen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
hallo mensen. Hoe gaat het met jullie levens?
whats up bro?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:48 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Da's wel een flinke binnenkomer voor een koekjestrommel, heb je geen makkelijkere vragen?
Ik weet nooit wat ik op 'whats up' moet antwoorden. Dan zeg ik altijd maar 'niet veel', maar dan is het gesprek voor mijn gevoel meteen dood. #strugglesquote:
supquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik op 'whats up' moet antwoorden. Dan zeg ik altijd maar 'niet veel', maar dan is het gesprek voor mijn gevoel meteen dood. #struggles
ook niet veel behalve dex kijken en af en toe lurkenquote:
heel soms thoughquote:
Je kan toch 1x proberen, kom op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:59 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd wil eerst mijn oude potje opmaken
Je bent te verslaafd aan die show.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:00 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
ook niet veel behalve dex kijken en af en toe lurken
RTquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat het laatste seizoen van Baking Bread eens uit moet komen!
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je kan toch 1x proberen, kom op.
[..]
Je bent te verslaafd aan die show.
11 augustus weer toch? Het is geen seizoen meer trouwens, nog maar een half seizoen. 5 of 6 afleveringen denk ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik vind dat het tijd wordt dat het laatste seizoen van Baking Bread eens uit moet komen!
maakt niet uit hoeveel afleveringen, ik wil gewoon weten hoe het aflooptquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:13 schreef Rodawa het volgende:
[..]
11 augustus weer toch? Het is geen seizoen meer trouwens, nog maar een half seizoen. 5 of 6 afleveringen denk ik.
LAPOHUNT!!!11!1!!!!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef Spatieloos het volgende:
WTF, we doen echt lang met dit topic, waarom is het zo rustig!!!
Antwoord met: Nigga?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:51 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Ik weet nooit wat ik op 'whats up' moet antwoorden. Dan zeg ik altijd maar 'niet veel', maar dan is het gesprek voor mijn gevoel meteen dood. #struggles
Haha, Baking Breadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |