Niet de haarproducten geprobeerd, eerlijk gezegd heb ik er ook niet zo een goede hoop in..quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die ervaring met de henna van Lush heb ik ook. Verder eigenlijk alleen maar goede ervaringen, hoewel ik ook wel wat mindere testers heb gehad. Heb je ook andere haarproducten geprobeerd? Retreat, i love juicy, big, american cream..? Daar zijn veel mensen tevreden over en dat zijn ook de producten die ik standaard heb van lush. En de meeste zeepjes en body butters vind ik ook fijn
Ik blijf ver weg van de huidverzorgingsproducten/deo's e.d., maar American Cream en de bad- en doucheproducten zijn verder meer dan prima.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:54 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Niet de haarproducten geprobeerd, eerlijk gezegd heb ik er ook niet zo een goede hoop in..
Ik vind dat Lush veel te veel geld vraagt voor producten die eigenlijk niks doen, maar ik vind het wel een goede marketing zet...dat ze doen alsof elk product individueel wordt gemaakt
Ik heb even naar American Cream gezocht....wel duur voor een conditionerquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:09 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik blijf ver weg van de huidverzorgingsproducten/deo's e.d., maar American Cream en de bad- en doucheproducten zijn verder meer dan prima.
De medewerkers kijken altijd zo moeilijk als je om een proefje vraagt, ik doe het iig niet vaakquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:12 schreef Murmeli het volgende:
Ja qua gezichts- en haarverzorging zitten er dingen tussen die ruk zijn en dingen die wel werken. Das nogal persoonsafhankelijk. Daarom kan je in de winkel ook proefjes vragen, dat scheelt een hoop weggooien
Jep. Veel te duur. Maar 't is zo lekker, zeker in combinatie met de bananenshampoo van the bodyshopquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:11 schreef Miss.X het volgende:
[..]
Ik heb even naar American Cream gezocht....wel duur voor een conditioner
Bij mij ook, ik wou wel Let the good times roll uitproberen voordat ik zo'n grote pot kocht, en ze moest helemaal aan dr collega vragen of het wel goed was of ik zo'n kruimeltje mocht.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:22 schreef Miss.X het volgende:
[..]
De medewerkers kijken altijd zo moeilijk als je om een proefje vraagt, ik doe het iig niet vaak
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik wou wel Let the good times roll uitproberen voordat ik zo'n grote pot kocht, en ze moest helemaal aan dr collega vragen of het wel goed was of ik zo'n kruimeltje mocht.
Dat hoort niet. Ze mogen daar niet moeilijk over doen voor een of enkele proefjesquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Bij mij ook, ik wou wel Let the good times roll uitproberen voordat ik zo'n grote pot kocht, en ze moest helemaal aan dr collega vragen of het wel goed was of ik zo'n kruimeltje mocht.
Verschilt. Sommige zijn best aardig. Laatste keer had ik een meisje dat een beetje geirriteerd was omdat we zoveel maskers meenamen met de 5 potjes inleveren een masker mee actie.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:46 schreef Elvi het volgende:
Bij mij hebben ze nog nooit moeilijk gedaan... Tenminste, in UtrechtIn Den Haag en Haarlem zijn ze ook niet moeilijk. Alleen in Amsterdam vind ik de medewerkers niet leuk
Celestial is de enige dagcreme die bij me werkt (en die heb ik ook echt nodig!). Dream Cream is de enige bodylotion van de Lush waar ik geen allergische reactie op heb gehad. De rest brandde bij mij
Ja, is leuk! Ze geven demo's van de producten en vaak wat kleine hapjes en een drankje erbij.quote:Op woensdag 8 januari 2014 14:38 schreef Zo-is-dat het volgende:
Oehhhhh! Nice!
Iemand ervaring met VIP avonden?
Leuk! Het was nog niet vol toen ik belde dus dit word de eerste keerquote:Op woensdag 8 januari 2014 19:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, is leuk! Ze geven demo's van de producten en vaak wat kleine hapjes en een drankje erbij.
En daarna kan je shoppen
Vaak is er ook de ruimte om de producten te testen
Bij mij niet. Maar ik kan niet goed tegen alle producten en sommige kan ik echt niet gebruiken. Allergiequote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:22 schreef Miss.X het volgende:
[..]
De medewerkers kijken altijd zo moeilijk als je om een proefje vraagt, ik doe het iig niet vaak
Misschien moet ik dat ook maar gaan zeggen. Ik wil gewoon iets testen voordat ik het op mijn gezicht smeerquote:Op woensdag 8 januari 2014 21:55 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar ik kan niet goed tegen alle producten en sommige kan ik echt niet gebruiken. Allergie
Ja dat beschermt niet. Ik zou er ziplockzakken omheen doen, dan houdt de geur beterquote:Op woensdag 8 januari 2014 22:29 schreef RenRen- het volgende:
In de pakketjes zijn sommige dingen voorverpakt in cellofaan, is het goed om badspullen daarin te bewaren? Of vergaan ze langzaam?
Top! Broodzakjes kan toch ook wel? Ik duw er zoveel mogelijk lucht uit.quote:Op donderdag 9 januari 2014 07:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja dat beschermt niet. Ik zou er ziplockzakken omheen doen, dan houdt de geur beter
Denk t wel hoor. Ik vind ziplock makkelijk hihi dus daarom roep ik datquote:Op donderdag 9 januari 2014 12:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Top! Broodzakjes kan toch ook wel? Ik duw er zoveel mogelijk lucht uit.
Mijn kamer ruikt zo lekker
Volgens mij welquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef altootje86 het volgende:
Ligt het aan mij of is de retro gewoon volledig verdwenen? (Zowel uk als nl, zag bij nl alleen parfum bij de online exclusive)
Ik had ergens gelezen dat ze de retro 'afdeling' gaan vernieuwen en dat deze dus wel weer terugkomt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef altootje86 het volgende:
Ligt het aan mij of is de retro gewoon volledig verdwenen? (Zowel uk als nl, zag bij nl alleen parfum bij de online exclusive)
Nederlands/Engels/whateverquote:Op zaterdag 26 april 2014 16:41 schreef Njosnavelin het volgende:
De lush vertaling naar het engels, bedoel je?
jep.quote:
Ik heb wel interesse in de koekjesblikken maar die bedoel je niet denk ikquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vandaag een kleine bestelling gedaan, omdat Ghost Showergel verkocht werd
Heeft er iemand hier interesse in hatboxes en/of tinnen? Ik heb er een aantal, maar ik doe er helemaal niks mee
Ja, met tinnen bedoel ik die blikken. Onderstaande heb ik sowieso. Ik twijfel of ik er nog ééntje heb, dus dan moet ik even kijkenquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in de koekjesblikken maar die bedoel je niet denk ik
quote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, met tinnen bedoel ik die blikken. Onderstaande heb ik sowieso. Ik twijfel of ik er nog ééntje heb, dus dan moet ik even kijken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Autoquote:Op woensdag 29 oktober 2014 19:10 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb vandaag een kleine bestelling gedaan, omdat Ghost Showergel verkocht werd
Heeft er iemand hier interesse in hatboxes en/of tinnen? Ik heb er een aantal, maar ik doe er helemaal niks mee
Hey!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 11:55 schreef Eef999 het volgende:
[..]
AutoIk heb ook 2 flessen Ghost besteld
![]()
Ik heb 2 tinnen, 1 in gebruik als koekjestrommel, de andere voor mijn waxmelts....
quote:Thank you for placing your order with Lush, unfortunately due to a shortage of Dove Orchard your order for ghost has been delayed we would like to apologies for any inconvenience cause, we can confirm a new batch will be made on Tuesday and your order will be shipped as soon as possible.
Snowfairy is lekker zoet, maar sommige vinden dat ook smerig.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:10 schreef Lushie het volgende:
Pff, eigenlijk wil ik heel graag de kerst douchegels in slaan maar bij elkaar is me dat toch een hoop geld! Welke zouden jullie aanraden? In engeland is het echt veel goedkoper
Glogg vond ik heel lekker voor de wintermaanden. Snowfairy is super zoet maar daar hou ik wel van. Maar zijn ze uitdrogend en blijf je ze nog een tijdje ruiken? Geld ook voor so white en rose jamquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Snowfairy is lekker zoet, maar sommige vinden dat ook smerig.
So White en Hot-geval komen bij mij binnen (maar leveren ze pas uit als Ghost gemaakt is), dus ik weet niet hoe die is.
Hot-geval lijkt blijkbaar op Glogg.
Of je koopt allemaal 100gram?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door in Engeland te bestellen wel ruim 30 euro bespaard
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Ja, sinds 1 novemberquote:Op vrijdag 7 november 2014 09:26 schreef miss_dynastie het volgende:
30 maar? Op zoveel artikelen? Zijn de prijzen dichter bij elkaar komen te liggen? Wel heerlijke spullen
SPOILER: ter verduidelijkingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Wat hebben ze met de prijzen gedaan dan? Verhoogd in de UK?quote:
Verlaagd in Nederland zodat het meer gelijk is tegenover UKquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Wat hebben ze met de prijzen gedaan dan? Verhoogd in de UK?
Een mede fokkerbloggerquote:Op vrijdag 7 november 2014 11:12 schreef _Arual_ het volgende:
Ik wil straks zo graag de honey...-shampoobar. Mijn huidige bar is vastgegroeid aan de tin. Dat doe ik voortaan anders. Beter laten drogen. Nu haal ik mijn haar door het blikje... Heb trouwens een halfslachtig review-achtig iets over Snow Fairy op mijn blog staan.
Oh beter!!quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Verlaagd in Nederland zodat het meer gelijk is tegenover UK
Ik denk ook om het wildbestellen in de UK tegen te gaanquote:
Haiquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:57 schreef Murmeli het volgende:
Muck
Ik heb lekker ingeslagen in Engelandmoet het nu alleen mee naar huis gaan zeulen.
So whitequote:
Hij lijkt op vanilla in the mist, vind ik. En die is bijna op bij mijquote:Op dinsdag 11 november 2014 15:14 schreef Muck het volgende:
Heerlijk
Ik ben er nog niet helemaal uit wat ik van de yog nog vindt....
Zullen we er een topic over openen?quote:
Jaquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Ah is dat kitchem de discon van vroeger? Heb tijd geen lush gebruikr dus ben er helemaal uit
Ik ben wat jonger, geen appelshampoo. Maar ik vind So White wel lekkerrrr. Lijkt wel een beetje geschift. Maar is wel lekker.quote:Op dinsdag 11 november 2014 20:02 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Zullen we er een topic over openen?
So White ruikt naar appelshampoo van vroeger. Ik waan me een peuter in de jaren tachtig. Is alleen 16 keer duurder of zo. Maar verder
Brightsidequote:Op dinsdag 11 november 2014 19:04 schreef automatic_ het volgende:
Hoi Spulletjes
Hot Toddy vind ik overigens veel lekkerder dan Glogg!
[ afbeelding ]
Misschien dat Snowcake nu verkocht wordt met kerstassortiment? Zeep met dezelfde ranzige geur als Smitten. Ik was geen fan iigquote:Op dinsdag 11 november 2014 19:55 schreef _evenstar_ het volgende:
Ah is dat kitchem de discon van vroeger? Heb tijd geen lush gebruikr dus ben er helemaal uit
Ja die heb ikquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Misschien dat Snowcake nu verkocht wordt met kerstassortiment? Zeep met dezelfde ranzige geur als Smitten. Ik was geen fan iig![]()
Ik ben laatst vergeten de So White douchegel te halen, maar ben gelukkig vlak voor kerst nog een keer in Amsterdam. Haal hem dan wel. Ik ben echt fan van die geur, heb ook nog zo'n so-white zeepstuk van een paar jaar terug liggen.
Hahaha dat was dan wel te verwachten ja.quote:
You're gonna love yog nog!quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:16 schreef Lotusss het volgende:
If moet echt weer een keer bij een Lush winkel langs...
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 12 november 2014 12:45 schreef GimmeGore het volgende:
Ik heb vanaf 2 december een fulltime baan.
Mijn lijstje voor de Lush webshop staat al klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |