SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat valt er bij jou te halen?quote:
Sssst, ik doe alsof ik heel lang geslapen hebquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
In welke tijdzone leef jij?
Nou, als dat geen neuken wordt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:08 schreef Faxie het volgende:
Oei wellicht heb ik iemand die mee op vakantie wilt
Lijkt me een goed planquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik ga mezelf nog maar niet al te enthousiast maken
Nouja iemand die ik les ga geven binnenkort begon er over of ik nog op kitevakantie ging. En die wilt wel mee dus klaarblijkelijkquote:
Ah oké, naja als het beetje klikt (en dan.bedoel ik niet direct als relatiemateriaal) dan is het wel relaxed om met z'n 2en te gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja iemand die ik les ga geven binnenkort begon er over of ik nog op kitevakantie ging. En die wilt wel mee dus klaarblijkelijkNouja eerst die les maar eens afwachten enzo, lijkt me wel verstandig
Dan wel jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ah oké, naja als het beetje klikt (en dan.bedoel ik niet direct als relatiemateriaal) dan is het wel relaxed om met z'n 2en te gaan
Dat scheeltquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan wel jaIk was ook niet van plan haar te gaan zien als relatiemateriaal.
Het is wel te hopenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:50 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
Dat schijnen vrouwen meestal wel te hebben ja!
Gehosseld ja?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, dagje flirten gedaan.
Dalijk verder in de stad.
#yoloswag
Goed bezigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, men probeerde mij te hosselen.
1 is wel onwijs tof, maar meer als vriend. Erg gezellig, maar vind haar niet aantrekkelijk.quote:
Jammerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 is wel onwijs tof, maar meer als vriend. Erg gezellig, maar vind haar niet aantrekkelijk.
Ander is 100% anti-mijn type.
Woaaaaw. No idea?quote:Op zondag 14 juli 2013 10:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Tam!!!!
Wanneer gaan we dat klooster in?
Mooierd!!quote:
De smiecht!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word er keihard ingeluisd!!
En Royco helpt gewoon!
Nou inderdaad!!quote:
Jij wordt er ingeluisd?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik word er keihard ingeluisd!!
En Royco helpt gewoon!
Dat ook ja. Die vrouw is wel goed!!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jij wordt er ingeluisd?
Je bedoelt dat ik gewoon weer gestrikt ben.
Hoi boefje.quote:
Ze krijgt het inderdaad altijd voor elkaar jaquote:Op zondag 14 juli 2013 14:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ook ja. Die vrouw is wel goed!!
Centjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi boefje.
Mensen bieden op mijn gaskachel. Nog meer centjes
Nou inderdaad!!quote:Op zondag 14 juli 2013 14:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze krijgt het inderdaad altijd voor elkaar ja
Morgen krijg ik de sleutel, dan ga ik plannen maken. Maar moet hier 15 augustus weg zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:59 schreef Myraela het volgende:
[..]
Centjes.
Wanneer ga je precies verhuizen?
Moet lukken in 1 maand tochquote:Op zondag 14 juli 2013 15:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Morgen krijg ik de sleutel, dan ga ik plannen maken. Maar moet hier 15 augustus weg zijn.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van de week hadden we een kleine woordenwisseling, en uiteindelijk sta ik toch te graven.
Ik neem aan van wel. Ik denk dat het meeste werk gaat zitten in het behang afsteken en het verven. Dit huis ben ik zo lang daarmee bezig geweest, gewoon niet leuk meer. Ook een fortuin aan verf uitgegeven.quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Ik denk dat het meeste werk gaat zitten in het behang afsteken en het verven. Dit huis ben ik zo lang daarmee bezig geweest, gewoon niet leuk meer. Ook een fortuin aan verf uitgegeven.
Al het hout was rood, blauw en geel. En er is veel hout.
Begin in de woonkamer, de rest van het huis kan je ook doen als je er al woontquote:Op zondag 14 juli 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Ik denk dat het meeste werk gaat zitten in het behang afsteken en het verven. Dit huis ben ik zo lang daarmee bezig geweest, gewoon niet leuk meer. Ook een fortuin aan verf uitgegeven.
Daarom doe ik mijn haren zo kort he, dan valt die plek niet zo opquote:Op zondag 14 juli 2013 15:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
En van de week taxichauffeur spelen![]()
Ze heeft je goed onder de duim schat
Wij willen je best een keertje helpen in het huisje, moet wel even wachten tot er wat geld binnen is voor het OV.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Daarom doe ik mijn haren zo kort he, dan valt die plek niet zo op
Ik wil best voor taxi spelen, Rotterdam - Leiden ligt wel redelijk bij elkaar.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij willen je best een keertje helpen in het huisje, moet wel even wachten tot er wat geld binnen is voor het OV.
Wat is deze?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik moest lachen om Y.
Mama, gaat dinsdag optreden
Wat dan?
Dansen! Burleske
Met wie?
Nou Roy...
WHAHAHAHAHAHA IK WIST HET DE HEUMEU!!
Toen ik klaar was met lachen heb ik hem de rest verteld
Dat zou helemaal perfect zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil best voor taxi spelen, Rotterdam - Leiden ligt wel redelijk bij elkaar.
Kan je meteen de lampen ophangenquote:Op zondag 14 juli 2013 15:13 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil best voor taxi spelen, Rotterdam - Leiden ligt wel redelijk bij elkaar.
Een grappige puberquote:
Ik vind hem minderquote:Op zondag 14 juli 2013 15:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je meteen de lampen ophangen
[..]
Een grappige puber
Ik wacht nog op kaneels planning, volgend weekend sowieso tijd vrijgehouden.quote:
Lampenexpert hier.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Begin in de woonkamer, de rest van het huis kan je ook doen als je er al woont
Zo erg leuk zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij willen je best een keertje helpen in het huisje, moet wel even wachten tot er wat geld binnen is voor het OV.
Jaja, nu is het ineens ver, he?quote:Op zondag 14 juli 2013 15:18 schreef Faxie het volgende:
1 Dagje wil ik wel, die bewaar ik wel voor het verhuizen, mits ik dan kan. 't Is nogal ver enzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik ben de zondag vrij, de zaterdag moet ik wel werken. Maar ik hoor het wel, anders werkt twi twee keer zo hard namens mij.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wacht nog op kaneels planning, volgend weekend sowieso tijd vrijgehouden.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jaja, nu is het ineens ver, he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben de zondag vrij, de zaterdag moet ik wel werken. Maar ik hoor het wel, anders werkt twi twee keer zo hard namens mij.
Ik kan sowieso vrijdagavond, zaterdag en zondag.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:20 schreef Myraela het volgende:
Ik ben de zondag vrij, de zaterdag moet ik wel werken. Maar ik hoor het wel, anders werkt twi twee keer zo hard namens mij.
Is je vriendin een weekend weg ofzo.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:23 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik kan sowieso vrijdagavond, zaterdag en zondag.
Twi werkt erg hard, gezien al zijn fb updates sinds hij werk heeft.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zou dat kind in elkaar slaan met dr telefoon!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:21 schreef Faxie het volgende:
[..]
De roep naar aandacht gaat vaak wel heel ver....
Ik noteer even een plusje in mijn boekje.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee hoor, ze snapt wel als ik een broeder wil helpen.
quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik noteer even een plusje in mijn boekje.
Jaquote:Op zondag 14 juli 2013 15:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo erg leuk zijn.
Arme Micra.Hij was totall loss?
Hater.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef twi het volgende:
JaMaar ik mag geen foto posten op Facebook, omdat het stom is dat mensen die een ongeluk hebben gehad er foto's van op Facebook plaatsen
We doen gewoon nooit leuke dingen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi werkt erg hard, gezien al zijn fb updates sinds hij werk heeft.
Hehe. Mijn hele familie is wel eens in een auto ongeluk betrokken geweest. (Meerdere ongelukken, niet allemaal in 1 keer), behalve ik. Misschien omdat ik als een pussy rij.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:25 schreef twi het volgende:
[..]
JaMaar ik mag geen foto posten op Facebook, omdat het stom is dat mensen die een ongeluk hebben gehad er foto's van op Facebook plaatsen
Spannende verhalen over tripjes naar de dierenarts enzo.quote:
/fixedquote:Op zondag 14 juli 2013 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat gaat nog veel erger worden als er straks kinderen zijn.
Het was mijn aller eerste ongeluk. Als je de prullenbak bij de IKEA en de kras die ik met de Micra in mijn vaders Vectra heb gereden niet meetelt.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe. Mijn hele familie is wel eens in een auto ongeluk betrokken geweest. (Meerdere ongelukken, niet allemaal in 1 keer), behalve ik. Misschien omdat ik als een pussy rij.
[..]
Spannende verhalen over tripjes naar de dierenarts enzo.
Ik zou het wel leuk vinden als ze kinderen zouden krijgen.quote:
Wacht maar als dadelijk die hormonen gaan opspelen.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Haha, kinderen. Twee katten, dat is genoeg voor de komende 15 jaar.
Ieder voordeel heb zijn nadeel.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat gaat nog veel erger worden als je dadelijk in de horeca werkt.
Ho ho rustig maarquote:Op zondag 14 juli 2013 15:38 schreef twi het volgende:
De genenpoel in mijn zaad is sowieso al aangetast door mijn afkomst, dus er valt niet zoveel meer aan te redden. TWEE KATTEN, DAT IS GENOEG VOOR DE KOMENDE 15 JAAR.
Het was 10 jaar, anders ben je godverdomme al bijna bejaard man.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:38 schreef twi het volgende:
De genenpoel in mijn zaad is sowieso al aangetast door mijn afkomst, dus er valt niet zoveel meer aan te redden. TWEE KATTEN, DAT IS GENOEG VOOR DE KOMENDE 15 JAAR.
Ben ik nu toch al. Jouw fout dat je me hosselde!quote:Op zondag 14 juli 2013 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was 10 jaar, anders ben je godverdomme al bijna bejaard man.
Moest je maar niet zo lief en charmant zijn.quote:Op zondag 14 juli 2013 15:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ben ik nu toch al. Jouw fout dat je me hosselde!
Valt toch best mee.... als je de juiste spullen hebt... de laatste keer dat ik dat gedaan heb, ontdekte we steeds meer behanglaagjesquote:Op zondag 14 juli 2013 15:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 16:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Valt toch best mee.... als je de juiste spullen hebt... de laatste keer dat ik dat gedaan heb, ontdekte we steeds meer behanglaagjes
Anyway... ik wil best een paar uur of een dagje komen helpen.
Zonder genest citaat dacht ik even dat je het over haar makeup had.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ja.Zaten bij mijn zusje 6 lagen op. Er kwam geen einde aan.
Dat zou leuk zijn.
Lampekappen ophangen enzo.quote:
Sorry om je fantasie te verpesten, maar mijn zusje woont al samen met haar vriend.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Zonder genest citaat dacht ik even dat je het over haar makeup had.
Sloopwerkquote:
Morgen kan ik nietquote:Op zondag 14 juli 2013 18:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja. Dat ga ik morgen direct aanpakken.
Dat is geen punt. Het sloopwerk is zo gebeurd.quote:
Heb wel het een en ander, ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:17 schreef muhahaha het volgende:
Heb je wel gereedschap? Dat heb ik zelf namelijk niet echt.
Kusje erop?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb wel het een en ander, ja.
De rest steel ik wel van mijn pa.
Overigens al 2 uur last van een spastische spier in mijn lip.
Ah oke, ik heb wel wat liggen natuurlijk en het gebruikelijke schroefgebeuren met 100 bitjes.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Heb wel het een en ander, ja.
De rest steel ik wel van mijn pa.
Overigens al 2 uur last van een spastische spier in mijn lip.
Nee, bedankt.quote:
Komt wel goed, mijn broeder.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:24 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah oke, ik heb wel wat liggen natuurlijk en het gebruikelijke schroefgebeuren met 100 bitjes.
Boormachine heb ik niet, wil ik ooit nog een keer halen.
Wat heb je gedaan?
Tuurlijk wel en anders halen/huren we wel iets.quote:
Gewoon muziekje opzetten en dan alles er af dansen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:30 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Tuurlijk wel en anders halen/huren we wel iets.
Er is wel zo een behangoplosmiddel, dat is wel relaxed. Kun je erop spuiten en na een kwartiertje veeg je alles er zo af.
Haha boombox op zetten en alles eraftrillen. Hm komt loefje ook?quote:Op zondag 14 juli 2013 21:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon muziekje opzetten en dan alles er af dansen.
Geen idee, zal het hem eens vragen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:40 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haha boombox op zetten en alles eraftrillen. Hm komt loefje ook?
Kan hij voor de muziek zorgen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geen idee, zal het hem eens vragen.
Ja, ik ben niet zo van die negermuziek.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kan hij voor de muziek zorgen.
Ow wacht, waarschijnlijk heeft hij een iets andere smaak dan ik.
Ben ik niet bekend mee.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik ben niet zo van die negermuziek.
Ik zet wel wat Demons and Wizards op.
Paul Elstak? Dat mag wel ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ben ik niet bekend mee.
Mag DJ Paul ook?![]()
Hm die mag wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Muahahah: Of we zetten deze op repeat:
Beters.quote:
Dat hoeft ook weer niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bon Jovi. Alle 21 cd's die ik van ze heb opzetten
Ik heb ook dingen als Clannad, Enya en iets van 40 uur klassiek.quote:
Owja vast wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb ook dingen als Clannad, Enya en iets van 40 uur klassiek.
Het wordt dolletjes.
Nee, dat is baas.quote:
Heb je ooit die naaktfoto's van haar gezien?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:31 schreef muhahaha het volgende:
Vergeet Madonna niet, draait ook al jaren mee.
Nee gek, haar ontblote bovenarmen vond ik al genoeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je ooit die naaktfoto's van haar gezien?
quote:
Zijn concert was de bom!!quote:Op zondag 14 juli 2013 22:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Peter André, Joshua Kadison, Vanilla Ice en d Spice Girls. Hebben we dan alle jaren '90 troep gehad?
Nee hoor, alleen die twee dagen dat ik nachtdienst hebquote:
Aah oke, leek even alsof je altijd sliep.quote:Op maandag 15 juli 2013 00:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen die twee dagen dat ik nachtdienst heb.
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:22 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Aah oke, leek even alsof je altijd sliep.
Samen slapen ?quote:
Wat een oneerbaar voorstelquote:
"daarmee kan je iemand mee verrassen"quote:
Sorry, was eerbaar bedoeldquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 15 juli 2013 01:12 schreef DaMook het volgende:
Ik ga slapen, truste vriendjes en liefjes
![]()
.
quote:
Dit keer moet je voor de taalfouten niet bij mij zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
"daarmee kan je iemand mee verrassen"
Wat klopt daar niet?
Zij stuurde me door naar jou!!quote:Op maandag 15 juli 2013 01:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dit keer moet je voor de taalfouten niet bij mij zijn.
En aangezien ze er weer eens op het allerlaatste moment mee kwam heb ik het ook niet nagekeken.
Ghehequote:Op maandag 15 juli 2013 01:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ja tuurlijk, maar ik heb de tekst gewoon geplakt
Ik denk dat jij dinsdag het hardst zal lachenquote:
komt vast wel goed. Ik mag dan wel zeiken op haar af en toe, maar ze is wel goed in wat ze doet.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat jij dinsdag het hardst zal lachen
En ze kan deze stijve hark leren om te dansen denk je?quote:Op maandag 15 juli 2013 01:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
komt vast wel goed. Ik mag dan wel zeiken op haar af en toe, maar ze is wel goed in wat ze doet.
Vast wel.quote:Op maandag 15 juli 2013 01:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En ze kan deze stijve hark leren om te dansen denk je?
En zo niet ga jij grof geld verdienen met die blooperDVDquote:
iedereen blijquote:Op maandag 15 juli 2013 01:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zo niet ga jij grof geld verdienen met die blooperDVD
Hier klopt iets nietquote:
gelijk heb jequote:Op maandag 15 juli 2013 06:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ben al en uur wakker, maar geen zin om eruit te gaan
Lekker is datquote:Op maandag 15 juli 2013 06:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
gelijk heb je
ik kan niet slapen maar moet toch rond 11 uur de trein pakken om nog ff een dagje gratis ov mee te pikken. Ertussenin nog even proberen te slapen dus
doe datquote:Op maandag 15 juli 2013 06:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lekker is dat
Ik gaat maar even douchen.
hoezo?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:06 schreef Huppelmuts het volgende:
Vanavond maar zorgen dat ik ruim voor 3 uur slaap
Omdat ik morgen een drukke en vooral actieve dag heb waarbij ik wel een goede nachtrust nodig hebquote:
aah oke wat ga je doen dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik morgen een drukke en vooral actieve dag heb waarbij ik wel een goede nachtrust nodig heb
Ik ga burleske dansen op de zomerfeestenquote:
whehehe oke mja dan moet je wel goed uitgerust zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga burleske dansen op de zomerfeesten
Uhuh.quote:Op maandag 15 juli 2013 09:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe oke mja dan moet je wel goed uitgerust zijn
grinnikquote:Op maandag 15 juli 2013 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh.
Is ook beter voor mijn taxichauffeur Royco als ik 's ochtends gewoon vrolijk en goed uitgerust ben
Heb ik eigenlijk nooit om eerlijk te zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 09:16 schreef Giertje het volgende:
[..]
grinniklast van een ochtendhumeurtje anders?
pfoeh lucky youquote:Op maandag 15 juli 2013 09:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk nooit om eerlijk te zijn
beetje zoals in moulin rouge denk ikquote:
Stel jij even een goede vraagquote:
DAT was mij niet verteldquote:
Klootzak!quote:
Je liegt!!quote:Op maandag 15 juli 2013 09:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Had ze dat niet gezegd nee? Je mag ook van die tepelkwastjes op.
Die zijn voor jouquote:Op maandag 15 juli 2013 09:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb die tepelkwastjes zelf zien liggen vrijdag.
Goedemorgenquote:
Als je een vrouw trouwt die zo vol van zichzelf is dat de taart gewoon een kopie van haar is dan kan je op je vingers uittellen dat hij het heel moeilijk gaat krijgen!quote:
DAAR zijn zeker geen foto's van?quote:
En die klusjes? Veel/duur? Of heb je zoiets van "oh peanuts" ?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Goedemorgen
best wel.. vrijdag kreeg ik APK afkeur op mijn auto.. met een hele lijst aan klusjes die ik kon gaan doen!
Zaterdag werd mijn maatje 30. hadden we surpriseparty voor geregeld
en zondag heb ik helemaal NIETS gedaan anders dan op de bank hangen
jij dan?
Natuurlijk nietquote:Op maandag 15 juli 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je een vrouw trouwt die zo vol van zichzelf is dat de taart gewoon een kopie van haar is dan kan je op je vingers uittellen dat hij het heel moeilijk gaat krijgen!
[..]
DAAR zijn zeker geen foto's van?
Ik vind eigenlijk dat jij morgen alles waar je foto's en/of video's mee kan maken moet inleveren!!quote:
Kan niet.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat jij morgen alles waar je foto's en/of video's mee kan maken moet inleveren!!
als je zelf je auto kan fixen scheelt dat wel weerquote:Op maandag 15 juli 2013 10:00 schreef rival het volgende:
[..]
Goedemorgen
best wel.. vrijdag kreeg ik APK afkeur op mijn auto.. met een hele lijst aan klusjes die ik kon gaan doen!
Zaterdag werd mijn maatje 30. hadden we surpriseparty voor geregeld
en zondag heb ik helemaal NIETS gedaan anders dan op de bank hangen
jij dan?
Als in "voor de website, voor flyers e.d."quote:Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan niet.
Er moeten foto's gemaakt worden ter promotie he.
Kun je aan arkham city beginnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je zelf je auto kan fixen scheelt dat wel weer
ik heb een topweekend gehad
zaterdag naar een vriendin van me geweest die ik al een hele lange tijd niet meer had gezien
dus effe lekker bijgekletst
en zondag heb ik de hele dag zitten gamen
ben nu klaar met batman asylum
was wel een erg tof spel om te doen wel een beetje kort
Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als in "voor de website, voor flyers e.d."
Jouw chick is echt goed met mensen erin luizen!!quote:
Het promotie verhaal is eigenlijk mijn idee.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw chick is echt goed met mensen erin luizen!!
Dat wordt een gezellig autoritje morgenochtendquote:Op maandag 15 juli 2013 10:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het promotie verhaal is eigenlijk mijn idee.
heb ik ook al uitgespeeldquote:
Nog niet wakker. .. maar snap het nu welquote:Op maandag 15 juli 2013 10:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als je een vrouw trouwt die zo vol van zichzelf is dat de taart gewoon een kopie van haar is dan kan je op je vingers uittellen dat hij het heel moeilijk gaat krijgen!
[..]
DAAR zijn zeker geen foto's van?
* Huppelmuts schuift een bakkie koffie naar LoLaquote:Op maandag 15 juli 2013 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nog niet wakker. .. maar snap het nu wel
Wat? We hebben toch goede foto's nodig voor de website en dergelijke. Die demonstraties zijn bedoeld om de nieuwe vestiging te promoten.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wordt een gezellig autoritje morgenochtend
Dus niet van mijquote:Op maandag 15 juli 2013 10:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat? We hebben toch goede foto's nodig voor de website en dergelijke. Die demonstraties zijn bedoeld om de nieuwe vestiging te promoten.
Voor het bloopergedeelte van de site?quote:
Thanksquote:Op maandag 15 juli 2013 10:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
* Huppelmuts schuift een bakkie koffie naar LoLa
Ik doe niks tegen mijn zin hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Thanks
En ehm, je kan ook nog gewoon NEE zeggen.
Je gaat toch niet iets doen tegen je zin in
Ik kon het proberen hequote:Op maandag 15 juli 2013 10:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik doe niks tegen mijn zin hoor![]()
Het optreden en het dansen lijkt me serieus wel leuk, doodseng maar wel leuk!
Dat naakt maakt Roy gewoon een grapje over, hoop ik!!
En die foto's, ach er zijn vast wel ergere foto's van mij
Gaat helemaal goed komen!!quote:
True!!quote:
Ik geloof dat ik je rond twaalf uur in groesbeek moest hebbenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
True!!
Hoe laat ben je hier morgen?
Je hebt echt niets te vertellen hequote:Op maandag 15 juli 2013 10:38 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik je rond twaalf uur in groesbeek moest hebben
Ze zal het niet toegeven, maar ongemerkt luistert ze best vaak naar me.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt echt niets te vertellen he![]()
Hoe lang is dat rijden vanaf hier?
Wat dat betreft passen jullie wel goed bij elkaarquote:Op maandag 15 juli 2013 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zal het niet toegeven, maar ongemerkt luistert ze best vaak naar me.
euhm, het had best duur uit kunnen pakken maar uiteindelijk viel het mee en heb ik geen cent uitgegeven.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die klusjes? Veel/duur? Of heb je zoiets van "oh peanuts" ?
lekker bezigquote:Op maandag 15 juli 2013 10:10 schreef Giertje het volgende:
[..]
als je zelf je auto kan fixen scheelt dat wel weer
ik heb een topweekend gehad
zaterdag naar een vriendin van me geweest die ik al een hele lange tijd niet meer had gezien
dus effe lekker bijgekletst
en zondag heb ik de hele dag zitten gamen
ben nu klaar met batman asylum
was wel een erg tof spel om te doen wel een beetje kort
Oh ik geef het wel toe hoorquote:Op maandag 15 juli 2013 10:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat dat betreft passen jullie wel goed bij elkaar
mja ik doe nooit veel op zondagen eigenlijkquote:Op maandag 15 juli 2013 10:51 schreef rival het volgende:
[..]
lekker bezig
ja zo hoort een zondag te zijn he
Zorg je dan dat je tussen half 11 en 11 hier bent?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze zal het niet toegeven, maar ongemerkt luistert ze best vaak naar me.
Ongeveer een uurtje rijden.
En nu moet ie nog herkeurd worden?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:50 schreef rival het volgende:
[..]
euhm, het had best duur uit kunnen pakken maar uiteindelijk viel het mee en heb ik geen cent uitgegeven.oke wel beetje lopen sjoemelen
kachelmotor(blower) defect, ruitensproeier defect, accu los, remverschil op achteras, ABS lampje brand in dasboard. koplampen stellen.
Kachelmotor wist ik van, deze heb ik weer aangesloten.
Ruitensproeier deed het gewoon maar was net nieuw aangesloten dus hij moest langer het knopje indrukken voor er daadwerkelijk water uit kwam
accu vast gezet (nog een gevolg van de aanrijding denk ik)
remverschil bleek er niet te zijn, of opgelost door een paar eker flink hard te remmen... (toen ik die op de zaak ging bekijken was het gewoon goed)
koplampen stellen is een klusje van niks.
en dan de ABS. ik heb geen ABS meer omdat ik dat niet nodig vind.. maar het systeem zit wel in mijn auto, en dus brand er een lampje op het dash dat de abs niet werkt... ik heb het lampje verwijderd
Ik heb echt geen idee.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zorg je dan dat je tussen half 11 en 11 hier bent?
Zijn er nog dingen die ik mee moet nemen?
[..]
En nu moet ie nog herkeurd worden?
Ik app haar straks zelf wel evenquote:Op maandag 15 juli 2013 11:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Zal straks even vragen.
Mag ik vragen waarom niet?quote:
hij zei dat hij dat ABS geintje niet zou goedkeuren omdat ie het weet. Iemand die het niet weet keurt dat uiteraard gewoon goed...quote:
Ghehe ok danquote:Op maandag 15 juli 2013 11:05 schreef rival het volgende:
[..]
hij zei dat hij dat ABS geintje niet zou goedkeuren omdat ie het weet. Iemand die het niet weet keurt dat uiteraard gewoon goed...
stomme vent
Is er nog veel dan waardoor ie niet door de keuring zou kunnen komen?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:06 schreef rival het volgende:
[..]
zal je net zien bij de volgende keuring vinden ze andere dingen
ik zag zelf dat mijn uitlaat niet 100% dicht was.... maar hij zei er niks over.... misschien is een ander daar weer strenger mee.... kan ik weer aan de slagquote:Op maandag 15 juli 2013 11:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is er nog veel dan waardoor ie niet door de keuring zou kunnen komen?
En die voor de keuring al maken is geen optie?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik zag zelf dat mijn uitlaat niet 100% dicht was.... maar hij zei er niks over.... misschien is een ander daar weer strenger mee.... kan ik weer aan de slag
verder kan er niks mis zijn eigenlijk.
liever nietquote:Op maandag 15 juli 2013 11:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die voor de keuring al maken is geen optie?
Verzetquote:Op maandag 15 juli 2013 06:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
gelijk heb je
ik kan niet slapen maar moet toch rond 11 uur de trein pakken om nog ff een dagje gratis ov mee te pikken. Ertussenin nog even proberen te slapen dus
Gratis of 'gratis'?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:21 schreef Myraela het volgende:
3 pakken drinken en een doos Milka koekjes gratis bij m'n boodschappen. Me likes.
Boodschappen thuis laten bezorgen en dan krijg je er wel eens wat gratis dingen bij. Het is wel tof, want ik heb maar 2.50 bezorgkosten betaald. Die heb ik er nu wel weer uit.quote:
Ik was vanmorgen keivroeg in de winkelquote:Op maandag 15 juli 2013 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boodschappen thuis laten bezorgen en dan krijg je er wel eens wat gratis dingen bij. Het is wel tof, want ik heb maar 2.50 bezorgkosten betaald. Die heb ik er nu wel weer uit.
Waah? Bij AH?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Boodschappen thuis laten bezorgen en dan krijg je er wel eens wat gratis dingen bij. Het is wel tof, want ik heb maar 2.50 bezorgkosten betaald. Die heb ik er nu wel weer uit.
Ik heb boodschappen voor 2 weken meteen gedaan, dan was het bezorgen tenminste zo goedkoop. Voor 36 euro zou ik het niet kunnen.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen keivroeg in de winkel![]()
Alles voor de rest vd week in huis en voor 36 euro klaar zijn
Dat zijn gewoon producten die ze je willen laten proberen, net zoals ze in de winkel dingen laten proeven. Alleen dan krijg je hele verpakkingen.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:39 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Waah? Bij AH?Waarom krijg je daar gratis dingen bij?
Ooh da's wel chill. Maar er is ook een minimumbedrag waarvoor je moet bestellen toch?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen voor 2 weken meteen gedaan, dan was het bezorgen tenminste zo goedkoop. Voor 36 euro zou ik het niet kunnen.
[..]
Dat zijn gewoon producten die ze je willen laten proberen, net zoals ze in de winkel dingen laten proeven. Alleen dan krijg je hele verpakkingen.
Dat is net zo handigquote:Op maandag 15 juli 2013 11:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb boodschappen voor 2 weken meteen gedaan, dan was het bezorgen tenminste zo goedkoop. Voor 36 euro zou ik het niet kunnen.
[..]
Dat zijn gewoon producten die ze je willen laten proberen, net zoals ze in de winkel dingen laten proeven. Alleen dan krijg je hele verpakkingen.
70 euro minimum, 100 euro en dan is het bezorgen goedkoper.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:44 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ooh da's wel chill. Maar er is ook een minimumbedrag waarvoor je moet bestellen toch?
Nu we zonder auto zitten is het behalve handig ook even de enige mogelijkheid.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat is net zo handig
Ook versproducten?
Ah, ik ben vrijgezelquote:Op maandag 15 juli 2013 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
70 euro minimum, 100 euro en dan is het bezorgen goedkoper.
[..]
Nu we zonder auto zitten is het behalve handig ook even de enige mogelijkheid.
Hoe bedoel je?
ik kom in mijn eentje net aan de 30 a 40 euroquote:Op maandag 15 juli 2013 11:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, ik ben vrijgezelVoor 70 euro boodschappen doen is dan weer een tikkie overdreven
Groenten/fruit enzo? Of vleeswaren?quote:Op maandag 15 juli 2013 11:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
70 euro minimum, 100 euro en dan is het bezorgen goedkoper.
[..]
Nu we zonder auto zitten is het behalve handig ook even de enige mogelijkheid.
Hoe bedoel je?
Van die dingen zonder E-nummers bedoel je?quote:
Jaquote:Op maandag 15 juli 2013 11:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Van die dingen zonder E-nummers bedoel je?
I know. Ik eet al jaren geen pakjesvoedsel meer. En het positieve verschil is duidelijk te merken. Lang leve verse groente, fruit en kruiden.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
Ja
Vreselijk lekker joh.
En gezond....
quote:Op maandag 15 juli 2013 11:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja
Vreselijk lekker joh.
En gezond....
* LovelyLady heeft knopje duidelijk weer om
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |