Aangesproken wil niet zeggen dat ze niet achter hun ideeën blijven staan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar die worden daar dan toch ook op aangesproken? Ik heb met geen woord over het niveau van Vmbo gerept. Ik heb enkel gezegd dat ik mijn vertrouwen op zeg
Achter je ideeën blijven staan kan, maar je moet toch op zijn minst er vraagtekens bij zetten wanneer iedereen daar zo op reageert?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:15 schreef Thorb het volgende:
[..]
Aangesproken wil niet zeggen dat ze niet achter hun ideeën blijven staan.
Dit heeft imo niets met schoolniveau te maken.
En dan geeft hij jou meteen gelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Achter je ideeën blijven staan kan, maar je moet toch op zijn minst er vraagtekens bij zetten wanneer iedereen daar zo op reageert?
Dat heeft imo wel iets met schoolniveau te maken. Als iemand uit mijn kringen met zoiets zou komen, zou ik hem ook vierkant uitlachen en er even op wijzen hoe de feiten ervoor staan
ik weet in ieder geval dat ik niet 30 meter kan rennen in 3,9 squote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Alsof hoger opgeleiden niet dingen verzinnen, kom op.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef Thorb het volgende:
[..]
En dan geeft hij jou meteen gelijk natuurlijk.
Er staat 'je moet' dat is dus wat jij vindt, er staat niet dat het gebeurt. Ik ken wel gevallen die dat alsnog niet doen. En ja die zitten op de uni.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]Wat staat er nou in de eerste zin. Er vraagtekens bij kunnen zetten. Echter blijft hij 100% volhouden.
Ja, dat is gewoon triest. Dat een 8-jarige dat denkt oké, maar daar is hij nu toch wel wat te oud voor. Tegen de tijd dat de coach met zijn frituurklauwen dat knoppie heeft ingedrukt is de meting al verneukt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef el-blanchito het volgende:
Maar als hij serieus denkt dat hij bij de snelste mannen ter wereld hoort, terwijl hij nog een B-junior is en hij nooit serieus getraind heeft op het sprintwerk, dan is dat toch wel opmerkelijk te noemen.
Op een kadetjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:16 schreef Shygirl18 het volgende:
Ik kook wel lekker een hard eitje mmmmmmm
En dat is in een zelfde orde van grote qua grootheidswaan als die discussie van net? Dat vind ik toch hoogst opmerkelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef Thorb het volgende:
[..]
Er staat 'je moet' dat is dus wat jij vindt, er staat niet dat het gebeurt. Ik ken wel gevallen die dat alsnog niet doen. En ja die zitten op de uni.
Het vermogen om wel of niet dat rijtje engelse woordjes in je kop te stampen heeft totaal niks te maken met het verschil kunnen zien tussen goed of fout, of waar en niet waar. Er zijn hele domme HBO'ers die wel het vermogen hebben om iets te kunnen leren, en ook best hele slimme VMBO'ers, die niet het vermogen hebben om iets te kunnen leren, maar die wel zien hoe verschillende facettes van het leven in elkaar steken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Achter je ideeën blijven staan kan, maar je moet toch op zijn minst er vraagtekens bij zetten wanneer iedereen daar zo op reageert?
Dat heeft imo wel iets met schoolniveau te maken. Als iemand uit mijn kringen met zoiets zou komen, zou ik hem ook vierkant uitlachen en er even op wijzen hoe de feiten ervoor staan
Wij hadden op een sportdag een jongen die de 80 meter had gelopen in 6,3quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dat is gewoon triest. Dat een 8-jarige dat denkt oké, maar daar is hij nu toch wel wat te oud voor. Tegen de tijd dat de coach met zijn frituurklauwen dat knoppie heeft ingedrukt is de meting al verneukt.
Gast, ik zeg toch ook nergens dat dat iets met het les of leerniveau te maken heeftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het vermogen om wel of niet dat rijtje engelse woordjes in je kop te stampen heeft totaal niks te maken met het verschil kunnen zien tussen goed of fout, of waar en niet waar. Er zijn hele domme HBO'ers die wel het vermogen hebben om iets te kunnen leren, en ook best hele slimme VMBO'ers, die niet het vermogen hebben om iets te kunnen leren, maar die wel zien hoe verschillende facettes van het leven in elkaar steken.
Beetje jammer dat je zelf dan wel een waardeoordeel van slim en dom eraan hangtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het vermogen om wel of niet dat rijtje engelse woordjes in je kop te stampen heeft totaal niks te maken met het verschil kunnen zien tussen goed of fout, of waar en niet waar. Er zijn hele domme HBO'ers die wel het vermogen hebben om iets te kunnen leren, en ook best hele slimme VMBO'ers, die niet het vermogen hebben om iets te kunnen leren, maar die wel zien hoe verschillende facettes van het leven in elkaar steken.
Anders zou ik het niet zeggen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
En dat is in een zelfde orde van grote qua grootheidswaan als die discussie van net? Dat vind ik toch hoogst opmerkelijk.
Mag ik daar een voorbeeld van? Kan het me haast niet voorstellen namelijk dat dat soort mensen serieus genomen worden door andere studenten.quote:
Met zulke denkbeelden kun je bij elke uitspraak van Djeetje, of een andere VMBO'er, de opleiding er wel bij halen. Ik denk dat je dan ten onrechte een hele groep belachelijk maakt, en je plaatst jezelf daar nog boven. Doet me denken aan een tweet van VDMquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gast, ik zeg toch ook nergens dat dat iets met het les of leerniveau te maken heeftHet ging me om de sociale controle op een VMBO die dit soort uitspraken dus blijkbaar niet corrigeert.
genoeg mensen op de uni die ook zo koppig zijn hoor en een bord voor hun kop hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ok man heequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik liep de 60 meter in 10.6 seconden. Dat is niet echt snel maar ik ben nu veel sneller. Overigens is Sonic nog sneller dan Bolt gr gr
http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic229038/quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Mag ik daar een voorbeeld van? Kan het me haast niet voorstellen namelijk dat dat soort mensen serieus genomen worden door andere studenten.
Dit vind ik echt onzin en is ook helemaal niet mijn bedoeling. Ik vind dit ook een beetje een rare reactie. Ik concludeer dat er niemand is in de kringen van Djeetje die iets aan deze waanbeelden doet. Dat betekent niet dat ze dat niet zouden kunnen, maar wel dat ze dat niet doen. En dat baart mij in dit opzicht zorgen. Daarmee maak ik niet de hele groep belachelijk en zet ik mij daar zeker niet boven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Met zulke denkbeelden kun je bij elke uitspraak van Djeetje, of een andere VMBO'er, de opleiding er wel bij halen. Ik denk dat je dan ten onrechte een hele groep belachelijk maakt, en je plaatst jezelf daar nog boven. Doet me denken aan een tweet van VDM
Politiek correcte antwoorden over eier-issues.quote:
Ik geloof echt niet dat er iemand op de uni durft te zeggen dat hij maar 1/10de van een seconde langzamer is als het wereldrecord op de 30 meter (met dezelfde voorwaarden als Djeetje), dat volhoudt en daar niet op wordt aangesprokenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:26 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
genoeg mensen op de uni die ook zo koppig zijn hoor en een bord voor hun kop hebben
Ik. ik heb ook een bestandje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik geloof echt niet dat er iemand op de uni durft te zeggen dat hij maar 1/10de van een seconde langzamer is als het wereldrecord op de 30 meter (met dezelfde voorwaarden als Djeetje), dat volhoudt en daar niet op wordt aangesproken
Ik lach me doodquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://nl.pokernews.com/poker-forum/topic229038/
5000 posts dat topic, 3e jaar uni Rechten ofzo. Blijft geld verbranden en andere domme dingen.
Have fun
Ik heb gisteren deze goal gepost.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
moguhhh heren![]()
nog wat boeiends gebeurd hier.
zag dat er een nordic cup is. gaan die spelers al voor meer ?
Ja, ik heb de prijzen niet gevolgd maar ik kreeg gisteren een aantal spelers uit de Tippeligaen die anders 200c waard zijn en nu 1k of meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:39 schreef FCsuarez het volgende:
moguhhh heren![]()
nog wat boeiends gebeurd hier.
zag dat er een nordic cup is. gaan die spelers al voor meer ?
Zoo tandjes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deze goal gepost.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/160512421
mooi dan zal ik die maar eens even in de verkoop gooienquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja, ik heb de prijzen niet gevolgd maar ik kreeg gisteren een aantal spelers uit de Tippeligaen die anders 200c waard zijn en nu 1k of meer.
nicequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb gisteren deze goal gepost.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/160512421
if I flip a coin, what are the chances of me getting head?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[ afbeelding ]
Er is hoop, ook voor ons Fok!kers![]()
quote:
Are you from ireland? Because everytime i see you my penis is Dublinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
if I flip a coin, what are the chances of me getting head?
is your father retarded? Cause you're specialquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Are you from ireland? Because everytime i see you my penis is Dublin
Die vind ik serieus goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is your father retarded? Cause you're special
Ben jij graag de receiver of niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:50 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die vind ik serieus goedAls ik de receiver ben van zo'n zin ben ik meteen verliefd (als het een beetje een goed uitziend meisje is ten minste
)
Ik snap het niet? In de zak ijs op zijn been als ie weer op de tribune zit?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:50 schreef Lindgren. het volgende:
Bruma dus toch uiteindelijk naar PSV.
Grappig. Sigthorsson kan dit seizoen dan zingen dat hij Bruma in zijn zak heeft. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik snap het niet? In de zak ijs op zijn been als ie weer op de tribune zit?
Van versiersels, ja hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ben jij graag de receiver of niet?
Oh ik dacht in een man-man relatie.quote:
Hoort dit hierquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:55 schreef Lindgren. het volgende:
Gewoon op een tamelijk seksueel opgewonden ogend vrouwmens aflopen, je geschoren snaak op haar lip planten en de natuur zijn werk laten doen.
Slechte openingszinnen doe ik nog steeds, eergisteren nog met 'hoeveel weegt een ijsbeer? genoeg om het ijs te breken' en 'ruikt dit naar chloroform? (en dan met een servetje naar haar neus gaan en knipogend lachen)'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
5000 posts dat topic, 3e jaar uni Rechten ofzo. Blijft geld verbranden en andere domme dingen.
Have fun
Repostquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:05 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Slechte openingszinnen doe ik nog steeds, eergisteren nog met 'hoeveel weegt een ijsbeer? genoeg om het ijs te breken' en 'ruikt dit naar chloroform? (en dan met een servetje naar haar neus gaan en knipogend lachen)'![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
In het WOS topic hier op fok kwamen ook af en toe dat soort types voorbij. Die verdwenen dan steeds maandenlang en als de verslaving weer op kwam zetten waren ze er ineens weer 24u per dag, tot het geld weer op was door allemaal achterlijke en irrationele bets. Best pijnlijk om te zien. Vaak ook grappig omdat het complete mafkezen waren, maar jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:29 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Have fun
Mijn linkeroogbal viel er spontaan uit toen ik dit team zag. Ik was nog net op tijd van de schrik bekomen om hem met mijn rechteroog compleet te kunnen zien wegrotten.quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mijn linkeroogbal viel er spontaan uit toen ik dit team zag. Ik was nog net op tijd van de schrik bekomen om hem met mijn rechteroog compleet te kunnen zien wegrotten.
Dit titel alleen alquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In het WOS topic hier op fok kwamen ook af en toe dat soort types voorbij. Die verdwenen dan steeds maandenlang en als de verslaving weer op kwam zetten waren ze er ineens weer 24u per dag, tot het geld weer op was door allemaal achterlijke en irrationele bets. Best pijnlijk om te zien. Vaak ook grappig omdat het complete mafkezen waren, maar ja
Of dit soort mensen (oud topic, maar eerste wat ik via search ff tegenkwam): R&P / zo ontzettend verdrietig
Godver wat kutquote:
Zal geen fuck uitmaken qua prijs lijkt me?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Dede een transfer gemaakt? Wtf wist ik niets van. En waarom koop je niet gewoon de oude dan
Niet? Hoe lang zit die al in packs dan? Al sinds de winterquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zal geen fuck uitmaken qua prijs lijkt me?
Die heb ik al in een ander team.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Dede een transfer gemaakt? Wtf wist ik niets van. En waarom koop je niet gewoon de oude dan
Nee, zomertransfer. Maar het boeit niemand wat voor welk Braziliaans team hij speeltquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Niet? Hoe lang zit die al in packs dan? Al sinds de winter?
extra motivatie allesquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:19 schreef Lindgren. het volgende:
Ik kom met mijn non-rare team echt alleen maar teams met blauwe kaartjes tegen.![]()
Handicap madness dan maar.
Naja Cruzeiro of Vasco da gama maakt idd niet zoveel uit. Maar er waren teams geweest waardoor hij toch een stukkie duurder was geworden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:19 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, zomertransfer. Maar het boeit niemand wat voor welk Braziliaans team hij speelt
Sure, maar ik had het echt over deze situatie en dat het voor Trapz geen fuck zal hebben uitgemaakt welke versie hij kocht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Naja Cruzeiro of Vasco da gama maakt idd niet zoveel uit. Maar er waren teams geweest waardoor hij toch een stukkie duurder was geworden.
Open je die altijd om 12 uur dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
Het is allang 12 uur geweest maar daily gold pack: [ afbeelding ] not bad
Daar waren we gisteren mee begonnen. Helaas kocht ik gisteren na dat ene pack nog een paar packs.quote:
Ja en daarna dat excuusje van hemquote:
ik snap er helemaal niks vanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en daarna dat excuusje van hem
Ik heb nu ook iets leuks gevonden
[ afbeelding ]
Kwartier later
[ afbeelding ]
Hij heeft 288 euro in spel. Hij zegt dat hij bij onder 220 euro stopt. Een kwartier later heeftie nog 116 euroquote:
Los van de pokertermen waar ik toch geen fuck van begrip is dit wel het stereotype gokverslaafde ja. Valse beloftes, altijd wel een extra smoes....ik heb er zo veel voorbij zien komen afgelopen jarenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:24 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja en daarna dat excuusje van hem
Ik heb nu ook iets leuks gevonden
[ afbeelding ]
Kwartier later
[ afbeelding ]
Ja dit is idd echt een stereotype. Hij komt vervolgens wel weer boven de 290 euro dus het was nu een wijs besluit door te spelen. Maar wss verliest hij het nog, moet nog even doorlezenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Los van de pokertermen waar ik toch geen fuck van begrip is dit wel het stereotype gokverslaafde ja. Valse beloftes, altijd wel een extra smoes....ik heb er zo veel voorbij zien komen afgelopen jaren
Als hij het die dag niet verliest is het wel een dag later.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef Timmy_Turner het volgende:
Hij komt zelfs op 500, maar eindigt uiteindelijk met 300. Dat valt dan nog wel mee
Klopt. HIj verliest ook 50 euro omdat ze gaan spelen met kaarten open en 50 euro blind inleggen en dan gewoon de kaarten laten zien. Een dommere vorm van gokken ken ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als hij het die dag niet verliest is het wel een dag later.
Daar komt onze hosselaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef stoereboii het volgende:
IS HET NU EENS GEDAAN MET DAT DENIGREREND GEDOE HELE TIJD
In UVT komt ook om de paar weken weer iemand zijn winnende roulette systeem posten..dat is ook mooiquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Klopt. HIj verliest ook 50 euro omdat ze gaan spelen met kaarten open en 50 euro blind inleggen en dan gewoon de kaarten laten zien. Een dommere vorm van gokken ken ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |