ik ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
godverdomme jongens, net een bloedneus gehad, niet normaal, had het gevoel dat ik helemaal leeg aan het lopen was
maar hier had ik geen last vanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
overal bloed, best wel een beetje bah ja
jij hebt dat vaker?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
maar hier had ik geen last van
ben een expert
jup, maar nu gelukkig niet meer zo vaak. kon een aantal jaar geleden daardoor zelfs een week niet naar schoolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
jij hebt dat vaker?
ik heb dat eigenlijk nooit, derhalve geen expert
quote:
geen idee hij heeft een leven blijkbaar, krijg ook geen aandacht meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:24 schreef leeell het volgende:
kb waar hangt jan uit, ik zie hem nooit meer op de foks
auwquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen idee hij heeft een leven blijkbaar, krijg ook geen aandacht meer
a zemmelinaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:39 schreef Ezell het volgende:
nee, ik ga die middag een klasgenootje ergens mee helpen en daarna uit eten met familie
ja dan ben jij toch weg maandagquote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:39 schreef Ezell het volgende:
nee, ik ga die middag een klasgenootje ergens mee helpen en daarna uit eten met familie
ik heb altijd aandacht voor je hoor bebe, je ben altijd welkomquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:43 schreef leeell het volgende:
[..]
ik heb altijd aandacht voor je hoor bebe, je ben altijd welkom
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
goeie deal! Ik ben trots op je!
groente kopen bij een supermarktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bij veel supermarkten kost eentje al een euro.
geld zat hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
ach ja, is wel lekker makkelijkga af en toe nog wel naar de slager, maar ja, ben gewoon lui
mwah, heb geluk dat mijn ouders helpen en ik geld gespaard hebquote:
jaloers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
mwah, heb geluk dat mijn ouders helpen en ik geld gespaard heb
maar da's eigenlijk mijn vakantiepotje
hoe gaat het eigenlijk met werk zoeken? al iets gehoord van die plek war jullie hadden gesolliciteerd?quote:
die ene had geen plek, de ander nog niets gehoord.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
hoe gaat het eigenlijk met werk zoeken? al iets gehoord van die plek war jullie hadden gesolliciteerd?
wat ben je hilarisch, werkelijk waarquote:Op zondag 14 juli 2013 13:33 schreef ThaTim het volgende:
Kb, mag je schijten tijdens de ramadan?#owateengenot.
JA, OP FOXY FOXTROOOOOTTT! EN JE BENT ZELF EEN APAAT, APAAT!!!!quote:
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
wowowowowowowowowowow
mensen hj noemen ,dat kan echt niet
jawelquote:
die 4 zijn heerlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 22:40 schreef Ezell het volgende:
ik keek verkeerd, maar ja, zie ze nu
weet niet of ik die ken
quote:Op zondag 14 juli 2013 22:52 schreef Ezell het volgende:
ok, zojuist besloten:
ik ga dit weekend keihard chillen bij mijn ouders
niks uitvoeren
kom een keer langs danquote:
huh, wat moet je daar nou weer in de buurt?quote:Op zondag 14 juli 2013 22:56 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]ik reed gisteren nog langs ezelldorp
bank halenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
kom een keer langs dan
[..]
huh, wat moet je daar nou weer in de buurt?
je bent zelf een bankquote:
ja ik kom altijd langs, jij bent nog nooit langsgekomenquote:Op zondag 14 juli 2013 22:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
kom een keer langs dan
[..]
huh, wat moet je daar nou weer in de buurt?
Zou die vrijdag zijn, maar toen 'wijziging van plannen'.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:57 schreef leeell het volgende:
[..]
ja ik kom altijd langs, jij bent nog nooit langsgekomen
morgen 16:00 bij mijquote:Op zondag 14 juli 2013 22:57 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou die vrijdag zijn, maar toen 'wijziging van plannen'.
sukkel, je gaat in het weekend pas, kan je s avonds nietquote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef Ezell het volgende:
[..]
Morgen om 16:00 quality time met mijn mama, jwt.
Nee, morgen niet hoor. 's Ochtends school, 's middag klasgenoot ergens mee helpen en dan 's/middags 's avonds Familien.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:58 schreef leeell het volgende:
[..]
sukkel, je gaat in het weekend pas, kan je s avonds niet
dinsdag dan ? je moet dinsdag toch terug van je familiequote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, morgen niet hoor. 's Ochtends school, 's middag klasgenoot ergens mee helpen en dan 's/middags 's avonds Familien.
20 ofzoquote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef leeell het volgende:
das wel een godsklere relaxte bank nikker, hoe groot is je casa
kom morgen chillings zetten met mijquote:Op zondag 14 juli 2013 22:59 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, morgen niet hoor. 's Ochtends school, 's middag klasgenoot ergens mee helpen en dan 's/middags 's avonds Familien.
Nee, ga dan terug naar Utrecht. Ben op z'n vroegst donderdagavond vrij. Zo niet, dan vrijdagmiddag- en avond. Denk ik...quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef leeell het volgende:
[..]
dinsdag dan ? je moet dinsdag toch terug van je familie
dat neemt je halve kamer in beslagquote:
nou je gaat terug naar utrecht, dan kom je hierlangs zemmelinaquote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ga dan terug naar Utrecht. Ben op z'n vroegst donderdagavond vrij. Zo niet, dan vrijdagmiddag- en avond. Denk ik...
Ja, want dat past wel makkelijk op mijn agenda voor morgen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
kom morgen chillings zetten met mij
Gooi jezelf op 60 graden in de wasmachine.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
mijn poten zijn te lang voor dat stuk major flaw
heb je het nou druk met school of met uitstellen?quote:Op zondag 14 juli 2013 23:01 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, want dat past wel makkelijk op mijn agenda voor morgen.
[..]
Gooi jezelf op 60 graden in de wasmachine.
kan gelijk als bed fungerenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:01 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
nee man je had de setup van de vorige bewoner moeten zien met een of andere vijfzitsbank
Niet handig.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:01 schreef leeell het volgende:
[..]
nou je gaat terug naar utrecht, dan kom je hierlangs zemmelina
>wappquote:
Druk met school.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
heb je het nou druk met school of met uitstellen?
nice. waar kom je te wonenquote:Op zondag 14 juli 2013 23:02 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/S89902850/#/S09894156
op de kop getikt voor 100
Gewoon een groot bed nemen waarop je als een rare mongool op kan liggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:02 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
dat ook, altijd beter als eenslaapbank
das altijd jammerquote:
heb al een tweepersoonsbed, maar sowieso slaapbanken zitten kut en slapen kutquote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef Ezell het volgende:
[..]
Gewoon een groot bed nemen waarop je als een rare mongool op kan liggen.
Heh, wat is deze.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:03 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
ja weet ik veel of je al voor aan het werken bent ofzo voor de verandering
saai zeg.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:04 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
in een groene rustige buurt omringd door accountancykantoren ofzo
maar je wil niet naar mij morgen, maar dat welquote:Op zondag 14 juli 2013 23:05 schreef Ezell het volgende:
Leeell, ga je morgen mee JordyKutty lastigvallen/
Ach, alsof Jordy wel doorgaat.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:06 schreef leeell het volgende:
[..]
maar je wil niet naar mij morgen, maar dat wel
morgen 20:00 bij mij danquote:
doe er niet zo lollig overquote:Op zondag 14 juli 2013 23:31 schreef Ezell het volgende:
Jordy, het spijt mij als je zo een bericht krijgt van leeell.
goede zaakquote:Op zondag 14 juli 2013 23:35 schreef Ezell het volgende:
leeell, ik luister nog steeds naar je playlist
het is allemaal niet zo'n grap, en dat weet jijquote:
gast, iedereen verveelt zich wel eensquote:Op zondag 14 juli 2013 23:41 schreef leeell het volgende:
[..]
het is allemaal niet zo'n grap, en dat weet jij
ja want daar gaat dit allemaal om.quote:
hard nadenken over de balkonsceneavond werkt immerquote:
heb je onze capslock oorlog gemistquote:
Als ik bezopen ben, roep ik altijd LIEFDESLIEDJES, hopende dat iemand klinken in mijn oren zal terugroepen.quote:
goeden tipquote:Op maandag 15 juli 2013 00:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Als ik bezopen ben, roep ik altijd LIEFDESLIEDJES, hopende dat iemand klinken in mijn oren zal terugroepen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |