Ik. Problemen mee?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:41 schreef magemaya het volgende:
[..]
hij is van de h&m.
ps: wie koopt er nou nog kleren bij de wibra?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:43 schreef Janiks het volgende:
[..]
Uh, je kreeg er toch ook een knoop in.
ja, daar heb je geen spiegel voor nodig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:43 schreef Janiks het volgende:
[..]
Uh, je kreeg er toch ook een knoop in.
Ga dan naar ONZ/GC ofzo, dit is voor klachten niet voor advies!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef magemaya het volgende:
[..]
ik heb antwoorden nodig dus shut up "oetlul"
het is tog een klacht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ga dan naar ONZ/GC ofzo, dit is voor klachten niet voor advies!
gayquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:44 schreef MPC60 het volgende:
Lijkt mij trouwens ook niet echt lekker zitten een strak getrokken bh.
Voor een gewone BH-sluiting wel en voor een knoop niet?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:44 schreef magemaya het volgende:
[..]
ja, daar heb je geen spiegel voor nodig.
Ja, het is een klacht, maar je doet er wat extra bij, vragen om advies. Maar maak een ander topic elsewhere voor advies.quote:
Jij knoopt hem toch over je tieten heen?quote:
bij de sluiting moet je precies weten waar de knopje is. bij een knoop is het net als vetersstrikken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Voor een gewone BH-sluiting wel en voor een knoop niet?
ja, dat doen de meeste meiden, nog nooit een man met bh gezien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:46 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Jij knoopt hem toch over je tieten heen?
Knopje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:47 schreef magemaya het volgende:
[..]
bij de sluiting moet je precies weten waar de knopje is. bij een knoop is het net als vetersstrikken.
de haakjes waren kapot, of kan je niet lezen ofzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:48 schreef MPC60 het volgende:
Ja een knoop achter je rug is inderdaad makkelijker dan twee haakjes in elkaar sluiten.
wil je menuquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:50 schreef magemaya het volgende:
[..]
de haakjes waren kapot, of kan je niet lezen ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |