nja, ik kijk iets teveel filmsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Behoorlijke lijst RockEr zal in ieder geval wel iets tussen zitten wat me aanstaat denk ik zo.
Hoe kwam dat ook alweer?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik kijk iets teveel films
2010 was wel heel erg, maar toen heb ik 3 maanden thuisgezeten met een bekkenbreuk
Waar?quote:
racefietsongeluk. iets met een paaltje en een salto....quote:
Lijkt me best leuk om eens doen, echte flessenpost versturenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef Qunix het volgende:
Berichten versturen via een fles.... Ouderwets. Tegenwoordig Watsapp of retro e-mail enzo... Oud numer dus.
gewoon doen! wat let je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om eens doen, echte flessenpost versturen
ook niet bij een rivier?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Dat ik dan eerst een keer naar de zee moet gaan, ik woon niet echt dichtbij ofzo
gooi em in t riool!quote:
ja, dat is ook weer waar denk ik. weet niet zo veel van romantiek...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:00 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Dat haalt de romantiek er wel af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |