nja, ik kijk iets teveel filmsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Behoorlijke lijst RockEr zal in ieder geval wel iets tussen zitten wat me aanstaat denk ik zo.
Hoe kwam dat ook alweer?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik kijk iets teveel films
2010 was wel heel erg, maar toen heb ik 3 maanden thuisgezeten met een bekkenbreuk
Waar?quote:
racefietsongeluk. iets met een paaltje en een salto....quote:
Lijkt me best leuk om eens doen, echte flessenpost versturenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef Qunix het volgende:
Berichten versturen via een fles.... Ouderwets. Tegenwoordig Watsapp of retro e-mail enzo... Oud numer dus.
gewoon doen! wat let je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om eens doen, echte flessenpost versturen
ook niet bij een rivier?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Dat ik dan eerst een keer naar de zee moet gaan, ik woon niet echt dichtbij ofzo
gooi em in t riool!quote:
ja, dat is ook weer waar denk ik. weet niet zo veel van romantiek...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:00 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Dat haalt de romantiek er wel af
and my name is XboxOne!quote:
Hier ook vroeg op, martelgangquote:
Komende weken eerst Coen&Sander toch? Ik moet echt weer 3FM gaan luisteren doordeweeks danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:16 schreef Holenmens het volgende:
Timur en Ramon nemen ook nog eens Giel over deze zomer
spuit 11quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:02 schreef Piles het volgende:
Dat nieuwsbericht over die Aziatische piloten![]()
Ik heb nog tot half 2 wakker gelegenquote:
hij hoeft zich iig niet druk te maken dat hij zich voortplant. het krijgt em nooit in t juiste gaatje...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Het anti-bewijs van de evolutietheorie
Beste. Megahit. Sinds. Tijden.quote:
Hoe kan het na eeuwen dat er toch nog zulke mensen zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij hoeft zich iig niet druk te maken dat hij zich voortplant. het krijgt em nooit in t juiste gaatje...
hij is het product van duizenden jaren domme mensen die nog net wel het goede gaatje konden vinden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kan het na 2000 jaar dat er toch nog zulke mensen zijn
Waar ging het over? Ik zat even niet te luisteren.quote:
hij voreg zich af waarom er nog onaardige mensen zijn. iedereen valt toch op aardige mensen? de onaardige mensen zouden dus allang door de evolutie verdrongen zijn....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar ging het over? Ik zat even niet te luisteren.
Hij ging er vanuit dat alleen aardige mensen kinderen maken, waarom zijn er dan nog steeds onaardige mensen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar ging het over? Ik zat even niet te luisteren.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij voreg zich af waarom er nog onaardige mensen zijn. iedereen valt toch op aardige mensen? de onaardige mensen zouden dus allang door de evolutie verdrongen zijn....![]()
Oh god, wat een droeftoeter.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij ging er vanuit dat alleen aardige mensen kinderen maken, waarom zijn er dan nog steeds onaardige mensen.
Pino! heb je weer gespoten vandaag?quote:
Hoi!quote:
Inderdaad, wat een fantastisch nieuw geluid! Een beetje 80s!quote:
nja, omdat ik het moet horen hoor ik het, anders had ik het ook niet gehoord...quote:
Dat heb ik met de meeste appelsapjes tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, omdat ik het moet horen hoor ik het, anders had ik het ook niet gehoord...
dat sowieso! de beste vind ik nog steeds "haal me uit de doos" in dat liedje van P!nkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik met de meeste appelsapjes tegenwoordig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |