nja, ik kijk iets teveel filmsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:48 schreef ChatGirl het volgende:
Behoorlijke lijst RockEr zal in ieder geval wel iets tussen zitten wat me aanstaat denk ik zo.
Hoe kwam dat ook alweer?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik kijk iets teveel films
2010 was wel heel erg, maar toen heb ik 3 maanden thuisgezeten met een bekkenbreuk
Waar?quote:
racefietsongeluk. iets met een paaltje en een salto....quote:
Lijkt me best leuk om eens doen, echte flessenpost versturenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef Qunix het volgende:
Berichten versturen via een fles.... Ouderwets. Tegenwoordig Watsapp of retro e-mail enzo... Oud numer dus.
gewoon doen! wat let je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:55 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Lijkt me best leuk om eens doen, echte flessenpost versturen
ook niet bij een rivier?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Dat ik dan eerst een keer naar de zee moet gaan, ik woon niet echt dichtbij ofzo
gooi em in t riool!quote:
ja, dat is ook weer waar denk ik. weet niet zo veel van romantiek...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:00 schreef Mrs.Stiltskin het volgende:
[..]
Dat haalt de romantiek er wel af
and my name is XboxOne!quote:
Hier ook vroeg op, martelgangquote:
Komende weken eerst Coen&Sander toch? Ik moet echt weer 3FM gaan luisteren doordeweeks danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:16 schreef Holenmens het volgende:
Timur en Ramon nemen ook nog eens Giel over deze zomer
spuit 11quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:02 schreef Piles het volgende:
Dat nieuwsbericht over die Aziatische piloten![]()
Ik heb nog tot half 2 wakker gelegenquote:
hij hoeft zich iig niet druk te maken dat hij zich voortplant. het krijgt em nooit in t juiste gaatje...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Het anti-bewijs van de evolutietheorie
Beste. Megahit. Sinds. Tijden.quote:
Hoe kan het na eeuwen dat er toch nog zulke mensen zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij hoeft zich iig niet druk te maken dat hij zich voortplant. het krijgt em nooit in t juiste gaatje...
hij is het product van duizenden jaren domme mensen die nog net wel het goede gaatje konden vinden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:29 schreef Piles het volgende:
[..]
Hoe kan het na 2000 jaar dat er toch nog zulke mensen zijn
Waar ging het over? Ik zat even niet te luisteren.quote:
hij voreg zich af waarom er nog onaardige mensen zijn. iedereen valt toch op aardige mensen? de onaardige mensen zouden dus allang door de evolutie verdrongen zijn....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar ging het over? Ik zat even niet te luisteren.
Hij ging er vanuit dat alleen aardige mensen kinderen maken, waarom zijn er dan nog steeds onaardige mensen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Waar ging het over? Ik zat even niet te luisteren.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij voreg zich af waarom er nog onaardige mensen zijn. iedereen valt toch op aardige mensen? de onaardige mensen zouden dus allang door de evolutie verdrongen zijn....![]()
Oh god, wat een droeftoeter.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij ging er vanuit dat alleen aardige mensen kinderen maken, waarom zijn er dan nog steeds onaardige mensen.
Pino! heb je weer gespoten vandaag?quote:
Hoi!quote:
Inderdaad, wat een fantastisch nieuw geluid! Een beetje 80s!quote:
nja, omdat ik het moet horen hoor ik het, anders had ik het ook niet gehoord...quote:
Dat heb ik met de meeste appelsapjes tegenwoordigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, omdat ik het moet horen hoor ik het, anders had ik het ook niet gehoord...
dat sowieso! de beste vind ik nog steeds "haal me uit de doos" in dat liedje van P!nkquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat heb ik met de meeste appelsapjes tegenwoordig
ik heb het maar ff getweet. wie weet...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien is dat het antwoord wel! Ze vullen die pot!
Je moet niet alle geruchten geloven, de meeste vrouwen zijn nog best snuggerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:34 schreef alwaysonhold het volgende:
En een vrouw die het antwoord weer weet, typisch![]()
![]()
het topic hield er ook even mee op rockjen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:00 schreef 3rdRock het volgende:
zeg, over die ouderenmishandeling"reclame". dat stopt toch wel vanzelf? uiteindelijk gaat de oudere dood en niet lang daarna zal het wel stoppen.....ik ben absoluut tegen wat voor mishandeling dan ook, maar dat spotje klopt niet...
Jij vermoordt het topic anders ook hartstikke dood!!1quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:22 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
het topic hield er ook even mee op rockjen!
Ja. Ik ben al gaan hardlopen, heb boodschappen gedaan en ik ben nu een was aan het draaien. Burgerlijkheid ten top.quote:
Ik heb uit pure verveling een combimagnetron gekocht zodat ik uit pure verveling een cake kan gaan bakken vandaag of morgenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:24 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja. Ik ben al gaan hardlopen, heb boodschappen gedaan en ik ben nu een was aan het draaien. Burgerlijkheid ten top.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb uit pure verveling een combimagnetron gekocht zodat ik uit pure verveling een cake kan gaan bakken vandaag of morgen![]()
Wasjes doen is een goeie, dat kan ik straks ook nog gaan doen!
Daarvoor doe ik niet eens de moeite, iedereen heeft een vent en kinderen. Dat wordt em nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]![]()
Ik ga eens kijken of er iemand mee de stad in wil vanavond. Zal vast wel niet gok ik zo.
Zeker nuttig, maar ik bewaar dat maar voor morgen. Voor het geval ik me dan nog harder verveel dan vandaag.quote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Daarvoor doe ik niet eens de moeite, iedereen heeft een vent en kinderen. Dat wordt em niet![]()
Bovendien ook nergens zin in vandaag.
Hoi!quote:
Ik stond gisteren op 1 qua dagcijfersquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dolle boel hoor dat tour de france topiek!
Ja, dat... Jammer welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben ook de enige single van m'n vrienden. De rest heeft allemaal vriend, kind, huisdier en als je eens af wil spreken dan moet je dat ongeveer een maand vooraf plannen.
Waarom?! Ik was zo dichtbij verdomme!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en ik ben nu in Steenwijk
Supermarkt zeker?
Ik denk dat ik maar eens een serie in de dvd-speler ga proppen ofzo.quote:
Past dat wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een serie in de dvd-speler ga proppen ofzo.
Sorryquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Waarom?! Ik was zo dichtbij verdomme!!![]()
![]()
Bij de Blokker
Vast wel!quote:
ik kijk zo een misdaadfilm op ned 3 en rond half 12 een film die Quixote's Island heet. komt op Ned2 of 1 van de belgen volgens mij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Als je er met een godsgruwelijk lekker wijf zit vergeef ik je alles!quote:
BBQ bij m'n zus. Dus neuh.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je er met een godsgruwelijk lekker wijf zit vergeef ik je alles!
Heb ik niet helaas en downloaden lukt ook niet meerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan maar en het is je vergeven dat je niet thuis wasquote:
We zijn al klaarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Eet smakelijk dan maar en het is je vergeven dat je niet thuis was
Ik kan ook niks goed doen vandaag...quote:
EO XLquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
"Extrema Outdoor XO Live"
Wat een lange kutnaam
Eigenlijk zijn het 2 namen voor hetzelfde, die gek genoeg door elkaar heen gebruikt worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:35 schreef Pino112 het volgende:
"Extrema Outdoor XO Live"
Wat een lange kutnaam
Belachelijk. En dan ook nog "live vanaf" ervoor, waardoor je dus 2x "live" hebtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn het 2 namen voor hetzelfde, die gek genoeg door elkaar heen gebruikt worden.
Ze willen blijkbaar een nieuwe naam introduceren... maar daarbij tegelijkertijd de bekendheid van de oude naam blijven gebruiken.
twitter:Domien twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 23:37:04So excited to play @foxstadskanaal tonight!! Gonna be huge, we have some massive tunes for you!! STADSKANAAL, ARE YOU READY?? #djtweet reageer retweet
Hij zal het vast leuk doen als Laafquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:36 schreef Pino112 het volgende:
Ondertussen heeft Gers opgetreden bij de Efteling.![]()
Hoeveel gin-tonic heeft ie al op? Of heeft ie een zonnesteek opgelopen op Ibiza?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:40 schreef Pino112 het volgende:
twitter:Domien twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 23:37:04So excited to play @foxstadskanaal tonight!! Gonna be huge, we have some massive tunes for you!! STADSKANAAL, ARE YOU READY?? #djtweet reageer retweet
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoeveel gin-tonic heeft ie al op? Of heeft ie een zonnesteek opgelopen op Ibiza?
Emomomentje dustwitter:Domien twitterde op zaterdag 13-07-2013 om 23:39:04Klinkt toch anders uit mijn mond dan uit die van @Bassjackers, @DANNICdj, @bingo_players of @MartinGarrix. :-) #djtweet reageer retweet
Het was sarcasmequote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:42 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoeveel gin-tonic heeft ie al op? Of heeft ie een zonnesteek opgelopen op Ibiza?
Weet ik ook welquote:
Sorry, ik schoot in verdedigingsmodusquote:
Geeft toch niks joh. Ik kan het hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry, ik schoot in verdedigingsmodus![]()
Het jong wordt hier al zo vaak afgekat
Slaap zequote:Op zondag 14 juli 2013 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
ja, nu ga ik naar bed hoor. tis me nu echt te laat.
slaap lekker
Je pakt wél telkens de verkeerde momenten om in te springenquote:Op zondag 14 juli 2013 01:21 schreef DaMook het volgende:
Hoi ik ook.
Al luister ik hazes op spotify.
Ik merk hetquote:Op zondag 14 juli 2013 01:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Je pakt wél telkens de verkeerde momenten om in te springen
Trustequote:Op zondag 14 juli 2013 01:22 schreef 3rdRock het volgende:
ja, nu ga ik naar bed hoor. tis me nu echt te laat.
slaap lekker
De drukte is meer verplaatst naar overdag, iedereen lijkt in de avond ineens een leven te hebben. Ik fake dat maar meequote:
Facebook¿quote:Op zondag 14 juli 2013 02:20 schreef minthy het volgende:
Tevens het lieflijke verzoek om op het meetvoorstel te reageren dat in de Facebookgroep staat. Waar er een paar weken terug belachelijk veel mensen reageerden staan er nu maar 4 reacties...
Pure verkrachting dit, ik ben van narigheid m'n bed maar uitgerold om het maar niet meer aan te hoeven horen.quote:
Glee, omdat 1 van de acteurs uit Glee is overleden.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef alors het volgende:
Mijn gehoor, ik schakel net in? WAT IS DIT???
Gleequote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef alors het volgende:
Mijn gehoor, ik schakel net in? WAT IS DIT???
quote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Pure verkrachting dit, ik ben van narigheid m'n bed maar uitgerold om het maar niet meer aan te hoeven horen.
bukken, dan zal ik mijn rockende lans in je pinopoeperd proppen. zullen we zien wie er een hommootje is.quote:
Gastquote:Op zondag 14 juli 2013 12:13 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
bukken, dan zal ik mijn rockende lans in je pinopoeperd proppen. zullen we zien wie er een hommootje is.
ja, ik ben vooral trots op pinopoeperd. dat bekt lekkerquote:
Karma is een bitch.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Glee, omdat 1 van de acteurs uit Glee is overleden.
die linker moet eens naar een plastisch chirurg. die heeft een raar hoofdquote:
3rdRock-humorquote:Op zondag 14 juli 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die linker moet eens naar een plastisch chirurg. die heeft een raar hoofd
die rechter ookquote:Op zondag 14 juli 2013 12:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die linker moet eens naar een plastisch chirurg. die heeft een raar hoofd
FZN05postsquote:
Doe even normaal! Ik vind het niet tof als je foto's van me doorpost naar een forum!quote:
pfft, die meid is veel knapper dan jij!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe even normaal! Ik vind het niet tof als je foto's van me doorpost naar een forum!
Ik ben een stuk lelijker geworden sinds de laatste keerquote:Op zondag 14 juli 2013 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pfft, die meid is veel knapper dan jij!
daar geloof ik niks van popje. jij bent veel leuker dan je zelf denktquote:Op zondag 14 juli 2013 13:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben een stuk lelijker geworden sinds de laatste keer
Dank voor die schaterbui, dan duik ik nu weer ff m'n depressie in.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van popje. jij bent veel leuker dan je zelf denkt![]()
gelukkig heb je zwembandjes om en blijf je op die depressie drijven zodat je er niet in wegzinkt!quote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank voor die schaterbui, dan duik ik nu weer ff m'n depressie in.
Gr gr
dit? is al keioud joh! is Guns 'n Roses!quote:
Tetten noemen we dat, de rest van de zwembandjes zijn aardig weggesmoltenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gelukkig heb je zwembandjes om en blijf je op die depressie drijven zodat je er niet in wegzinkt!
jouw tettenquote:Op zondag 14 juli 2013 13:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Tetten noemen we dat, de rest van de zwembandjes zijn aardig weggesmolten
ik hoop dat ie de benzineslang eens in zijn eigen mond propt en de tank leegdrinkt!quote:
Dag drolletjequote:
Graag gedaan liev0rdquote:Op zondag 14 juli 2013 17:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag drolletje![]()
Nu ben ik weer vrolijk, dank je.
Verkeerde lichtinval denk ik ja.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:31 schreef Holenmens het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit een hele slechte foto of heeft Wijnand zijn haar geverfd
Gewoon PS Radio toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 20:02 schreef minthy het volgende:
Weer de hele avond vanaf NSJ? Dan sla ik maar weer een avond over
Oh, ik vatte de laatste tweets op alsof ze van het festival gingen uitzenden.quote:
jij hebt gelijk. PSradio is vanaf NSJ.quote:Op zondag 14 juli 2013 20:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, ik vatte de laatste tweets op alsof ze van het festival gingen uitzenden.
Nou ja, dan slinger ik het zo nog wel even aan!
Hoi!quote:
quote:
Ik ben jaloers op je.quote:
Ik mag niet meer kijken. Door al die namen en de verbasteringen en grapjes die ik ervan maak ben ik verbannen bij de tv tijdens de uitzending.quote:
tja, zondagavond en dan ook nog geen reguliere programmering....ik zat overigens films te kijken, maar dat terzijdequote:
Wauw.quote:Op maandag 15 juli 2013 07:18 schreef Evertjan het volgende:
het is vandaag alweer 2 jaar geleden dat de zendmasten in elkaar storten
Ze zijn al 4 keer gedraaid in 2013 hoor!!quote:Op maandag 15 juli 2013 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM Presents Kraftwerk?Omdat ze die band *kuch* zoveel *kuch* draaien?
'3voor12 presents' is het, geen 3FM.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
3FM Presents Kraftwerk?Omdat ze die band *kuch* zoveel *kuch* draaien?
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:37 schreef Holenmens het volgende:
[..]
Ze zijn al 4 keer gedraaid in 2013 hoor!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |