Ik hoor het al, je had ook meteen nee kunnen zeggenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:08 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja eigenlijk heb ik ook helemaal geen tijd ook
Daar snap ik ook helemaal geen zak van, heb er wel een paar op skype maar dat is het dan ook wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:28 schreef MadJackthePirate het volgende:
Trouwens, contact hebben met FOK!ers via whatsapp
Ik hoop dat je nu een VMBO-meisje nadoetquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:07 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Wow dat heb ik nooit gezecht !!
Maar ik ben wel anders als jou en daarmee zeg ik niet dat ik beter ben ofzo maar gewoon anders
Gezecht, egd he!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je nu een VMBO-meisje nadoet
Vooralsnog niks, niente, nadaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:11 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Eens zien wat voor juicy details naar boven komen.
Ja maar schat weet je wat het is ik moet veel werken en heb nog een kamer in te rechten enzoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:09 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik hoor het al, je had ook meteen nee kunnen zeggen
Ik heb ook geen duidelijke foto gezien, wordt een beetje moeilijk dan he? (En nee dit is geen verkapt verzoek). Ik dacht dat stevige dames meestal dikke tieten hadden dus jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:12 schreef titta1992 het volgende:
[..]
hahah nee wat denk je wel niet E ??
Jailbreak je iPhone en download de Whatsapp app, dan snap je het morgen wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
OT: wat is dit voor bagger?
Ik kan wel meehelpen je kamer in te richtenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar schat weet je wat het is ik moet veel werken en heb nog een kamer in te rechten enzoIK WIL WEL
Ik heb Whatsappquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Jailbreak je iPhone en download de Whatsapp app, dan snap je het morgen wel.
Zei mn eerste ex altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ja maar schat weet je wat het is mensen willen ons uit elkaar drijven!
Nee, zeker niet, ik geloof het meteenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik heb ook geen duidelijke foto gezien, wordt een beetje moeilijk dan he? (En nee dit is geen verkapt verzoek). Ik dacht dat stevige dames meestal dikke tieten hadden dus ja
Nee ik weet al precies hoe ik het wil hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:14 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik kan wel meehelpen je kamer in te richten
Normaal ben ik best goed in cupmaten radenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nee, zeker niet, ik geloof het meteen.
Practics heeft TS op WhatsApp verwijdert nadat zij een foto van zichzelf stuurde.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef hugecooll het volgende:
[ afbeelding ]
OT: wat is dit voor bagger?
raad de mijnequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Normaal ben ik best goed in cupmaten raden
In Den Bosch toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Nee ik weet al precies hoe ik het wil hebben
Haha doe ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef SixsixNine het volgende:
Oke hij heeft je geblokt, daar kan je wat aan doen... dat is een nieuwe prepaid simkaart aanschaffen.
En dan weer whatsappen... alweer geblokt ? koop je weer een nieuwe![]()
![]()
En dan blokkeren als ze naaktfoto's stuurt?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:16 schreef Patrickovik het volgende:
Post je nummer ff, wil met whatsappen, xx
Soberzo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:16 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
En dan blokkeren als ze naaktfoto's stuurt?
Paul, hou op.quote:
Was maar een grapjuuuuu xDquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:16 schreef titta1992 het volgende:
[..]
Haha doe ik niet
Maar ik dacht misschien grappig voor topic ik wist niet dat er zoveel reacties kwamen ik maak eigenlijk nooit topics bijna
O612345678quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:16 schreef Patrickovik het volgende:
Post je nummer ff, wil met whatsappen, xx
Ik stalk je, je weet toch dushiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yes!quote:![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |