quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
hoiquote:
quote:
Je bent beroemdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom lijkt de tc room zo vaak op mijn naam, dit is allemaal de schuld van de RabobankTienVingers
Omdat je gewoon Spatieloosboos bent.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:14 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom lijkt de tc room zo vaak op mijn naam, dit is allemaal de schuld van de RabobankTienVingers
Hij heet Etsoe omdat die daar geen Etsu heettequote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik zag vandaag Etsu vandaag weer in TC, maar ik vraag me af waarom hij daat Etsoe heet?
Hij is raarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:48 schreef Spatieloos het volgende:
Dus ik zag vandaag Etsu vandaag weer in TC, maar ik vraag me af waarom hij daat Etsoe heet?
zwerty is onmisbaar gewoon :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Ja we hebben haar altijd nodig
I can't stop.
wweer die nodig grapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Idd. (Btw klik eens op "nodig" in vorige post.)
en dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
ja, zie niet zoveel geksquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:47 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dan zie je nodig zijn postgeschiedenis
wat ga je mij emogiffen danquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
ja, zie niet zoveel geks
bijna alleen maar de sc
jij eet uitgekwauwde kauwgom opnieuw? xd xdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:48 schreef TienVingers het volgende:
Uitgekauwde kauwgum (of is het kauwgom?) smaakt naar flosdraad van Oral-B.
Heb het al meer dan 3 uur in mijn mond zittenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef nodig het volgende:
[..]
jij eet uitgekwauwde kauwgom opnieuw? xd xd
daar word je misselijk van als je dat telang kauwt ahhahha Xdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Heb het al meer dan 3 uur in mijn mond zitten
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:45 schreef SGYENZO het volgende:
[..]
Have funquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef chapel24 het volgende:
Ik ga ook maar slapen dan, JNG met 4 mensen ofzo schiet niet op. Truste
Vannacht naar portugal hihi
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef chapel24 het volgende:
Ik ga ook maar slapen dan, JNG met 4 mensen ofzo schiet niet op. Truste
Vannacht naar portugal hihi
ze wou neukenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat zo grappig?
Maar, je kan ook gewoon antwoorden!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Geloof ik niks van!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
Aww wat schattig. Maar welke idioot eet er nou chips op bed?quote:
......ik bijna altijd ~_~quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Aww wat schattig. Maar welke idioot eet er nou chips op bed?
deed ik nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nodig, geen dm's openbaar maken!!!
of ie kaas wildequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, jij weet nu wat ik naar nodig stuurde, zeg dan ook wat jij naar nodig stuurde!
Mag het dan? Vertel dan ook in eigen woorden wat dearest stuurdequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
deed ik niet
ik vertelde het in eigen woorden snap je
dearest naar nodigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, jij weet nu wat ik naar nodig stuurde, zeg dan ook wat jij naar nodig stuurde!
nodig naar dearestquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
dearest naar nodig
maar even serieus, neuken?
Hmm, ik weet het niet hoor, volgens mij liegen jullie allebei!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef nodig het volgende:
[..]
dearest naar nodig
maar even serieus, neuken?
dearest naar nodigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:08 schreef Dearest het volgende:
[..]
nodig naar dearest
is goed, condoom of niet?
nodig naar dearestquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
dearest naar nodig
zonder vind ik fijner![]()
![]()
Mag ik mee doen met deze interessante trio?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:08 schreef nodig het volgende:
[..]
dearest naar nodig
zonder vind ik fijner![]()
![]()
zomaar het een trio noemenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Mag ik mee doen met deze interessante trio?
dearest naar nodigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:09 schreef Dearest het volgende:
[..]
nodig naar dearest
ik ook, maar ben je wel aan de pil?
je verpest het ik ben wel aan de pil :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef nodig het volgende:
[..]
dearest naar nodig
nee maar ik wil voor jou wel aan de pil hoor![]()
![]()
Ja, dit is bijna semigrappig hoor maar ehhh, ik noem het een trio omdat ik aannam dat er niet nog iemand mee deed, zijn er nog meer slachtoffers dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
zomaar het een trio noemen
ga in de hoek zitten, VER bij een wasmand vandaan en neem je wcpapier mee
Dus jullie waren dus gewoon aan het liegen all along1!!!!!?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
je verpest het ik ben wel aan de pil :s
nee alleen nodig en ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, dit is bijna semigrappig hoor maar ehhh, ik noem het een trio omdat ik aannam dat er niet nog iemand mee deed, zijn er nog meer slachtoffers dan?
heb je al een vriend :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
je verpest het ik ben wel aan de pil :s
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:10 schreef Dearest het volgende:
[..]
zomaar het een trio noemen
ga in de hoek zitten, VER bij een wasmand vandaan en neem je wcpapier mee
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee alleen nodig en iknice and slow
omg one love wijquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
heb m'n hele leven op jou gewacht bby
Dan is het toch een trio (als ik mee mocht doen!)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:11 schreef Dearest het volgende:
[..]
nee alleen nodig en iknice and slow
maar jij mag niet meedoenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan is het toch een trio (als ik mee mocht doen!)
hihi je bent zo lief kusjekroelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
hoezo zou je jaloers zijn op mij, wil je nodig neuken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet nou niet op wie ik jaloerser ben, dearest of nodig :/
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:14 schreef Dearest het volgende:
[..]
hihi je bent zo lief kusjekroel![]()
![]()
ALLEEN NODIG MAG DIT OPENEN GRALLEEN DEAREST MAG DIT OPENEN GRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef nodig het volgende:
[..]
ALLEEN DEAREST MAG DIT OPENEN GRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef Dearest het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:15 schreef nodig het volgende:
[..]
ALLEEN DEAREST MAG DIT OPENEN GRIk vraag me echt wat er in die spoilers staat!! Maar ik kijk niet hoor, ooh ik quote en zie nu ineens: omg ik ook het ik heb jij het ook zo heet :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar wat zou dearest hebben gezegd dan, dat ze een hete peper op heeft ofzo?Spatieboos
Gvd ik schiet nu al in de lachquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Aww wat schattig. Maar welke idioot eet er nou chips op bed?
quote:
quote:
Wat een stilte. Zal ik mij ook even melden in de TC?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een stilte. Zal ik mij ook even melden in de TC?
Wat is iedereen saaaai bezig vanavondquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh ehh ik dacht dat je zei SC, er is nog geen TC, lack of people.
Bijna iedereen is slapen, hez is gebanned, LMI ging zichzelf dronken voeren dacht ik en rodawa is nergens te bekennen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:28 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is iedereen saaaai bezig vanavond
ik voel me ook zo lam als watquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bijna iedereen is slapen, hez is gebanned, LMI ging zichzelf dronken voeren dacht ik en rodawa is nergens te bekennen.
Ooo, wat stom zeg.. Normaal begon het hier rond deze tijd te levenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bijna iedereen is slapen, hez is gebanned. LMI ging zichzelf dronken voeren dacht ik, rodawa is nergens te bekennen.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ooo, wat stom zeg.. Normaal begon het hier rond deze tijd te leven
Nog wat bijzonders gedaan deze avond? :")
Hoezo niet? Kom ook KLB dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:32 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ik wou nog met je feunen maar nu niet meer
Oki. Maar wil je dan nog feunen of niet? Mijn haar is aardig nat. Of bedoel je chillen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ik vertaal het wel
Oke laten we gaan
Nee, ik zal nooit wat bijzonders doen/meemaken in mijn leven, ik blijf voor eeuwig in mijn rustige veilige huis.quote:
O, kut leven heb je danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ik zal nooit wat bijzonders doen/meemaken in mijn leven, ik blijf voor eeuwig in mijn rustige veilige huis.
Er is verschil tussen föhnen en feunenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oki. Maar wil je dan nog feunen of niet? Mijn haar is aardig nat. Of bedoel je chillen?
Ben naar de bioscoop geweest. Naar The Intershipsquote:
Ja, maar ik weet toch niet of jij slim genoeg bent dat je weet hoe je het schrijft! No offense intended en heeft helemaal niks met ras te maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Er is verschil tussen föhnen en feunen
föhnen : Je haren drogen
feunen : Chillen
Okay, maar moet xcachet wel aardig doen (en ja ik doe aardig terug)quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:37 schreef nodig het volgende:
Spatie ga een keer met mij en xcachet mee gaan we chicks voor je hosselen
Is nou niet echt ehhh hoe heet dat, bijzonder, de film...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben naar de bioscoop geweest. Naar The Interships
[..]
En boiz want ben geen lesbi
Gewoon wat snoepen op een avond en voilaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay, maar moet xcachet wel aardig doen (en ja ik doe aardig terug)
Hoezo ben je bang dat ze niet aardig is :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar okee, stel je voor ik ben wat losser en ga meiden aanraken, wat nou als ze me aangeeft voor aanranding ofzo, wat moet ik dan doen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Gewoon wat snoepen op een avond en voila
Komt helemaal goed matttie
Ik heb altijd het gevoel alsof ze me niet mag en dat ze me altijd zit te bashen :/quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef nodig het volgende:
[..]
Hoezo ben je bang dat ze niet aardig is :s
Ik ben niet zo goed in boiz hosselen xd xdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ben naar de bioscoop geweest. Naar The Interships
[..]
En boiz want ben geen lesbi
Ze mag je net zoveel als ik doequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb altijd het gevoel alsof ze me niet mag en dat ze me altijd zit te bashen :/
Dit account is niet relatief aan mijn echte ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Niet bijzonder, maar wel leukquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is nou niet echt ehhh hoe heet dat, bijzonder, de film...
Ik welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben niet zo goed in boiz hosselen xd xd
Je moet ook niet in 1x haar borsten pakken.. Is net zo als een plan die je afwerkt van A tot Zquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:40 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar okee, stel je voor ik ben wat losser en ga meiden aanraken, wat nou als ze me aangeeft voor aanranding ofzo, wat moet ik dan doen?
Dus in het echt zou je aardiger doen? Maar mag je mij hier niet zo dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dit account is niet relatief aan mijn echte ik
[..]
Niet bijzonder, maar wel leuk
[..]
Ik wel![]()
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te zeggen, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Je moet ook niet in 1x haar borsten pakken.. Is net zo als een plan die je afwerkt van A tot Z
Huh wtfquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te pakken, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?
Tuurlijk mag datquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te zeggen, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?
Ja. En ik mag je wel. Maar soms ben je een beetje een vaag type..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dus in het echt zou je aardiger doen? Maar mag je mij hier niet zo dan?
Spatie, dat is geeeeeen hosselenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja maar stel, ik ken haar niet, maar ik durf niks te zeggen, dus ik kom achter haar staan en ga ineens met mijn bedekte geslachtsorgaan tegen haar kontje schuren ofzo. Zou dat mogen van de politie?
Aiquote:
Volgens mij wel hoorquote:
In Brabant welquote:
Is gewoon een hosseltactiek, dat niemand dat bij jou heeft gebruikt betekent niet dat het geen hosselen is! Of het werkt maakt ook niet uitquote:
Ja je maakt je teveel zorgen om scenarios die niet gaan voorkomenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yo yo yoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Eeeeeyyyyyy nigggaaaas waddduppp
Hij gaat schuren!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ja je maakt je teveel zorgen om scenarios die niet gaan voorkomen
Oh dus je mag me welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja. En ik mag je wel. Maar soms ben je een beetje een vaag type..
ja want nederland zin maken is nog moeilijk altijdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wel handig dat whatsaap gebruiken het vaak
Niemand is normaal, iedereen is een beetje raar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus je mag me wel
Wats je nummer dan?
En ja ik ben superraar, maar ik vind het positief raar
weer lam?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Maar ik ben ergraar en trotsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Drabit het volgende:
[..]
Niemand is normaal, iedereen is een beetje raar.
Ja vakantie het is dus niet uit maakt ok ja?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja want nederland zin maken is nog moeilijk altijd
huhquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja want nederland zin maken is nog moeilijk altijd
Oke, tegenwoordig was tegen een meisje staan schuren hosselen. Dat is nieuw.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is gewoon een hosseltactiek, dat niemand dat bij jou heeft gebruikt betekent niet dat het geen hosselen is! Of het werkt maakt ook niet uit
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weer lam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet jij dat nou? Ik ga gewoon beetje experimenteren met dames, als ik het durf dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ja je maakt je teveel zorgen om scenarios die niet gaan voorkomen
Goedzo! Zelfverzekerd zijn vallen meisjes op. Dat is de beste hosseltrucquote:
Het is pas strafbaar als zij aangifte doet!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is gewoon een hosseltactiek, dat niemand dat bij jou heeft gebruikt betekent niet dat het geen hosselen is! Of het werkt maakt ook niet uit
Laat die meisjes experimenteren met jouquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik ga gewoon beetje experimenteren met dames, als ik het durf dan.
Ben wel zelfverzekerd, maar als ik met een meisje praat is dat ineens wegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Goedzo! Zelfverzekerd zijn vallen meisjes op. Dat is de beste hosseltruc
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is pas strafbaar als zij aangifte doet!
Meisjes zijn ook eng! Vooral meisjes die je niet kent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben wel zelfverzekerd, maar als ik met een meisje praat is dat ineens weg
Die zin die je zei; wel handig dat whatsaap gebruiken het vaakquote:
Ik vind het ook wel positief raarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus je mag me wel
Wats je nummer dan?
En ja ik ben superraar, maar ik vind het positief raar
Dan ga je de gevangenis in natuurlijk! Wegens aanranding van een klein meisje. En in de gevangenis krijg je het dan ook zwaar want aanranders van kleine meisjes worden zelfs door criminelen niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]maar wat nou als ze dat doet, krijg ik dan een boete? Van hoeveel?
Je denkt nu al aan dat de politie zomaar de club binnen gaat komen omdat jij met je handen aan een meid zit.. Het is een club mensen gaan ernaar toe om wat te drinken en van de muziek te genieten en te dansen.. Laat je lekker gaan met uitgaan moet je juist schijt hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik ga gewoon beetje experimenteren met dames, als ik het durf dan.
Hoezo klein, ik heb het gewoon over leeftijdsgenoten!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dan ga je de gevangenis in natuurlijk! Wegens aanranding van een klein meisje. En in de gevangenis krijg je het dan ook zwaar want aanranders van kleine meisjes worden zelfs door criminelen niet geaccepteerd.
Ik heb niks gezegd over een club, clubs lijken mij stomquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Je denkt nu al aan dat de politie zomaar de club binnen gaat komen omdat jij met je handen aan een meid zit.. Het is een club mensen gaan ernaar toe om wat te drinken en van de muziek te genieten en te dansen.. Laat je lekker gaan met uitgaan moet je juist schijt hebben
Ohquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo klein, ik heb het gewoon over leeftijdsgenoten!
Ik ben 17quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
OhBen jij ouder dan 12?
![]()
Ik ben ook 12 en wat is dit?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over een club, clubs lijken mij stom![]()
Gewoon in het winkelcentrum om 2 uur 's middags achter leuk meisje staan en schuren, dat is hosselen.
Ik ben 16quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben 17En jij dacht ik ook toch?
Eerlijk zeggenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Drabit het volgende:
Ik heb ook hosselproblemen! Een meisje wil bijna elke dag langs komen, maar het is toch wel een keer genoeg. Heel erg vaak hoeft nou ook weer niet. Hoe los ik dit op?
Als ze continue vraagt om langs te komen dan is de dwang wel heel erg grootquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Drabit het volgende:
Ik heb ook hosselproblemen! Een meisje wil bijna elke dag langs komen, maar het is toch wel een keer genoeg. Heel erg vaak hoeft nou ook weer niet. Hoe los ik dit op?
Wel handig he, dat whatsaap we gebruiken het vaak.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zin die je zei; wel handig dat whatsaap gebruiken het vaak
Snap 'm niet
[..]
Ik vind het ook wel positief raar
M'n nummer is echt exclusief. Helaas.
Is toch geen hossel probleem dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Drabit het volgende:
Slim! Maar dat eerlijk zeggen vind ik lastig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen
En als je dat niet wilt doen. Zeg dan dat je ook andere dingen te doen hebt.
Gr gr
Hoezo is dat lastig, ben je bang voor haar reactie? Ik denk anders dat ze het wel zou begrijpen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Slim! Maar dat eerlijk zeggen vind ik lastig.En liegen kan ik niet goed. Ik zie wel
Ze wil vaak langs komen, maar samen onder een deken op de bank gaat niet gebeuren denk ik. Soms zijn er nog andere vrienden van mij bij, misschien vindt ze die wel leukquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Als ze continue vraagt om langs te komen dan is de dwang wel heel erg groot![]()
Gewoon ja zeggen en een avond plannen.. Gewoon een filmpje en samen onder de deken op de bank en dan zie je wel
Ja, dan zeg ik: "Je bent zo druk, ik wil ook wel eens een rustig avondje." Succes verzekerd!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch geen hossel probleem dan?
Maar ehh, gewoon eerlijk zeggen, 'ik vind dat we te vaak samen zijn, ik wil een beetje rust..'.
Ja klopt, dag en nacht. Vind het wel een beetje overdreven worden hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel handig he, dat whatsaap we gebruiken het vaak.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, dan zeg ik: "Je bent zo druk, ik wil ook wel eens een rustig avondje." Succes verzekerd!
Dan eerlijk zeggen want dan komt ze er vast wel achter dat je liegtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Slim! Maar dat eerlijk zeggen vind ik lastig.En liegen kan ik niet goed. Ik zie wel
Wil ze misschien nooit meer langskomen, en dan gaat ze misschien juist veel bij een goede vriend langs en dan wordt ik erg jaloers en dan weet ik niet wat er gebeurtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is dat lastig, ben je bang voor haar reactie? Ik denk anders dat ze het wel zou begrijpen.
Je eet teveel ongezonde dingenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
Godver, ik ben weer aangekomen![]()
Hoe kan dit, wat is er met mijn metabolisme gebeurt? Ik eet minder chocolade en toch kom ik aan!
Even denken wat heb ik op
3 stukjes chocolade, 2 eieren, 10 knakworstjes, pistachenootjes (700 kcal ongeveer), (teveel) Patat + 2 frikandellen hmmm... Ohja en een halve watermeloen, maar dat is weinig dacht ik!
Dan plan je 1 avond zonder je vrienden.. Als je met een meid gaat chillen moet je nooit samen met andere zijn als je duidelijk je intenties wilt maken tegen haar.. Hoezo niet? waarom wilt ze anders elke dag langs komen??quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze wil vaak langs komen, maar samen onder een deken op de bank gaat niet gebeuren denk ik. Soms zijn er nog andere vrienden van mij bij, misschien vindt ze die wel leuk
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt, dag en nacht. Vind het wel een beetje overdreven worden hoor
Ze zei gister nog: "Jij kan echt niet goed liegen." Dus ik heb er maar van gemaakt dat dat juist een positieve eigenschap isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan eerlijk zeggen want dan komt ze er vast wel achter dat je liegt
Nou ik denk niet dat ze ineens meer langs wil komen, als ze elke dag wil komen is ze echt gek op jou (of het platonisch is weet ik niet). Dus geen zorgen daarvoor. En als ze teveel met andere vrienden gaat kan je gewoon weer zeggen; 'het is tegenwoordig wel rustig hier in huis, je mag wel wat vaker komen hoor'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wil ze misschien nooit meer langskomen, en dan gaat ze misschien juist veel bij een goede vriend langs en dan wordt ik erg jaloers en dan weet ik niet wat er gebeurt
eigenlijk moet deze in mijn sig hoorquote:
Hebben jullie wat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze zei gister nog: "Jij kan echt niet goed liegen." Dus ik heb er maar van gemaakt dat dat juist een positieve eigenschap is
Maar vanavond was de eerste avond dat ze niet vroeg om langs te komen, dus misschien komt het vanzelf goed.
Ze laat echt helemaal niets uit haar kant merken, behalve het langskomen dan, wat niet speciaal voor mij hoeft te zijn. Wel was ik laatst alleen met haar en hebben we een goed gesprek gehadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Je eet teveel ongezonde dingen
[..]
Dan plan je 1 avond zonder je vrienden.. Als je met een meid gaat chillen moet je nooit samen met andere zijn als je duidelijk je intenties wilt maken tegen haar.. Hoezo niet? waarom wilt ze anders elke dag langs komen??
Gewoon doen
Raar.. nee en als klasgenoten van elkaar bent is het alleen maar lastiger vooral met je medeklasgenotenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze laat echt helemaal niets uit haar kant merken, behalve het langskomen dan, wat niet speciaal voor mij hoeft te zijn. Wel was ik laatst alleen met haar en hebben we een goed gesprek gehadMaar ik weet het allemaal niet. En haar karakter is ook niet echt fantastisch en daarnaast is ze een klasgenoot wat het niet makkelijker maakt.
Als ze te weinig langskomt zeg ik gewoon tegen haar: "Kom je weer eens langs, je bent al lang niet langs geweest." Maar als ik haar heb weg gestuurd wil ze misschien niet meer langs komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze ineens meer langs wil komen, als ze elke dag wil komen is ze echt gek op jou (of het platonisch is weet ik niet). Dus geen zorgen daarvoor. En als ze teveel met andere vrienden gaat kan je gewoon weer zeggen; 'het is tegenwoordig wel rustig hier in huis, je mag wel wat vaker komen hoor'
Vriendschapquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
eigenlijk moet deze in mijn sig hoor![]()
![]()
[..]
Hebben jullie wat?
Nee joh, ze begrijpt het echt wel. En er is geen reden waarom ze daarom ineens niet meer langs wil komen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als ze te weinig langskomt zeg ik gewoon tegen haar: "Kom je weer eens langs, je bent al lang niet langs geweest." Maar als ik haar heb weg gestuurd wil ze misschien niet meer langs komen.
[..]
Vriendschap
Daarom, beter vind ik gewoon een ander meisje xd xd einz einzquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Raar.. nee en als klasgenoten van elkaar bent is het alleen maar lastiger vooral met je medeklasgenoten![]()
Succ6
aii,quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als ze te weinig langskomt zeg ik gewoon tegen haar: "Kom je weer eens langs, je bent al lang niet langs geweest." Maar als ik haar heb weg gestuurd wil ze misschien niet meer langs komen.
[..]
Vriendschap
moet jezelf weten het is wel oprechtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
eigenlijk moet deze in mijn sig hoor![]()
![]()
[..]
Hebben jullie wat?
Denk eigenlijk dat het niet goed is, dat je jaloers word, ik denk dat je dan wel gevoelens voor haar hebt, en dat is niet goed, want dan voel jij je meer aangetrokken tot haar dan andersom. (en dat had ik vroeger ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:07 schreef Drabit het volgende:
[..]
Daarom, beter vind ik gewoon een ander meisje xd xd einz einz
Nee maar als het een vriendschap blijft heb ik daar geen problemen mee, maar ik weet gewoon dat ik jaloers word als ze met anderen om gaat gaan.
Nog iets trouwens, ze heeft me dus een tijdje geleden uitgenodigd om ergens naartoe te gaan met haar en haar ouders. Dus ik heb toen walibi voorgesteld, ze vond het een goed idee maar heeft het er later niet meer over gehad. Alsof ze gewoon niet wil gaan. Het maakt mij niet erg veel uit maar dat is toch raar, om eerst voor te stellen om te gaan en vervolgens niet verder erover doorgaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:07 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh, ze begrijpt het echt wel. En er is geen reden waarom ze daarom ineens niet meer langs wil komen!
Die slaat toch op haar neem ik aan?quote:
Ik weet niet, misschien denkt ze er gewoon niet aan, maar ik kan verder niks over de situatie zeggenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef Drabit het volgende:
[..]
Nog iets trouwens, ze heeft me dus een tijdje geleden uitgenodigd om ergens naartoe te gaan met haar en haar ouders. Dus ik heb toen walibi voorgesteld, ze vond het een goed idee maar heeft het er later niet meer over gehad. Alsof ze gewoon niet wil gaan. Het maakt mij niet erg veel uit maar dat is toch raar, om eerst voor te stellen om te gaan en vervolgens niet verder erover doorgaan.
Klopt, ik heb gevoelens voor haar. Maar ik denk dat in deze situatie mijn 'denken' het wint van mijn gevoel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Denk eigenlijk dat het niet goed is, dat je jaloers word, ik denk dat je dan wel gevoelens voor haar hebt, en dat is niet goed, want dan voel jij je meer aangetrokken tot haar dan andersom. (en dat had ik vroeger ook![]()
)
Kopen, is goed voor de economiequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:11 schreef badschaap het volgende:
ik wil een tv van 1,65 m die ultra hd aankan
Nou gewoon!quote:
Achja het zal allemaal welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien denkt ze er gewoon niet aan, maar ik kan verder niks over de situatie zeggen
Zal ze thuis huilen omdat ik friendzone? Eigenlijk zou ik haar graag willen vertellen wat er mis is met haar karakter, maar dan wordt ze wss erg boosquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt d'r gefriendzoned. Dat is wel duidelijk
Klopt, kost slechts 5500 dollar bij samsungquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:11 schreef xcachet het volgende:
[..]
Kopen, is goed voor de economie
[..]
Nou gewoon!
Had ik ook, ik vond het eigenlijk wel fijn, vriendschap, ik was tevreden. Maar daarna groeide onze vriendschap uit elkaar en werd ze onaardig tegen me en dat vond ik om redenen natuurlijk heel erg, maar dat hoeft jou natuurlijk niet te gebeuren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:11 schreef Drabit het volgende:
[..]
Klopt, ik heb gevoelens voor haar. Maar ik denk dat in deze situatie mijn 'denken' het wint van mijn gevoel.
cachot heeft mij ook gefriendzonedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zal ze thuis huilen omdat ik friendzone? Eigenlijk zou ik haar graag willen vertellen wat er mis is met haar karakter, maar dan wordt ze wss erg boos
Karakter is karakter, verander je niks aan en dat moet je ook niet willen veranderen. Dus hou maar voor jezelf jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef Drabit het volgende:
[..]
Zal ze thuis huilen omdat ik friendzone? Eigenlijk zou ik haar graag willen vertellen wat er mis is met haar karakter, maar dan wordt ze wss erg boos
Geen bioscoop hebben thuisquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef badschaap het volgende:
[..]
Klopt, kost slechts 5500 dollar bij samsung
Of dezehttp://www.ign.com/articl(...)e-in-march-for-39999
ik vind je aardigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef Spatieloos het volgende:
Heel deze SC heeft mij gefriendzoned, of erger, gehaatzoned T.T
En was dat onaardig doen in de buurt van haar vriendinnen? Want dat is erg herkenbaar, bij veel meiden die ik ken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Had ik ook, ik vond het eigenlijk wel fijn, vriendschap, ik was tevreden. Maar daarna groeide onze vriendschap uit elkaar en werd ze onaardig tegen me en dat vond ik om redenen natuurlijk heel erg, maar dat hoeft jou natuurlijk niet te gebeuren.
Ahw, je komt er wel overheen. Ik zal ook eens iets proberenquote:
Omdat je dan je porno op 4k kan zienquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Spatieloos het volgende:
Waarom zou je een TV van 5500 euro willen, dat is gewoon zonde van het geld, al ben je miljonair![]()
Ik ga trouwens een eitje bakken![]()
Ja dat is waar, maar sommige dingen kan je wel veranderen denk ik hoor.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Karakter is karakter, verander je niks aan en dat moet je ook niet willen veranderen. Dus hou maar voor jezelf ja
[..]
Geen bioscoop hebben thuis__!
leg uit svpquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik jou niet echt, sorry, maar ik heb gewoon geen klik met jou
Hai lieverdquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef Spatieloos het volgende:
Heel deze SC heeft mij gefriendzoned, of erger, gehaatzoned T.T
O heb er geen last van hooooorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
En was dat onaardig doen in de buurt van haar vriendinnen? Want dat is erg herkenbaar, bij veel meiden die ik ken.
[..]
Ahw, je komt er wel overheen. Ik zal ook eens iets proberen
Hai xcachet ik vind je erg lief
(En nu maar kijken of ik gefriendzoned ben)
Goed om te wetenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
En was dat onaardig doen in de buurt van haar vriendinnen? Want dat is erg herkenbaar, bij veel meiden die ik ken.
[..]
Nee, ze had niet echt vriendinnen, was meer met jongens bevriend. Maar ze ging gewoon gemene dingen zeggen zoals dat ik nooit een vriendin zou krijgen en dat ik stonk (Maar eigenlijk is dat gewoon kritiek!! Ik moet meer deo spijtenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
[..]
Moet je niet willen, zo is zij gewoonquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar sommige dingen kan je wel veranderen denk ik hoor.
Met mij wel toch bby hihihi xoxoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik jou niet echt, sorry, maar ik heb gewoon geen klik met jou
okquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee ik ging ei eten, misschien daarna!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Met mij wel toch bby hihihi xoxo
quote:
Dat is wel erg raar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee, ze had niet echt vriendinnen, was meer met jongens bevriend. Maar ze ging gewoon gemene dingen zeggen zoals dat ik nooit een vriendin zou krijgen en dat ik stonk (Maar eigenlijk is dat gewoon kritiek!! Ik moet meer deo spijten) Maar vooral dat ik nooit een vriendin kon krijgen vond ik erg, en ze noemde me ook gewoon lelijk enzo
En ik was zeg maar een soort van verslaafd aan haar en kon dus niet zomaar zeggen stop en we zijn geen vrienden meer, maar nu is ze eindelijk van mijn school af
Maar op deze manier gaat ze niet snel een vriendje krijgen. Als je haar leert kennen weet je hoe ze is...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Moet je niet willen, zo is zij gewoon
BOOEEEE!~!!!!!~~~!!!quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik heb je ook niet gehaatzoned#durfttezeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |