Ja vakantie het is dus niet uit maakt ok ja?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja want nederland zin maken is nog moeilijk altijd
huhquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
ja want nederland zin maken is nog moeilijk altijd
Oke, tegenwoordig was tegen een meisje staan schuren hosselen. Dat is nieuw.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is gewoon een hosseltactiek, dat niemand dat bij jou heeft gebruikt betekent niet dat het geen hosselen is! Of het werkt maakt ook niet uit
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
weer lam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoe weet jij dat nou? Ik ga gewoon beetje experimenteren met dames, als ik het durf dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Ja je maakt je teveel zorgen om scenarios die niet gaan voorkomen
Goedzo! Zelfverzekerd zijn vallen meisjes op. Dat is de beste hosseltrucquote:
Het is pas strafbaar als zij aangifte doet!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is gewoon een hosseltactiek, dat niemand dat bij jou heeft gebruikt betekent niet dat het geen hosselen is! Of het werkt maakt ook niet uit
Laat die meisjes experimenteren met jouquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik ga gewoon beetje experimenteren met dames, als ik het durf dan.
Ben wel zelfverzekerd, maar als ik met een meisje praat is dat ineens wegquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Drabit het volgende:
[..]
Goedzo! Zelfverzekerd zijn vallen meisjes op. Dat is de beste hosseltruc
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is pas strafbaar als zij aangifte doet!
Meisjes zijn ook eng! Vooral meisjes die je niet kent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ben wel zelfverzekerd, maar als ik met een meisje praat is dat ineens weg
Die zin die je zei; wel handig dat whatsaap gebruiken het vaakquote:
Ik vind het ook wel positief raarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh dus je mag me wel
Wats je nummer dan?
En ja ik ben superraar, maar ik vind het positief raar
Dan ga je de gevangenis in natuurlijk! Wegens aanranding van een klein meisje. En in de gevangenis krijg je het dan ook zwaar want aanranders van kleine meisjes worden zelfs door criminelen niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]maar wat nou als ze dat doet, krijg ik dan een boete? Van hoeveel?
Je denkt nu al aan dat de politie zomaar de club binnen gaat komen omdat jij met je handen aan een meid zit.. Het is een club mensen gaan ernaar toe om wat te drinken en van de muziek te genieten en te dansen.. Laat je lekker gaan met uitgaan moet je juist schijt hebbenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Ik ga gewoon beetje experimenteren met dames, als ik het durf dan.
Hoezo klein, ik heb het gewoon over leeftijdsgenoten!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef Drabit het volgende:
[..]
Dan ga je de gevangenis in natuurlijk! Wegens aanranding van een klein meisje. En in de gevangenis krijg je het dan ook zwaar want aanranders van kleine meisjes worden zelfs door criminelen niet geaccepteerd.
Ik heb niks gezegd over een club, clubs lijken mij stomquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Je denkt nu al aan dat de politie zomaar de club binnen gaat komen omdat jij met je handen aan een meid zit.. Het is een club mensen gaan ernaar toe om wat te drinken en van de muziek te genieten en te dansen.. Laat je lekker gaan met uitgaan moet je juist schijt hebben
Ohquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo klein, ik heb het gewoon over leeftijdsgenoten!
Ik ben 17quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Drabit het volgende:
[..]
OhBen jij ouder dan 12?
![]()
Ik ben ook 12 en wat is dit?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb niks gezegd over een club, clubs lijken mij stom![]()
Gewoon in het winkelcentrum om 2 uur 's middags achter leuk meisje staan en schuren, dat is hosselen.
Ik ben 16quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben 17En jij dacht ik ook toch?
Eerlijk zeggenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Drabit het volgende:
Ik heb ook hosselproblemen! Een meisje wil bijna elke dag langs komen, maar het is toch wel een keer genoeg. Heel erg vaak hoeft nou ook weer niet. Hoe los ik dit op?
Als ze continue vraagt om langs te komen dan is de dwang wel heel erg grootquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Drabit het volgende:
Ik heb ook hosselproblemen! Een meisje wil bijna elke dag langs komen, maar het is toch wel een keer genoeg. Heel erg vaak hoeft nou ook weer niet. Hoe los ik dit op?
Wel handig he, dat whatsaap we gebruiken het vaak.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:53 schreef xcachet het volgende:
[..]
Die zin die je zei; wel handig dat whatsaap gebruiken het vaak
Snap 'm niet
[..]
Ik vind het ook wel positief raar
M'n nummer is echt exclusief. Helaas.
Is toch geen hossel probleem dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Drabit het volgende:
Slim! Maar dat eerlijk zeggen vind ik lastig.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen
En als je dat niet wilt doen. Zeg dan dat je ook andere dingen te doen hebt.
Gr gr
Hoezo is dat lastig, ben je bang voor haar reactie? Ik denk anders dat ze het wel zou begrijpen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Slim! Maar dat eerlijk zeggen vind ik lastig.En liegen kan ik niet goed. Ik zie wel
Ze wil vaak langs komen, maar samen onder een deken op de bank gaat niet gebeuren denk ik. Soms zijn er nog andere vrienden van mij bij, misschien vindt ze die wel leukquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Als ze continue vraagt om langs te komen dan is de dwang wel heel erg groot![]()
Gewoon ja zeggen en een avond plannen.. Gewoon een filmpje en samen onder de deken op de bank en dan zie je wel
Ja, dan zeg ik: "Je bent zo druk, ik wil ook wel eens een rustig avondje." Succes verzekerd!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is toch geen hossel probleem dan?
Maar ehh, gewoon eerlijk zeggen, 'ik vind dat we te vaak samen zijn, ik wil een beetje rust..'.
Ja klopt, dag en nacht. Vind het wel een beetje overdreven worden hoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wel handig he, dat whatsaap we gebruiken het vaak.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ja, dan zeg ik: "Je bent zo druk, ik wil ook wel eens een rustig avondje." Succes verzekerd!
Dan eerlijk zeggen want dan komt ze er vast wel achter dat je liegtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:59 schreef Drabit het volgende:
[..]
Slim! Maar dat eerlijk zeggen vind ik lastig.En liegen kan ik niet goed. Ik zie wel
Wil ze misschien nooit meer langskomen, en dan gaat ze misschien juist veel bij een goede vriend langs en dan wordt ik erg jaloers en dan weet ik niet wat er gebeurtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoezo is dat lastig, ben je bang voor haar reactie? Ik denk anders dat ze het wel zou begrijpen.
Je eet teveel ongezonde dingenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:58 schreef Spatieloos het volgende:
Godver, ik ben weer aangekomen![]()
Hoe kan dit, wat is er met mijn metabolisme gebeurt? Ik eet minder chocolade en toch kom ik aan!
Even denken wat heb ik op
3 stukjes chocolade, 2 eieren, 10 knakworstjes, pistachenootjes (700 kcal ongeveer), (teveel) Patat + 2 frikandellen hmmm... Ohja en een halve watermeloen, maar dat is weinig dacht ik!
Dan plan je 1 avond zonder je vrienden.. Als je met een meid gaat chillen moet je nooit samen met andere zijn als je duidelijk je intenties wilt maken tegen haar.. Hoezo niet? waarom wilt ze anders elke dag langs komen??quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze wil vaak langs komen, maar samen onder een deken op de bank gaat niet gebeuren denk ik. Soms zijn er nog andere vrienden van mij bij, misschien vindt ze die wel leuk
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ja klopt, dag en nacht. Vind het wel een beetje overdreven worden hoor
Ze zei gister nog: "Jij kan echt niet goed liegen." Dus ik heb er maar van gemaakt dat dat juist een positieve eigenschap isquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dan eerlijk zeggen want dan komt ze er vast wel achter dat je liegt
Nou ik denk niet dat ze ineens meer langs wil komen, als ze elke dag wil komen is ze echt gek op jou (of het platonisch is weet ik niet). Dus geen zorgen daarvoor. En als ze teveel met andere vrienden gaat kan je gewoon weer zeggen; 'het is tegenwoordig wel rustig hier in huis, je mag wel wat vaker komen hoor'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Drabit het volgende:
[..]
Wil ze misschien nooit meer langskomen, en dan gaat ze misschien juist veel bij een goede vriend langs en dan wordt ik erg jaloers en dan weet ik niet wat er gebeurt
eigenlijk moet deze in mijn sig hoorquote:
Hebben jullie wat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze zei gister nog: "Jij kan echt niet goed liegen." Dus ik heb er maar van gemaakt dat dat juist een positieve eigenschap is
Maar vanavond was de eerste avond dat ze niet vroeg om langs te komen, dus misschien komt het vanzelf goed.
Ze laat echt helemaal niets uit haar kant merken, behalve het langskomen dan, wat niet speciaal voor mij hoeft te zijn. Wel was ik laatst alleen met haar en hebben we een goed gesprek gehadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Soufyan1010 het volgende:
[..]
Je eet teveel ongezonde dingen
[..]
Dan plan je 1 avond zonder je vrienden.. Als je met een meid gaat chillen moet je nooit samen met andere zijn als je duidelijk je intenties wilt maken tegen haar.. Hoezo niet? waarom wilt ze anders elke dag langs komen??
Gewoon doen
Raar.. nee en als klasgenoten van elkaar bent is het alleen maar lastiger vooral met je medeklasgenotenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:04 schreef Drabit het volgende:
[..]
Ze laat echt helemaal niets uit haar kant merken, behalve het langskomen dan, wat niet speciaal voor mij hoeft te zijn. Wel was ik laatst alleen met haar en hebben we een goed gesprek gehadMaar ik weet het allemaal niet. En haar karakter is ook niet echt fantastisch en daarnaast is ze een klasgenoot wat het niet makkelijker maakt.
Als ze te weinig langskomt zeg ik gewoon tegen haar: "Kom je weer eens langs, je bent al lang niet langs geweest." Maar als ik haar heb weg gestuurd wil ze misschien niet meer langs komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nou ik denk niet dat ze ineens meer langs wil komen, als ze elke dag wil komen is ze echt gek op jou (of het platonisch is weet ik niet). Dus geen zorgen daarvoor. En als ze teveel met andere vrienden gaat kan je gewoon weer zeggen; 'het is tegenwoordig wel rustig hier in huis, je mag wel wat vaker komen hoor'
Vriendschapquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef xcachet het volgende:
[..]
eigenlijk moet deze in mijn sig hoor![]()
![]()
[..]
Hebben jullie wat?
Nee joh, ze begrijpt het echt wel. En er is geen reden waarom ze daarom ineens niet meer langs wil komen!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef Drabit het volgende:
[..]
Als ze te weinig langskomt zeg ik gewoon tegen haar: "Kom je weer eens langs, je bent al lang niet langs geweest." Maar als ik haar heb weg gestuurd wil ze misschien niet meer langs komen.
[..]
Vriendschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |