Wil je het topic vol hebben? Of toch nog meningen horen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:04 schreef Vrouwmensch het volgende:
Ik wil indeed niet vreemdgaan en daarnaast is vriendlief groot kanshebber om de vader van mijn eventuele bloedjes van kinderen te worden, de relatie is heel serieus.
M'n beste vriendin is behoorlijk instabiel, weet niet wat ze wil in dit leven en spreekt regelmatig uit dat ze simpelweg geen persoon voor relaties is. Ik hou meer van m'n vriend, maar dat neemt niet weg dat de gevoelens voor haar wel sluimeren, ik betrap mezelf wel vaker op onzedelijke gedachten. Heel vervelend, maar sinds haar wederzijdse gevoelens er liggen is het lastiger onder controle te houden. Hiervoor was ik in de veronderstelling dat ik de enige was met meer dan vriendschappelijke gevoelens jegens haar en dat gaf geruststelling, als in; it could never be. Nu blijkt het van beide kanten te komen en dat geeft een nogal wrang gevoel, van 'gemiste kans'.
Jouw vriendin: leuke meid voor vriendschap maar dus geen relatiemateriaal. Onzedelijke gedachten is niks mismee, maar je moet die niet met gevoelens en relaties gaan verwarren. Zeker als je er van overtuigd bent dat je oud wil worden met je vriend. Die onzedelijke gedachten zorgen hoogstwaarschijnlijk voor je 'gevoelens' dus misschien beter over iemand fantaseren die je niet kent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:04 schreef Vrouwmensch het volgende:
Ik wil indeed niet vreemdgaan en daarnaast is vriendlief groot kanshebber om de vader van mijn eventuele bloedjes van kinderen te worden, de relatie is heel serieus.
M'n beste vriendin is behoorlijk instabiel, weet niet wat ze wil in dit leven en spreekt regelmatig uit dat ze simpelweg geen persoon voor relaties is. Ik hou meer van m'n vriend, maar dat neemt niet weg dat de gevoelens voor haar wel sluimeren, ik betrap mezelf wel vaker op onzedelijke gedachten. Heel vervelend, maar sinds haar wederzijdse gevoelens er liggen is het lastiger onder controle te houden. Hiervoor was ik in de veronderstelling dat ik de enige was met meer dan vriendschappelijke gevoelens jegens haar en dat gaf geruststelling, als in; it could never be. Nu blijkt het van beide kanten te komen en dat geeft een nogal wrang gevoel, van 'gemiste kans'.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wil je het topic vol hebben? Of toch nog meningen horen?
Want dan stop ik hier
Nou moet je wel effe helpenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:09 schreef Vrouwmensch het volgende:
[..]Neh, ik zag ergens nog een toevoeging van Seven, ik dacht; ik kan nog even wat meer eieren kwijt, maar ik wil het topic dus het liefst gesloten hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |