we kunnen je ook oppikken van het stationquote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:51 schreef spreading het volgende:
Blijdorp is ook het makkelijkste met het ov, verder is beeksebergen ook heel leuk. Ik kijk even mee :-)
dat maakt het al een stuk interessanter.. zal maandag als ik thuis ben eens in mijn agenda kijken of ik kanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 07:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
we kunnen je ook oppikken van het stationvorige meet is dst ook gebeurd.
Intresse hier ook
Kijk ook even welke tuinen voor fotografen het interessantst zijn. Voor wat ik tot nog toe gezien heb zijn het vooral Blijdorp, Ouwehand, Apenheul en Amersfoort waar je ook met leuke plaatjes terugkomt als je níet een enorm kanon van een tele bij je hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:58 schreef Puala het volgende:
Wat ideetjes...
Artis (amsterdam)
Burgers Zoo (arnhem)
Diergaarde blijdorp (rotterdam)
Ouwehand (rhenen)
Apenheul (apeldoorn)
Amersfoort
Emmen
Beekse bergen
Voel je vrij om het te organiseren, maar wij gaan naar de dierentuin komende meetquote:Op zondag 14 juli 2013 13:30 schreef Mercan het volgende:
Leuk idee!!
Zoals Sjiep al zei, was gezellig de vorige keer
Alleen dierentuin is niet echt mijn ding.
Wellicht iets van een urban locatie/verlaten bedrijfspand ofzo..??
En wat nou als Mercan zijn meet eerder plant?quote:Op zondag 14 juli 2013 16:37 schreef Puala het volgende:
[..]
Voel je vrij om het te organiseren, maar wij gaan naar de dierentuin komende meet
Prutserquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:07 schreef Puala het volgende:
Oh wat een fout, dat moesten echt data op zaterdagen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |