PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Was het geen garper?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet. In Nederland zegt men ook vaak Koi Karper. Maar weet niet hoe lang hij er lag, hij ademt nog. En net reageerde hij wel weer even fel in het water maar hij is wel een beetje lam.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam er net achter dat als een neger zich aangetrokken voelt tot kip(hypothetisch), en er veel ijzer in de kip zit, het dan een magneger is.
Wat vinden jullie van deze stelling?
Vergezocht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam er net achter dat als een neger zich aangetrokken voelt tot kip(hypothetisch), en er veel ijzer in de kip zit, het dan een magneger is.
Wat vinden jullie van deze stelling?
Memphisquote:
Heeft hij daar ook weer een 5atb team voor?quote:
Jup.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij daar ook weer een 5atb team voor?
Wat een triest team weerquote:
potje h2h doen, 25k als jij wint 10k als ik win?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:15 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2805
Zal dit lekker spelen ?
Er zijn gedrochten voor in de kamer waar mijn eigendommen staan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
potje h2h doen, 25k als jij wint 10k als ik win?
Reclaim your belongings.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er zijn gedrochten voor in de kamer waar mijn eigendommen staan.
Dus kan niet op de PS3
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Reclaim your belongings.
This is spartaaaa!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:44 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/5097/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Reclaim your belongings.
This is spartaaaa!
[ afbeelding ]
Je hoort die micro-penissen gewoon groeien.quote:
Lekker iemand op je schouders voel je die penis in je nekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hoort die micro-penissen gewoon groeien.
Ik denk niet dat je veel voelt bij die Aziaten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker iemand op je schouders voel je die penis in je nek
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel voelt bij die Aziaten.
Christus te paard, ik dacht dat het zou eindigen met een groepsverkrachting..nog nooit zoveel seksuele frustratie bij elkaar gezienquote:
Sharknadoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:53 schreef zerokil het volgende:
Iemand die nog een leuke film weet.
Vanavond niet veel op TV
quote:
quote:
Zo vaak zullen ze dit ook niet zien denk ik. Wel blijft de vraag: hoe vind je zo'n soort filmpje op YT?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Christus te paard, ik dacht dat het zou eindigen met een groepsverkrachting..nog nooit zoveel seksuele frustratie bij elkaar gezien![]()
![]()
Waarom bestaat dit nog niet?!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft er zin in een filmproject?
Boobnado een tornado vol met tieten.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb onlangs een nieuwe camera gekocht dus ik film wel. Mits zusje van dreetje meedoet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
film of the yearquote:
dat is toch de enige die meedoet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een nieuwe camera gekocht dus ik film wel. Mits zusje van dreetje meedoet.
quote:
quote:
Kickstart project starten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een nieuwe camera gekocht dus ik film wel. Mits zusje van dreetje meedoet.
Wie speelt de tornado dan die eroverheen gaat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
film of the year
[..]
dat is toch de enige die meedoet?
Alleen maar CAM qualityquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
film of the year
[..]
dat is toch de enige die meedoet?
quote:
maakt niet uit, gaat om het verhaalquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie speelt de tornado dan die eroverheen gaat?
Ik film jongequote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoesje voor de DVD al gevonden.
Donnie Darko gewoon jwzquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand nog een andere film?
Sharknado staat op mijn watchlist.
Sharktopusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand nog een andere film?
Sharknado staat op mijn watchlist.
Sharktopus is die met die haai die dat vliegtuig eet? Zo ff kijken met broek op de enkelsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sharktopus
Dinocroc vs. Supergator
Mega Python vs. Gatoroid
Dat is dezequote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sharktopus is die met die haai die dat vliegtuig eet? Zo ff kijken met broek op de enkels
Matig kwalli welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor dit geweldige project:
[ afbeelding ]
Ik zoek iemand met photoshop skillzquote:
Is dat een docu ofzo? Want hoe hebben die mensen dat ooit overleefd als het nep isquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:21 schreef detennismaster het volgende:
Dit lijkt mij ook wel een kwaliteitsfilmpje
kom op, je kan het!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag niet heel veel packs geopend maar ik pull vooral spelers tussen de 1 en 2k. Ik heb nog wel hoop op iets goeds gr gr
quote:
Ik ga voor het slapen gaan ook nog een paar silverpacks openen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag niet heel veel packs geopend maar ik pull vooral spelers tussen de 1 en 2k. Ik heb nog wel hoop op iets goeds gr gr
Zo waren al die voice-overs toenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Wat een baggerfilms.
Die stem lijkt wel op die van het begin van the A-team
Die geluidseffecten ookquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Dit is wel echt één van de slechtste acteurs die ik ooit gezien heb![]()
![]()
![]()
Oh my goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
quote:
Die gasten hebben ook al-le-maal zwart haar en een paddestoelenkapsel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hoort die micro-penissen gewoon groeien.
Hardop lachen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Christus te paard, ik dacht dat het zou eindigen met een groepsverkrachting..nog nooit zoveel seksuele frustratie bij elkaar gezien![]()
![]()
Een Brazzers episode. ^_^ Ik ben voor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je Iron Sky wel eens gezien?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:41 schreef Revontulet het volgende:
Vanavond SS Doomtrooper, ook zo'n uber mega fuckingerge kutfilm. Zo slecht dat het goed wordt.
WTF manquote:
op tv?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:41 schreef Revontulet het volgende:
Vanavond SS Doomtrooper, ook zo'n uber mega fuckingerge kutfilm. Zo slecht dat het goed wordt.
quote:
Altijd pechquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik met het MLS toernooi moeten hebbenIk heb ook altijd pech
En tis maar goed dat hij niet naar de Liga BBVA gaat, want dan heeft ie volgend jaar nog maar 70 pacequote:
Ik had toen wel geluk want ik had hem toen 2x. Maar je hebt met Kalas al een veel duurdere speler gepulld dan mijn duurste speler van vandaag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mexico USA toernooi is nog bezig he, dus hij is nog wat waardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je echt pechquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had toen wel geluk want ik had hem toen 2x. Maar je hebt met Kalas al een veel duurdere speler gepulld dan mijn duurste speler van vandaag.
ja of nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
kom we gaan met zjn alleen dit doen
gr gr
Ik danquote:
Teaser hihitwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 22:46:11#PSV heeft rondom #Arias en #Schaars volgens mij een uitstekende deal gesloten. Ik leg straks uit waarom. Eerst het #ED dichttikken. reageer retweet
Rik 'later meer' Elfrinkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
Teaser hihitwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 22:46:11#PSV heeft rondom #Arias en #Schaars volgens mij een uitstekende deal gesloten. Ik leg straks uit waarom. Eerst het #ED dichttikken. reageer retweet
Nee Dré.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
gr gr
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
gr gr
Vorig jaar was hij echt een baasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Frimpong in een pack. Die is nog duur ook
Op wefut wordt niemand de mond gesnoerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat jullie (Reemi/pascal) dat "nigger team" en die racist cunt comment dagenlang laten staan..staat lekker zo op de frontpage van wefut
Ik vind er werkelijk waar geen kut aanquote:
Kan je daarmee winnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Even SIF Ronaldinho kopen voor dit bazenteam:
[ afbeelding ]
Leukste team waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. 9 chem is overrated
Ik ga nog steeds stuk om die onzinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind er werkelijk waar geen kut aan
Jazeker. Ik weet niet hoe het komt maar Forlan knalt alles erin. De enige die een tikkie tegenvalt is Seedorf.quote:
Respectquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jazeker. Ik weet niet hoe het komt maar Forlan knalt alles erin. De enige die een tikkie tegenvalt is Seedorf.
Schaars 1 miljoen en Arias 7/8 ton oid. Iig niet boven plafond. Nou hebben we nog zoveel over dat we maar voor Messi moeten gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerst salaris afwachten maar dat is wel echt ziek ja
Klopt, daar wil ik 'm ook wel maar dan heb ik slechtere chem en er is geen andere rw/rf/rm ouwe baas die ik er dan neer kan zetten volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
RespectJa die hoort ook gewoon niet op RF maar centraal
Voor nu tolereren we het. We hebben geen duidelijke regels, dus we kunnen ook niet bepalen wat wel en wat niet mag. Ik zal die team naam wel even aanpassen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat jullie (Reemi/pascal) dat "nigger team" en die racist cunt comment dagenlang laten staan..staat lekker zo op de frontpage van wefut
quote:Shaw is overigens van kleins af aan een supporter van Chelsea, dus die club lijkt in de toekomst de meeste kans te maken op zijn krabbel.
Die jongen wordt wel heel erg gehypetquote:
Goede filmquote:
Als je woorden als nigger en cunt gaat toestaan...Als ik dit zou zien op de frontpage als ik voor het eerst op de site kom dan kom ik er echt niet meer terug hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:17 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Voor nu tolereren we het. We hebben geen duidelijke regels, dus we kunnen ook niet bepalen wat wel en wat niet mag. Ik zal die team naam wel even aanpassen.
Die pik gaat toch niet.twitter:bart_hoffman twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 23:25:43Britse media stellen dat West Brom interesse heeft in #Toivonen. Feit is dat Olsson en Rosenberg (beiden WBA) door Dahlin worden begeleid. reageer retweet
Ik kreeg een beetje een Stormfront gevoel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je woorden als nigger en cunt gaat toestaan...Als ik dit zou zien op de frontpage als ik voor het eerst op de site kom dan kom ik er echt niet meer terug hoor.
Jawohlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Schurrle in een free pack.
Is hij nog wat waard?
vast wel 10k+quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Schurrle in een free pack.
Is hij nog wat waard?
Ik merk het de laatste tijd ook met formatie en posistie kaarten. De ps3 is meestal geodkoperquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
vast wel 10k+
edit: opvallend, 9.5k laagste bin ps3 en 13k xbox
Hiljemark jonge. Cocu is fan van hem volgens mijquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
PSV 2013-2014
Depay Locadia Narsingh
Maher Wijnaldum
Stijn Schaars
Willems Bruma Rekik Arias
Tyton
Jong elftal, maar wel een elftal dat kan doorgroeien. Ik ben blij met het nieuwe beleid van PSV.
Daar komt nog wel wat bij hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
PSV 2013-2014
Depay Locadia Narsingh
Maher Wijnaldum
Stijn Schaars
Zoet
Jong elftal, maar wel een elftal dat kan doorgroeien. Ik ben blij met het nieuwe beleid van PSV.
Met 12 man spelenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
PSV 2013-2014
Depay Locadia Narsingh
Maher Wijnaldum
Stijn Schaars
Zoet
Bizar jong, bizar aanvallend..Wijnaldum eerder banken of voorin denk ik en die Zweed op het middenveld erbij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:33 schreef detennismaster het volgende:
PSV 2013-2014
Depay Locadia Narsingh
Maher Wijnaldum
Stijn Schaars
Zoet
Ja kan ook, ligt er een beetje of ze met de punt naar voren of naar achteren gaan spelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hiljemark jonge. Cocu is fan van hem volgens mij
Ja iddquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:34 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hiljemark jonge. Cocu is fan van hem volgens mij
Er komen nog minstens 4 spelers bij volgens Cocu en Brands dus we kunnen nog wel even afwachtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bizar jong, bizar aanvallend..Wijnaldum eerder banken of voorin denk ik en die Zweed op het middenveld erbij.
The Valleys is echt ergquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind The Valleys nog genialer dan Geordie Shore, er gebeurt veel meer maar ik snap er niks van
Wat voor spelers dan? Sowieso een flankspeler en een CB lijkt me?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er komen nog minstens 4 spelers bij volgens Cocu en Brands dus we kunnen nog wel even afwachten
Arias en Schaars incl lijkt me? Dus nog 2 dan..ben benieuwd. Als Matavz gaat sowieso nog een spits erbij..extra vleugelspeler kan ook geen kwaad. CB met ervaring ook niet, maar ja..quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:35 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Er komen nog minstens 4 spelers bij volgens Cocu en Brands dus we kunnen nog wel even afwachten
Nog een CB is idd de bedoeling, maar dan moeten Derijck en Marcelo eerst nog even ophoepelen. Zanka schijnt goed te hebben gespeeld vandaag en iig (weer) gescoord.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:36 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat voor spelers dan? Sowieso een flankspeler en een CB lijkt me?
Nee incl Arias en Schaars 6quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:37 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arias en Schaars incl lijkt me? Dus nog 2 dan..ben benieuwd. Als Matavz gaat sowieso nog een spits erbij..extra vleugelspeler kan ook geen kwaad. CB met ervaring ook niet, maar ja..
dan kan je beter yoloën en het gewoon uitgevenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee incl Arias en Schaars 6Zo is het uitgelegd
We hebben ook geld zat nu
Een linksback voor achter Willems? Of zien ze het niet meer in hem zitten? Jullie hadden Van Peppen moeten halen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nog een CB is idd de bedoeling, maar dan moeten Derijck en Marcelo eerst nog even ophoepelen. Zanka schijnt goed te hebben gespeeld vandaag en iig (weer) gescoord.
Nog een middenvelder een Linksback en een aanvaller. En dat is als er niemand meer weggaat (op Strootman en Toivonen na dus)
Goede ontwikkelingen. Misschien dat Afellay wel terug kan komen. Die gaat niet veel speeltijd bij Barca krijgen lijkt mij. De ideale CB met ervaring zou Alex zijn, maar daar hangt vooral qua salaris natuurlijk wel een prijskaartje aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee incl Arias en Schaars 6Zo is het uitgelegd
We hebben ook geld zat nu
Ze gaan echt niet alles uitgeven, Maar als er 50 miljoen binnenkomt en je geeft tot nu toe pas 10 uit, kan er nog wel wat bij ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:39 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan kan je beter yoloën en het gewoon uitgeven
Ik denk eerlijk gezegd voor de eerste LB. Cocu ziet het niet in Willems zitten. Maar ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Een linksback voor achter Willems? Of zien ze het niet meer in hem zitten? Jullie hadden Van Peppen moeten halen.
Van Peppenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ze gaan echt niet alles uitgeven, Maar als er 50 miljoen binnenkomt en je geeft tot nu toe pas 10 uit, kan er nog wel wat bij ja.
[..]
Ik denk eerlijk gezegd voor de eerste LB. Cocu ziet het niet in Willems zitten. Maar ik ben benieuwd.
Van peppen lol, dat is wel heel middelmatig
Daar wordt toch stiekem wel rekening mee gehouden ja, dat dat de middenvelder/aanvaller is die we er iig nog bijkrijgen voor komend seizoen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:40 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Goede ontwikkelingen. Misschien dat Afellay wel terug kan komen. Die gaat niet veel speeltijd bij Barca krijgen lijkt mij. De ideale CB met ervaring zou Alex zijn, maar daar hangt vooral qua salaris natuurlijk wel een prijskaartje aan.
Qua persoon, eens. Qua voetballer echt matigquote:
Oh, ik dacht dat dat over een eventuele transfer gingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daar wordt toch stiekem wel rekening mee gehouden ja, dat dat de middenvelder/aanvaller is die we er iig nog bijkrijgen voor komend seizoen.
Alex komt alleen volgende week naar van Bommel, die komt echt niet terug
Was ook maar een geintje. Las dat Assaidi nog binnen het budget van Feyenoord zou kunnen passen..vond ik wel opmerkelijk. Dan kan PSV hem ook zeker wel betalen. Dat lijkt een logische optie voorin.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Qua persoon, eens. Qua voetballer echt matig
Haha was het maar waarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat dat over een eventuele transfer ging
Die kopbalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Haha was het maar waarVind het al tof dat hij er volgende week bij is. Miss zet ik hem achterop mijn shirtje. Laatste echte wereldtopper die we hier hebben gehad, die het toch niet helemaal gemaakt heeft.
Maar als je ziet wat hij allemaal kon tegen bijv. Arsenal
Maar we willen wel van die moeilijke jongens afquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Was ook maar een geintje. Las dat Assaidi nog binnen het budget van Feyenoord zou kunnen passen..vond ik wel opmerkelijk. Dan kan PSV hem ook zeker wel betalen. Dat lijkt een logische optie voorin.
Schaars kan ook op LB spelen trouwens, maar dat zal niet de bedoeling zijn.
Hij is echt goed. Als hij bij PSV blijft weet ik zeker dat hij het gaat maken. Ik ben alleen bang voor wat er met de meeste Marokkanen bij PSV gebeurd of dat hij überhaupt er al snel vandoor gaat. City zit al een jaar achter hem aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:47 schreef Tim86 het volgende:
Oja Bakkali..daar ben ik wel benieuwd naar. Baas in mijn FM loopbaan
Gaat hij voor België spelen? In welke jeugdteams speelt hij?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij is echt goed. Als hij bij PSV blijft weet ik zeker dat hij het gaat maken. Ik ben alleen bang voor wat er met de meeste Marokkanen bij PSV gebeurd of dat hij überhaupt er al snel vandoor gaat. City zit al een jaar achter hem aan.
In Toulon scoorde hij laatst nog de winnende goal in de extra tijd, terwijl Belgie met 9 man speelde. Die goal is de wereld overgegaan (wel een mooie goal, maar vooral vanwege het verhaal eromheenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat hij voor België spelen? In welke jeugdteams speelt hij?
Zit net wat filmpjes te kijken van hem, baasje hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In Toulon scoorde hij laatst nog de winnende goal in de extra tijd, terwijl Belgie met 9 man speelde. Die goal is de wereld overgegaan (wel een mooie goal, maar vooral vanwege het verhaal eromheen)
Maar belgie onder 21 dus (of is Toulon onder 20?)
Hij had pas ook een leuke goal. Finesse in de kruisingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit net wat filmpjes te kijken van hem, baasje hoor
De nieuwe Neymar
Ja dat is onzin natuurlijk, maar hij gebruikt zijn 'skills' wel nuttigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit net wat filmpjes te kijken van hem, baasje hoor
De nieuwe Neymar
Die doet hij sowieso vaak volgens mij..goed op Mertens gelet. Maar dat is ook zijn favoriete spelerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hij had pas ook een leuke goal. Finesse in de kruising
hij is jonger dan ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef ThadCastle het volgende:
http://sofifa.com/en/fifa13winter/player/150949-zakaria-bakkali
Hopelijk volgend jaar in FUT
Dat zou chill zijn jaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:04 schreef ThadCastle het volgende:
http://sofifa.com/en/fifa13winter/player/150949-zakaria-bakkali
Hopelijk volgend jaar in FUT
stelletje schapenzakkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:06 schreef Reemi het volgende:
Wefut is tot morgenochtend 09:00 offline door 9 uur lang onderhoud van onze kuthost.
Hoe was het bij Ali B ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:24 schreef Shygirl18 het volgende:
Niemand die mee wil doen met L4D2??????
Zeker niet op de 360?:Pquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:24 schreef Shygirl18 het volgende:
Niemand die mee wil doen met L4D2??????
3 wedstrijden gespeeld, nog geen tegengoal zonder ssh gezien. Zal wel toeval zijn. De laatste ging achterin rondtikken waardoor ik niet eens kon profiteren van zijn 57 rated GKquote:
Het potje dat ik gister verloor in die MexUsa cup was ook tegen een ssh gast terwijl ik gewoon normaal deedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 wedstrijden gespeeld, nog geen tegengoal zonder ssh gezien. Zal wel toeval zijn. De laatste ging achterin rondtikken waardoor ik niet eens kon profiteren van zijn 57 rated GK
Ik speelde zelf ook achterlijk slecht in die wedstrijd, maar toch. Andere 2 potjes wel gewonnen. Natuurlijk was die laatste kerel weer een Spanjool..echt het grootste teringvolk van allemaal op FUT.
George shhst ook iedereenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:45 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het potje dat ik gister verloor in die MexUsa cup was ook tegen een ssh gast terwijl ik gewoon normaal deedEcht rare kerels
Het is vanavond weer jostiavond denk ik. Ik heb ook elk potje tegen een Shhh!-ende mongool gespeeld. Wel alle drie gewonnen door gewoon de bal zo lang mogelijk in de ploeg te houden en zo lang mogelijk te wachten met uittrappen/snelle inworpen. Jammer dat het zo moet, maar ik laat me niet in de luren leggen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3 wedstrijden gespeeld, nog geen tegengoal zonder ssh gezien. Zal wel toeval zijn. De laatste ging achterin rondtikken waardoor ik niet eens kon profiteren van zijn 57 rated GK
Ik speelde zelf ook achterlijk slecht in die wedstrijd, maar toch. Andere 2 potjes wel gewonnen. Natuurlijk was die laatste kerel weer een Spanjool..echt het grootste teringvolk van allemaal op FUT.
Ík weet niet waarom, maar mijn beeld van die gast is echt zo'n Marcel Kittel dude. Hij is poeslief op die twitter en tis een Duitserquote:
fuck you fuck you fuck you eat a dickquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:54 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Eigenlijk is hij de oppermongool, want al die kontenlikkers doen hem na met z'n kut Jadson.
Zijn George Rambles items zijn ook echt goed. Is gewoon een chille en intelligente kerel met een kinderachtig gevoel voor humor. Net als genoeg mensen hierquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ík weet niet waarom, maar mijn beeld van die gast is echt zo'n Marcel Kittel dude. Hij is poeslief op die twitter en tis een Duitser
Met als sidenote dat hij houdt van Amerikaans Worstelenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn George Rambles items zijn ook echt goed. Is gewoon een chille en intelligente kerel met een kinderachtig gevoel voor humor. Net als genoeg mensen hier
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Heren!
Kijk even naar deze goal die ik zojuist met Maikon Leite maak.
http://www.ea.com/soccer/videos/ugc/160512421
Eerst die pannaen dan zo afmaken.
Wat een bazengoal.
Mooie gool.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Heren!
Wat een bazengoal.
Die move is zo geil hequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:04 schreef Lindgren. het volgende:
Heren!
Wat een bazengoal.
Ja, blijft mijn favoriete skill.quote:
Basis en bank vol met Tippel en/of Alvenskanquote:
Ah chill, kijken of ik nog ff wat kan cashen. Heb nog 2x die IF RB ook.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Basis en bank vol met Tippel en/of Alvenskan
Ik ben meer van de fijne passjes en teamspel..als ik een keer iets upload is het altijd een stiftje of een volley..bij de rest zie je de aanval toch niet met die pauper EA replays.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, blijft mijn favoriete skill.Als je 'm goed timet is 'ie zo effectief.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe OP chick
Jij bent dan ook niet zo goed.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de fijne passjes en teamspel..als ik een keer iets upload is het altijd een stiftje of een volley..bij de rest zie je de aanval toch niet met die pauper EA replays.
True.quote:
Lindgren. is sleeeecht. Vorig jaar hem laten ragequiten en hij had CR7.quote:
En dan heb je verloren...?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:10 schreef ThadCastle het volgende:
KUT cheaters. Hij scoort de 1-1 en disconnect voordat k het weet. Zit gewoon een vieze glitch in dit spel
Ja of gelijk. Volgens mij winnen zij dan wel, want iemand deed dat eerst in de finale telkens.quote:
Nooit tegen gespeeld aangezien hij op PS3 zit. Maar ik ben vooral een stuk zakelijker I guess. In een skillcontest ben ik sowieso kansloos natuurlijk, op andere gebieden zal ik weer beter zijn.quote:
in die stream toenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef Shygirl18 het volgende:
DTM ook. Ik scoorde met van Nistelrooy en hij was weg.
Ik kan redelijk skillen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nooit tegen gespeeld aangezien hij op PS3 zit. Maar ik ben vooral een stuk zakelijker I guess. In een skillcontest ben ik sowieso kansloos natuurlijk, op andere gebieden zal ik weer beter zijn.
Het leukste vond ik wel dat GJE met z'n keeper uitkwam en boos werd omdat ik de bal breed legde.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
in die stream toen![]()
dat was echt episch fifa 12 momentje
die stream heb ik toen gemist geloof ik, alleen dat plaatje erna gezienquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Het leukste vond ik wel dat GJE met z'n keeper uitkwam en boos werd omdat ik de bal breed legde.
Dat weet ik ook nogquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:15 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Het leukste vond ik wel dat GJE met z'n keeper uitkwam en boos werd omdat ik de bal breed legde.
Kan ik ook zeker waarderen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik ben meer van de fijne passjes en teamspel..als ik een keer iets upload is het altijd een stiftje of een volley..bij de rest zie je de aanval toch niet met die pauper EA replays.
Iwan en GJEquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:17 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat weet ik ook nogDat was mijn eerste dag hier ofzo. Gingen Iwan en DutchSL schaken volgens mij
''ja ik ben best goed in schaken''quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:18 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Iwan en GJEBinnen een paar zetten stond hij schaakmat.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
''ja ik ben best goed in schaken''
Ik kap de keeper dan altijd gewoon uit bij dat soort ballenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
Deze maakte ik net met Menez..ook zo lekker als je timing precies goed is
[ afbeelding ]
first touch lob city is altijd het mooistequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Met die verdediger ernaast was dat niet gelukt hoor..dan moet je maar net geluk hebben dat je wordt neergehaald. Dit is mooier ookquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik kap de keeper dan altijd gewoon uit bij dat soort ballen
Lolque?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:12 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
Lindgren. is sleeeecht. Vorig jaar hem laten ragequiten en hij had CR7.
Ja ontken het maar neppert.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Lolque?
Ik heb vaker van jou gewonnen dan andersom heuj.
Je kon bij die bal bijv gewoon in dezelfde richting doorlopen. De keeper lag al bijna en geen verdediger in de buurt, dan tik je hem zo in de lege goal.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met die verdediger ernaast was dat niet gelukt hoor..dan moet je maar net geluk hebben dat je wordt neergehaald. Dit is mooier ook
ikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef pascal08 het volgende:
http://chessapp.com/#!/10nEipW
Wie durft?
Nice.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet dat serieus niet meer.quote:
Was een toernooi. Thuis en uit gewonnenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice.
[..]
Ik weet dat serieus niet meer.Misschien heb ik geprobeerd om het te verdringen.
Oké, ik maak eerst Rijst wel ff in, dan maak ik jou in. Goed?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar laat nou maar zitten hoor pfff![]()
![]()
ik heb nog nooit geschaaktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:28 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Oké, ik maak eerst Rijst wel ff in, dan maak ik jou in. Goed?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef BDIL het volgende:
Waar is GJE als het om schaken gaat, echt een meesterOpeningsmat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef BDIL het volgende:
Waar is GJE als het om schaken gaat, echt een meesterDaar begon dit gesprek mee leipoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen zin om terug te lezenquote:
Zag hem staan ja. Ook met Frodoquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:28 schreef Zhano het volgende:
Pawn Shop Chronicles (2013) - IMDb
Met Paul Walker en Norman Reedus (Boondock Saints, TWD). Iemand al gezien?
Nu lijk je net GJE.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:44 schreef Shygirl18 het volgende:
[..]
ik speel niet meer serieus. Sta toch overal vast
Dat zegt hij ook steeds als hij verliest met FIFAquote:
Was zeker een Spanjool?quote:
In Fifa 13 kan iedereen van elkaar winnen. Het is een kwestie van de rebounds meekrijgen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zegt hij ook steeds als hij verliest met FIFA
Ik zou 'm in het Engels doen net als Dré. Hij heerst op Youtube dankzij z'n internationale video's.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:54 schreef Michaelvanb het volgende:
mn eerste filmpje
aub: zeg ff wat beter moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |