PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
FUTGraphics (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
JanCeesFOK (JanCees)
philthdustrial (Philos)
Derium (Patje1987)
Was het geen garper?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet. In Nederland zegt men ook vaak Koi Karper. Maar weet niet hoe lang hij er lag, hij ademt nog. En net reageerde hij wel weer even fel in het water maar hij is wel een beetje lam.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam er net achter dat als een neger zich aangetrokken voelt tot kip(hypothetisch), en er veel ijzer in de kip zit, het dan een magneger is.
Wat vinden jullie van deze stelling?
Vergezocht.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:59 schreef Patje1987 het volgende:
Ik kwam er net achter dat als een neger zich aangetrokken voelt tot kip(hypothetisch), en er veel ijzer in de kip zit, het dan een magneger is.
Wat vinden jullie van deze stelling?
Memphisquote:
Heeft hij daar ook weer een 5atb team voor?quote:
Jup.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heeft hij daar ook weer een 5atb team voor?
Wat een triest team weerquote:
potje h2h doen, 25k als jij wint 10k als ik win?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:15 schreef Djeetje het volgende:
http://wefut.nl/squad/2805
Zal dit lekker spelen ?
Er zijn gedrochten voor in de kamer waar mijn eigendommen staan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
potje h2h doen, 25k als jij wint 10k als ik win?
Reclaim your belongings.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:18 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Er zijn gedrochten voor in de kamer waar mijn eigendommen staan.
Dus kan niet op de PS3
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Reclaim your belongings.
This is spartaaaa!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:44 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/5097/
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Reclaim your belongings.
This is spartaaaa!
[ afbeelding ]
Je hoort die micro-penissen gewoon groeien.quote:
Lekker iemand op je schouders voel je die penis in je nekquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hoort die micro-penissen gewoon groeien.
Ik denk niet dat je veel voelt bij die Aziaten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Lekker iemand op je schouders voel je die penis in je nek
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je veel voelt bij die Aziaten.
Christus te paard, ik dacht dat het zou eindigen met een groepsverkrachting..nog nooit zoveel seksuele frustratie bij elkaar gezienquote:
Sharknadoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:53 schreef zerokil het volgende:
Iemand die nog een leuke film weet.
Vanavond niet veel op TV
quote:
quote:
Zo vaak zullen ze dit ook niet zien denk ik. Wel blijft de vraag: hoe vind je zo'n soort filmpje op YT?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Christus te paard, ik dacht dat het zou eindigen met een groepsverkrachting..nog nooit zoveel seksuele frustratie bij elkaar gezien![]()
![]()
Waarom bestaat dit nog niet?!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Wie heeft er zin in een filmproject?
Boobnado een tornado vol met tieten.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik heb onlangs een nieuwe camera gekocht dus ik film wel. Mits zusje van dreetje meedoet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
film of the yearquote:
dat is toch de enige die meedoet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een nieuwe camera gekocht dus ik film wel. Mits zusje van dreetje meedoet.
quote:
quote:
Kickstart project starten?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb onlangs een nieuwe camera gekocht dus ik film wel. Mits zusje van dreetje meedoet.
Wie speelt de tornado dan die eroverheen gaat?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
film of the year
[..]
dat is toch de enige die meedoet?
Alleen maar CAM qualityquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
film of the year
[..]
dat is toch de enige die meedoet?
quote:
maakt niet uit, gaat om het verhaalquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wie speelt de tornado dan die eroverheen gaat?
Ik film jongequote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hoesje voor de DVD al gevonden.
Donnie Darko gewoon jwzquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand nog een andere film?
Sharknado staat op mijn watchlist.
Sharktopusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:08 schreef zerokil het volgende:
Iemand nog een andere film?
Sharknado staat op mijn watchlist.
Sharktopus is die met die haai die dat vliegtuig eet? Zo ff kijken met broek op de enkelsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Sharktopus
Dinocroc vs. Supergator
Mega Python vs. Gatoroid
Dat is dezequote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sharktopus is die met die haai die dat vliegtuig eet? Zo ff kijken met broek op de enkels
Matig kwalli welquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Voor dit geweldige project:
[ afbeelding ]
Ik zoek iemand met photoshop skillzquote:
Is dat een docu ofzo? Want hoe hebben die mensen dat ooit overleefd als het nep isquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:21 schreef detennismaster het volgende:
Dit lijkt mij ook wel een kwaliteitsfilmpje
kom op, je kan het!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag niet heel veel packs geopend maar ik pull vooral spelers tussen de 1 en 2k. Ik heb nog wel hoop op iets goeds gr gr
quote:
Ik ga voor het slapen gaan ook nog een paar silverpacks openen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb vandaag niet heel veel packs geopend maar ik pull vooral spelers tussen de 1 en 2k. Ik heb nog wel hoop op iets goeds gr gr
Zo waren al die voice-overs toenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:27 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Wat een baggerfilms.
Die stem lijkt wel op die van het begin van the A-team
Die geluidseffecten ookquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:31 schreef jepperdeprep het volgende:
Dit is wel echt één van de slechtste acteurs die ik ooit gezien heb![]()
![]()
![]()
Oh my goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooood
quote:
Die gasten hebben ook al-le-maal zwart haar en een paddestoelenkapsel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Je hoort die micro-penissen gewoon groeien.
Hardop lachen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Christus te paard, ik dacht dat het zou eindigen met een groepsverkrachting..nog nooit zoveel seksuele frustratie bij elkaar gezien![]()
![]()
Een Brazzers episode. ^_^ Ik ben voor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:02 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb je Iron Sky wel eens gezien?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:41 schreef Revontulet het volgende:
Vanavond SS Doomtrooper, ook zo'n uber mega fuckingerge kutfilm. Zo slecht dat het goed wordt.
WTF manquote:
op tv?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:41 schreef Revontulet het volgende:
Vanavond SS Doomtrooper, ook zo'n uber mega fuckingerge kutfilm. Zo slecht dat het goed wordt.
quote:
Altijd pechquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Deze had ik met het MLS toernooi moeten hebbenIk heb ook altijd pech
En tis maar goed dat hij niet naar de Liga BBVA gaat, want dan heeft ie volgend jaar nog maar 70 pacequote:
Ik had toen wel geluk want ik had hem toen 2x. Maar je hebt met Kalas al een veel duurdere speler gepulld dan mijn duurste speler van vandaag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Mexico USA toernooi is nog bezig he, dus hij is nog wat waardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:47 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Dan heb je echt pechquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had toen wel geluk want ik had hem toen 2x. Maar je hebt met Kalas al een veel duurdere speler gepulld dan mijn duurste speler van vandaag.
ja of nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
kom we gaan met zjn alleen dit doen
gr gr
Ik danquote:
Teaser hihitwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 22:46:11#PSV heeft rondom #Arias en #Schaars volgens mij een uitstekende deal gesloten. Ik leg straks uit waarom. Eerst het #ED dichttikken. reageer retweet
Rik 'later meer' Elfrinkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:52 schreef ThadCastle het volgende:
Teaser hihitwitter:RikElfrink twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 22:46:11#PSV heeft rondom #Arias en #Schaars volgens mij een uitstekende deal gesloten. Ik leg straks uit waarom. Eerst het #ED dichttikken. reageer retweet
Nee Dré.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
gr gr
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:50 schreef Djeetje het volgende:
gr gr
Vorig jaar was hij echt een baasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Frimpong in een pack. Die is nog duur ook
Op wefut wordt niemand de mond gesnoerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat jullie (Reemi/pascal) dat "nigger team" en die racist cunt comment dagenlang laten staan..staat lekker zo op de frontpage van wefut
Ik vind er werkelijk waar geen kut aanquote:
Kan je daarmee winnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:11 schreef jepperdeprep het volgende:
Even SIF Ronaldinho kopen voor dit bazenteam:
[ afbeelding ]
Leukste team waar ik tot nu toe mee heb gespeeld. 9 chem is overrated
Ik ga nog steeds stuk om die onzinquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik vind er werkelijk waar geen kut aan
Jazeker. Ik weet niet hoe het komt maar Forlan knalt alles erin. De enige die een tikkie tegenvalt is Seedorf.quote:
Respectquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:13 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Jazeker. Ik weet niet hoe het komt maar Forlan knalt alles erin. De enige die een tikkie tegenvalt is Seedorf.
Schaars 1 miljoen en Arias 7/8 ton oid. Iig niet boven plafond. Nou hebben we nog zoveel over dat we maar voor Messi moeten gaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Eerst salaris afwachten maar dat is wel echt ziek ja
Klopt, daar wil ik 'm ook wel maar dan heb ik slechtere chem en er is geen andere rw/rf/rm ouwe baas die ik er dan neer kan zetten volgens mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:14 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
RespectJa die hoort ook gewoon niet op RF maar centraal
Voor nu tolereren we het. We hebben geen duidelijke regels, dus we kunnen ook niet bepalen wat wel en wat niet mag. Ik zal die team naam wel even aanpassen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:56 schreef Tim86 het volgende:
Ik snap trouwens niet dat jullie (Reemi/pascal) dat "nigger team" en die racist cunt comment dagenlang laten staan..staat lekker zo op de frontpage van wefut
quote:Shaw is overigens van kleins af aan een supporter van Chelsea, dus die club lijkt in de toekomst de meeste kans te maken op zijn krabbel.
Die jongen wordt wel heel erg gehypetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |