SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Juli-squat challengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groep
[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 13-07-2013 20:19:45 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
![]()
Wordt dat laatste postje zomaar weggekaapt door onze antipode
![]()
St. Hubertus, ik dacht even: wat voor bier is da? Maar dat heeft vast met de Fantomes te maken...![]()
de Fantomes of de geest heeft o.a te maken met de verschijning van de Heilig Geest voor Sint Hubertus, beschermheilige van de jagers.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:26 schreef Quoi het volgende:
![]()
St. Hubertus, ik dacht even: wat voor bier is da? Maar dat heeft vast met de Fantomes te maken...
Dit gebeurde in het gebied rond Saint Hubert waar we door heen hobbelen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:26 schreef Quoi het volgende:
![]()
St. Hubertus, ik dacht even: wat voor bier is da? Maar dat heeft vast met de Fantomes te maken...
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ah, mooi! Vandaar ook Jachthuis St Hubertus op de Hoge Veluwe. Weer wat geleerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de Fantomes of de geest heeft o.a te maken met de verschijning van de Heilig Geest voor Sint Hubertus, beschermheilige van de jagers.
Dit gebeurde in het gebied rond Saint Hubert waar we door heen hobbelen![]()
![]()
zeg het maar Stream... hoe wil je in de OP komen te staan?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet wel wennen aan je nieuwe UI hoor, RD.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
zeg het maar Stream... hoe wil je in de OP komen te staan?![]()
en het logo van Jagermeister, de Heilige Geest vescheen als een hert met een kruis tussen zijn geweiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ah, mooi! Vandaar ook Jachthuis St Hubertus op de Hoge Veluwe. Weer wat geleerd'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
a change is as good as a holiday!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:35 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Ik moet wel wennen aan je nieuwe UI hoor, RD.
Ik dacht dat jullie mijn posten er altijd uitpikten door de kawaliteitsinhoud maar jullie sorteren gewoon op UI
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik moet ook nodig van UI wisselen. Deze was nog uit de tijd dat ik sigaartjes op het balkon rookte. Da's nie meer![]()
![]()
I beg to differ.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
a change is as good as a holiday!!“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle![]()
Hoe graag ik dat ook zou willen. Ik doe het nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
ik ga er ook geen race van maken hoor dus we hobbelen lekker samen de 25![]()
. Heb de hele dag erover getwijfeld en heb mijn beslissing gemaakt.
Dit jaar loop ik de 13, volgend jaar loop ik de 25 en het jaar erop misschien de 50.
28-jul.-2013 loop ik de 17,6 km bij de Corio Trail dan op
11-aug.-2013 loop ik de HM bij de Vooroeverloop en op
17-aug.-2013 loop ik de 13 bij de Trail des Fantomes.
Ik kom wel aan mijn trekken maar moet geduldig een jaartje wachten.
Volgens mij gaat Jero WEL de 25 lopen.
Edit:
Leuke userpic![]()
![]()
Misschien kom ik in augustus 2014 wel even jouw kant op, als ik klaar ben met m'n studie. Ga ik mee trailen (door de sneeuwquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
a change is as good as a holiday!!
Ik dacht dat jullie mijn posten er altijd uitpikten door de kawaliteitsinhoud maar jullie sorteren gewoon op UIdan toch?).
![]()
Ik ga morgen de 21,1 km maar eens tackelen denk ik als de beentjes een beetje willen en het niet te warm is. Ik heb nu 2x 20-en-een-beetje gelopen, dus het wordt tijd :p
Alleen even zien wat ik met drinken doe.. laatst zonder gelopen, ging kapot. Vorige week een halve liter water meegenomen in een gewoon flesje, maar dat was niet ideaal. Ik liep verkrampt vanwege het vasthouden, en kreeg er ook steken in mn maag van![]()
Morgen maar eens proberen met Aquarius ofzo![]()
![]()
En doe alsnog maar rustig aan bij de Vooroever, want ik verwacht dat de 13 bij de Fantomes minimaal net zo zwaar zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:38 schreef streamnl het volgende:
[..]
Hoe graag ik dat ook zou willen. Ik doe het niet![]()
. Heb de hele dag erover getwijfeld en heb mijn beslissing gemaakt.
Dit jaar loop ik de 13, volgend jaar loop ik de 25 en het jaar erop misschien de 50.
28-jul.-2013 loop ik de 17,6 km bij de Corio Trail dan op
11-aug.-2013 loop ik de HM bij de Vooroeverloop en op
17-aug.-2013 loop ik de 13 bij de Trail des Fantomes.
Ik kom wel aan mijn trekken maar moet geduldig een jaartje wachten.
Volgens mij gaat Jero WEL de 25 lopen.
Edit:
Leuke userpic![]()
F means you're fucked![]()
Jep, ik heb mijn PR onder de 2 uur ook al laten varen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef YUR het volgende:
[..]
En doe alsnog maar rustig aan bij de Vooroever, want ik verwacht dat de 13 bij de Fantomes minimaal net zo zwaar zijn![]()
Verstandigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:44 schreef streamnl het volgende:
[..]
Jep, ik heb mijn PR onder de 2 uur ook al laten varen.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:45 schreef streamnl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon aansluiten in de Fok! Vooroevertrein
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik kijk daar wel.
Jouw rustige loopjes zijn nog steeds erg snel voor mij. Komt goed. Ik loop hem uit en daarna kan ik een keer gezellig mee een pilsje pakken want ik hoef een keer niet te rijden.
First thing first, we moeten nu eerst 2 overnachtingen zoeken
Ik "moet" er weer vandoor. Sociaal doen enzo.![]()
![]()
ik ga donderdag al heen en maak er een lang weekend van...bijkomen van de vakantie...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:41 schreef streamnl het volgende:
@RD
Wat doe jij? Rijd je heel vroeg aan of ga je daar ergens overnachten?
heb een poepchique hotel,dit is van de zus van mijn baas en hij heeft al zo vaak gezegd "als je ooit in de buurt ben moet je daar echt ovenachten!"
dus ja, daar kwam ik nu niet meer onderuitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door rechtsedirecte op 12-07-2013 20:56:52 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
you know you are a runner when:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:58 schreef rechtsedirecte het volgende:
you know you are a runner when:HerkenbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet ook wennen, ik denk steeds dat er een nieuwe lopert is...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
a change is as good as a holiday!!
Ik dacht dat jullie mijn posten er altijd uitpikten door de kawaliteitsinhoud maar jullie sorteren gewoon op UI[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
herboren lopert!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:00 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik moet ook wennen, ik denk steeds dat er een nieuwe lopert is...'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Plankende lopert zelfs. Wie dat een jaar geleden had gezegdquote:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ik heb mezelf trouwens getrakteerd op een nieuwe korte broek![]()
En een heus trainingspak. Hoef ik niet meer te hannesen met m'n gewone kleding tijdens een hardloopwedstrijd! Kan ik gewoon dat pak erover heen aantrekken
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Tof Gup!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
En een heus trainingspak. Hoef ik niet meer te hannesen met m'n gewone kleding tijdens een hardloopwedstrijd! Kan ik gewoon dat pak erover heen aantrekken
[ afbeelding ]![]()
ik dacht dat jij om gewone broeken uit zou??!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ja datquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:14 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik dacht dat jij om gewone broeken uit zou??!!ik zou dus donderdag naar de koopavond gaan, maar omdat ik dinsdag en woensdag niet kon lopen (want overwerk), en ik anders pas zaterdag weer zou kunnen, ben ik gaan lopen in plaats van shoppen... Addict much?
Thanks Hatsde korte broek is echt tof! Het trainingspak moet ik aan wennen, heb ik nog nooit gehad. Maar het is vast veel handiger dan een spijkerbroek over je tight wurmen
![]()
Er staat trouwens nog een hele vette korte broek op Zalando zie ik nueen Adidas!
Vakantie geboekt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LEUKE korte broek!!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:09 schreef Guppyfriend het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
En het merk Zoot, ik heb er nog nooit van gehoord, maar die hebben ook twee leuke shorts op Zalando staan:
En
Ze hebben alleen wel malle schoenen
*klikt Zalando dicht en gaat op handen zitten[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Paris??'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:23 schreef Quoi het volgende:
Vakantie geboekt
Oeh!! LEUKE vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
LEUKE korte broek!!
Heb een camelbak mule met 2l. Bladder op de kop getikt voor 30gbp(incl. Verzendkosten)! Yay. Kommaarop met die causeway coast!
Ja doei.![]()
die schoenen
cool bananas!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die Adidas zag je veel bij die atletiekwedstrijden op BBC. Moet wel goed zijn dan! Als ik voor/na m'n loopje niks te doen heb vind ik een trainingsbroek wel fijn. Anders trek ik liever gewone kleren over m'n hardloopkleding aan, zodat ik minder mee hoef te zeulen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:19 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja datik zou dus donderdag naar de koopavond gaan, maar omdat ik dinsdag en woensdag niet kon lopen (want overwerk), en ik anders pas zaterdag weer zou kunnen, ben ik gaan lopen in plaats van shoppen... Addict much?
Thanks Hatsde korte broek is echt tof! Het trainingspak moet ik aan wennen, heb ik nog nooit gehad. Maar het is vast veel handiger dan een spijkerbroek over je tight wurmen
![]()
Er staat trouwens nog een hele vette korte broek op Zalando zie ik nueen Adidas!
[ afbeelding ]![]()
Ja, het is niet dat je erna nog gezellig de stad in gaat, hahahaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:29 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die Adidas zag je veel bij die atletiekwedstrijden op BBC. Moet wel goed zijn dan! Als ik voor/na m'n loopje niks te doen heb vind ik een trainingsbroek wel fijn. Anders trek ik liever gewone kleren over m'n hardloopkleding aan, zodat ik minder mee hoef te zeulen.
Ik zit graag op de bank na het douchen in mijn trainingspak![]()
maar voor-na loopjes is het wel super makkelijk hoor
![]()
![]()
Oh nee, na het douchen badjas hier
Je moet er een kopen die flink te groot is, kun je er helemaal inquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh brrrr die valt open en zo.. (ik heb inmiddels niet eens een badjas meer geloof ik..)
Gewoon ouderwetsch in pyjama. Dan ben ik meteen klaar om te gaan slapen
Ja, ik slaap in pyjama. Ook in de zomer![]()
![]()
Ja, in de winter doe ik dat ookquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef hatsaflats het volgende:
Gewoon ouderwetsch in pyjama. Dan ben ik meteen klaar om te gaan slapen
Ja, ik slaap in pyjama. Ook in de zomerMaar als het heel koud is doe ik dan wel mijn trainingsjasje er over
In de zomer heb ik een korte pyama
dus dan doe ik wel gewoon mijn hele pak aan, want zo warm is het hier 's avonds nu ook weer niet
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: