Idem hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Het is verschrikkelijk. Het gaat echt dramatisch.
Hoezo?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:28 schreef DeHovenier het volgende:
Waarom haten alle journalisten die ik spreek tijdens persconferenties, me![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Good busy, FM
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Ik had er eens een na 2 seconden. Sloeg echt nergens op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:04 schreef DeHovenier het volgende:
Snelste blessure tot nu toe: 30 seconden in de 1e helft
En mijn TM (aanvoerder) een rode kaart. Meestal krijgt Nigel diequote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had er eens een na 2 seconden. Sloeg echt nergens op.
Maar mijn aanvallende middenvelder nu heeft zijn 7de blessure van 2010 te pakken.
Wat is je record qua kaarten voor een speler in 1 seizoen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
En mijn TM (aanvoerder) een rode kaart. Meestal krijgt Nigel die
Die mag wel ff flink het krachthonk inquote:
Een speler hoeft maar een pufje te geven en die gast wordt omver geblazenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die mag wel ff flink het krachthonk in
Even zoeken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is je record qua kaarten voor een speler in 1 seizoen?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die mag wel ff flink het krachthonk in
Does lief, het kind is 15quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Een speler hoeft maar een pufje te geven en die gast wordt omver geblazen
Zou m trainen als Target Man.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:29 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dit is de beste speler uit de jeugdopleiding van HVV '24:
[ afbeelding ]
Heeft al wel iets van 10x gescoord in 4 wedstrijden van HVV -19.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een speler met zo'n naam MOET gewoon gecontracteerd worden
[ afbeelding ]
Waarom?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Een speler met zo'n naam MOET gewoon gecontracteerd worden
[ afbeelding ]
Den Baes, komop manquote:
Mja, als het nou De Baas was..... die Belgen ook altijdquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:48 schreef dion_v_k het volgende:
De mooiste wedstrijd van het seizoen tot nu toe![]()
Terugkomen van een 2-0 achterstand naar een 2-3 overwinning in Turkije![]()
![]()
[ afbeelding ]
Benzia alles
The Saint sleept jou echt overal doorheen hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:53 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Gala was makkelijk te doen voor mij, ik speelde ze makkelijk weg in de El.
Alleen die Engelsen
Mijn mooiste was in de EL tegen Bor. Dortmund, groepsfase. Laatste wedstrijd, we speelden thuis en als we wonnen zouden we 1e staan
2-0 achter in de rust door 2x Lewandowski, maar door een goede speech van mij in de rust maakt The Saint er ff 3, dus 3-2 winst thuis en 1e plek in de groepsfase
Op de 2e plek staat de laatste wedstrijd v/h seizoen tegen onze aartsrivaal Heerenveen, ok thuis. We stonden 7e, en H 'veen 6e. Met 3-2 gewonnen, dus toen maakten we en srpong vanaf de 7e plaats naar de 6e plaats, Heerenveen ingehaald![]()
Godver ik zou met hem trouwen als ik een homo wasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
The Saint sleept jou echt overal doorheen he![]()
Hopelijk wordt Benzia ook zo'n speler voor mij
Say whut?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:58 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Godver ik zou met hem trouwen als ik geen homo was
Gauw editten he, gelukkig heb ik het in een quote staanquote:
Kan mij het schelenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:09 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Gauw editten he, gelukkig heb ik het in een quote staan![]()
Achja, als ik zo'n UI had zou ik ook hommo wordenquote:
Geen grapjes over m'n vriendinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:13 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Achja, als ik zo'n UI had zou ik ook hommo worden
Sorryquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar ach, wat is er mis met hommo's.......
BEHALVE DAT ZE AIDS BRENGEN!!!!11!1!11!1!1@@!~231!~!!1
Ja daar geil je wel op he....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:29 schreef dion_v_k het volgende:
Kijk het aantal overtredingen en de kaarten van Gala
Die achterstand valt nog best in te halen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Bezig met Rijnsburgse Boys in 2023/2024. Maak een goed seizoen door, waar er eigenlijk veel meer uit te halen valt. Veel gelijk gespeeld in de 92e minuut door een gelijkmaker van tegenstander
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |