SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:18 schreef RensAjacied het volgende:
Hey Smoofie alles goed?
Zie verder geen mensen hier posten dus ja.Ja prima, met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur
Ja ook uitstekend hoor. Ik ben vandaag even aan het uitbrakken geweest van 2 wilde avonden zodat ik morgen weer kan.quote:
drank is slecht voor jequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:21 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ook uitstekend hoor. Ik ben vandaag even aan het uitbrakken geweest van 2 wilde avonden zodat ik morgen weer kan.
coolquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:22 schreef RensAjacied het volgende:
Zlatan trouwens mogelijk naar Real Madrid.
Heeft enorme onenigheid bij PSG en zoals het er nu uit ziet komt hij ook niet meer opdagen.quote:
Dit was een uitzondering, normaal alleen op zaterdag en dan niet eens veel alcohol. Maar jij drinkt nooit een lekker biertje?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
derhalve het advies te minderen. denk om je toekomst man
begin nu pas aan mijn vierdequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit was een uitzondering, normaal alleen op zaterdag en dan niet eens veel alcohol. Maar jij drinkt nooit een lekker biertje?
Mooie ava Stinho!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben aan het genieten van SS Doomtrooper.
Op advies van Littlerabbit aan het kijken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben aan het genieten van SS Doomtrooper.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:32 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mag ik even benadrukken dat ik een baas ben?
ik las vandaag al in ajax topicquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:37 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja met jou?
Donderdag begint de verkoop voor Feyenoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |