Lol tering, moet ik ook maar een keer doen dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Had nog RP van jaren terug op dit acc, heb 50 games XP boost en 3 days XP boost gekocht.
Dan 3vs3 tegen AI in 5-6 minuten afronden.
Dagje of 3-4.
Ja inderdaad, daarom vond ik het ook wel de moeite waard om er een beetje RP aan te spenderen. Het is iets van 200-300 xp per 5-6 minuten als je het met 2 degelijke teammaats doet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:32 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Lol tering, moet ik ook maar een keer doen dan.
Ik speel alleen af en toe met maten enzo, maar level 30 zijn en alle masteries en wat runes hebben speelt wat lekkerder.
Dat gaat lekker hard, die normale potjes krijg je net een keer 300xp voor 45 minuten. En dan moet je wel winnenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, daarom vond ik het ook wel de moeite waard om er een beetje RP aan te spenderen. Het is iets van 200-300 xp per 5-6 minuten als je het met 2 degelijke teammaats doet.
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:41 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Dat gaat lekker hard, die normale potjes krijg je net een keer 300xp voor 45 minuten. En dan moet je wel winnen
Slaap zequote:Op zaterdag 13 juli 2013 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Inderdaad
Maar ik ga maar eens slapen.
Trusten
Alleen dingen die ik toch al wilde "doorlullen" zoals een meid die ik best wel tering geil vind en dat ik dat dan tegen haar zeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:10 schreef RensAjacied het volgende:
Hebben jullie dat ook dat je van drank soms perongeluk iets doorlult?
Ja ik zit terug te denken en ben er achter gekomen dat ik die gisteravond iets teveel mijn mond voorbij heb gepraat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:13 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Alleen dingen die ik toch al wilde "doorlullen" zoals een meid die ik best wel tering geil vind en dat ik dat dan tegen haar zeg.
Gewoon doen alsof je het niet meer weet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik zit terug te denken en ben er achter gekomen dat ik die gisteravond iets teveel mijn mond voorbij heb gepraat.
Ja het gaat erom dat die dingen ook een beetje overdreven zijn en dat ik niet hoop dat het zo verder de wereld in geholpen wordtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:16 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Gewoon doen alsof je het niet meer weet.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja het gaat erom dat die dingen ook een beetje overdreven zijn en dat ik niet hoop dat het zo verder de wereld in geholpen wordt
Tsjaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:17 schreef TwenteFC het volgende:
[..]Ja daar kan ik niks aan doen. Wat wil je dat ik zeg?
Klaagbaak 2.0 (of 3.0 inmiddels?) is dan ook pure aids.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:24 schreef RensAjacied het volgende:
[ afbeelding ]
In KLB hebben ze allemaal iets gekneusd de kneusjes.
je bent onder invloed uit de kast gekomen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja ik zit terug te denken en ben er achter gekomen dat ik die gisteravond iets teveel mijn mond voorbij heb gepraat.
Iedereen zoekt een leven, zou jij ook eens moeten doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:35 schreef Jimbo het volgende:
jezus, is dit topic nu al zo lang open...waar is iedereen ?
Meh, dat is overrated.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Iedereen zoekt een leven, zou jij ook eens moeten doen.
Ik heb de wereld in mijn bezit door niet van mijn kamer af te komen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Meh, dat is overrated.
ik heb de hele wereld in mn handen met de tablet hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |