oh ik moet laten zien hoeveel ik om mijn clubje geef aan mijn FOK!vriendjes zielig hoor.quote:
OOOOOWWWWWWWWWquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik moet laten zien hoeveel ik om mijn clubje geef aan mijn FOK!vriendjes zielig hoor.
ga maar weer snel dromenvangertje hosselen.
jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:52 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh ik moet laten zien hoeveel ik om mijn clubje geef aan mijn FOK!vriendjes zielig hoor.
ga maar weer snel dromenvangertje hosselen.
een random verhaalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
OOOOOWWWWWWWWWTyp, wat is je comeback hierop?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 12-07-2013 19:55:08 ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
een random verhaal
gister stappen, een van mijn matties had zo'n chick gehosseld. zag er prima uit ditdat. Voegt dat meisje hem vandaag toe op facebook. is zegvd man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alsof je dat niet ziet?
wakker, stamppot etenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
kan je ook gewoon een normale reactie geven
Ah ok. Ik vraag altijd de id-kaart.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou serieus we dachten dat ze 18 was ofzo.
Doe ik ook altijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
Dikke mensen die op FB foto's van hun friet met hamburgers gaan plaatsen.
terechte klachtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
Dikke mensen die op FB foto's van hun friet met hamburgers gaan plaatsen.
Ik heb er smakelijk om gelachen net.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:56 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ah ok. Ik vraag altijd de id-kaart.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groot fan van User Wotte
Mattie van mij kreeg op jouw leeftijd ook met een chick die 15 was. Daar heeft hij nu nog steeds mee. Hebben we hem toen flink mee gepest. Keycord gemaakt met een pedo-pas eraan en dan net voor we de deur uitgingen om te stappen: 'Wacht, wacht! Gast, je vergeet iets.' En dan dat vragende gezicht en dan die pedopas om z'n nek hangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |