Vorig topic:quote:Mazelenuitbraak gestegen naar 107 gevallen
Het aantal geregistreerde gevallen van mazelen in Nederland is tot donderdag gestegen naar 107. Dat meldde het Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (RIVM). Een week geleden waren er 67 gevallen geregistreerd.
Het daadwerkelijke aantal zieken ligt waarschijnlijk nog veel hoger, omdat lang niet alle patiënten naar de huisarts stappen.
Het gaat vooral om kinderen van 4 tot 12 jaar op reformatorische scholen in het Land van Heusden en Altena, de Bommelerwaard en de Alblasserwaard.
Het is volgens het RIVM waarschijnlijk dat de ziekte zich de komende tijd verder gaat verspreiden, omdat lang niet alle kinderen in deze regio's zijn ingeënt.
bron wikipediaquote:Voor 1-2 per 1000 patienten loopt een mazeleninfectie dodelijk af. De sterfte aan mazelen in een ontwikkelingsland als Nigeria is met 5-10% [1] veel hoger dan in een land als Duitsland, waar sinds het jaar 2000 elk jaar (slechts) 1-2 personen aan mazelen stierven, ongeveer 1 op 10.000 infecties[2].
In 2011 stierven wereldwijd naar schatting 158.000 mensen aan de gevolgen van mazelen. Het gaat hierbij vooral om kinderen jonger dan 5 jaar. (Wereldgezondheidsorganisatie, 2013). Ten gevolge van ondervoeding is de mortaliteit het hoogst bij kinderen uit ontwikkelingslanden, vooral in delen van Afrika en Azië.[3]Tussen 2000 en 2011 daalde de mortaliteit met 71% door vaccinatiecampagnes tegen mazelen. [4].
Je kunt beter voorkomen dat mensen kanker krijgen door beter voedingsproducten te maken dan ze chemo behandeling voor te schrijven. Maar natuurlijk gebeurt dat niet want alles draait om geld.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:57 schreef Samson het volgende:
Je kunt je beter druk maken over kanker, als je ziet hoeveel mensen daar vandaag de dag aan dood gaan, wat boeit dat handjevol dat het niet red tegen de mazelen nu? Je zou het ook om kunnen draaien, stel dat je niet meer inent, dan gaan er een aantal mensen dood. Mensen die overblijven komen er sterker uit en latere generaties hebben immuniteit verworven. OK, dit klinkt natuurlijk wel erg drastisch, maar zo werkt de evolutie toch echt wel volgens mij.
Vind ik ook altijd erg bizar. En uiteindelijk ga je veelal toch dood na een ellendige weg verwoestende chemobehandelingen. Heb ik veel om me heen gezien. Kanker komt eigenlijk altijd weer terug, na welke chemo of bestraling dan ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt beter voorkomen dat mensen kanker krijgen door beter voedingsproducten te maken dan ze chemo behandeling voor te schrijven. Maar natuurlijk gebeurt dat niet want alles draait om geld.
over geld gesproken, waar wedden we nou om? Put your money where your mouth is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:58 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Je kunt beter voorkomen dat mensen kanker krijgen door beter voedingsproducten te maken dan ze chemo behandeling voor te schrijven. Maar natuurlijk gebeurt dat niet want alles draait om geld.
Ja je kunt je beter niet behandelen leef je korter maar leid je minder. Of je gaat met behulp van fruit en kruiden een dieet vormen waardoor je beter wordt. Maar dan wel biologisch fruit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:02 schreef Samson het volgende:
[..]
Vind ik ook altijd erg bizar. En uiteindelijk ga je veelal toch dood na een ellendige weg verwoestende chemobehandelingen. Heb ik veel om me heen gezien. Kanker komt eigenlijk altijd weer terug, na welke chemo of bestraling dan ook.
Wanneer kom je eens met tegenargumenten of heb je die niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:03 schreef Pietverdriet het volgende:
Tribal, waar rot jij niet lekker op naar TRU met je onzin?
Over heel de wereld waarschijnlijk meer dan er sterven door de mazelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ok prima, maar hoevel mensen sterven er door vaccinatie?
Ach flikker toch op man. Alsof onbespoten fruit mijn vader beter hadden kunnen maken. Idioot.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Ja je kunt je beter niet behandelen leef je korter maar leid je minder. Of je gaat met behulp van fruit en kruiden een dieet vormen waardoor je beter wordt. Maar dan wel biologisch fruit.
Cijfers en onderbouwing. Of oprotten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Over heel de wereld waarschijnlijk meer dan er sterven door de mazelen.
Jammer dat je het als onzin afschrijft. Niet alles wat ander is gevaarlijk toch.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach flikker toch op man. Alsof onbespoten fruit mijn vader beter hadden kunnen maken. Idioot.
Je zegt net dat biologisch fruit iemand beter kan maken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:12 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Jammer dat je het als onzin afschrijft. Niet alles wat ander is gevaarlijk toch.
Blijkbaar heeft de reguliere behandeling je vader ook niet gered begrijp ik? Waarom geef je dan meteen af op een andere visie?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Ach flikker toch op man. Alsof onbespoten fruit mijn vader beter hadden kunnen maken. Idioot.
Lees je zelf de posts wel? Tw zegt net dat je beter kunt worden van biologisch fruit. Je ziet toch zelf ook wel dat dat onzin is?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:13 schreef Samson het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft de reguliere behandeling je vader ook niet gered begrijp ik? Waarom geef je dan meteen af op een andere visie?
Mijn constatering blijft hetzelfde. Weet jij wat voeding met je lichaam doet? Hoeveel onderzoek is er gedaan naar de relatie tussen voeding en kanker? Hij zegt het wat simpel en zo zwart wit zal het niet zijn, maar het is ook niet dat we nu al een wondermiddel tegen kanker hebben. Lijkt me dat je beter de oorzaak kunt proberen te achterhalen dan jezelf te bombarderen met vergif waarna je in het grootste gedeelte van de gevallen alsnog het loodje legt. In mn eigen kring ook meegemaakt, maand na laatste chemo toch weer een knobbel en een maand later alsnog dood en na een ellendige tijd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Lees je zelf de posts wel? Tw zegt net dat je beter kunt worden van biologisch fruit. Je ziet toch zelf ook wel dat dat onzin is?
Enig idee hoeveel poen er in R&D naar (de behandeling//genezing van) kanker is gestoken? Heul veul. Mss, is kanker vanwege het genetische karakter een heel stuk moeilijker uit te bannen dan de eerste de beste infectieziekte.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:57 schreef Samson het volgende:
Je kunt je beter druk maken over kanker, als je ziet hoeveel mensen daar vandaag de dag aan dood gaan, wat boeit dat handjevol dat het niet red tegen de mazelen nu? Je zou het ook om kunnen draaien, stel dat je niet meer inent, dan gaan er een aantal mensen dood. Mensen die overblijven komen er sterker uit en latere generaties hebben immuniteit verworven. OK, dit klinkt natuurlijk wel erg drastisch, maar zo werkt de evolutie toch echt wel volgens mij.
Sinds die hier komen trollenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:26 schreef Kingstown het volgende:
Waar in dit topic is precies de afslag gemaakt van het relibashen naar BNW-ertje pesten?
Sinds ze het niet meer kunnen winnen met hun argumenten. Ze denken dat ze het kunnen winnen door mensen te pesten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:26 schreef Kingstown het volgende:
Waar in dit topic is precies de afslag gemaakt van het relibashen naar BNW-ertje pesten?
Ik heb jou nog geen enkel argument zien gebruikenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef tribalwars het volgende:
[..]
Wanneer kom je eens met tegenargumenten of heb je die niet.
Ik jouw ook niet heb wel bronnen gebruikt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik heb jou nog geen enkel argument zien gebruiken
schoon en goed voedsel kan veel bescherming bieden tegen ziektes. Niet die GMO en gespoten troep in de winkel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Mijn constatering blijft hetzelfde. Weet jij wat voeding met je lichaam doet? Hoeveel onderzoek is er gedaan naar de relatie tussen voeding en kanker? Hij zegt het wat simpel en zo zwart wit zal het niet zijn, maar het is ook niet dat we nu al een wondermiddel tegen kanker hebben. Lijkt me dat je beter de oorzaak kunt proberen te achterhalen dan jezelf te bombarderen met vergif waarna je in het grootste gedeelte van de gevallen alsnog het loodje legt. In mn eigen kring ook meegemaakt, maand na laatste chemo toch weer een knobbel en een maand later alsnog dood en na een ellendige tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |