quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:22 schreef machtpen het volgende:
Waarom vaccineren ? In mijn tijd werd je daar ook niet voor gevaccineerd en kreeg je gewoon de mazelen. Niks mis mee, je was een paar weken goed ziek maar ik heb toch griepjes meegemaakt die erger waren.
Overdreven gedoe van de generatie van tegenwoordig die helemaal niks meer kan hebben.
Bronquote:De vaccinatie is sinds 1976 opgenomen in het Nederlandse Rijksvaccinatieprogramma
1 tot 2 doden per 1000 geïnfecteerde kinderen meldt Wikipedia.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:22 schreef machtpen het volgende:
Waarom vaccineren ? In mijn tijd werd je daar ook niet voor gevaccineerd en kreeg je gewoon de mazelen. Niks mis mee, je was een paar weken goed ziek maar ik heb toch griepjes meegemaakt die erger waren.
Overdreven gedoe van de generatie van tegenwoordig die helemaal niks meer kan hebben.
En in 1943 stapte je gewoon op die trein naar Polen. Overdreven gedoe tegenwoordig met dat spelen van je Playstation of Xbox in plaats van je laten kapotwerken en vernietigen in een concentratiekamp. Kutjeugd.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:22 schreef machtpen het volgende:
quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En in 1943 stapte je gewoon op die trein naar Polen. Overdreven gedoe tegenwoordig met dat spelen van je Playstation of Xbox in plaats van je laten kapotwerken en vernietigen in een concentratiekamp. Kutjeugd.
Vind ik nog laat, 1976.quote:
Reken daar maar niet op. Dit soort dingen horen bij het leven zal men redeneren, of iets dergelijks.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Tja... Toch eens laten vaccineren vanaf nu dan?
Ja, net als de straat oversteken en niet uitkijken.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:44 schreef Kowloon het volgende:
Reken daar maar niet op. Dit soort dingen horen bij het leven zal men redeneren, of iets dergelijks.
http://www.mazelen.net/ma(...)edacht/#.Ube4InVmh8Equote:Op woensdag 12 juni 2013 01:50 schreef machtpen het volgende:
Voor de mensen die niet de moeite willen nemen om het te begrijpen of er gewoon te dom voor zijn. En dat zijn er weer veel te veel maar wel weer de bekende/beruchte/zwakbegaafde users.
Toen zaten de mazelen niet in het rijksvaccinatieprogramma en kreeg je als kind gewoon de mazelen, er was toen ook nog geen vaccin. Dat stelde helemaal niet zoveel voor , ik heb wel griepjes meegemaakt die veel erger waren.
1 tot 2 doden per duizend kinderen gaat gewoon nergens over ondanks dat het op wikipedia staat. Dat is autistische schijnwerkelijkheid voor randdebielen.
Nog een autist die zijn schijnwerkelijkheid onderbouwd ziet worden door vage bnw internetbronnen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:52 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
http://www.mazelen.net/ma(...)edacht/#.Ube4InVmh8E
Dus jij bekijkt dit verhaal vanuit je persoonlijke ervaring terwijl persoonlijke ervaringen waardeloos zijn in een statistisch perspectief en je durft daarna de rest hier autistische randdebielen te noemen?quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:50 schreef machtpen het volgende:
Voor de mensen die niet de moeite willen nemen om het te begrijpen of er gewoon te dom voor zijn. En dat zijn er weer veel te veel maar wel weer de bekende/beruchte/zwakbegaafde users.
Toen zaten de mazelen niet in het rijksvaccinatieprogramma en kreeg je als kind gewoon de mazelen, er was toen ook nog geen vaccin. Dat stelde helemaal niet zoveel voor , ik heb wel griepjes meegemaakt die veel erger waren.
1 tot 2 doden per duizend kinderen gaat gewoon nergens over ondanks dat het op wikipedia staat. Dat is autistische schijnwerkelijkheid voor randdebielen.
Vage internetbronnen? "Dit is de conclusie van een uitgebreid onderzoek naar mazelen van het Erasmus MC waarop Rory de Vries promoveert."quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:57 schreef machtpen het volgende:
[..]
Nog een autist die zijn schijnwerkelijkheid onderbouwd ziet worden door vage bnw internetbronnen.
Ik heb het zelf meegemaakt, zo erg was het hier in nederland niet. In derdewereldlanden daar zal het wel zo erg zijn geweest maar daar speelden nog meer factoren mee.
Ik heb het meegemaakt en gezien bij mensen om me heen. Dat zijn genoeg mensen om een behoorlijke representatieve steekproefgrootte te hebben en om daar statische valide resultaten aan te ontleden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus jij bekijkt dit verhaal vanuit je persoonlijke ervaring terwijl persoonlijke ervaringen waardeloos zijn in een statistisch perspectief en je durft daarna de rest hier autistische randdebielen te noemen?
Ook wc-eend gaat academisch.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vage internetbronnen? "Dit is de conclusie van een uitgebreid onderzoek naar mazelen van het Erasmus MC waarop Rory de Vries promoveert."
Weet je wat een fatsoenlijke steekproef is in de medische wetenschap om over dit soort dingen iets te kunnen zeggen? Rond de 100.000 mensen verspreid over alle lagen van de samenleving. Ken jij 100.000 mensen verspreid over alle lagen van de samenleving? Nee? Oh.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:08 schreef machtpen het volgende:
[..]
Ik heb het meegemaakt en gezien bij mensen om me heen. Dat zijn genoeg mensen om een behoorlijke representatieve steekproefgrootte te hebben en om daar statische valide resultaten aan te ontleden.
Facebookvrienden.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:10 schreef SpecialK het volgende:
Ken jij 100.000 mensen verspreid over alle lagen van de samenleving? Nee? Oh.
Mazelen is net zoiets als de griep , daar ga je je niet druk over maken. Vraag het anders eens in 40+ dramaqueen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:16 schreef Ferdo het volgende:
Machtspen geilt dusdanig op het woord autisme en alle afgeleiden ervan dat hij niet doorheeft dat hij er hier enkel te onpas mee smijt.
Verder: hebben de ouders van de kinderen in kwestie hun bijbel wel goed gelezen? En dan met name Mattheus 4:5-7.
Verwacht je nu dat mensen je boodschap nog serieus nemen als je nu al mensen gaat uitmaken voor dramaqueen, autist, randdebiel, etc.?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:21 schreef machtpen het volgende:
[..]
Mazelen is net zoiets als de griep , daar ga je je niet druk over maken. Vraag het anders eens in 40+ dramaqueen.
Ga het daar maar eens navragen daar zitten de mensen die de mazelen nog als kinderziekte hebben meegemaakt. Of durf je niet en wil je je gewoon propositioneren als een hol vat wat het hardst klinkt ?quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:25 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Verwacht je nu dat mensen je boodschap nog serieus nemen als je nu al mensen gaat uitmaken voor dramaqueen, autist, randdebiel, etc.?
Een snelle godwin in een topic over de mazelen.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef SpecialK het volgende:
[..]
En in 1943 stapte je gewoon op die trein naar Polen. Overdreven gedoe tegenwoordig met dat spelen van je Playstation of Xbox in plaats van je laten kapotwerken en vernietigen in een concentratiekamp. Kutjeugd.
Oh godquote:Op woensdag 12 juni 2013 01:22 schreef machtpen het volgende:
Nou, jij doet anders even mooi voorkomen dat je zelf de grootste randdebiel op dit terrein bent die er rondloopt.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:50 schreef machtpen het volgende:
Je hebt geen idee van medisch-wetenschappelijk onderzoek en cohortstudies.quote:Op woensdag 12 juni 2013 02:08 schreef machtpen het volgende:
Ik heb het meegemaakt en gezien bij mensen om me heen. Dat zijn genoeg mensen om een behoorlijke representatieve steekproefgrootte te hebben en om daar statische valide resultaten aan te ontleden.
Wetenschap is blind.quote:
Het is inderdaad weer kneuzenkermis hier.quote:Op woensdag 12 juni 2013 01:58 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dus jij bekijkt dit verhaal vanuit je persoonlijke ervaring terwijl persoonlijke ervaringen waardeloos zijn in een statistisch perspectief en je durft daarna de rest hier autistische randdebielen te noemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |