abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127691337
De zogenoemde bijbelgordel of biblebelt, het gebied van Zeeland tot de Veluwe, kampt sinds eind vorige maand met een uitbraak van mazelen.

Vooral rondom reformatorische scholen in de streken Land van Heusden en Altena, Bommelerwaard en Alblasserwaard hebben mensen de ziekte opgelopen, meldt het RIVM dinsdag.

De RIVM denkt dat de ziekte zich de komende tijd gaat verspreiden omdat veel kinderen uit de bijbelgordel om religieuze redenen niet zijn gevaccineerd tegen de ziekte.

De besmettelijke infectieziekte wordt veroorzaakt door een virus, dat wordt verspreid met hoesten en niezen. Een ziek kind kan wel tien mensen besmetten die niet tegen mazelen zijn ingeënt.

http://www.nu.nl/binnenla(...)se-bijbelgordel.html

Tja... Toch eens laten vaccineren vanaf nu dan?
pi_127691506
Waarom vaccineren ? In mijn tijd werd je daar ook niet voor gevaccineerd en kreeg je gewoon de mazelen. Niks mis mee, je was een paar weken goed ziek maar ik heb toch griepjes meegemaakt die erger waren.

Overdreven gedoe van de generatie van tegenwoordig die helemaal niks meer kan hebben.
  woensdag 12 juni 2013 @ 01:28:18 #3
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_127691635
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:22 schreef machtpen het volgende:
Waarom vaccineren ? In mijn tijd werd je daar ook niet voor gevaccineerd en kreeg je gewoon de mazelen. Niks mis mee, je was een paar weken goed ziek maar ik heb toch griepjes meegemaakt die erger waren.

Overdreven gedoe van de generatie van tegenwoordig die helemaal niks meer kan hebben.
quote:
De vaccinatie is sinds 1976 opgenomen in het Nederlandse Rijksvaccinatieprogramma
Bron

:')
Tics van je petten.
pi_127691788
quote:

1 tot 2 doden per 1000 geïnfecteerde kinderen meldt Wikipedia.
  woensdag 12 juni 2013 @ 01:37:38 #5
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127691827
quote:

En in 1943 stapte je gewoon op die trein naar Polen. Overdreven gedoe tegenwoordig met dat spelen van je Playstation of Xbox in plaats van je laten kapotwerken en vernietigen in een concentratiekamp. Kutjeugd.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_127691842
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

En in 1943 stapte je gewoon op die trein naar Polen. Overdreven gedoe tegenwoordig met dat spelen van je Playstation of Xbox in plaats van je laten kapotwerken en vernietigen in een concentratiekamp. Kutjeugd.
_O_
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2013 @ 01:43:47 #7
862 Arcee
Look closer
pi_127691935
quote:
Vind ik nog laat, 1976.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_127691966
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:12 schreef OllieWilliams het volgende:
Tja... Toch eens laten vaccineren vanaf nu dan?
Reken daar maar niet op. Dit soort dingen horen bij het leven zal men redeneren, of iets dergelijks. :)
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 12 juni 2013 @ 01:45:46 #9
862 Arcee
Look closer
pi_127691986
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:44 schreef Kowloon het volgende:
Reken daar maar niet op. Dit soort dingen horen bij het leven zal men redeneren, of iets dergelijks. :)
Ja, net als de straat oversteken en niet uitkijken. :)
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_127692073
Voor de mensen die niet de moeite willen nemen om het te begrijpen of er gewoon te dom voor zijn. En dat zijn er weer veel te veel maar wel weer de bekende/beruchte/zwakbegaafde users.

Toen zaten de mazelen niet in het rijksvaccinatieprogramma en kreeg je als kind gewoon de mazelen, er was toen ook nog geen vaccin. Dat stelde helemaal niet zoveel voor , ik heb wel griepjes meegemaakt die veel erger waren.

1 tot 2 doden per duizend kinderen gaat gewoon nergens over ondanks dat het op wikipedia staat. Dat is autistische schijnwerkelijkheid voor randdebielen.
pi_127692116
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:50 schreef machtpen het volgende:
Voor de mensen die niet de moeite willen nemen om het te begrijpen of er gewoon te dom voor zijn. En dat zijn er weer veel te veel maar wel weer de bekende/beruchte/zwakbegaafde users.

Toen zaten de mazelen niet in het rijksvaccinatieprogramma en kreeg je als kind gewoon de mazelen, er was toen ook nog geen vaccin. Dat stelde helemaal niet zoveel voor , ik heb wel griepjes meegemaakt die veel erger waren.

1 tot 2 doden per duizend kinderen gaat gewoon nergens over ondanks dat het op wikipedia staat. Dat is autistische schijnwerkelijkheid voor randdebielen.
http://www.mazelen.net/ma(...)edacht/#.Ube4InVmh8E
pi_127692214
quote:
Nog een autist die zijn schijnwerkelijkheid onderbouwd ziet worden door vage bnw internetbronnen.

Ik heb het zelf meegemaakt, zo erg was het hier in nederland niet. In derdewereldlanden daar zal het wel zo erg zijn geweest maar daar speelden nog meer factoren mee.
  woensdag 12 juni 2013 @ 01:58:20 #13
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127692223
quote:

Dus jij bekijkt dit verhaal vanuit je persoonlijke ervaring terwijl persoonlijke ervaringen waardeloos zijn in een statistisch perspectief en je durft daarna de rest hier autistische randdebielen te noemen?
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_127692329
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:57 schreef machtpen het volgende:

[..]

Nog een autist die zijn schijnwerkelijkheid onderbouwd ziet worden door vage bnw internetbronnen.

Ik heb het zelf meegemaakt, zo erg was het hier in nederland niet. In derdewereldlanden daar zal het wel zo erg zijn geweest maar daar speelden nog meer factoren mee.
Vage internetbronnen? "Dit is de conclusie van een uitgebreid onderzoek naar mazelen van het Erasmus MC waarop Rory de Vries promoveert."
pi_127692398
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Dus jij bekijkt dit verhaal vanuit je persoonlijke ervaring terwijl persoonlijke ervaringen waardeloos zijn in een statistisch perspectief en je durft daarna de rest hier autistische randdebielen te noemen?
Ik heb het meegemaakt en gezien bij mensen om me heen. Dat zijn genoeg mensen om een behoorlijke representatieve steekproefgrootte te hebben en om daar statische valide resultaten aan te ontleden.
pi_127692417
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:04 schreef OllieWilliams het volgende:

[..]

Vage internetbronnen? "Dit is de conclusie van een uitgebreid onderzoek naar mazelen van het Erasmus MC waarop Rory de Vries promoveert."
Ook wc-eend gaat academisch.
  woensdag 12 juni 2013 @ 02:10:10 #17
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_127692428
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:08 schreef machtpen het volgende:

[..]

Ik heb het meegemaakt en gezien bij mensen om me heen. Dat zijn genoeg mensen om een behoorlijke representatieve steekproefgrootte te hebben en om daar statische valide resultaten aan te ontleden.
Weet je wat een fatsoenlijke steekproef is in de medische wetenschap om over dit soort dingen iets te kunnen zeggen? Rond de 100.000 mensen verspreid over alle lagen van de samenleving. Ken jij 100.000 mensen verspreid over alle lagen van de samenleving? Nee? Oh.
pi_127692499
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:10 schreef SpecialK het volgende:
Ken jij 100.000 mensen verspreid over alle lagen van de samenleving? Nee? Oh.
Facebookvrienden. :')14.gif
pi_127692518
Machtspen geilt dusdanig op het woord autisme en alle afgeleiden ervan dat hij niet doorheeft dat hij er hier enkel te onpas mee smijt. :')

Verder: hebben de ouders van de kinderen in kwestie hun bijbel wel goed gelezen? En dan met name Mattheus 4:5-7.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_127692592
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:16 schreef Ferdo het volgende:
Machtspen geilt dusdanig op het woord autisme en alle afgeleiden ervan dat hij niet doorheeft dat hij er hier enkel te onpas mee smijt. :')

Verder: hebben de ouders van de kinderen in kwestie hun bijbel wel goed gelezen? En dan met name Mattheus 4:5-7.
Mazelen is net zoiets als de griep , daar ga je je niet druk over maken. Vraag het anders eens in 40+ dramaqueen.
pi_127692647
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:21 schreef machtpen het volgende:

[..]

Mazelen is net zoiets als de griep , daar ga je je niet druk over maken. Vraag het anders eens in 40+ dramaqueen.
Verwacht je nu dat mensen je boodschap nog serieus nemen als je nu al mensen gaat uitmaken voor dramaqueen, autist, randdebiel, etc.?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_127692758
quote:
1s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:25 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Verwacht je nu dat mensen je boodschap nog serieus nemen als je nu al mensen gaat uitmaken voor dramaqueen, autist, randdebiel, etc.?
Ga het daar maar eens navragen daar zitten de mensen die de mazelen nog als kinderziekte hebben meegemaakt. Of durf je niet en wil je je gewoon propositioneren als een hol vat wat het hardst klinkt ?
pi_127692801
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:37 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Een snelle godwin in een topic over de mazelen.
  woensdag 12 juni 2013 @ 07:53:09 #24
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_127693829
quote:
Oh god |:( (pun intended)

quote:

Nou, jij doet anders even mooi voorkomen dat je zelf de grootste randdebiel op dit terrein bent die er rondloopt.
Als je even de moeite zou nemen om dit lemma eens te lezen zie je wat het mazelenvaccin (in de vorm van BMR) gedaan heeft voor wat betreft incidentie.
Van ongeveer 400.000 in GB in 1940 tot effectief bijna nul nu. Bij een mortaliteit van ongeveer 0.3% heb je dus door het vaccin méér dan 1000 kinderdoden per jaar voorkomen (in GB dus).

Jaaa, dat vaccin was echt nutteloos :') :') :') :')

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:08 schreef machtpen het volgende:
Je hebt geen idee van medisch-wetenschappelijk onderzoek en cohortstudies.

quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 02:09 schreef machtpen het volgende:
Ook wc-eend gaat academisch.
Wetenschap is blind.
Jij bent ook blind.
Maar in tegenstelling tot de wetenschappelijke variant van blind zijn, is het bij jou een slecht iets.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
pi_127693861
quote:
7s.gif Op woensdag 12 juni 2013 01:58 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Het is inderdaad weer kneuzenkermis hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')