quote:Op vrijdag 5 juli 2013 20:47 schreef yvonne het volgende:
Oké, er zijn wat zaken die vanaf nu anders gaan:
Trek je tenen in en kweek wat eelt op je ziel, niet om ieder wissewasje komen huilen.
De SC is er NIET om roddels in te verspreiden, privégegevens te spuien, discussies over de moderatie te houden en verzin zelf nog maar wat er niet in thuishoort.
De Noord Korea verwijzingen zijn erg haha leuk, en de bans die daarop vallen vind ik dan weer haha leuk.
Maak elkaar het leven niet zo zuur én val m'n mods niet lastig in hun privéleven, nooit.
omg wrm kijk jij in zijn ogen :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:44 schreef hezdunnah het volgende:
WTF die gast met zn oorbel lijkt wel een meijse als je naar zn ogen kijjkt
ik scrollde en het viel me opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
[..]
omg wrm kijk jij in zijn ogen :s
HOMMO GEDETECTEERD
Niet zo generaliserend denken, sommigen wel sommigen niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef TienVingers het volgende:
Vallen meisjes op jongens met make-up op?
TV, hoe was het?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:46 schreef TienVingers het volgende:
Vallen meisjes op jongens met make-up op?
zombiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
with their tanks and their bombs and their guns and their bombs
in your head in your head they are fighting
Dat laatste is natuurlijk erg belangrijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zomaar, kunnen we whatsappen enzo en dan heb ik meer contacten in mijn lijst
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:53 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Dat laatste is natuurlijk erg belangrijk
Geef jij je nummer maar dan zie ik wel wat ik ermee doequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
En ehh jij bent coole gozer, en we zijn vrienden dus gewoon nummer geven JA!
Als dit geen neuken wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:54 schreef TienVingers het volgende:
[..]
Geef jij je nummer maar dan zie ik wel wat ik ermee doe
Iel bah, jongens neuken toch niet met elkaar! (tenzij ze homo/bi zijn of ze worden geforceerd(doft?)!!!!)quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
spatie is niet eens online op whatsapp
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:55 schreef EugeneKrabs het volgende:
spatie is niet eens online op whatsapp
Niet?quote:
niet zo veel neuken jij ;squote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:01 schreef supersof het volgende:
ik verloor een sok in bed. en de andere heb ik nog steeds aan :S
te lui om te zoeken boven :S
hij is toch op vakantiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |