Da's wel wazig idd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
BMC
Rijden voor de 74e plaats van Evans
Molkema, die kent U niet.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:39 schreef Tchock het volgende:
Letour denkt dat Contador en Sagan met zijn tweeën er vandoor zijn.
was het mijn beurt? Had het niet door.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ajacied, wat ben je ook een enorme droplul. Altijd maar het topic willen kapen. Laat dan gewoon iemand dat doen die wel een toffe TT kan verzinnen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:39 schreef VMSDKR het volgende:
Ajacied, wat ben je ook een enorme droplul. Altijd maar het topic willen kapen. Laat dan gewoon iemand dat doen die wel een toffe TT kan verzinnen.
Het is in ieder geval iedere keer niet zijn beurt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
was het mijn beurt? Had het niet door.
Nee, Guus Geluk. Jij had #303quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
was het mijn beurt? Had het niet door.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef DeeBee het volgende:
Ducrot: 'ze stoppen.'_
Serieus, ook al halen ze het niet, dit is een bazenactie die we jaren niet gezien hebben, sta op de banken man!
Dat Katowica rijdt snap ik nog wel.quote:
beetje triest dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Het is in ieder geval iedere keer niet zijn beurt.
Valverde rijdt lek, Belkin rijdt hard door, Valverde rijdt bijna terug naar het peloton met 37 andere renners maar valt stil, Belkin en Saxo rijden samen weg van het peloton. Die hebben nu 10 seconden op het peloton en het geel en 3,5 minuut op Valverde.quote:
Ohja je hebt geen vakantie hequote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:41 schreef DeLuna het volgende:
Ik ga van stage naar huis. In die 20 minuten ineens 4 groependafuq
Voor Joaquim en niet voor Kristoff.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat Katowica rijdt snap ik nog wel.
Die kunnen niet beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:41 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Sky rijdt zelf nauwelijks van achter. Bizar.
Ze rijden mee in de tour. Waarom zou BMC Belkin/Contador helpen als er mogelijk wat voor henzelf inzit?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat is BMC nou aan het doen.. Evans![]()
![]()
Die moeten haast wel ingehuurd zijn. Echt bizar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:41 schreef OProg het volgende:
Froome heeft nu ineens mensen met rode shirtjes om te knechten.
Je vergeet even OPQS die als enige al 80 kilometer op kop rijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Valverde rijdt lek, Belkin rijdt hard door, Valverde rijdt bijna terug naar het peloton met 37 andere renners maar valt stil, Belkin en Saxo rijden samen weg van het peloton. Die hebben nu 10 seconden op het peloton en het geel en 3,5 minuut op Valverde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |