abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129127693
Deze (Kimiya) Sato:



Vorig jaar derde in het Duits F3 kampioenschap en staat nu tweede in de AutoGP.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129128037
Sato hield zich bezig met het testen van passieve DRS.

  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 19 juli 2013 @ 17:38:21 #203
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_129128463
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 17:12 schreef sasquatsch het volgende:
Deze (Kimiya) Sato:

[ afbeelding ]

Vorig jaar derde in het Duits F3 kampioenschap en staat nu tweede in de AutoGP.
vreemde haardos :')
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 19 juli 2013 @ 20:31:47 #204
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_129132848
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 14:48 schreef sasquatsch het volgende:
Tijden van vanochtend (tot 14.30 uur)

1. Sutil, Force India, 1:33.242, 50 laps;
2. Prost, Lotus, 1:33.256, 39 laps;
3. Sainz, Red Bull, 1:33.546, 35 laps;
4. Massa, Ferrari, 1:33.624, 57 laps;
5. Vergne, Toro Rosso, 1:33.647, 16 laps;
6. Vettel, Red Bull, 1:33.829, 7 laps;
7. Wolff, Williams, 1:35.093, 43 laps;
8. Van der Garde, Caterham, 1:35.155, 65 laps;
9. Sato, Sauber, 1:35.642, 41 laps;
10. Paffett, McLaren, 1:35.675, 24 laps;
11. Gonzalez, Marussia, 1:36.339, 24 laps;
12. Bianchi, Marussia, 1:36.778, 14 laps.
Is dat Susie Wolff?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_129132889
Ja.
pi_129133415
Tijden van vandaag:

1. Sebastian Vettel Red Bull 1m32.894s 79
2. Adrian Sutil Force India 1m33.242s +0.348s 99
3. Nicolas Prost Lotus 1m33.256s +0.362s 83
4. Carlos Sainz Jr Red Bull 1m33.546s +0.652s 35
5. Davide Rigon Ferrari 1m33.592s +0.698s 20
6. Felipe Massa Ferrari 1m33.624s +0.730s 69
7. Jean-Eric Vergne Toro Rosso 1m33.647s +0.753s 42
8. Gary Paffett McLaren 1m34.294s +1.400s 77
9. Susie Wolff Williams 1m35.093s +2.199s 89
10. Giedo van der Garde Caterham 1m35.155s +2.261s 85
11. Daniil Kvyat Toro Rosso 1m35.281s +2.387s 22
12. Charles Pic Caterham 1m35.576s +2.682s 60
13. Kimiya Sato Sauber 1m35.642s +2.748s 67
14. Rodolfo Gonzalez Marussia 1m36.339s +3.445s 24
15. James Calado Force India 1m36.451s +3.557s 5
16. Jules Bianchi Marussia 1m36.744s +3.850s 39
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129133856
En voor de volledigheid een overzicht van alle drie de dagen

1 Sebastian Vettel, Red Bull, 1:32.894.
2 Daniel Ricciardo, Toro Rosso, 1:32.972.
3 Carlos Sainz, Toro Rosso, 1:33.016.
4 Daniel Ricciardo, Red Bull, 1:33.187.
5 Adrian Sutil, Force India, 1:33.242.
6 Nicolas Prost, Lotus, 1:33.256.
7 Carlos Sainz, Red Bull, 1:33.546.
8 Davide Valsecchi, Lotus, 1:33.554.
9 Kevin Magnussen, McLaren, 1:33.602.
10 Davide Rigon, Ferrari 1m33.592.
11 Felipe Massa, Ferrari, 1:33.624.
12 Jean-Eric Vergne, Toro Rosso, 1:33.647.
13 Paul Di Resta, Force India, 1:33.774.
14 Felix Da Costa, Red Bull, 1:33.821.
15 Oliver Turvey, McLaren, 1:33.864.
16 James Calado, Force India, 1:33.957.
17 Daniel Juncadella, Williams, 1:34.098.
18 Pastor Maldonado, Williams, 1:34.116.
19 Johnny Cecotto, Toro Rosso, 1:34.193.
20 Nico Hulkenberg, Sauber, 1:34.224.
21 Gary Paffett, McLaren 1m34.294.
22 Robin Frijns, Sauber, 1:34. 236.
23 Susie Wolff, Williams, 1:35.093.
24 Giedo Van der Garde, Caterham, 1:35.155.
25 Daniil Kvyat, Toro Rosso 1m35.281.
26 Charles Pic, Caterham 1m35.576.
27 Kimiya Sato, Sauber, 1:35.642.
28 Alexander Rossi, Caterham, 1:35.651.
29 Gary Paffett, McLaren, 1:35.675.
30 Will Stevens, Caterham, 1:36.082.
31 Rodolfo Gonzalez, Marussia, 1:36.339.
32 Tio Elinas, Marussia, 1:36.676.
33 Jules Bianchi, Marussia, 1:36.778.
34 Max Chilton, Marussia, 1:38.347.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129134027
Van der Garde blij met nieuwe banden
quote:
Giedo van der Garde is erg blij met de nieuwe banden die Pirelli tijdens de test in Silverstone heeft geïntroduceerd. Volgens de Nederlander verloopt de slijtage veel gelijkmatiger dan bij de oude banden en daardoor kan Caterham in de resterende races hard pushen.

“Dat was een nuttige ochtend. We hebben met 65 ronden iets meer dan een raceafstand afgelegd en daarin veel over de banden geleerd. Iedereen is dus erg blij”, aldus Van der Garde. “We hebben nu veel data die we gaan bestuderen voor de race van volgende week en voor de rest van het jaar. Het belangrijkste was om erachter te komen hoe consistent de bandenslijtage van de nieuwe banden was en dat geeft ons in de race meer mogelijkheden om te pushen.”

De 28-jarige coureur eindigde dag op de tiende plaats. Teamgenoot Charles Pic, die de middagsessie voor zijn rekening nam, werd twaalfde.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:11:48 #209
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_129134442
Netto hebben ze er weinig aan, want dat geldt voor alle teams. En als alle teams meer mogelijkheden hebben om te pushen dan komt Caterham er niet verder mee.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 20 juli 2013 @ 10:22:17 #210
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129148811
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:11 schreef twiFight het volgende:
Netto hebben ze er weinig aan, want dat geldt voor alle teams. En als alle teams meer mogelijkheden hebben om te pushen dan komt Caterham er niet verder mee.
Niet mee eens, je hebt ook de factor dat een bepaalde band bij bepaald chassis past. Als die banden indd zo verschillend zijn tov eerste helft van dit jaar, hebben ze we misschien nu wel een auto die plotseling 4 tot 8 tienden sneller is (sterk overdreven), zonder al te grote veranderingen aan de Caterham passen de banden dan gewoon beter.

Ik blijf het wel vreemd/slecht vinden dat de banden halverwege het jaar veranderen en dat we nu een ander vervolg op het kampioenschap gaan zien.
  zaterdag 20 juli 2013 @ 12:55:46 #212
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_129150917
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 11:02 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Niet mee eens, je hebt ook de factor dat een bepaalde band bij bepaald chassis past. Als die banden indd zo verschillend zijn tov eerste helft van dit jaar, hebben ze we misschien nu wel een auto die plotseling 4 tot 8 tienden sneller is (sterk overdreven), zonder al te grote veranderingen aan de Caterham passen de banden dan gewoon beter.
Misschien ja. Maar misschien hebben de andere teams dat ook. Misschien hebben de andere teams wel 5 tot 10 tienden voordeel.

Alles dat ik zeg is dat zo'n uitspraak an sich nietszeggend is, totdat ze weten wat andere teams aan die banden hebben.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_129158681
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2013 12:55 schreef twiFight het volgende:

[..]

Misschien ja. Maar misschien hebben de andere teams dat ook. Misschien hebben de andere teams wel 5 tot 10 tienden voordeel.

Alles dat ik zeg is dat zo'n uitspraak an sich nietszeggend is, totdat ze weten wat andere teams aan die banden hebben.
Giedo had sowieso problemen met de banden, omdat hij aan het eind van een stint altijd tijd verloor op zijn directe concurrenten, dus misschien dat deze banden nu in zijn voordeel zijn.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_129195670
Kobayashi test tegenwoordig voor Ferrari

  zondag 21 juli 2013 @ 20:44:28 #215
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129195914
InsideFerrari twitterde op zondag 21-07-2013 om 20:37:47 Kobayashi: “My aim is to get back to Formula 1” http://t.co/VFKULrRO6s reageer retweet
:D
  zondag 21 juli 2013 @ 20:55:56 #216
34586 kepler
No bounce, no play
pi_129196382
quote:
0s.gif Op zondag 21 juli 2013 20:44 schreef Tarado het volgende:
InsideFerrari twitterde op zondag 21-07-2013 om 20:37:47 Kobayashi: “My aim is to get back to Formula 1” http://t.co/VFKULrRO6s reageer retweet
:D
Crashen lukt al :P
The line is a dot to you!
  zondag 21 juli 2013 @ 23:53:07 #217
117598 Gebraden_Wombat
lekker bij rijst
pi_129205065
Aan het oefenen om Massa te vervangen.

Maar even serieus: het is moeilijk te zien wanneer hij precies de controle verliest maar het lijkt erop dat hij remt met de wielen aan beide kanten op natte tramrails.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  Redactie Sport maandag 22 juli 2013 @ 12:46:10 #218
274204 crew  Mexicanobakker
pi_129217250
Ik zie Frijns trouwens niet meer in de F1 geraken. Helaas..
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_129218232
Objectief gezien heeft hij helemaal geen kans inderdaad. Toch is het wel aandoenlijk om de Frijnsfans te zien met hun ijdele hoop dat hij een F1 race zal rijden.
  maandag 22 juli 2013 @ 13:18:08 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129218281
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:16 schreef LWD-Godius het volgende:
Objectief gezien heeft hij helemaal geen kans inderdaad. Toch is het wel aandoenlijk om de Frijnsfans te zien met hun ijdele hoop dat hij een F1 race zal rijden.
:) Ik weet niet wat hij jou aangedaan heeft, is toch altijd leuk om een NLer in de F1 te zien en dan het liefst eentje die de snelheid lijkt te hebben.
  maandag 22 juli 2013 @ 13:29:23 #221
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_129218676
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 13:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) Ik weet niet wat hij jou aangedaan heeft, is toch altijd leuk om een NLer in de F1 te zien en dan het liefst eentje die de snelheid lijkt te hebben.
Gewoon op zoek naar een rijke schoonvader dus, zo lukte het Guido ook :P
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_129225388
De vader van Robin Frijns heeft een eigen bedrijf Frijns Industrial Group. Dat zit al goed.
Ik hoop dat hij volgend jaar aardig geld mag mee nemen naar Sauber. Ik zie voor volgend jaar Hulkenberg bij Sauber vertrekken misschien dat hij wel voor Ferrari of Red Bull gaat rijden. Komt een plekje vrij bij Sauber.

Eerder denk ik dat Giedo volgend jaar niet meer in de formule1 zit wegens de slechte resultaten. Maar het kan zo zijn dat hij volgend jaar gewoon bij is wegens zijn geld wat hij mee brengt.
  maandag 22 juli 2013 @ 17:30:10 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_129225715
FIA's World Motor Sport Council confirms F1 pitlane clampdown
By Jonathan Noble Monday, July 22nd 2013, 15:21 GMT

quote:
Formula 1's pitlane speed limit has been officially reduced from the Hungarian Grand Prix, after the FIA's World Motor Sport Council voted in favour of a change in the regulations.

As a response to an FOM cameraman being hit by a loose wheel from Mark Webber's car at the Nurburgring, the FIA announced that it wanted to fast-track changes to the pit rules that had originally been planned for 2014.

Following approval from the WMSC, with immediate effect the pitlane speed limit will be cut from 100km/h in the race to 80 km/h for entire grand prix weekends.

As well as being designed to help improve safety, because mechanics in the pits will now be used to dealing with cars at the same speed in both practice and the races, the change will have strategic implications.

For the 341 metre pitlane at the Hungaroring, the time taken to drive down it will increase from 12.3 seconds as it was at 100km/h to now be 16.4 seconds.

This increased time could push teams towards making fewer stops because of the increased penalty that now comes from more tyre changes.

The WMSC has also approved the introduction of a rule that stipulates all team members who work on a car during pit stops must now wear helmets.

Article 23.11 of the revised F1 Sporting Regulations states: "All team personnel carrying out any work on a car during a race pit stop must be wearing head protection."
http://www.autosport.com/news/report.php/id/108908
  maandag 22 juli 2013 @ 17:30:24 #224
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_129225725
quote:
0s.gif Op maandag 22 juli 2013 17:17 schreef Breaker.Faker het volgende:
De vader van Robin Frijns heeft een eigen bedrijf Frijns Industrial Group. Dat zit al goed.
Ik hoop dat hij volgend jaar aardig geld mag mee nemen naar Sauber. Ik zie voor volgend jaar Hulkenberg bij Sauber vertrekken misschien dat hij wel voor Ferrari of Red Bull gaat rijden. Komt een plekje vrij bij Sauber.

Eerder denk ik dat Giedo volgend jaar niet meer in de formule1 zit wegens de slechte resultaten. Maar het kan zo zijn dat hij volgend jaar gewoon bij is wegens zijn geld wat hij mee brengt.
Slechte resultaten valt toch wel mee....
1 race (Canada) waarbij ik om 'm heb zitten lachen maar voor de rest kan ik nu niet zeggen dat ie slecht rijdt.
Hij kan met Pic mee en in Monaco deed hij het boven verwachting goed.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_129228049
Voor een ieder die nog een weekje zonvakantie zoekt met wat Formule1 en muziek... voor de race in Abu Dhabi verkopen ze nu ook General Admission tickets voor ca 120 euro, die ook toegang geven tot de concerten van Muse en Depeche Mode.

In combinatie met een kortingsactie van expedia en KLM kom je dan bijvoorbeeld op het volgende uit. Daar komt dan nog autohuur (ca 85 euro) bij. Kan nog wat goedkoper ook, als je in het Easyhotel wilt slapen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')