Ik distantieer mezelf hier van.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:44 schreef Peunage het volgende:
Allemaal potentiële extremistische moslims hier. Al-Qaeda scouts overal.
Dat is precies wat extremistische moslims ook zeggen. Taqiyah!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik distantieer mezelf hier van.
Wel Glamour.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb jij geen oude Tina magazines? xminator wil graag zware leesstof
Stoppen! Ik moet nog langs de douane.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Dat is precies wat extremistische moslims ook zeggen. Taqiyah!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik vraag om leuke boeken, eerst kom je met de Koraan en nu kom je met magazines. Chapeau.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Sowieso dat jij wordt uitgekozen voor "willekeurige " controlequote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Stoppen! Ik moet nog langs de douane.Alles leest mee!
ik ben liev en niet extremistisch!!
Mja denk het haast welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sowieso dat jij wordt uitgekozen voor "willekeurige " controle
Ja, dat wordt extra veel gelezen deze maand. Het heeft hoe dan ook betrekking op ramadan. Het was goed bedoeld dus stel je niet aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vraag om leuke boeken, eerst kom je met de Koraan en nu kom je met magazines. Chapeau.
Ik wist niet dat jij praktiserend was Chequote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ja, dat wordt extra veel gelezen deze maand. Het heeft hoe dan ook betrekking op ramadan. Het was goed bedoeld dus stel je niet aan
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Ayca het volgende:
Ik raad je aan om het niet te lezen, straks ga je nog twijfelen aan je geloof.
Ik vond je idd verrassend scherp met je opmerkingen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Ayca het volgende:
[..]
Vandaag niet meegedaan, dat zal het zijn.
Wat is er nou weerquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat ben je kinderachtig. Laat maaar jongen
stomp in je maag gekregen? ?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat ben je kinderachtig. Laat maaar jongen
Twilight en 50 tinten paars of zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:55 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik vraag om leuke boeken, eerst kom je met de Koraan en nu kom je met magazines. Chapeau.
Ik bevind mij dan ook tussen vnml boring peynirkafalilar..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef xminator het volgende:
[..]
Ekte kaasreactie. Dit zei mn hoogbejaarde docent ook altijd.
Die is te druk met eten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Kap nou esAnders roep ik moslimmod zG.
Hoe gaat dit verhaal trouwens?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Het verhaal over de haai bijvoorbeeld.
Thanks ziet er vrij interessant uit.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:05 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
SuperTex van Leon de Winter
Komen veel dingen in voor waarin je je misschien kan herkennen.
Dat is niet mijn smaak, maar het is toch interessant om te weten dat jij zulke boeken leuk vindtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Twilight en 50 tinten paars of zo. [ afbeelding ]
Wat valt daar allemaal onder?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij praktiserend was Che
Hmm, gebed, vasten, je leven ernaar inrichten? Centraal stelkent van geloof?quote:
Vasten ja. Gebed ga ik binnenkort doen inshallahquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmm, gebed, vasten, je leven ernaar inrichten? Centraal stelkent van geloof?
Insha'Allahquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vasten ja. Gebed ga ik binnenkort doen inshallah
Okequote:
Klinker bid jij? Zo ja, hoe? Anders dan soennieten toch?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat niet aan mij?
Ik bid niet. Ik vast niet. Ik drink alcohol.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:21 schreef xminator het volgende:
Ambipur bid jij? Indien ja, hoe? Anders dan soenieten en sjiiten toch?
Nee, maar ik ga wel bidden tijdens vasten en misschien houd ik het ook vol erna. Geen idee meh. Ja anders dan soennieten, wij eten minder en hoeven onze buiken niet vast te houden tijdens het staan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oke
[..]
Klinker bid jij? Zo ja, hoe? Anders dan soennieten toch?
Kijk, 2 extra vragen erbij.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wij eten minder en hoeven onze buiken niet vast te houden tijdens het staan.
Ken ik....quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ben er alleen niet zo goed erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |