SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Om 11 uur is het ding veranderdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef mschol het volgende:
Ik ka mobiel niet quoten:
Ik meen echt dat de community sale een uur terug exht een andere was, en dat hij dus halverwege is veranderd
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef mschol het volgende:
Ik ka mobiel niet quoten:
Ik meen echt dat de community sale een uur terug exht een andere was, en dat hij dus halverwege is veranderd
BL2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie ook alleen maar Saints Row. Welke community sales zijn er al geweest?
Hij is nu 30, voor de helft koop ik hem sowieso.quote:
For real?quote:
Borderlands 2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie ook alleen maar Saints Row. Welke community sales zijn er al geweest?
-75%, dus reken maar uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is nu 30, voor de helft koop ik hem sowieso.
[..]
For real?Voor hoeveel?
14.99quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is nu 30, voor de helft koop ik hem sowieso.
[..]
For real?Voor hoeveel?
Het houd je bezig. Ik heb nu 4 badges kunnen maken en ¤ 1.13 over. Zonder zelf geld er in te steken.quote:
http://www.amazon.com/Com(...)/ref=zg_bs_229575_10quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:37 schreef JaimyLee het volgende:
Ik las in het vorige topic over Command and Conquer ultimate collection voor 6,50. Weet iemand welke site dat was of heeft iemand een link?
Thanks! En dan was er nog een kortingscode voor amazon toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Com(...)/ref=zg_bs_229575_10
staat bij je aankoopquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Thanks! En dan was er nog een kortingscode voor amazon toch?
Thanks!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
staat bij je aankoop
Digital Games Summer Sale - Use Code "Gooncave" and Save an Additional 15%
Welk spel wil je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand of Amazon aanbiedingen snel stoppen? Ik heb vanavond pas beschikking over een credit card, en ze accepteren geen paypall..
http://www.reddit.com/r/G(...)sales_start_today_a/quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand of Amazon aanbiedingen snel stoppen? Ik heb vanavond pas beschikking over een credit card, en ze accepteren geen paypall..
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Moro het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)sales_start_today_a/
7/12 maar geloof dat amazon west coast tijd aanhoud dus 9:00 morgen ofzo
zou er geen spijt van hebben het is een hele slechte port op de pcquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Gister kwam Dark Souls in de flash sales en ik besloot em niet te kopen, maar ik heb er nu een beetje spijt van. Zal die nog een keer voor 75% komen?
Die 15% heb ik niet kunnen testen aangezien ik geen Amazon account heb, maar er staat toch echt dat ze elke prijs matchen. Civ 5 kost 50 dollar...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bioshock $29.99 en daar 15% af is $25.49 en dat is weer ¤ 19.54
Op Steam is hij ¤ 24.95
bad rats is kut, deze games zijn tofquote:
Als het een DRM Free versie is kan dat wel gewoon?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Een vriend van me had op OnlineKeyStore een game gekocht. Dus die betaald en hij kon downloaden. Bleek het gewoon een torrent te zijn die je moet downloaden. Dat kan toch niet?
Om welk spel gaat het?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Een vriend van me had op OnlineKeyStore een game gekocht. Dus die betaald en hij kon downloaden. Bleek het gewoon een torrent te zijn die je moet downloaden. Dat kan toch niet?
Assassins Creed 1quote:
Maar toch vind ik het vreemd. Je betaald dan voor een torrentquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als het een DRM Free versie is kan dat wel gewoon?.
Waarom is het zo'n slechte port dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Moro het volgende:
Gister 6 euro verdiend aan die steam summmer sale kaarten meeste voor een 1 euro verkocht, kan ze vandaag al terug kopen voor 30% van de prijs die ik er gister voor vroeg wacht nog even of ze nog goedkoper worden
[..]
zou er geen spijt van hebben het is een hele slechte port op de pc
Humble Bundle DRM Free games kan je ook vaak met torrents downloaden thoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Assassins Creed 1
[..]
Maar toch vind ik het vreemd. Je betaald dan voor een torrent
Assassins Creed 1 is een DRM free spel jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:29 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Assassins Creed 1
[..]
Maar toch vind ik het vreemd. Je betaald dan voor een torrent
Google het maar eens, genoeg problemen te vinden moet sowieso zelf wat aanpassingen maken om het speelbaarder te maken en om boven de 30 fps te komen. Maar als zelfs de studio die de game gemaakt heeft het toegeeft vind ik het wel redlijk geloof waardig.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:29 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Waarom is het zo'n slechte port dan?
Ik heb hem gekocht net met die coupon, dus is gelukt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:23 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Die 15% heb ik niet kunnen testen aangezien ik geen Amazon account heb, maar er staat toch echt dat ze elke prijs matchen. Civ 5 kost 50 dollar...
Gefeliciteerd hoor....quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
Hoppaaaaaaa de grootste retard aller tijden zit hier:
Summer badge level 5![]()
Bedankt, vergeet je onder je post jequote:
Prijzen van die kaarten zakken mij te hard ik wacht nog wel een paar dagenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde V, fool.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Bedankt, vergeet je je
V.
trouwens niet?
Nu wil ik hem ook wel hebben...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is Verbal........quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:40 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Bedankt, vergeet je onder je post je
V.
trouwens niet?
Ik kan er toch niets aan doen dat steam 's doet?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:41 schreef Metonae het volgende:
[..]
Verkeerde V, fool.
Also... outlandos's
Vind het een enorme fout en ik neem het ze heel kwalijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:42 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Ik kan er toch niets aan doen dat steam 's doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
de port is perfect met de dsfix mod en een controllerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:19 schreef Moro het volgende:
Gister 6 euro verdiend aan die steam summmer sale kaarten meeste voor een 1 euro verkocht, kan ze vandaag al terug kopen voor 30% van de prijs die ik er gister voor vroeg wacht nog even of ze nog goedkoper worden
[..]
zou er geen spijt van hebben het is een hele slechte port op de pc
Ik niet eens een console, laat staan een controller.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Manke het volgende:
[..]
de port is perfect met de dsfix mod en een controller
hier is ie voor $16, is elders ongetwijfeld voor minder te vinden
http://www.kinguin.com.au(...)guage-steam-key.html
Als je het leuk vond, heb je jezelf al antwoord gegeven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Azerdion het volgende:
Is de Bioshock serie nou echt zo goed? Ik heb Bioshock 1 een klein stukje gespeeld en vond het wel leukBioshock 1 en 2 zijn nu 4,99 per stuk en als ik iemand kan vinden in het buitenland betaal ik 7,90 voor beide. Bioshock Infinite wacht sowieso maar even tot de herfstsale of kerstsale
![]()
Er zijn veel games die ik gewoon download omdat ik het niet waard vind om te kopen, of om even uit te proberen. Maar sommige games zijn het wel waard om te kopen... is Bioshock dat ook?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Azerdion het volgende:
Is de Bioshock serie nou echt zo goed? Ik heb Bioshock 1 een klein stukje gespeeld en vond het wel leukBioshock 1 en 2 zijn nu 4,99 per stuk en als ik iemand kan vinden in het buitenland betaal ik 7,90 voor beide. Bioshock Infinite wacht sowieso maar even tot de herfstsale of kerstsale
![]()
Er zijn veel games die ik gewoon download omdat ik het niet waard vind om te kopen, of om even uit te proberen. Maar sommige games zijn het wel waard om te kopen... is Bioshock dat ook?
Ik vond het wel even leuk om te spelen, maar mijn vraag is meer of dit consistent is of dat het spel goed begint maar slecht eindigt. En of Bioshock 2 een goed spel is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:02 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Als je het leuk vond, heb je jezelf al antwoord gegeven.
Veel mensen vinden het een geweldige serie, ik heb bioshock 1 gespeeld en vond het vervelen na een uurtje of 5.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ik vond het wel even leuk om te spelen, maar mijn vraag is meer of dit consistent is of dat het spel goed begint maar slecht eindigt. En of Bioshock 2 een goed spel is.
Ik ook niet, ik gebruik een oude ps2 controller met usb stekkertje, ds3 tool emuleert het als een xbox controllerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:01 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ik niet eens een console, laat staan een controller.
Bioshock 2 is minder dan 1, maar nog steeds leuk imo. Zowieso is het verhaal van deeltje 1 geweldig (tot op ut end).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ik vond het wel even leuk om te spelen, maar mijn vraag is meer of dit consistent is of dat het spel goed begint maar slecht eindigt. En of Bioshock 2 een goed spel is.
Ik kan ja zeggen, maar of je daar wat aan hebt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:04 schreef Azerdion het volgende:
Volgens mij kan je resolutie forceren met Steam. Maar geen idee of het voor elke game werkt. Even testen dusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:56 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Weet iemand hier of je de resolutie van Hotline Miami kan veranderen? Ik heb een 4:3 monitor en hij speelt op 16:9, dus als ik omhoog en omlaag beweeg gaan m'n pijltje langzamer dan links en rechts.
1 | -w "aantal pixels in de breedte" -h "aantal pixels in de hoogte" |
1 | -w 1280 -h 1024 |
Ja oke, ik moet uiteindelijk zelf oordelen of het leuk is of niet ;pquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:08 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kan ja zeggen, maar of je daar wat aan hebt?
Maar voor die prijs zou ik niet twijfelen.
Bioshock is zeker goed maar verwacht niet de beste game aller tijden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:59 schreef Azerdion het volgende:
![]()
Heeft jammer genoeg niet gewerkt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:11 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Volgens mij kan je resolutie forceren met Steam. Maar geen idee of het voor elke game werkt. Even testen dus
Bij de speleigenschappen druk je op startopties en voer je het volgende in:
[ code verwijderd ]
Dus iets van:
[ code verwijderd ]
Ah, damn! Weet zo 1,2,3 ook geen andere optiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:18 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Heeft jammer genoeg niet gewerkt.
Dan kan ik alsnog je geen duidelijkheid geven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:11 schreef Azerdion het volgende:
Ja oke, ik moet uiteindelijk zelf oordelen of het leuk is of niet ;p
Ik game niet heel vaak. Maar als ik game, en het is ook een spel dat interessant blijft, dan speel ik heel lang door of speel ik een aantal dagen achterelkaar. Daarom wil ik graag wel games kopen waar ik echt wat aan heb. Een deel van de games in mijn Steamlibrary speel ik nooit omdat ze leuk lijken, maar uiteindelijk toch enorm tegenvallen.
zou je het pirated spelen? zo niet, waarom kopenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:32 schreef xminator het volgende:
Twijfel om CIV gold te nemen, maar een tientje
Niet doen zeg ik. Onlangs (3weken terug) was ie ook voor 75% off en ik heb hem gekocht maar uiteindelijk maar anderhalf uur gespeeld omdat het best wel saai isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:32 schreef xminator het volgende:
Twijfel om CIV gold te nemen, maar een tientje
en dan je community badge nog zo laag hebben. Falerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:38 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
Typhoon nooit nodig gehad, bazen zijn ook uitbesteed aan een andere studio wel een kut aspect aangezien het een stealth game is en de bazen alleen te verslaan zijn met grof geweld. Eerste keer kon ik een eind back tracken om iets te vinden wat uberhaupt dodelijk was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:41 schreef JimmyJames het volgende:
Ik ben nu trouwens Deus Ex HR aan het spelen. In vele opzichten is het echt een enorm kutspel. De wereld is zo weinig reactief dat het gewoon om te huilen is. Gedurende het hele spel heb ik overal dood en verderf gezaaid door iedereen dood te schieten en dat heeft totaal geen impact op hoe de characters in de spelwereld op je reageren. Verder zijn de bosses de kutste ooit: je bent bijna noodgedwongen elke keer te cheaten met de Typhoon om ze te verslaan.
lees maar even terug, het is tpch wel minstens 5x uitgelegd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:04 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik heb zojuist mijn eerste kaart via het voten ontvangen. Dead Island:Riptide
Wat kan ik hier nou mee? Er staat dat ik 'm kan verkopen voor ongeveer 0,50¤. Is dat alles?
Ja, ik vind het niet zo'n leuk spel eigenlijk. Qua strategiespel vind ik CK2 veel beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:18 schreef JaimyLee het volgende:
Civilization V: Gold Edition voor 10 euro, iemand ervaring?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:18 schreef JaimyLee het volgende:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet doen zeg ik. Onlangs (3weken terug) was ie ook voor 75% off en ik heb hem gekocht maar uiteindelijk maar anderhalf uur gespeeld omdat het best wel saai is
Als je van turn based houdt is Civ V gewoon een goed spel. Er zijn mensen die er honderden uren in stoppen en er zijn mensen die het na een paar uur gezien hebben.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:18 schreef JaimyLee het volgende:
Behulpzame lullo.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:19 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
lees maar even terug, het is tpch wel minstens 5x uitgelegd.
Sorry, ik was te lui om het nog een keer uit te gaan leggen, maar je hebt de essentie begrepenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:26 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Behulpzame lullo.
Oké, dus je kan er een badge van maken waar je geen fuck aan hebt. Ja, voor sommige mensen groeit de piemel ervan en daarnaast kan je er een paar euro aan verdienen. Dus ik zit mij er voor niks druk om te maken dat ik iets interessants mis.
Fuck die kaarten dan maar.![]()
GTA 4 heeft gewonnenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:31 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik hoop dat Portal 2 de community's choice wint
Ik bezit alle drie de games al, maar heb mijn vote uiteraard naar Portal 2 uit laten gaan. Een van de leukste spellen in mijn library (misschien wel dé leukste, vooral door de manier waarop co-op is uitgevoerd).quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:31 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Ik hoop dat Portal 2 de community's choice wint
Het is de 20 euro ABSOLUUT meer dan waard hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:34 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja? Steam laadt weer eens niet voor mij. Jammer, ik had graag portal 2 willen kopen
Die komt nog wel voorbij hoor. In een steam sale komen alle Valve games voorbij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:34 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ja? Steam laadt weer eens niet voor mij. Jammer, ik had graag portal 2 willen kopen
Ja, ik heb em al een keer gespeelt, maar dat was nog in de tijd dat ik alle games crackte. Ik wil em nog een keer gaan spelenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:35 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Het is de 20 euro ABSOLUUT meer dan waard hoor![]()
Je kan nog even wachten, grote kans dat Portal nog terug gaat komen in een daily- of flashdeal later tijdens de SSS.
http://www.gamekeyfinder.de/games/Portal_2.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:34 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Die zijn nog duurder dan dat die nu op Steam is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:37 schreef Manke het volgende:
[..]
http://www.gamekeyfinder.de/games/Portal_2.html
owquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:38 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Die zijn nog duurder dan dat die nu op Steam is.
Gewoon wachten, komt nog wel langsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:34 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Pff, lucky!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Beach het volgende:
Ik heb Portal 2 ooit gegift gekregen van iemand uit mijn lijst terwijl ik niet meer wist waar ik diegene van ken en het nog nooit gespeeld
Ikke ook! Het voelt net alsof je op sinterklaar zit te wachten, maar dan elke dagquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:45 schreef Salt_Seafood het volgende:
Nog een kwartier en dan een zooi nieuwe deals, heb er zin an!
Tijdens een andere sale heb ik een keer een random persoon toegevoegd om wat te ruilen en toen kreeg ik Portal 2 gratis... Hij zei dat hij er 5 had of zo O.o Maar toen was ik zo dom om hem door te ruilen want ik kende het spel toen nog niet. Ondertussen gelukkig dus wel kunnen scoren voor 2,50quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Beach het volgende:
Ik heb Portal 2 ooit gegift gekregen van iemand uit mijn lijst terwijl ik niet meer wist waar ik diegene van ken en het nog nooit gespeeld
met het kleine verschil dat ik het nu zelf moet betalen ipv mijn oudersquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:46 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
Ikke ook! Het voelt net alsof je op sinterklaar zit te wachten, maar dan elke dag
niet zo lopen zeiken ja zeikstraalquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:48 schreef JimmyJames het volgende:
Nou ik hoop vandaag, in tegenstelling tot gisteren, wel positief verrast te worden door de DD. Mark of the Ninja voor 75% of -85% zou wel mooi zijn.
me wattequote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:50 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
en dan je community badge nog zo laag hebben. Faler
Dat wou ik net vragenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:50 schreef Azerdion het volgende:
Geen idee of dit hier eigenlijk mag, maar ik zag net dat ik nog Trine en Assassin's Creed 2 Deluxe Edition in mijn inventory heb. Heeft iemand interesse? Trine ga ik toch niet spelen en AC heb ik hier volgens mij nog wel liggen al is dat non-steam.
Edit: Niet gratis trouwens![]()
Geef het aan ItsTheSebbequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:43 schreef Beach het volgende:
Ik zou wachten, komt vast nog wel langs als gewone aanbieding en er is ook nog een kans dat de gehele collectie in de aanbieding gaat. Of iig GTA 4 Completequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:51 schreef GlenSpey het volgende:
Nog geen aankopen gedaan deze sale... GTA IV gaat waarschijnlijk de eerste worden
Ik denk Super Meat Boy.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:53 schreef JimmyJames het volgende:
Ik voorspel dat the walking dead in de daily deals zit
Ik hoop F:NV UE/F3 GOTY maar ik vrees van niet, tijdens de winter sale zijn ze ook niet langsgekomen..quote:
Ruilen tegen nuclear dawn?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:53 schreef tuut-chips het volgende:
Iemand die The Ship wil hebben? heb er ooit twee gratis gekregen
Moet ik ook weer eens gaan spelen!quote:
Over 10 minuutjes uit de lucht, gok ik zo.quote:
Prima, mijn steam id: asdfdsfsdaasdfadsquote:
broekje uit en precies zien klaar te komen om 19:00 uur bij het zien van de nieuwe deals.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hoe moet ik ooit deze 3 minuten doorbrengen...
filmpje kijken op Youtubequote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:57 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Hoe moet ik ooit deze 3 minuten doorbrengen...
nog maar 2 minuten onderhand.quote:
oeh dat wordt haasten... nog 30 secquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:58 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
broekje uit en precies zien klaar te komen om 19:00 uur bij het zien van de nieuwe deals.
Minecraftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef Azerdion het volgende:
Ik dacht; laat ik toch maar Bioshock 1+2 kopen in de laatste 10 minuten... kom ik erachter dat hij nog 24 uur langer in de aanbieding is. Nog even denken dus. Al is de prijs niet iets wat me tegenhoudt. Ik zal de game wel weer even downloadenAls Dishonored ook nog langskomt voor meer dan 40% ga ik hem zeker kopen, al ga ik dat wel via een omweg doen. Als een Brit het voor me koopt gaat er nog een extra 40% vanaf, minder dan een tientje dus. Ik hoop ook dat Fallout langskomt! Fallout 3 al gespeeld, dus daar kan ik zeker van zeggen dat ik hem leuk vind ;p
Weet iemand trouwens nog een leuke open-world(sandbox) game?? Daar houd ik enorm van.
1) Dishonored is veel goedkoper geweest bij gamersgate en get games go. Houd die sites ook eens in de gaten, zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef Azerdion het volgende:
Ik dacht; laat ik toch maar Bioshock 1+2 kopen in de laatste 10 minuten... kom ik erachter dat hij nog 24 uur langer in de aanbieding is. Nog even denken dus. Al is de prijs niet iets wat me tegenhoudt. Ik zal de game wel weer even downloadenAls Dishonored ook nog langskomt voor meer dan 40% ga ik hem zeker kopen, al ga ik dat wel via een omweg doen. Als een Brit het voor me koopt gaat er nog een extra 40% vanaf, minder dan een tientje dus. Ik hoop ook dat Fallout langskomt! Fallout 3 al gespeeld, dus daar kan ik zeker van zeggen dat ik hem leuk vind ;p
Weet iemand trouwens nog een leuke open-world(sandbox) game?? Daar houd ik enorm van.
GTA complete, Saints Row the Third Full Package komt ook vaak langs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef Azerdion het volgende:
Heb ik alquote:
Terrariaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Heb ik al
Weet je ook een steamgame? - Die dus wellicht hoge korting gaat krijgen?
NV is veeeel beter.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:02 schreef Azerdion het volgende:
Ah, Fallout natuurlijk ja. Maar dat stond ook al in mijn post haha
Lol als je al steeds twijfelt. Laat het lekker gaan dan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 18:59 schreef Azerdion het volgende:
ff verder kijken dan je neus lang is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:04 schreef JimmyJames het volgende:
FTL -50% is fuckin bedroevend.
Ik bedoel het is een briljante game. Maar op de site van de ontwikkelaar was ie recent nog $2,5.
oh, nu is die opeens 50%... Nog steed het geld niet waardquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Wat verwacht je dan?
Die gaan nooit voor meer weg.
Zo 50% toemaarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef ItsTheSebbe het volgende:
[..]
oh, nu is die opeens 50%... Nog steed het geld niet waard
FTL is ook 2,50 op steam nu hoor, homepage duurt altijd even voor die aangepast wordtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef tuut-chips het volgende:
Als iemand FTL wil kopen moet je dat op FTLgame.com doen, is goedkoper én er gaat meer geld naar de dev én je krijgt een steam key.
Maar de prijs op de site van de dev is in dollars. Meestal updaten ze hun prijs als er een steamsale is, dus als iemand FTL wil kopen zou ik daar nog even op wachten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef meowingtons het volgende:
[..]
FTL is ook 2,50 op steam nu hoor, homepage duurt altijd even voor die aangepast wordt
Ja dat is wel waar ;p Maar ik wil het nog een kans geven omdat ik het maar even heb gespeeld. Fallout 3 is vet dus als die of NV (of beide) langskomen, zijn ze van mij!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:04 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Lol als je al steeds twijfelt. Laat het lekker gaan dan.
Ik ben zelf ook heel erg van de open world games. Eigenlijk is dat nog het enige wat ik speel.
Fallout 3/New Vegas
Skyrim
GTA IV + Episodes
Voor de rest nog de Mass Effect serie en de Bioshock serie, maar dat zijn geen open wereld games
Werkt dat ondertussen al een beetje?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef JimmyJames het volgende:
Just Cause 2 moet je kopen voor de multiplayer mod: https://www.jc-mp.com/
De laatste keer dat er een open beta was, werkte het redelijk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Werkt dat ondertussen al een beetje?
Hij zit nu in de flash sales!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef Smoofie het volgende:
Zou legend of grimrock nog in Daily deal geraken? En Portal 2?
Ik zat zo'n 2 maanden geleden een keer op een open beta weekend met 1300 mensen in een server, met minimale lagg. Er komen ook steeds meer functies bij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Werkt dat ondertussen al een beetje?
Koop Mass Effect nou maarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Ja dat is wel waar ;p Maar ik wil het nog een kans geven omdat ik het maar even heb gespeeld. Fallout 3 is vet dus als die of NV (of beide) langskomen, zijn ze van mij!
Skyrim heb ik geprobeerd, maar vind ik minder leuk dan Morrowind en Oblivion
Ik heb de volledige GTA pack ook al.
Mass Effect ken ik verder niet, even downloaden en uitproberen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap je wel hoor
Dan is dat inderdaad goedkoperquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Maar de prijs op de site van de dev is in dollars. Meestal updaten ze hun prijs als er een steamsale is, dus als iemand FTL wil kopen zou ik daar nog even op wachten.
Ik vond er geen moer aan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:13 schreef Captainp00face het volgende:
Sniper Ghost Warrior 2 nu al zo laag? Is die de moeite?
Ik heb hem voor noppes verkregen via een groupees-bundle.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:11 schreef Salt_Seafood het volgende:
La-Mulana lijkt me vet, maar zou die nog goedkoper worden deze sale is de vraag..
Ik vond hem zelf wel leuk.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:13 schreef Captainp00face het volgende:
Sniper Ghost Warrior 2 nu al zo laag? Is die de moeite?
Oke, thanks, maar wel de moeite waard in your opinion?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:13 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Ik heb hem voor noppes verkregen via een groupees-bundle.
Het is echt super old school, niets wordt uitgelegd. Het kan dus best frustrerend spelen als je gepolijste en moderne platformers zoals braid, SMB etc gewend bent.
Eigenlijk niet. Ik zou eerder gaan voor un-epic (niet geprobeerd) of aquaria. Die zien er toch gelikter uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:15 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Oke, thanks, maar wel de moeite waard in your opinion?
Vond 't wel leuk online maar op zich wel redelijk eentonig. Speelde tijdens gratis weekend een paar uurtjes.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Is Chivalry eigenlijk nog wat of is het drie keer niks?
Is wel leuk om tussendoor te doen als je niks te doen hebt. Wel een keer met vrienden op een LAN-party gedaan en toen was het geweldig, maar of dat nou aan de game lag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Het is het leuk, maar vooral als je het met vrienden speelt en wat kan samenwerken. Of met de hele server afspreekt een fistfight te houden, briljante gevechtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:18 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Yupquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef Typisch het volgende:
Maar Skyrim Legendary Edition is dus gister al geweest?
Is TDU2 online al wat? Heb sinds de release op PS3, maar wat een elende was dat online zeg. Verder singleplayer wel top, maar de mix met online werd er daardoor niet beter op.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:21 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Ik heb weer wat gekocht..
1. TCGR Future Soldier
2. Test Drive Unlimited 2
3. Universe Sandbox
4. Chivalry
5. Just Cause 2 (multiplayer komt eraan en dan 80% korting..)
Is er nog een kans dat hij twee keer langs komt? Of is dat in vorige versies van de sale ook niet gebeurd?quote:
Geen idee. Zal wel verbeterd zijn neem ik aan. Hij is bezig met downloaden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Is TDU2 online al wat? Heb sinds de release op PS3, maar wat een elende was dat online zeg. Verder singleplayer wel top, maar de mix met online werd er daardoor niet beter op.
Vorige sale kwam alles drie keer langs ofzo. Durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat dat nu weer het geval zal zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is er nog een kans dat hij twee keer langs komt? Of is dat in vorige versies van de sale ook niet gebeurd?
Top. Hoop dat hij nog langs komt voordat ik weg ga. Kan ik na mijn vakantie eens flink wat mods er op knallen en weer opnieuw Skyrim spelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:24 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Vorige sale kwam alles drie keer langs ofzo. Durf met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid te zeggen dat dat nu weer het geval zal zijn.
Duurt nu echt al 10 minuten...quote:There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance.
Download de demo, ik vind hem wel aardig maar wacht op een betere deal.quote:
Ik krijg deze nog steeds; "The Steam Store is experiencing some heavy load right now. Please try again later."quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:29 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Sjongejonge, hebben jullie dit ook?
[..]
Duurt nu echt al 10 minuten...
Vriend van mij heeft het ook, duurt al sinds het begin van de sale, is een fout in een file van steam. Oplossing is steam opnieuw installerenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:24 schreef GeenInspiratie. het volgende:
"There seems to have been an error initializing or updating your transaction. Please wait a minute and try again or contact support for assistance."
Dat is weer lekker dan..
Het verhaal is wel oké, maar ik vind de gameplay nogal langzaam gaan. Heb na 1 chapter elke keer wel genoeg gehad, beetje jammer, maar dat heb ik altijd bij telltale games...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Dus, ik heb the walking dead nog nooit gedaan, een aanrader?
Sinds wanneer kan je iets giften vanuit je library???quote:
Ik heb het ook bij de website, daar valt niet veel te installeren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:30 schreef meowingtons het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft het ook, duurt al sinds het begin van de sale, is een fout in een file van steam. Oplossing is steam opnieuw installerenKutsteam
Beste game van 2012. Direct kopen dus. 2 Keer kopen omdat je nog nooit gespeeld hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef ItsTheSebbe het volgende:
jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef ItsTheSebbe het volgende:
ik vond het tegenvallen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:32 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Is het slim om ook de DLC's te kopen of voegt het niets toe? Ik heb al besloten het spel te kopen ;p Open world, voor die prijsquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Just Cause 2 is een dikke aanrader. Fantastisch spel.
Dit zeker weten. Ik -probeer- hem nu ook te kopen. 80%, dat laat ik niet liggen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Just Cause 2 is een dikke aanrader. Fantastisch spel.
Voor dat geld wel. Heb het toen gedaan.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Is het slim om ook de DLC's te kopen of voegt het niets toe? Ik heb al besloten het spel te kopen ;p Open world, voor die prijs
DLC zijn slechts voertuigen en wapens die je kan gebruiken, misschien leuk, niet essentiëelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Is het slim om ook de DLC's te kopen of voegt het niets toe? Ik heb al besloten het spel te kopen ;p Open world, voor die prijs
Monster truck en die anderen zijn wel lachenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:40 schreef Azerdion het volgende:
[..]
Hier ook 1 hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef Captainp00face het volgende:
Vond TWD juist heel tof!
Moet eerlijk zeggen dat ik eigenlijk sowieso niet op een bepaalde game zit te wachten, vind de meeste niet zo boeiend meer eigenlijk.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef JaimyLee het volgende:
USA Origin codes, werken die ook op NL Origin?
Ik switchte naar de servers van Romania, die werkten tot voor kort prima.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef robin007bond het volgende:
Hmm, de servers zijn een beetje traag. Installeren van Left 4 Dead 2 duurt ook heel lang
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:59 schreef Xetran het volgende:
[..]
Ik switchte naar de servers van Romania, die werkten tot voor kort prima.
Heb jij mazzel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:03 schreef JimmyJames het volgende:
Het gaat hier ook niet echt snel maar gelukkig is Don't Starve slechts 200mb
Ik vond het een zeer leuk spel.quote:
Kopen, verkopen, ruilen, craften en verzamelen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:17 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wat kun je eigenlijk met die cards?
Oke, dank je.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:17 schreef JimmyJames het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Ik zou eerder gaan voor un-epic (niet geprobeerd) of aquaria. Die zien er toch gelikter uit.
Bah wat kutquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:15 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Lekker dit.
Steam opnieuw geinstalleerd, pakt ie mijn spellen niet meer, kan ik 60GB overnieuw downloaden en dan heeft het het probleem met betalen ook niet opgelost.
Ik ga wel even lekker taartje eten en kom probeer het later dan wel.
40 uur mee vermaakt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:30 schreef eQuaL het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Anno 2070? 15 euro is natuurlijk niet veel, maar vraag me af of de prijs nog verder zakt
Lijkt me wel een toffe game verder
Half jaar geleden gekocht maar nooit meer dan een uur gespeeld, wordt voor (noobs als mij) veel te weinig uitgelegd en de gameplay lijkt niet verder te gaan dan "bouw wat je moet bouwen"quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:30 schreef eQuaL het volgende:
Wat vinden jullie eigenlijk van Anno 2070? 15 euro is natuurlijk niet veel, maar vraag me af of de prijs nog verder zakt
Lijkt me wel een toffe game verder
Dat lijkt niet zoveel voor een rts...quote:
Hmmquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:31 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Half jaar geleden gekocht maar nooit meer dan een uur gespeeld, wordt voor (noobs als mij) veel te weinig uitgelegd en de gameplay lijkt niet verder te gaan dan "bouw wat je moet bouwen"
Mja misschien nog eens starten, kan aan mij liggen, maar de tutorial is iedergeval zwaar kut.
40 uur voor 15 euro, ik zou het wel weten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:33 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Dat lijkt niet zoveel voor een rts...
[..]
Hmm![]()
Ik wil niet eens weten hoeveel uur ik in Starcraft of AoE heb gestopt, maar toch zeker wel een veelvoud van 40quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
40 uur voor 15 euro, ik zou het wel weten.
het is meer iets van: oeh, lekker goedkoop, die neem ik even mee, dan heb ik em maar alvast...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef Beach het volgende:
Wel triest eigenlijk dat Steam je zo'n gevoel geeft dat je games moet kopen
Terwijl wij met z'n allen nog nooit gespeelde games hebben zitten in onze libraries van vorige sales.
jij vond 50% van anno niet bijzonder maar je vergeet t feit dat ze de base prijs onlangs naar 30 euro hebben verlaagd.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:40 schreef mschol het volgende:
[..]
het is meer iets van: oeh, lekker goedkoop, die neem ik even mee, dan heb ik em maar alvast...
dat was mij niet opgevallenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
jij vond 50% van anno niet bijzonder maar je vergeet t feit dat ze de base prijs onlangs naar 30 euro hebben verlaagd.
ik gok dat het "update suspended" is en dan zit je of in game of loopt een andere download, zoniet: even opnieuw aanzetten (pauzeren en resumen)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:47 schreef GeenInspiratie. het volgende:
Wat betekent "Update opgeschort" als het naast je spel staat in de game list?
Klopt wat je zei. Dankjewel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik gok dat het "update suspended" is en dan zit je of in game of loopt een andere download, zoniet: even opnieuw aanzetten (pauzeren en resumen)
Klopt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:50 schreef GeenInspiratie. het volgende:
[..]
Klopt wat je zei. Dankjewel.
Ik liet eerst altijd gewoon veel downloads lopen zodat het allemaal tegelijk gedownload wordt. Blijkbaar kan dat dus niet meer.
Die grijze kolom. Die kun je met wat acties(die weinig geld of tijd kosten) naar een gouden coin krijgen.quote:
gewoon niuet zon nutteloos spel kopen wat je toch niet aanraakt maar dlcquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:53 schreef BurnaBoy het volgende:
Runner2 en maar meer Rocksmith dlc gekocht.
Ik zat nog even te twijfelen over surgeon simulator maar dan heb ik liever meer RS dlc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |