SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gouden regels m.b.t. gebruik van steam
• Koop geen games die niet in de uitverkoop zijn, tenzij je geld teveel hebt
• Altijd wachten op de Daily/Flash Deals voordat je een spel in de sale koopt
• Persoonlijk raad ik aan te wachten tot games de 75% korting aantikken
Leuke/handige linkjes
SteamCalculator - Al is deze niet 100% accuraat, het is wel grappig
Steam Sales Tracker
Steam Profile Analysis
Steam Statistieken
Game key overzicht Tweakers
Dus, gebruikers, critici, zet hier je gedachten, ideeën, je laatste aanschaffingen en deel je ervaringen!
Beter als burry
We'll see each other again in another life. When we're both cats.
^inteel²

Vi Veri Veniversum Vivus Vici
Om 11 uur is het ding veranderdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef mschol het volgende:
Ik ka mobiel niet quoten:
Ik meen echt dat de community sale een uur terug exht een andere was, en dat hij dus halverwege is veranderd
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:19 schreef mschol het volgende:
Ik ka mobiel niet quoten:
Ik meen echt dat de community sale een uur terug exht een andere was, en dat hij dus halverwege is veranderd
BL2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie ook alleen maar Saints Row. Welke community sales zijn er al geweest?
Hij is nu 30, voor de helft koop ik hem sowieso.quote:
For real?quote:
Borderlands 2quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik zie ook alleen maar Saints Row. Welke community sales zijn er al geweest?
-75%, dus reken maar uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is nu 30, voor de helft koop ik hem sowieso.
[..]
For real?Voor hoeveel?
14.99quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is nu 30, voor de helft koop ik hem sowieso.
[..]
For real?Voor hoeveel?
Het houd je bezig. Ik heb nu 4 badges kunnen maken en ¤ 1.13 over. Zonder zelf geld er in te steken.quote:
http://www.amazon.com/Com(...)/ref=zg_bs_229575_10quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:37 schreef JaimyLee het volgende:
Ik las in het vorige topic over Command and Conquer ultimate collection voor 6,50. Weet iemand welke site dat was of heeft iemand een link?
Thanks! En dan was er nog een kortingscode voor amazon toch?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:53 schreef Metonae het volgende:
[..]
http://www.amazon.com/Com(...)/ref=zg_bs_229575_10
staat bij je aankoopquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Thanks! En dan was er nog een kortingscode voor amazon toch?
Thanks!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:55 schreef Wells.p het volgende:
[..]
staat bij je aankoop
Digital Games Summer Sale - Use Code "Gooncave" and Save an Additional 15%
Welk spel wil je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand of Amazon aanbiedingen snel stoppen? Ik heb vanavond pas beschikking over een credit card, en ze accepteren geen paypall..
http://www.reddit.com/r/G(...)sales_start_today_a/quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:13 schreef JaimyLee het volgende:
Weet iemand of Amazon aanbiedingen snel stoppen? Ik heb vanavond pas beschikking over een credit card, en ze accepteren geen paypall..
Gelukkigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:15 schreef Moro het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/G(...)sales_start_today_a/
7/12 maar geloof dat amazon west coast tijd aanhoud dus 9:00 morgen ofzo
zou er geen spijt van hebben het is een hele slechte port op de pcquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef ItsTheSebbe het volgende:
Gister kwam Dark Souls in de flash sales en ik besloot em niet te kopen, maar ik heb er nu een beetje spijt van. Zal die nog een keer voor 75% komen?
Die 15% heb ik niet kunnen testen aangezien ik geen Amazon account heb, maar er staat toch echt dat ze elke prijs matchen. Civ 5 kost 50 dollar...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bioshock $29.99 en daar 15% af is $25.49 en dat is weer ¤ 19.54
Op Steam is hij ¤ 24.95
bad rats is kut, deze games zijn tofquote:
Als het een DRM Free versie is kan dat wel gewoon?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Een vriend van me had op OnlineKeyStore een game gekocht. Dus die betaald en hij kon downloaden. Bleek het gewoon een torrent te zijn die je moet downloaden. Dat kan toch niet?
Om welk spel gaat het?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:24 schreef Vault-Boy het volgende:
Een vriend van me had op OnlineKeyStore een game gekocht. Dus die betaald en hij kon downloaden. Bleek het gewoon een torrent te zijn die je moet downloaden. Dat kan toch niet?
Assassins Creed 1quote:
Maar toch vind ik het vreemd. Je betaald dan voor een torrentquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:25 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als het een DRM Free versie is kan dat wel gewoon?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |