Het is gewoon ruk. Eerst even rust nu en dan opnieuw? Heb je echt koorts is het echt ontstoken meteen met 1 dag niet die tijd voeden? Je kun evt alleen de druk eraf halen als je veel stuwing hebt. Stuwing hoort wel bij afbouwen. Het is het signaal dat de productie moet stoppen.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:07 schreef kaatjejannie het volgende:
Het stoppen is niet alleen om Sofie, het is een wel overwogen beslissing. Nu ik die genomen heb baal ik gewoon dat ik dan zo die tegenslagen heb.
Ik wil liever niet kolvend afbouwen omdat ik ook een enorme hekel aan dat apparaat heb.
Balen zeg Ticootje...
Ik denk niet dat het echt ontstoken is. En ik heb ook een nare plek elders, dus misschien komt de verhoging daar wel van. De borst voelt wel soepel nu. Ietwat beurs, maar meer ook niet. Stom gedoe.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:31 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is gewoon ruk. Eerst even rust nu en dan opnieuw? Heb je echt koorts is het echt ontstoken meteen met 1 dag niet die tijd voeden? Je kun evt alleen de druk eraf halen als je veel stuwing hebt. Stuwing hoort wel bij afbouwen. Het is het signaal dat de productie moet stoppen.
Als er flink spanning op heeft gestaan hier voelt het ook wel beurs. Had je vandaag een voeding overgeslagen? Gewoon kijken of het morgen ook kan?quote:Op maandag 15 juli 2013 21:39 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt ontstoken is. En ik heb ook een nare plek elders, dus misschien komt de verhoging daar wel van. De borst voelt wel soepel nu. Ietwat beurs, maar meer ook niet. Stom gedoe.
Ik zou alleen kolven als je het niet redt. Anders hou je toch in stand wat je eigenlijk wil afbouwen. Let op rode plekken en bobbels. Als die er niet zijn, dan niet kolven.quote:Op maandag 15 juli 2013 21:45 schreef kaatjejannie het volgende:
Gisteren die van 20.00 uur. Vandaag heel eigenwijs ook. Vanavond om 23.00 uur de borsten goed legen. Als Luuk niet goed drinkt de kolf er nog even op.
Huisarts, een laktatiekundige mag geen recept schrijven.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik ga morgen maar ff bellen naar de huisarts dan. Dit is niet vol te houden. Of is het handiger via de lactatiekundige?
Bij Fenne is trouwens niks noppes nada te zien, ook klakt ze niet. Toch echt behandelen dus?
Maar hoe hoort het drinken te voelen? Niet om te janken toch?!
Ik heb de eerste week niet aangelegd omdat ik er echt bij zat te huilen. Kolven was net iets minder ergs, maar daar zat ik de eerste dagen ook op de lichtste stand mezelf 10 minuten te verbijten Daarna ging het, maar ik vond het zeker tot een maand of 2 geen pretje en het blijf bij vlagen pijnlijk. Geen spruw, niet verkeerd aanhappen. Gewoon heel gevoelig, dat kan.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:00 schreef Kiwisoep het volgende:
Ik ga morgen maar ff bellen naar de huisarts dan. Dit is niet vol te houden. Of is het handiger via de lactatiekundige?
Bij Fenne is trouwens niks noppes nada te zien, ook klakt ze niet. Toch echt behandelen dus?
Maar hoe hoort het drinken te voelen? Niet om te janken toch?!
Je moet het ook niet gebruiken zoals de bijsluiter vertelt...quote:Op dinsdag 16 juli 2013 14:56 schreef kaatjejannie het volgende:
Mijn huisarts schrijft geen nystatine voor baby's. Geloof omdat ze erin kunnen stikken.
Gisterenavond ging het goed. Vanmorgen wel volle borsten, maar ze deden geen zeer!
quote:
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 16:01 schreef Marjolijntje het volgende:
Dat gevoelige wordt met de tijd ook echt minder! Douchen was een drama hier, die stralen op mn tepels.. Auw! En schurende shirts 's nachts als ik geen BH aan had..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |