Kiwi welkom en gefeliciteerd met je dochtertje!

Herkenbaar, het gevoel van de candida

En wat fijn dat het opgang is en je meisje groeit!
LB, wat een mooie foto! Ik moet ook maar eens langs de hema dan! Ik doe nu elke keer een hemdje en een shirtje, shirtje omhoog en hemdje omlaag, maar volgens mij ziet dat er minder discreet uit dan dat. Sowieso kan ik (nog) niet echt discreet aanleggen denk ik. En ik durf ook eigenlijk nog niet zo goed ergens anders.
XM

Ik herken zo het teleurgestelde gevoel... Mijn advies is dat je vooral moet doen waar je jezelf het prettigst bij voelt. Is dat kolven, dan gewoon kolven. En mocht je opeens op een onbewaakt ogenblik haar toch nog eens willen aanleggen, ook gewoon doen, en zo niet dan niet.

Je mag sowieso heel erg trots op jezelf zijn, dat je dit allemaal voor je meisje doet en hebt gedaan! Ze had zich geen lievere mama kunnen wensen!
Hier gaat het best wel goed! Ik had wel weer een blaartje aan m'n tepel, die nu open is en dus een wondje. Doet pijn bij het aanleggen

En Nin drinkt wat bloed mee, daar wordt ze misselijk van en dan spuugt ze het bloed weer uit. Ik hoop wel dat het einde een beetje inzicht komt wb pijnlijke dingen van/bij het voeden! Lijkt me nog leuker als het gewoon 'fijn' aanvoelt wanneer Nin bij me drinkt!