raam dicht met airco?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef MrKikker het volgende:
TS slaapt slecht. slaap ik met raam dicht, word ik 's ochtends fucked up wakker (warm slapen). slaap ik met raam open, word ik om 5u wakker van de krijsende vogels (licht slapen). slaap ik met oordoppen in, slaap ik slecht want met oordoppen slapen is gewoon klote.
Ik heb nog geen ultieme oplossing gevonden.
Airco kopen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef MrKikker het volgende:
heb geen aircoventilator kan maar dan slaap ik slecht vanwege die grafherrie.
Zet dan gelijk je bed in een koelcelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef Franknfurter het volgende:
1 koop koelelementen
2 leg koelelementen in vriezer
3 leg koelelementen in bed
4 slaap met raam dicht
HA geen slecht idee. Parkietenplaag hier, tiefusbeesten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:37 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Alle vogels in je omgeving vergiftigen met rattenvergif?
Ik heb geen koelcel thuis hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet dan gelijk je bed in een koelcel
Het is jij of zij!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:38 schreef MrKikker het volgende:
[..]
HA geen slecht idee. Parkietenplaag hier, tiefusbeesten.
*slick* *slick* *fap* *fap* *oooooohhh!*quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:40 schreef Nowyrok het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat je zeurtik word om 1 uur wakker omdat mijn bovenbuurman aan het rukken is
dat duurt een uurtje, en daarna ben je er aan gewend en is het juist geweldig, een soort white noise, best rustgevend.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef MrKikker het volgende:
heb geen aircoventilator kan maar dan slaap ik slecht vanwege die grafherrie.
Ik heb gister een 8 uur lange versie van regen, wind en onweer gedownloadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat duurt een uurtje, en daarna ben je er aan gewend en is het juist geweldig, een soort white noise, best rustgevend.
ik heb serieus een mp3 van deze, omdat ik soms niet goed kan slapen en het dan te koud is voor een ventilatorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:44 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik heb gister een 8 uur lange versie van regen, wind en onweer gedownload, heb geslapen als een blok vannacht.
Dan schreeuw ik nog "oh god niet nog een keer.." maar hij blijft doorgaanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:41 schreef Unmountable het volgende:
[..]
*slick* *slick* *fap* *fap* *oooooohhh!*
Zag dat je had gereageerd en wilde gaan posten oh nee, gelijk al betrapt. maar je was mij daar zelfs in voor.quote:
Mmm die lijkt me niet echt fijn eigenlijkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:45 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik heb serieus een mp3 van deze, omdat ik soms niet goed kan slapen en het dan te koud is voor een ventilator
het is denk ik net waar je aan gewend bent. Ik zet het heel zachtjes aan, en dan werkt het als een trein bij mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:48 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Mmm die lijkt me niet echt fijn eigenlijk
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:49 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
het is denk ik net waar je aan gewend bent. Ik zet het heel zachtjes aan, en dan werkt het als een trein bij mij.
als je iemand echt wil kloten moet je een mix maken, dus eerst een half uur regengeluiden, en dan ineens zo'n CO2 toeter erdoorheenquote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:51 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
als je iemand echt wil kloten moet je een mix maken, dus eerst een half uur regengeluiden, en dan ineens zo'n CO2 toeter erdoorheen
lol.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:44 schreef Unmountable het volgende:
[..]
Ik heb gister een 8 uur lange versie van regen, wind en onweer gedownload, heb geslapen als een blok vannacht.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:59 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol.
Hele track met -60db opgenomen, zodat jij de versterker lekker open draait, en rustig in slaap valt met een onweersbuitje in de verte, dan om 2 uur snachts een griefusklap opeens. Vol een enorme donder d'r doorheen mixen op +110db.
"Levens echt" stond er nog op de hoes.
ja maar dan wel een specifiek sprectrum, niet het aaifoon-spectrumquote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:40 schreef Puntenjager het volgende:
Niet naar je eifeun staren voordat je wil gaan slapen. Licht breekt het slaaphormoon melatonine af
Bullshit! Melatonine wordt echt niet pas afgebroken als het spectrum volledig overeenkomt met dat van de zon. Kunstlicht vertoort ons slaap-waak-ritme.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 15:43 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja maar dan wel een specifiek sprectrum, niet het aaifoon-spectrum
Oh okay, vandaar dat er wetenschappelijk bewijs is voor bepaalde lichtfrequenties blauw licht en niet voor hema lampen, okayquote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:21 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Bullshit! Melatonine wordt echt niet pas afgebroken als het spectrum volledig overeenkomt met dat van de zon. Kunstlicht vertoort ons slaap-waak-ritme.
Het is zelf zo erg dat we de afgelopen 10 jaar met zijn allen een uur later zijn gaan slapen doordat we de hele avond van dichtbij in een helder schermpje turen.
Natuurlijk zal de gevoeligheid golflengte-afhankelijk zijn, maar dat 'normaal' kunstlicht geen melatonine af zou breken is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 17:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
Oh okay, vandaar dat er wetenschappelijk bewijs is voor bepaalde lichtfrequenties blauw licht en niet voor hema lampen, okay
ja nee niet echt dusquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:42 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Natuurlijk zal de gevoeligheid golflengte-afhankelijk zijn, maar dat 'normaal' kunstlicht geen melatonine af zou breken is nieuw voor mij.
Sowieso verschilt het spectrum per lampsoort. Volgens mij bestrijkt een gloeilamp een groot deel van het spectrum en zenden gasontladingslampen en LED's juist in het blauwe deel een groot van hun energie uit.
Laat ik het zo stellen: ik heb melatonine op recept en mijn neuroloog stelt dat ik 's avonds de hoeveelheid kunstlicht zoveel mogelijk moet beperken. Lijkt me raar dat een arts onzin lult in deze.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:46 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja nee niet echt dus
licht is niet hetzelfde als licht
ja, maar dat is niet hetzelfde, net als zwaar sporten voor het slapen, of eten, of coke snuiven niet aan te raden isquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Laat ik het zo stellen: ik heb melatonine op recept en mijn neuroloog stelt dat ik 's avonds de hoeveelheid kunstlicht zoveel mogelijk moet beperken. Lijkt me raar dat een arts onzin lult in deze.
Insomnia is de bom nie ja.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:51 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja, maar dat is niet hetzelfde, net als zwaar sporten voor het slapen, of eten, of coke snuiven niet aan te raden is
gr gr chronic insomniac
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |