raam dicht met airco?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:32 schreef MrKikker het volgende:
TS slaapt slecht. slaap ik met raam dicht, word ik 's ochtends fucked up wakker (warm slapen). slaap ik met raam open, word ik om 5u wakker van de krijsende vogels (licht slapen). slaap ik met oordoppen in, slaap ik slecht want met oordoppen slapen is gewoon klote.
Ik heb nog geen ultieme oplossing gevonden.
Airco kopen?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef MrKikker het volgende:
heb geen aircoventilator kan maar dan slaap ik slecht vanwege die grafherrie.
Zet dan gelijk je bed in een koelcelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:36 schreef Franknfurter het volgende:
1 koop koelelementen
2 leg koelelementen in vriezer
3 leg koelelementen in bed
4 slaap met raam dicht
HA geen slecht idee. Parkietenplaag hier, tiefusbeesten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:37 schreef Purplesparks het volgende:
[..]
Alle vogels in je omgeving vergiftigen met rattenvergif?
Ik heb geen koelcel thuis hoorquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:37 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zet dan gelijk je bed in een koelcel
Het is jij of zij!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:38 schreef MrKikker het volgende:
[..]
HA geen slecht idee. Parkietenplaag hier, tiefusbeesten.
*slick* *slick* *fap* *fap* *oooooohhh!*quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:40 schreef Nowyrok het volgende:
Ik snap eigenlijk niet wat je zeurtik word om 1 uur wakker omdat mijn bovenbuurman aan het rukken is
dat duurt een uurtje, en daarna ben je er aan gewend en is het juist geweldig, een soort white noise, best rustgevend.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:34 schreef MrKikker het volgende:
heb geen aircoventilator kan maar dan slaap ik slecht vanwege die grafherrie.
Ik heb gister een 8 uur lange versie van regen, wind en onweer gedownloadquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:42 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
dat duurt een uurtje, en daarna ben je er aan gewend en is het juist geweldig, een soort white noise, best rustgevend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |