Kate Rusby - Village Green Preservation Society (Kinks)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
Cover top-10 in willekeurige volgorde:
BAM. Nu jullie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rachel Unthank & The Winterset - Sea Song (Robert Wyatt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Martha Wainwright - The Traitor (Leonard Cohen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben Folds - Bitches Ain't Shit (Dr. Dre)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xiu Xiu - Fast Car (Tracy Chapman)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeVotcKa - Venus In Furs (Velvet Underground)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arab Strap - It's A Heartache (Bonnie Tyler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bryan Ferry - Will You Still Love Me Tomorrow (Carole King)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankie Miller - Jealous Guy (John Lennon)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Melanie - Ruby Tuesday (Rolling Stones)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl![]()
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kate Rusby - Village Green Preservation Society (Kinks)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rachel Unthank & The Winterset - Sea Song (Robert Wyatt)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Martha Wainwright - The Traitor (Leonard Cohen)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben Folds - Bitches Ain't Shit (Dr. Dre)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Xiu Xiu - Fast Car (Tracy Chapman)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DeVotcKa - Venus In Furs (Velvet Underground)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arab Strap - It's A Heartache (Bonnie Tyler)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bryan Ferry - Will You Still Love Me Tomorrow (Carole King)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frankie Miller - Jealous Guy (John Lennon)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Melanie - Ruby Tuesday (Rolling Stones)Ken hier gewoon helemaal niks van. Ben benieuwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
MUZ / Fok! Cover Top 100 editie 2009quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
Cover top-10 in willekeurige volgorde:
BAM. Nu jullie.![]()
nee, als naslagwerkquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:17 schreef Tchock het volgende:
Vier jaar oud en overledenJe kunt niet eens posten in zulke oude topics
heb wel zin om weer een nieuwe editie te doen, misschien na de house top 100... anders volgend jaar.![]()
House top 100 gaat me echt niet lukken. En die covers is al moeilijk zat. Enige waar ik in ga slagen zijn een Top 2000 top 100, Indie top 100, albums uit 2013 top 100, top 100 liedjes uit 2013, top 100 liedjes all time, top 100 liedjes all time.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:23 schreef ranja het volgende:
[..]
nee, als naslagwerk
heb wel zin om weer een nieuwe editie te doen, misschien na de house top 100... anders volgend jaar.![]()
Top 100 albums uit 2013 red je?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
House top 100 gaat me echt niet lukken. En die covers is al moeilijk zat. Enige waar ik in ga slagen zijn een Top 2000 top 100, Indie top 100, albums uit 2013 top 100, top 100 liedjes uit 2013, top 100 liedjes all time, top 100 liedjes all time.![]()
![]()
Denk het wel. Top 20 zijn dan mijn echte favorieten, 21-70 goede muziek en 71-100 aanvullingen of zoquote:![]()
![]()
Knap. Ik heb überhaupt nog maar 26 volledige albums in mijn bibliotheek van dit jaar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Denk het wel. Top 20 zijn dan mijn echte favorieten, 21-70 goede muziek en 71-100 aanvullingen of zo![]()
je mag voor de lijsten ook een top 10 of top 50 ofzo doen, hoeft geen 100quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:31 schreef debeterebob het volgende:
House top 100 gaat me echt niet lukken. En die covers is al moeilijk zat. Enige waar ik in ga slagen zijn een Top 2000 top 100, Indie top 100, albums uit 2013 top 100, top 100 liedjes uit 2013, top 100 liedjes all time, top 100 liedjes all time.
100 liedjes uit 2013 wordt wel lastig, tenzij ik gewoon wat albumtracks van m'n top X albums selecteer![]()
![]()
Ik zit rond de 60 voor dit jaar gok ik.quote:Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Ik 26 dus, plus wat EP's die ik wel mee kan tellen. Maar daar zitten dus ook de albums tussen die ik echt heel kut vond. Nu kan ik die natuurlijk wel helemaal onderaan in mijn lijst zetten, maar dat is ook vrij nutteloosquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:48 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik zit rond de 60 voor dit jaar gok ik.![]()
![]()
Ik heb er tot nu toe ook een stel onvoldoendes tussen zitten. Nummer laatst voor dit jaar kan eigenlijk al niet meer mis, dat is Asap Rocky met een dikke vette 3.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik 26 dus, plus wat EP's die ik wel mee kan tellen. Maar daar zitten dus ook de albums tussen die ik echt heel kut vond. Nu kan ik die natuurlijk wel helemaal onderaan in mijn lijst zetten, maar dat is ook vrij nutteloos
Dé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Goldie alleen al trekt wat mij betreft de plaat omhoog, naar een klein 7-tje.
[ Bericht 6% gewijzigd door Z op 12-07-2013 13:12:32 ]Aldus.![]()
Top 100 van een jaar is onzin. Alleen MethodMitch krijgt dispensatie, hij koopt zo'n 100 platen per jaar.Aldus.![]()
Even kijken wat ik allemaal geluisterd hebquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Knap. Ik heb überhaupt nog maar 26 volledige albums in mijn bibliotheek van dit jaar.
Alice in Chains
Allah-Las
Amaranthe
Atoms for Peace
Bastille
Baths
Bell X1
Biffy Clyro
Black Sabbath
Boards of Canada
Bring Me the Horizon
Bullet for My Valentine
Camera Obscura
Cayucas
City and Colour
Cloud Cult
Coheed and Cambria
Cold War Kids
Daft Punk
Daniël Lohues
Daughter
Deafheaven
Deap Vally
Deep Purple
Depeche Mode
Dungeonesse
Editors
Everything Everything
Foals
Fossil Colective
Frank Turner
Fuck Buttons
Half Moon Run
Iron & Wine
Jagwar Ma
John Grant
Johnny Marr
Jon Hopkins
Justin Timberlake
Kakkmaddafakka
Kurt Vile
Laura Marling
Ludovico Einaudi
M83
Majical Cloudz
Mikal Cronin
Miles Kane
Mozes And The Firstborn
MS MR
Noah and the Whale
OneRepublic (helemaal onderaan komt deze)
Owen
P!nk
Paramore
Peace
Phoenix
Phosphorescent
Portugal. The Man
Primal Scream
Queens of the Stone Age
Ra Ra Riot
Rhye
Ron Sexsmith
Roscoe
Röyksopp (compilatie-album)
Savages
Seasick Steve
Sigur Rós
Smith Westerns
Stuurbaard Bakkebaard
Suede
Tegan and Sara
The Black Angels
The Flaming Lips
The Joy Formidable
The National
The Silhouettes
The Strokes
Tom Odell
Unknown Mortal Orchestra
Vampire Weekend
Volbeat
Walk Off The Earth
Wampire
Yann Tiersen
Yo La Tengo
En dan missen nog onderstaande dingen, waarvan alleen singles zijn en zo:
Manic Street Preachers
Arctic Monkeys
Franz Ferdinand
Haim (beetje wazig met al hun singles en EP's)
Hoe ver ben ik gekomen?
[ Bericht 4% gewijzigd door debeterebob op 12-07-2013 13:19:15 ]![]()
Even snel doorheen geskimd, ene klinkt wel aardig maar sommige stukjes vind ik weer helemaal niks. Zal hem wel dit weekend binnenhalen en in zijn geheel luisteren.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:08 schreef Z het volgende:
Vind je hier wat van Kerftminister?
https://soundcloud.com/travisscott-2/sets/owl-pharaohDé lijst der albums: https://rateyourmusic.com(...)st_i_mean_the_list_/![]()
Die zijn nog lang niet allemaal uit, maar vooruitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Even kijken wat ik allemaal geluisterd heb
Alice in Chains
Allah-Las
Amaranthe
Atoms for Peace
Bastille
Baths
Bell X1
Biffy Clyro
Black Sabbath
Boards of Canada
Bring Me the Horizon
Bullet for My Valentine
Camera Obscura
Cayucas
City and Colour
Cloud Cult
Coheed and Cambria
Cold War Kids
Daft Punk
Daniël Lohues
Daughter
Deafheaven
Deap Vally
Deep Purple
Depeche Mode
Dungeonesse
Editors
Everything Everything
Foals
Fossil Colective
Frank Turner
Fuck Buttons
Half Moon Run
Iron & Wine
Jagwar Ma
John Grant
Johnny Marr
Jon Hopkins
Justin Timberlake
Kakkmaddafakka
Kurt Vile
Laura Marling
Ludovico Einaudi
M83
Majical Cloudz
Mikal Cronin
Miles Kane
Mozes And The Firstborn
MS MR
Noah and the Whale
OneRepublic (helemaal onderaan komt deze)
Owen
P!nk
Paramore
Peace
Phoenix
Phosphorescent
Portugal. The Man
Primal Scream
Queens of the Stone Age
Ra Ra Riot
Rhye
Ron Sexsmith
Roscoe
Röyksopp (compilatie-album)
Savages
Seasick Steve
Sigur Rós
Smith Westerns
Stuurbaard Bakkebaard
Suede
Tegan and Sara
The Black Angels
The Flaming Lips
The Joy Formidable
The National
The Silhouettes
The Strokes
Tom Odell
Unknown Mortal Orchestra
Vampire Weekend
Volbeat
Walk Off The Earth
Wampire
Yann Tiersen
Yo La Tengo
En dan missen nog onderstaande dingen, waarvan alleen singles zijn en zo:
Manic Street Preachers
Arctic Monkeys
Franz Ferdinand
Haim (beetje wazig met al hun singles en EP's)
Hoe ver ben ik gekomen?Netjes gedaan.
![]()
Welke zijn nog niet uit? Volgens mij praktisch allemaal uit.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die zijn nog lang niet allemaal uit, maar vooruitNetjes gedaan.
![]()
Nou ja, sowieso die laatste vier natuurlijk, maar ook de nieuwe Fuck Buttons ligt nog niet in de rekken. Voor de rest zie ik niets, een paar albums dacht ik dat ze later uitkwamenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Welke zijn nog niet uit? Volgens mij praktisch allemaal uit.![]()
![]()
Fuck Buttons heb je gelijk inquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou ja, sowieso die laatste vier natuurlijk, maar ook de nieuwe Fuck Buttons ligt nog niet in de rekken. Voor de rest zie ik niets, een paar albums dacht ik dat ze later uitkwamenDe rest is wel uit volgens mij. Kan zijn dat er een uit 2012 bij staat of zo. Maar van die lijst kan ik in ieder geval een vette top50 maken
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: