Ik heb juist zoveel zin in de nieuwe Arcade Firequote:Op donderdag 11 juli 2013 23:53 schreef Tchock het volgende:
Ik heb zo veel zin in het nieuwe album van Arctic Monkeys en in mindere mate Arcade Fire (maar eigenlijk alleen mindere mate omdat er nog zo weinig over bekend is)
Oef daar moet ik even over nadenkenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Heb ze nooit live gezienWil wel, maar is lastig tegenwoordig.
Beste nummer? Tijuana Lady vind ik
Nee niet aan DCFC komenquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Bol_Wan het volgende:
O hee, slechte covers van heilige nummers. Dan heb ik er ook ééntje:
Waarom, vraag ik me af. Dit voegt toch 0.0 toe aan het origineel
DCfCquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:54 schreef Bol_Wan het volgende:
O hee, slechte covers van heilige nummers. Dan heb ik er ook ééntje:
Waarom, vraag ik me af. Dit voegt toch 0.0 toe aan het origineel
Niets is origineel van The Byrdsquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:57 schreef debeterebob het volgende:
Maar goed ik heb een keer beweerd dat Mr. Tambourine Man origineel van The Byrds was
Opquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:00 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft echt bizar weinig luisteraars.
Zou wat zijn. Origineel is meer dan geweldig. Beter dan alles wat DCfC ooit heeft gemaakt, met uitzondering van I will folllow..quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:56 schreef Moody het volgende:
Zou The Postal Service niet met een nieuw album komen binnenkort
Dat zeg ik dus: de enige reden dat ik minder benieuwd ben naar AF is dat daar zo veel minder over bekend isquote:Op donderdag 11 juli 2013 23:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb juist zoveel zin in de nieuwe Arcade FireMaar ja mijn favo band he
Nieuwe Arctic Monkeys ben ik ook benieuwd naar!
Dan ken je deze nog nietquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Zou wat zijn. Origineel is meer dan geweldig. Beter dan alles wat DCfC ooit heeft gemaakt, met uitzondering van I will folllow..
Sowieso deze...quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:01 schreef Tchock het volgende:
Cover top-10 in willekeurige volgorde:
James Blake - Limit To Your Love (origineel Feist)
Jimi Hendrix - All Along The Watchtower (origineel Dylan)
Alien Ant Farm - Smooth Criminal (origineel Jackson)
Sparklehorse - Wish You Were Here (origineel Pink Floyd)
Nirvana - Where Did You Sleep Last Night (origineel onbekend/Lead Belly)
The Field - Everybody's Got To Learn Sometime (origineel The Korgis)
The Byrds - Mr. Tambourine Man (origineel Dylan)
Just Friends - Avalanche (origineel Cohen)
Muse - Feeling Good (origineel Cy Grant (blijkbaar)
Deftones - Please, Please, Please, Let Me Get What i Want (origineel Smiths)
BAM. Nu jullie.
Dat maakt mij juist extra benieuwd, geen idee wat we kunnen verwachtenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus: de enige reden dat ik minder benieuwd ben naar AF is dat daar zo veel minder over bekend isArctic Monkeys is de pre-order al geplaatst, ik zit tjokvol met voorpret.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |