Harmelingquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:36 schreef golfer het volgende:
Teruggekeken.
Die Harmeling is nog erger dan Hans van Breukelen met z'n aangeleerde noemen van de naam van de persoon waar tegen ie praat.
"Ja maar, Mart,...."
En verder al die gebaartjes, methodes en trucjes van die zogenaamde motivatie-trainers gebruiken.
Tot en met de meest zielige: het aanbieden van een zogenaamd persoonlijk geschenk.
Ik denk dat ie die in massa-productie heeft laten maken en dat Smeets zich echt geen raad wist met die onzin.
Dit dus. Die eeuwige haat op alles.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 01:34 schreef Da_Sandman het volgende:
De haat in dit topic. Mooi moment. Geen onverdeelde fan van Rob, maar dit was gewoon mooie televisie.
Is dat nou zo moeilijk te bedenken? Gilbert wil gewoon een paar keer voor eigen kans in plaats van bij die falende Evans en TJ te moeten blijven. Ik voorspel dat hij zaterdag een poging waagt.quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:04 schreef reddevil1408 het volgende:
Mart zou toch nog terug komen op het clubje Gilbert en dat het daar niet helemaal botert!
Martquote:Op vrijdag 12 juli 2013 07:53 schreef Pino112 het volgende:
4
AVONDETAPPE
1.001.000
> miljoen kijkers voor deze topshow
quote:Op donderdag 11 juli 2013 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Rob
Mensen die haten op Rob.
Ik zou doodnerveus van hem worden maar ik mag hem wel. Bij Rob vermoed ik ook dat het wel echt is, van Breukelen heb ik echt helemaal niks mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:36 schreef golfer het volgende:
Teruggekeken.
Die Harmeling is nog erger dan Hans van Breukelen met z'n aangeleerde noemen van de naam van de persoon waar tegen ie praat.
"Ja maar, Mart,...."
En verder al die gebaartjes, methodes en trucjes van die zogenaamde motivatie-trainers gebruiken.
Tot en met de meest zielige: het aanbieden van een zogenaamd persoonlijk geschenk.
Ik denk dat ie die in massa-productie heeft laten maken en dat Smeets zich echt geen raad wist met die onzin.
Potentiële topshow.twitter:NOSavondetappe twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 19:18:10Vanavond komt Nico Verhoeven alles uitleggen over de geslaagde coup van vandaag. Andere gast is journalist Hans Vandenweghe. 22.15u, NL1. reageer retweet
Leukquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:20 schreef Pino112 het volgende:
Potentiële topshow.twitter:NOSavondetappe twitterde op vrijdag 12-07-2013 om 19:18:10Vanavond komt Nico Verhoeven alles uitleggen over de geslaagde coup van vandaag. Andere gast is journalist Hans Vandenweghe. 22.15u, NL1. reageer retweet
Moet ie wel een mooi colbertje dragen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:38 schreef OProg het volgende:
Mart gaat met zijn samenvatting van de etappe van vandaag echt legendarisch maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |