daar ging het me niet om.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:33 schreef Gia het volgende:
[..]
Tuurlijk ben je boos.
Maar eigenrichting mag niet. Nooit.
In sommige gevallen kan ik er begrip voor hebben. In dit geval heb ik sterke twijfel.
Over het algemeen neig ik in dit soort gevallen naar begrip voor het wraakbeluste slachtoffer. Maar in geval van betaalde sex plus geen aangifte, mocht dit hier het geval zijn, is mijn begrip ver te zoeken. Neemt niet weg dat sex met minderjarigen altijd fout is.
Nederland, het land waar pedo's vrij rondlopen en helden achter de cel worden gestoptquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:27 schreef Byzantynixschii het volgende:
Terecht, mensen die bewust eigenrichting toepassen mogen van mij bovengemiddeld zwaar beloond worden met een straf.
Dit is Nederland, geen achterlijke bananenrepubliek.
Waarom zouden pedo's niet vrij rond mogen lopen? En welke held zit er in de cel en waarom?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nederland, het land waar pedo's vrij rondlopen en helden achter de cel worden gestopt
Is dit een serieuze vraag?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Waarom zouden pedo's niet vrij rond mogen lopen?
De held in de OP die een pedoseksueel heeft vermoord.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
En welke held zit er in de cel en waarom
Ja.quote:
Jij vindt moordenaars helden?quote:[..]
De held in de OP die een pedoseksueel heeft vermoord.
Ja, ik vind moordenaars van pedoseksuelen(dus die echt aan kindjes hebben gezeten), terroristen en grote criminelen inderdaad helden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:19 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Jij vindt moordenaars helden?
Misschien toch maar overwegen om naar een bananenrepubliek te verhuizen dan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, ik vind moordenaars van pedoseksuelen(dus die echt aan kindjes hebben gezeten), terroristen en grote criminelen inderdaad helden.
Wat versta je onder grote criminaliteit? Dingen als moord of doodslag?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:27 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ja, ik vind moordenaars van pedoseksuelen(dus die echt aan kindjes hebben gezeten), terroristen en grote criminelen inderdaad helden.
Dan een lullig pedo'tje? Volgens mij hebben we hier te maken met een propagandamaker voor pedo's. Moordenaars zijn goed zolang de mensen die vermoord zijn, ook de dood verdienden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:29 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Misschien toch maar overwegen om naar een bananenrepubliek te verhuizen dan.
Ik vind overigens moordenaars en tevens mensen zoals jij die het goedpraten stukken enger dat een lullig pedo'tje.
Onder grote criminaliteit versta ik onder andere criminaliteit verdreven door de bekende Pabo Escobar, leider van de Medellin-cartel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat versta je onder grote criminaliteit? Dingen als moord of doodslag?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:31 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Wat versta je onder grote criminaliteit? Dingen als moord of doodslag?
Gast, ga alsjeblieft verder kijken met sbs6 in je woonwagen/groei op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dan een lullig pedo'tje? Volgens mij hebben we hier te maken met een propagandamaker voor pedo's. Moordenaars zijn goed zolang de mensen die vermoord zijn, ook de dood verdienden.
Meteen op de man spelen zodra de discussie is verloren. Ja, zo ken ik er meerdere mensen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:37 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Gast, ga alsjeblieft verder kijken met sbs6 in je woonwagen/groei op.
Ik hoop voor je dat dat laatste nog een mogelijkheid is.
Discussie? Je denkt toch niet dat ik wil discussiëren met mensen die moord en doodslag goedkeuren?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:38 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Meteen op de man spelen zodra de discussie is verloren. Ja, zo ken ik er meerdere mensen.
Snel verhuizen naar een bananenrepubliek dus. Daar kun je je naar hartelust uitleven en mensen vermoorden die in jouw ogen de dood verdienden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:35 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Dan een lullig pedo'tje? Volgens mij hebben we hier te maken met een propagandamaker voor pedo's. Moordenaars zijn goed zolang de mensen die vermoord zijn, ook de dood verdienden.
Of hoe je het wil noemen. Beter een moordenaar van een pedoseksueel goedkeuren dan een pedoseksueel. Dit komt vast omdat het weer zo ver van je bed is.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:39 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Discussie? Je denkt toch niet dat ik wil discussiëren met mensen die moord en doodslag goedkeuren?
Nee, gewoon hier blijven. Ik keur inderdaad moord goed zolang het op mensen betreft die een misdaad tegen de mensheid hebben gedaan(zoals ik al net zei: pedoseksuelen, drugsbaronnen, terroristen, etc).quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:40 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Snel verhuizen naar een bananenrepubliek dus. Daar kun je je naar hartelust uitleven en mensen vermoorden die in jouw ogen de dood verdienden.
Ik keur moorden en verkrachtingen allebei niet goed. Dat is heel vreemd, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:47 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Of hoe je het wil noemen. Beter een moordenaar goedkeuren dan een pedoseksueel. Dit komt vast omdat het weer zo ver van je bed is.
Jij weet niet wat die term betekent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:48 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, gewoon hier blijven. Ik keur inderdaad moord goed zolang het op mensen betreft die een misdaad tegen de mensheid hebben gedaan(zoals ik al net zei: pedoseksuelen, drugsbaronnen, terroristen, etc).
Ik keur ook niet alle moorden goed. Enkel die op grote misdadigers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:50 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Ik keur moorden en verkrachtingen allebei niet goed. Dat is heel vreemd, maar zo zit ik nou eenmaal in elkaar.
Het is natuurlijk altijd iemand anders en nooit naar jezelf kijken. Pak een spiegel en kijk eens naar jezelf.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:52 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij weet niet wat die term betekent.
En dat zijn dus volgens jou drugsbaronnen en pedo's?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ik keur ook niet alle moorden goed. Enkel die op grote misdadigers.
Prima; ik weet wel wat die term betekent.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:56 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Het is natuurlijk altijd iemand anders en nooit naar jezelf kijken. Pak een spiegel en kijk eens naar jezelf.
[..]quote:
Drugsbaronnen zoals Escobar zijn inderdaad grote criminelen die de dood verdienen. Net zoals pedoseksuelen. Ben je misschien zelf ooit in aanraking geweest met een minderjarige?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
En dat zijn dus volgens jou drugsbaronnen en pedo's?
Fotomateriaal?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik snap niet waarom iedereen hier uit lijkt te gaan van betaalde seks...
In het geval van kinderen is het statutair dus doet de vraag of het kind het wilde of niet er niet toe.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Fotomateriaal?
Misbruik is, over het algemeen, tegen iemands zin. Dus er is, of een vertrouwensrelatie zoals familie, of je krijgt er iets voor. Want waarom zou je, vrijwillig, een vreemde aan je laten zitten?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |