Omdat de man zich doodschaamde over wat hem als kind overkomen is. Het liefst wilde hij dit geheim houden. Hij heeft zijn misbruiker opgezocht met het verzoek om al het beeldmateriaal over hem aan hem te overhandigen. Daarop heeft zijn misbruiker lacherig geantwoord dat hij die beelden niet heeft. Toen knapte er iets in hem en heeft hij zijn misbruiker net zo lang geslagen totdat hij dood was.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, je kan je afvragen waarom de man uit Goor nooit aangifte heeft gedaan tegen zijn kwelgeest, of liever, waarom deze nooit vervolgd is voor het misbruiken van deze man uit Goor.
Jij bent zelf pedo en weet het beter?quote:
Dat mens schuift de schuld in de schoenen van ouders en nog erger slachtoffers.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:33 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Jij bent zelf pedo en weet het beter?
Wat is er nou niet volstrekt aannemelijk aan haar verhaal?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:48 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dat mens schuift de schuld in de schoenen van ouders en nog erger slachtoffers.
Kom maar op met die bron.
Laat maar, ik ga niet eens de discussie aan met mensen die heel, heel ver van mij af staan qua normen en waarden. Ik vind jullie meningen misselijkmakend.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Wat is er nou niet volstrekt aannemelijk aan haar verhaal?
Ben ik het mee eens. Iemand voor zijn leven tekenen vind ik in ieder geval minstens even erg als iemand van het leven beroven. Sommige situaties had het in ieder geval humaner geweest het slachtoffer maar meteen uit het lijden te verlossenquote:Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef DonJames het volgende:
[..]
Iemand van het leven beroven is volgens jou veel minder erg dan een kind verkrachten? Tsja..
Het is een feit dat het helpt als je kinderen goed weten wat wel en niet gepast is, en wat ze moeten doen als er iets gebeurt wat niet in d haak is. Zo maak je je kinderen weerbaarder.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga niet eens de discussie aan met mensen die heel, heel ver van mij af staan qua normen en waarden. Ik vind jullie meningen misselijkmakend.
Toch zou ik graag een bron zien dat pedofielen stoppen als een kind roept dat hij/zij niet wil.
Tokkie-alert.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Laat maar, ik ga niet eens de discussie aan met mensen die heel, heel ver van mij af staan qua normen en waarden. Ik vind jullie meningen misselijkmakend.
Godsamme nog één.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ben ik het mee eens. Iemand voor zijn leven tekenen vind ik in ieder geval minstens even erg als iemand van het leven beroven. Sommige situaties had het in ieder geval humaner geweest het slachtoffer maar meteen uit het lijden te verlossen
Ik heb met mijn eigen ogen de nasleep, zelfs na 10 jaar nog, gezien. Met verscheidene zelfmoordpogingen tot gevolg. De gevolgen kunnen inderdaad dermate heftig zijn dat ik me oprecht afvraag of je dan niet beter meteen dood het kunnen wezen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Tokkie-alert.
[..]
Godsamme nog één.![]()
Alsof dat voor elke slachtoffer geldt. Er zijn heel wat gradaties van misbruik. Dat geldt niet voor iemand doodslaan. Dus om te zeggen dat het eerste sowieso minstens even erg is slaat werkelijk waar nergens op.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb met mijn eigen ogen de nasleep, zelfs na 10 jaar nog, gezien. Met verscheidene zelfmoordpogingen tot gevolg. De gevolgen kunnen inderdaad dermate heftig zijn dat ik me oprecht afvraag of je dan niet beter meteen dood het kunnen wezen.
Maar we kunnen gewoon van mening verschillen hè, dat is niet meteen eng ofzo
Het is geen "mening" maar inzicht. Vergaard door er in te verdiepen. Afschuiven en niet willen weten zorgt niet voor inzicht, maar idd alleen maar voor een mening. Die gebaseerd is op vooroordelen en je eigen ideeën over het een en ander.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Confetti het volgende:
[..]
Toch zou ik graag een bron zien dat pedofielen stoppen als een kind roept dat hij/zij niet wil.
Als anderen zeggen dat hij moet stoppen, hebben ze smoezen, en doen ze alsof ze niks byzonders gedaan hebben.quote:Predators will hold down, kiss or hug, even if the child protests. They will tease, blame or shame if a child resists. If the child say "no," or reveals their secret, he may stop and seek another child. If the child doesn't resist, he will coerce the child to undress, or touch the child's genitals.
Erger nog, met name bij niet-gewelddadige delicten komt permanente schade bij de slachtoffers vaker wel dan niet door een verkeerde opvang.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Er zijn heel wat gradaties van misbruik. Dat geldt niet voor iemand doodslaan. Dus om te zeggen dat het eerste sowieso minstens even erg is slaat werkelijk waar nergens op.
Maar deze pedo was geraffineerd. Zelfs de omgeving vertrouwde deze man hun kinderen toe omdat hij een vriendelijke sociale man was. Tenminste, zo oogde hij naar de buitenwereld toe.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is een feit dat het helpt als je kinderen goed weten wat wel en niet gepast is, en wat ze moeten doen als er iets gebeurt wat niet in d haak is. Zo maak je je kinderen weerbaarder.
Dat wil nog niet zeggen dat het de schuld van het kind is, omdat het niet weerbaar genoeg is. Maar het is wel een tip om ervoor te zorgen dat het minder waarschijnlijk is.
Als je kind weet dat ze niet bij vreemden in de auto moet stappen, dat het niet normaal is dat zijn enge oom 's avonds voor het slapengaan even aan zijn pielemuisje zit, dt hij dat onmiddellijk moet vertellen/alarm moet slaan, kan dat zeker schelen.
Voorkomen is beter dan genezen. Nou kan het natuurlijk niet 100% voorkomen worden, en zedendeliquenten zijn zker de dder, daar twijfelt niemand aan.
Dus zo heftig hoeft er niet gereageerd te worden toch?
Dat kun je toch niet vergelijken? Iemand die schade heeft opgelopen maar nog leeft of iemand die dood is? Dat is echt een non-discussie.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:57 schreef DarkSkywise het volgende:
[..]
Erger nog, met name bij niet-gewelddadige delicten komt permanente schade bij de slachtoffers vaker wel dan niet door een verkeerde opvang.
Wie zou je in dat geval moeten doodslaan?
Dat is bijna altijd zo. Het is nooit van wie je het verwacht. Het zijn geen "enge mensen". het is onderdeel van hun werkmethode om de volwassenen ook in te boezemen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar deze pedo was geraffineerd. Zelfs de omgeving vertrouwde deze man hun kinderen toe omdat hij een vriendelijke sociale man was. Tenminste, zo oogde hij naar de buitenwereld toe.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |