abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juli 2013 @ 21:54:20 #276
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_129062227
quote:
kinderlokkerlokroep.
Fantastisch woord. _O_
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  vrijdag 19 juli 2013 @ 21:05:06 #277
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_129134172
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 juli 2013 08:57 schreef Pietverdriet het volgende:
Tja, je kan je afvragen waarom de man uit Goor nooit aangifte heeft gedaan tegen zijn kwelgeest, of liever, waarom deze nooit vervolgd is voor het misbruiken van deze man uit Goor.
Omdat de man zich doodschaamde over wat hem als kind overkomen is. Het liefst wilde hij dit geheim houden. Hij heeft zijn misbruiker opgezocht met het verzoek om al het beeldmateriaal over hem aan hem te overhandigen. Daarop heeft zijn misbruiker lacherig geantwoord dat hij die beelden niet heeft. Toen knapte er iets in hem en heeft hij zijn misbruiker net zo lang geslagen totdat hij dood was.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_129134786
-doe normaal-

[ Bericht 98% gewijzigd door timmmmm op 19-07-2013 23:08:08 ]
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:33:46 #279
186587 Byzantynixschii
pi_129138220
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 21:20 schreef Confetti het volgende:

[..]

-reactie op edit - zeg :') :r
Jij bent zelf pedo en weet het beter?

[ Bericht 10% gewijzigd door timmmmm op 19-07-2013 23:07:55 ]
pi_129138880
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:33 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Jij bent zelf pedo en weet het beter?
Dat mens schuift de schuld in de schoenen van ouders en nog erger slachtoffers.

Kom maar op met die bron.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 22:57:04 #281
186587 Byzantynixschii
pi_129139264
quote:
13s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:48 schreef Confetti het volgende:

[..]

Dat mens schuift de schuld in de schoenen van ouders en nog erger slachtoffers.

Kom maar op met die bron.
Wat is er nou niet volstrekt aannemelijk aan haar verhaal?
pi_129139444
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 22:57 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Wat is er nou niet volstrekt aannemelijk aan haar verhaal?
Laat maar, ik ga niet eens de discussie aan met mensen die heel, heel ver van mij af staan qua normen en waarden. Ik vind jullie meningen misselijkmakend.

Toch zou ik graag een bron zien dat pedofielen stoppen als een kind roept dat hij/zij niet wil.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:04:34 #283
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_129139657
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2013 11:07 schreef DonJames het volgende:

[..]

Iemand van het leven beroven is volgens jou veel minder erg dan een kind verkrachten? Tsja..
Ben ik het mee eens. Iemand voor zijn leven tekenen vind ik in ieder geval minstens even erg als iemand van het leven beroven. Sommige situaties had het in ieder geval humaner geweest het slachtoffer maar meteen uit het lijden te verlossen
Laffe huichelaar
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:13:06 #284
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_129140058
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:00 schreef Confetti het volgende:

[..]

Laat maar, ik ga niet eens de discussie aan met mensen die heel, heel ver van mij af staan qua normen en waarden. Ik vind jullie meningen misselijkmakend.

Toch zou ik graag een bron zien dat pedofielen stoppen als een kind roept dat hij/zij niet wil.
Het is een feit dat het helpt als je kinderen goed weten wat wel en niet gepast is, en wat ze moeten doen als er iets gebeurt wat niet in d haak is. Zo maak je je kinderen weerbaarder.

Dat wil nog niet zeggen dat het de schuld van het kind is, omdat het niet weerbaar genoeg is. Maar het is wel een tip om ervoor te zorgen dat het minder waarschijnlijk is.

Als je kind weet dat ze niet bij vreemden in de auto moet stappen, dat het niet normaal is dat zijn enge oom 's avonds voor het slapengaan even aan zijn pielemuisje zit, dt hij dat onmiddellijk moet vertellen/alarm moet slaan, kan dat zeker schelen.

Voorkomen is beter dan genezen. Nou kan het natuurlijk niet 100% voorkomen worden, en zedendeliquenten zijn zker de dder, daar twijfelt niemand aan.

Dus zo heftig hoeft er niet gereageerd te worden toch?
Laffe huichelaar
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:40:08 #285
186587 Byzantynixschii
pi_129141331
quote:

[..]

Tokkie-alert.
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:04 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens. Iemand voor zijn leven tekenen vind ik in ieder geval minstens even erg als iemand van het leven beroven. Sommige situaties had het in ieder geval humaner geweest het slachtoffer maar meteen uit het lijden te verlossen
Godsamme nog één. :')
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:43:04 #286
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_129141473
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:40 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Tokkie-alert.

[..]

Godsamme nog één. :')
Ik heb met mijn eigen ogen de nasleep, zelfs na 10 jaar nog, gezien. Met verscheidene zelfmoordpogingen tot gevolg. De gevolgen kunnen inderdaad dermate heftig zijn dat ik me oprecht afvraag of je dan niet beter meteen dood het kunnen wezen.

Maar we kunnen gewoon van mening verschillen hè, dat is niet meteen eng ofzo
Laffe huichelaar
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:43:49 #287
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_129141505
In beide gevallen ontneem je iemand zijn leven. In het ene geval psychisch, in het andere geval lichamelijk
Laffe huichelaar
pi_129141811
Met voorbedachte rade speelt natuurlijk enorm zwaar mee in deze, in een opwelling had hij ws een lichtere straf gekregen, daarom verschil denk ik in strafmaat.
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:51:26 #289
186587 Byzantynixschii
pi_129141850
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:43 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Ik heb met mijn eigen ogen de nasleep, zelfs na 10 jaar nog, gezien. Met verscheidene zelfmoordpogingen tot gevolg. De gevolgen kunnen inderdaad dermate heftig zijn dat ik me oprecht afvraag of je dan niet beter meteen dood het kunnen wezen.

Maar we kunnen gewoon van mening verschillen hè, dat is niet meteen eng ofzo
Alsof dat voor elke slachtoffer geldt. Er zijn heel wat gradaties van misbruik. Dat geldt niet voor iemand doodslaan. Dus om te zeggen dat het eerste sowieso minstens even erg is slaat werkelijk waar nergens op.
pi_129141887
quote:

[..]

Het is geen "mening" maar inzicht. Vergaard door er in te verdiepen. Afschuiven en niet willen weten zorgt niet voor inzicht, maar idd alleen maar voor een mening. Die gebaseerd is op vooroordelen en je eigen ideeën over het een en ander.

Hier de bronnen waar je om vroeg:

http://www.renegadepopo.c(...)-printer-version.php
quote:
Predators will hold down, kiss or hug, even if the child protests. They will tease, blame or shame if a child resists. If the child say "no," or reveals their secret, he may stop and seek another child. If the child doesn't resist, he will coerce the child to undress, or touch the child's genitals.
Als anderen zeggen dat hij moet stoppen, hebben ze smoezen, en doen ze alsof ze niks byzonders gedaan hebben.
De macht ligt dus vooral bij het kind.

Deze pedo´s zeggen het zelf:
http://www.oprah.com/opra(...)lesters-Part-1-Video

Er is geen garantie dat als je kind nee zegt een pedo niet doorgaat, maar de kans is heel groot. Daarbij, als je kind weerbaar is gemaakt heeft hij minder kans om het te groomen.
Als ze meer betrokken bent bij je kind, heb je ook snel door dat er wat gaande is.
Ouders spelen wel degelijk een grote rol in het proces. Je kunt dat niet doen alsof elke pedo zomaar kinderen in de bosjes trekt ofzo.
Er bestaan brute verkrachters, maar het grootste gros besteed veel tijd aan grooming.

Er zijn verschillende sitauaties mogelijk, niet alle misbruik is hetzelfde.
Ik ken een jongen, en dat heb ik al genoemd, die van baby af aan is misbruikt, en vader en broers nog vrolijk aan meededen. De pedo´s mochten ook nog heel ver gaan met martelen. Het mocht alleen geen zichtbare wonden opleveren en ze mochten hem niet doden, wat sommigen graag wilden doen.
Dat kind kon idd geen nee zeggen om ze te stoppen.
Maar dan heb je toch te maken met een heel ander soort verkrachters en misbruik dan een kind dat als tiener met een trainer mee naar huis ging die steeds verder ging....
Of eentje die de kans krijgt om een jonger kind te groomen.

We kunnen ze niet allemaal op 1 hoop gooien.

Ik wil trouwens geenzins beweren dat de jongen van de OP niet beschadigd is en ik kan echt wel begrijpen dat hij heeft gedaan wat hij heeft gedaan, maar ik vind toch dat hij straf verdient en de straf die hij gekregen heeft niet te zwaar is.
pi_129142073
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:51 schreef Byzantynixschii het volgende:
Er zijn heel wat gradaties van misbruik. Dat geldt niet voor iemand doodslaan. Dus om te zeggen dat het eerste sowieso minstens even erg is slaat werkelijk waar nergens op.
Erger nog, met name bij niet-gewelddadige delicten komt permanente schade bij de slachtoffers vaker wel dan niet door een verkeerde opvang.

Wie zou je in dat geval moeten doodslaan? :{
  vrijdag 19 juli 2013 @ 23:59:46 #292
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_129142186
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:13 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Het is een feit dat het helpt als je kinderen goed weten wat wel en niet gepast is, en wat ze moeten doen als er iets gebeurt wat niet in d haak is. Zo maak je je kinderen weerbaarder.

Dat wil nog niet zeggen dat het de schuld van het kind is, omdat het niet weerbaar genoeg is. Maar het is wel een tip om ervoor te zorgen dat het minder waarschijnlijk is.

Als je kind weet dat ze niet bij vreemden in de auto moet stappen, dat het niet normaal is dat zijn enge oom 's avonds voor het slapengaan even aan zijn pielemuisje zit, dt hij dat onmiddellijk moet vertellen/alarm moet slaan, kan dat zeker schelen.

Voorkomen is beter dan genezen. Nou kan het natuurlijk niet 100% voorkomen worden, en zedendeliquenten zijn zker de dder, daar twijfelt niemand aan.

Dus zo heftig hoeft er niet gereageerd te worden toch?
Maar deze pedo was geraffineerd. Zelfs de omgeving vertrouwde deze man hun kinderen toe omdat hij een vriendelijke sociale man was. Tenminste, zo oogde hij naar de buitenwereld toe.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 20 juli 2013 @ 00:06:08 #293
186587 Byzantynixschii
pi_129142410
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:57 schreef DarkSkywise het volgende:

[..]

Erger nog, met name bij niet-gewelddadige delicten komt permanente schade bij de slachtoffers vaker wel dan niet door een verkeerde opvang.

Wie zou je in dat geval moeten doodslaan? :{
Dat kun je toch niet vergelijken? Iemand die schade heeft opgelopen maar nog leeft of iemand die dood is? Dat is echt een non-discussie.
pi_129143008
Volgens mij heb jij mijn post niet helemaal begrepen. ;)
pi_129143023
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 juli 2013 23:59 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Maar deze pedo was geraffineerd. Zelfs de omgeving vertrouwde deze man hun kinderen toe omdat hij een vriendelijke sociale man was. Tenminste, zo oogde hij naar de buitenwereld toe.
Dat is bijna altijd zo. Het is nooit van wie je het verwacht. Het zijn geen "enge mensen". het is onderdeel van hun werkmethode om de volwassenen ook in te boezemen.
Neemt niet weg dat ouders altijd hun kinderen bij kunnen brengen dat anderen niet aan ze mogen zitten op bepaalde plekjes en dat ze geheimen mogen verklappen aan je. Dat andere volwassenen geen geheimpjes met ze mogen hebben. Bv.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')