Nee, hebben s'avonds bij Jan Tabak in Hilversum gegeten.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:27 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Zeg kut kamper, die foto met die koe loe yuk hoer van je is genomen op Strand Horst, zoals je zelf aangeeft. Ik neem aan dat ze daar wel babi pangang kennen.
Daar zijn de vrouwen zo duur.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Bartcoah het volgende:
Is TS ook al in Rusland geweest?
Als je geld wilt verdienen; ga dan daar heen i.p.v. dat achterlijke China.
Toevallig wel!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Bartcoah het volgende:
Is TS ook al in Rusland geweest?
Als je geld wilt verdienen; ga dan daar heen i.p.v. dat achterlijke China.
Nu jij nog.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:31 schreef Machupicchu het volgende:
maar op die manier krijgen ze nog enig IQ ervan mee.
Mijn vriendin komt daar vandaan, het is allemaal wel iets prijziger. Gelukkig maar.quote:
Moet jij niet strijken of de was in de droger doen, lui wijf?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Aberkullie het volgende:
Hallo ts waarom geef je geen antwoord, doe gewoon ff een echte pica anders gelooft niemand je.
Wat moet je in Saratov, dat is naast Vladivostok wel de meest vervallen stad.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:32 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Toevallig wel!
Moscow en Sankt Petersburg en Saratov
Geweldige tijd gehad daar!
En zeer aantrekkelijk voor export auto's
Moscow en St Petersburg zijn stervensduur.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Mijn vriendin komt daar vandaan, het is allemaal wel iets prijziger. Gelukkig maar.
Eigenlijk niks, dat is het voordeel van écht rijk zijnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:33 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Moet jij niet strijken of de was in de droger doen, lui wijf?
Je loopt alleen maar te zeiken, maar wat heb jij vandaag gedaan dan?
Dat valt reuze mee.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Moscow en St Petersburg zijn stervensduur.
Ik heb er eens 30 euro voor een pizza salami moeten aftikken..
Ooit eens begonnen met een handeltje in draaibanken en freesmachines.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:34 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Moscow en St Petersburg zijn stervensduur.
Ik heb er eens 30 euro voor een pizza salami moeten aftikken..
Een handel tussen Rusland en Nederland is niet rendabel, dat heb ik al gemerkt met de Wodka die ik wilde importeren voor eigen gebruik, laat staan verkopen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Ooit eens begonnen met een handeltje in draaibanken en freesmachines.
Gouden handel, en nog steeds!!
Wat dat betreft wel. Ik heb nooit zo veel mooie vrouwen in een oogblik gezien als in Colombia.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:26 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar toch nog ergens in vinden
Omdat ik zelf bepaal op wie ik reageer.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:35 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Eigenlijk niks, dat is het voordeel van écht rijk zijn
Maar waarom ontwijk je mijn vraag steeds?
want:quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:38 schreef LethalNinja het volgende:
En ik maar denken dat het hier stikte van de conspiracy nerds.
Niemand zegt iets van : false flag? of, TS is gecreëerd door de MODS voor meer saamhorigheid op KLB
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |