Google dit plaatje maar homo, kijken waar je 'm vind.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:03 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Grappig, ik kan ook plaatjes googlen
Je moest eens weten kerelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:11 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Je leidt een multi, maar tussen zinnen doorlezen nooit geleerd?
Je bent wel een held
Hoe heet jouw bedrijf trouwens?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:13 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Je moest eens weten kerel
Het verbaasd me dat er nog geen Fokkers zijn die m'n wijf herkennen
Verbaasdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:13 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Je moest eens weten kerel
Het verbaasd me dat er nog geen Fokkers zijn die m'n wijf herkennen
DM mij het dan maar.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nathals BV
Alsof ik dat hier ga postten..
Platte kont en een beetje een oma lichaam,quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mocht willen dat je zo'n bloedgeile latina in je nest hebt liggen.
Ik ben bang dat je niet verder komt met een doosje tissues en een tube zalf.
Als jij een foto van je lul laat zien, kijken of je ballen echt zo groot zijn als dat je bek is.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:20 schreef Aberkullie het volgende:
Post eens pics van je cc's, misschien geloof ik je dan.
Dan kun je wel gedag zeggen tegen je klanten. Als ze zien dat hun zakenpartner zich zo opstelt zodra hij achter z'n toetsenbord zit gekropen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:16 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Nathals BV
Alsof ik dat hier ga postten..
Ik pas bij deze, ik ga liever voor een Grieksequote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:02 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij mocht willen dat je zo'n bloedgeile latina in je nest hebt liggen.
Ik ben bang dat je niet verder komt met een doosje tissues en een tube zalf.
Kijk eens beter naar mijn icoontje blaaskaak. Ik kan geen foto's posten van mijn lul want ik heb er geen. Net zoals jij geen geld hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Als jij een foto van je lul laat zien, kijken of je ballen echt zo groot zijn als dat je bek is.
Weer zo'n campingganger...quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:21 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Als jij een foto van je lul laat zien, kijken of je ballen echt zo groot zijn als dat je bek is.
Volgens mij weet jijzelf niet eens waar jij over zwetstquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:23 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Weer zo'n campingganger...
In Zuid Amerika vreet men geen babi pangang.
Zelfs in China en Indonesia kent dat niet.
Je kunt je misschien beter stilhouden als je niet weet wat je zegt.
Sorry mevrouw Assad, ik ben niet zo'n zielige kutnerd als jij.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:22 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Kijk eens beter naar mijn icoontje blaaskaak. Ik kan geen foto's posten van mijn lul want ik heb er geen. Net zoals jij geen geld hebt.
Ik vind je nog steeds een arrogante lulhannes, maar deze mening deel ik wel.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:10 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Caracas is de bom!
Medellin is de beste bestemming in zuid Amerika:)
Dan kunnen we elkaar toch nog ergens in vindenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:26 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind je nog steeds een arrogante lulhannes, maar deze mening deel ik wel.
Zeg kut kamper, die foto met die koe loe yuk hoer van je is genomen op Strand Horst, zoals je zelf aangeeft. Ik neem aan dat ze daar wel babi pangang kennen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 00:23 schreef Machupicchu het volgende:
[..]
Weer zo'n campingganger...
In Zuid Amerika vreet men geen babi pangang.
Zelfs in China en Indonesia kent dat niet.
Je kunt je misschien beter stilhouden als je niet weet wat je zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |