abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 18:59:42 #201
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_131977329
Tnx Fee! :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:02:36 #202
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_131977412
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 18:59 schreef Saffier het volgende:
Tnx Fee! :*
Oh, ik had m net. :D

Onder grid zit de zoekfunctie. ;)
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 8 oktober 2013 @ 19:17:47 #203
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_131977956
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 oktober 2013 19:02 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh, ik had m net. :D

Onder grid zit de zoekfunctie. ;)
Oh echt?! Goed om te weten voor de volgende keer. Tnx.
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:16:19 #204
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_132036403
Ik vraag me al een poosje af hoe het met Flower Ti Amo en haar dochtertje gaat. Is er hier iemand die wat weet?

Ik wist even niet zo goed in welk topic ik dit moest plaatsen. :@
A grand adventure has begun.
  donderdag 10 oktober 2013 @ 13:54:42 #205
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132037625
Ik zou t je niet durven zeggen Keshet :@ iemand hier die contact heeft met Flower?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_132091123
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 12 oktober 2013 @ 01:15:13 #207
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132091324
Bedankt :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132093270
Sorry, onterecht suggestieve post. :P

[ Bericht 38% gewijzigd door -Spring op 12-10-2013 08:35:18 ]
pi_132198322
Ik begin me een beetje te irriteren aan die associale opmerkingen in het topic voor lenthe. Of ben ik nu de enige probeer het te negeren maar het staat zo lullig in een steunbetuigend topic.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_132198433
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:23 schreef Sam1993 het volgende:
Ik begin me een beetje te irriteren aan die associale opmerkingen in het topic voor lenthe. Of ben ik nu de enige probeer het te negeren maar het staat zo lullig in een steunbetuigend topic.
als je er op in gaat is het enkel naarder, denk ik. die persoon weet niet waar hij/zij het over heeft. en da's maar goed ook.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_132198467
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:23 schreef Sam1993 het volgende:
Ik bekritiseer alleen de vorm. Daar is niks asociaals aan. Ik wil ook helemaal niemand tegen de schenen schoppen, maar dat geforceerde etaleren van je sociale inborst over de rug van een ander z'n situatie stuit me om persoonlijke redenen enorm tegen de borst. Of je leeft daadwerkelijk mee en je stuurt zo iemand iets persoonlijks of je doet het niet.
pi_132198503
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:27 schreef simmu het volgende:

[..]

als je er op in gaat is het enkel naarder, denk ik. die persoon weet niet waar hij/zij het over heeft. en da's maar goed ook.
Ik weet het beter dan je denkt en dat is juist mijn hele probleem. Aan dat schijnmedelijden heb je niks in zo'n situatie.
pi_132198568
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:27 schreef simmu het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ook niet op ze reageer maar vind t wel naar en vervelend dat ze zulke opmerkingen maken in zo'n topic. Maargoed we zien wel.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:31:07 #214
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132198608
Aan schijnmedelijden heb je niets, maar aan geemmer terwijl je door een hel gaat ook niet. Ik ga even kijken in betreffend topic.
Als iedereen Die er op wil reageren anders dan medeleven betuigen ook hier wil reageren ipv daar zou dat fijn zijn. Hou het topic schoon :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132198641
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:30 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Vandaar dat ik ook niet op ze reageer maar vind t wel naar en vervelend dat ze zulke opmerkingen maken in zo'n topic. Maargoed we zien wel.
Je moet je gewoon niet zo aanstellen. Er is niks aan de hand. Iemand geeft z'n mening op een forum. Bel de krant!
pi_132198647
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:28 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik weet het beter dan je denkt en dat is juist mijn hele probleem. Aan dat schijnmedelijden heb je niks in zo'n situatie.
ik heb het toen het voor kiro gedaan werd als een grote steun ervaren. blijkbaar kan zoiets voor verschillende mensen verschillend voelen en overkomen. wat heb je er aan om er tegen te schoppen? doe dan je zegje hier.
pi_132198674
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef simmu het volgende:

[..]

ik heb het toen het voor kiro gedaan werd als een grote steun ervaren. blijkbaar kan zoiets voor verschillende mensen verschillend voelen en overkomen. wat heb je er aan om er tegen te schoppen? doe dan je zegje hier.
Bij deze. Ik vind dat jullie niet zo raar moeten doen. Wat is het effectief nut van zo'n internetkring als ik vragen mag?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:35:03 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_132198801
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bij deze. Ik vind dat jullie niet zo raar moeten doen. Wat is het effectief nut van zo'n internetkring als ik vragen mag?
edit dan je lullige opmerkingen in het topic. En juist, in deze tijd, waar het internet een enorm grote rol speelt in het leven van veel mensen, en juist van mensen die door bepaalde reden sterker aan huis en haard gebonden zijn, kan zo'n internet kring een enorme steun betekenen. Zie ook de opmerking van Simmu. Iedereen kijkt er anders tegen aan, en als het je stoort, reageer dan niet, maar laat de ander in hun waarde.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_132198892
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:35 schreef DJMO het volgende:

[..]

edit dan je lullige opmerkingen in het topic. En juist, in deze tijd, waar het internet een enorm grote rol speelt in het leven van veel mensen, en juist van mensen die door bepaalde reden sterker aan huis en haard gebonden zijn, kan zo'n internet kring een enorme steun betekenen. Zie ook de opmerking van Simmu. Iedereen kijkt er anders tegen aan, en als het je stoort, reageer dan niet, maar laat de ander in hun waarde.
Heeft niks met in elkaars waarde laten te maken, jullie gedragen je gewoon idioot. Zoals een andere user daar dan ook terecht opmerkt: Schrijf een paar bemoedigende woorden, maar kap met dat onzinnige gedoe zeg. :')
pi_132198893
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:32 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

voor de mensen die er reageren is er geen nut. het doel is alleen maar om te laten weten dat er iemand aan hen denkt. ik kan je alleen vertellen hoe ik het ervaren heb. voor mij/ons was het een hele troost. zoveel mensen die toch aan hem en aan ons dachten en meeleefden. als je meer uitleg wilt, prima. ik kan je zo tig dingen vertellen erover.

overigens leven er al veel langer mensen met hen mee. al jaren.
pi_132198938
Jullie doen maar lekker. Ik heb mijn zegje gedaan over het schijnheilige aspect ervan dat nog eens extra tot uitdrukking komt door de vorm waarop. Doe ermee wat je wilt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:38:44 #222
147316 crew  DJMO
#trut
pi_132198971
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:38 schreef kapiteintje het volgende:
Jullie doen maar lekker. Ik heb mijn zegje gedaan over het schijnheilige aspect ervan dat nog eens extra tot uitdrukking komt door de vorm waarop. Doe ermee wat je wilt.
schijnheilig??? schijnheilig???

ga je mond spoelen met zeep, naarling ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_132199015
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:38 schreef DJMO het volgende:

[..]

schijnheilig??? schijnheilig???

ga je mond spoelen met zeep, naarling ...
Waarom doe je het anders in zo'n apart openbaar topic in zo'n rare zweverige vorm? Blijkbaar moet iedereen zien hoe hard jullie met hun meeleven. Ik vind het schijnheiligheid van de bovenste plank ja. Het is puur om jezelf op een bepaalde manier te kunnen profileren.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 19:40:40 ]
pi_132199054
een heleboel mensen weten in zo'n situatie bij god niet wat te zeggen en zeggen dan maar niks. dat is het nut van het gedoe. het is alleen maar een vorm. verder niets
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:41:01 #225
147316 crew  DJMO
#trut
pi_132199081
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom doe je het anders in zo'n apart openbaar topic in zo'n rare zweverige vorm? Blijkbaar moet iedereen zien hoe hard jullie met hun meeleven. Ik vind het schijnheiligheid van de bovenste plank ja.
het gaat hier niet om ons .. het gaat om het dochtertje van UD en UD en zijn vrouw .. en dat probeert men je juist duidelijk te maken.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')