Waarom zou hij het bofkontje van het jaar zijn met zo'n moeder?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 00:59 schreef marielleve21 het volgende:
Hoi, ik heb mijn zoontje Jesse opgegeven voor Bofkontje van het jaar, daarom is mijn vraag zouden jullie willen stemmen op mijn zoontje. Je zou me er enorm blij mee maken!
[weg]
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
Spamhoertje van het jaar verkiezing is volgende maand?
Zou ik zeker op jou stemmenquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:00 schreef motorbloempje het volgende:
Spamhoertje van het jaar verkiezing is volgende maand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
En wat spam ik precies?quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:07 schreef marielleve21 het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker op jou stemmen.
quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:08 schreef deadprez het volgende:
GestemdToch wel op die andere lelijke hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Wie zegt dat ik hier nooit op kom? En ik mag toch zeker zelf weten wat ik doe!quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
En wat spam ik precies?
Lekker hoor, accountje aanmaken op een forum waar je nooit komt en je kroost er lekker op te pleuren.
Andere lelijke? Er was maar 1 lelijke, en die stond in haar linkquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Toch wel op die andere lelijke hè?
Nou...quote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:10 schreef nicknicknickname het volgende:
[..]
Andere lelijke? Er was maar 1 lelijke, en die stond in haar link
daar zijn de meningen over verdeeldquote:Op zaterdag 12 oktober 2013 01:15 schreef motorbloempje het volgende:
Jawel. Kinderen zijn de bron van alle kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |