abonnement Unibet Coolblue
pi_132199097
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:39 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Waarom doe je het anders in zo'n apart openbaar topic in zo'n rare zweverige vorm? Blijkbaar moet iedereen zien hoe hard jullie met hun meeleven. Ik vind het schijnheiligheid van de bovenste plank ja. Het is puur om jezelf op een bepaalde manier te kunnen profileren.
mag jij vinden. ik voel me er niet door aangesproken. eerlijk gezegd vind ik het geruzie alhier van meerderen vrij stuitend. maar goed. dat ben ik.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_132199106
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:40 schreef simmu het volgende:
een heleboel mensen weten in zo'n situatie bij god niet wat te zeggen en zeggen dan maar niks. dat is het nut van het gedoe. het is alleen maar een vorm. verder niets
'Sterkte, we denken aan je.'

Nee, nu moeten er ineens digitale handjes vastgehouden worden in een speciaal topic. Kom toch op zeg. Als je zelf niet doorhebt hoe debiel dat is schort er iets aan je boerenverstand.
pi_132199128
vragen: ja. kan je antwoor dop krijgen :)
oordelen en schoppen: nee. douw het in je aars :)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_132199162
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:41 schreef simmu het volgende:

[..]

mag jij vinden. ik voel me er niet door aangesproken. eerlijk gezegd vind ik het geruzie alhier van meerderen vrij stuitend. maar goed. dat ben ik.
Totaal geen ruzie. Ik bekritiseer alleen jullie aandachtsgeilheid. Dat staat totaal maar dan ook totaal los van de situatie van dat meisje, die gewoon heel schrijnend is, hetgeen ik ook ten volle erken. Dat is mijn mening. Als je daar niet tegen kunt moet je niet op een forum zitten.
pi_132199188
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef simmu het volgende:
vragen: ja. kan je antwoor dop krijgen :)
oordelen en schoppen: nee. douw het in je aars :)
Tsja, heeft niks met schoppen te maken maar blijkbaar doet het pijn als men je eens een spiegel voorhoudt.
pi_132199195
Kapiteintje je slaat de plank behoorlijk mis hier. Weet gewoon wanneer je moet kappen.
blablablabla
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:43:49 #232
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132199198
Wat is er mis met mensen in hun waarde laten? Mijn ding is het ook niet zo`n kring, ik probeer liever wat opbeurende woorden te zeggen maar er zijn genoeg mensen die op deze manier hun medeleven betuigen. Waarom is de manier van de een, beter dan de manier van de ander?
Als je er niet tegen kan kijk je de andere kant op. Niemand verplicht je aan een dergelijk topic deel te nemen.
I`m not weird. I`m limited edition.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:43:51 #233
147316 crew  DJMO
#trut
pi_132199201
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Totaal geen ruzie. Ik bekritiseer alleen jullie aandachtsgeilheid. Dat staat totaal maar dan ook totaal los van de situatie van dat meisje, die gewoon heel schrijnend is, hetgeen ik ook ten volle erken. Dat is mijn mening. Als je daar niet tegen kunt moet je niet op een forum zitten.
sommige mensen he, en ik zeg sommige, zitten juist op een forum vanwege de saamhorigheid, het medeleven en de (digitale) vriendschap. Dat jij dat niet kunt inzien is jouw mankement.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_132199239
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:43 schreef Elan het volgende:
Kapiteintje je slaat de plank behoorlijk mis hier. Weet gewoon wanneer je moet kappen.
Hou jij gewoon je mond man, schijnheilig figuur. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-10-2013 19:44:38 ]
pi_132199257
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:44 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hou jij gewoon je mond man, schijnheilig figuur. :')
Pardon? :{
blablablabla
pi_132199273
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:43 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Wat is er mis met mensen in hun waarde laten? Mijn ding is het ook niet zo`n kring, ik probeer liever wat opbeurende woorden te zeggen maar er zijn genoeg mensen die op deze manier hun medeleven betuigen. Waarom is de manier van de een, beter dan de manier van de ander?
Als je er niet tegen kan kijk je de andere kant op. Niemand verplicht je aan een dergelijk topic deel te nemen.
Bij deze. Ik word alleen bekritiseerd en wil daarop graag mijn weerwoord geven. Niks meer en niks minder. Ik zal het dan ook hierbij laten. Succes iedereen en het beste voor het kindje gewenst.
pi_132199284
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:43 schreef DJMO het volgende:
sommige mensen he, en ik zeg sommige, zitten juist op een forum vanwege de saamhorigheid, het medeleven en de (digitale) vriendschap. Dat jij dat niet kunt inzien is jouw mankement.
Dat jij niet inziet dat elkaars digitale handje vastpakken op een openbaar forum niets anders is dan jezelf op een bepaalde manier profileren. Dat getuigd van een schrijnend gebrek aan zelfreflectie.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_132199318
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:43 schreef DJMO het volgende:

[..]

sommige mensen he, en ik zeg sommige, zitten juist op een forum vanwege de saamhorigheid, het medeleven en de (digitale) vriendschap. Dat jij dat niet kunt inzien is jouw mankement.
Och, dat wil ik best geloven. Waarom zou ik dat niet kunnen inzien. Staat verder los van de vorm waarop je het doet die niet de mijne is en ik te belachelijk vond om er niet op te reageren. Nogmaals, ik ga het hier bij laten en veel sterkte aan de ouders gewenst.
pi_132199334
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Totaal geen ruzie. Ik bekritiseer alleen jullie aandachtsgeilheid. Dat staat totaal maar dan ook totaal los van de situatie van dat meisje, die gewoon heel schrijnend is, hetgeen ik ook ten volle erken. Dat is mijn mening. Als je daar niet tegen kunt moet je niet op een forum zitten.
oh, flikker op joh. als je enkel je mening wil geven, gebruik je niet de termen die je gebruikt. aandachtgeil, schijnheilig, idioot, enzovoorts. dat heeft geen ander nut dan een ander op stang te jagen.

je hebt helemaal gelijk: het is een forum. het staat je dus ook geheel vrij om gewoon niet te reageren als je iets stom vindt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_132199368
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat jij niet inziet dat elkaars digitale handje vastpakken op een openbaar forum niets anders is dan jezelf op een bepaalde manier profileren. Dat getuigd van een schrijnend gebrek aan zelfreflectie.
Als die mensen daar steun aan hebben mag dat toch? Ik zie het nut er ook niet van maar je ziet dit verschijnsel wel in meer topics hier dus schijnbaar is er een behoefte aan....
blablablabla
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:47:42 #241
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132199388
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Bij deze. Ik word alleen bekritiseerd en wil daarop graag mijn weerwoord geven. Niks meer en niks minder. Ik zal het dan ook hierbij laten. Succes iedereen en het beste voor het kindje gewenst.
Weerwoord geven is prima wmb maar wel op de juiste plaats.
En iemand schijnheil noemen is niet bepaald constructief te noemen btw..
I`m not weird. I`m limited edition.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:47:52 #242
147316 crew  DJMO
#trut
pi_132199397
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:45 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dat jij niet inziet dat elkaars digitale handje vastpakken op een openbaar forum niets anders is dan jezelf op een bepaalde manier profileren. Dat getuigd van een schrijnend gebrek aan zelfreflectie.
ik profileer mezelf niet op deze manier, ik laat alleen maar zien dat ik met de ouders meeleef, omdat ik _op dit moment_ geen enkele andere manier zou weten hoe dat wel te doen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_132199436
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:46 schreef simmu het volgende:

[..]

oh, flikker op joh. als je enkel je mening wil geven, gebruik je niet de termen die je gebruikt. aandachtgeil, schijnheilig, idioot, enzovoorts. dat heeft geen ander nut dan een ander op stang te jagen.

je hebt helemaal gelijk: het is een forum. het staat je dus ook geheel vrij om gewoon niet te reageren als je iets stom vindt.
Geen probleem. Ik respecteer jouw mening.
pi_132199469
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:47 schreef De_Taartjesfee het volgende:

[..]

Weerwoord geven is prima wmb maar wel op de juiste plaats.
En iemand schijnheil noemen is niet bepaald constructief te noemen btw..
Daar heb je misschien wel een punt, maar een bepaald emotioneel ongenoegen is nogal lastig in rationele argumenten te onderbouwen m.i.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:53:22 #245
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132199595
Snap ik. Kunnen we het er dan gewoon over eens zijn dat jij je niet in een dergelijk topic kunt vinden en anderen wel?
Het is net als met geloof of politieke voorkeur..het kan voor jezelf heel helder zijn waarom je iets vind maar zie dat maar eens over te brengen en een ander te overtuigen. Onbegonnen werk ;)
Negeer het lekker, steek ueberduitser desgewenst een hart onder de riem via dm. Ik weet zeker dat hij dat kan waarderen :)
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_132199755
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 oktober 2013 19:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Snap ik. Kunnen we het er dan gewoon over eens zijn dat jij je niet in een dergelijk topic kunt vinden en anderen wel?
Het is net als met geloof of politieke voorkeur..het kan voor jezelf heel helder zijn waarom je iets vind maar zie dat maar eens over te brengen en een ander te overtuigen. Onbegonnen werk ;)
Negeer het lekker, steek ueberduitser desgewenst een hart onder de riem via dm. Ik weet zeker dat hij dat kan waarderen :)
Agreed.
  dinsdag 15 oktober 2013 @ 19:58:04 #247
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132199813
:)
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † woensdag 16 oktober 2013 @ 20:03:45 #248
37843 lady-wrb
kortaf
pi_132237021
netjes opgelost tf!
cursus agressiehantering gehad?
  woensdag 16 oktober 2013 @ 20:31:21 #249
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_132238318
Nope. Cursus how2talk2kids gedaan. Bijzonder zinnig moet ik zeggen O+
I`m not weird. I`m limited edition.
  † In Memoriam † woensdag 16 oktober 2013 @ 20:32:38 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_132238376
quote:
2s.gif Op woensdag 16 oktober 2013 20:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nope. Cursus how2talk2kids gedaan. Bijzonder zinnig moet ik zeggen O+
ik heb het gekrakeel (en ook jouw reakties) met belangstelling gevolgd
goeie cursus geweest!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')