Idd, leuk al die infrastructuur die er komt maar wat kan je er nu doen wat je niet beter, met meer vrijheid en een veel prettigere klimaat zoals toplocaties zoals Londen en New York?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:35 schreef deelnemer het volgende:
Dit droge stukje woestijn heeft weinig meer te bieden dan de olie onder de grond. Ze smijten met geld waar ze genoeg van hebben, maar pogingen om er een toeristische trekpleister van te maken zijn volgens mij kansloos.
Buurland? Dubai en Abu Dhabi zijn onderdeel van één land.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:28 schreef slashdotter3 het volgende:
Zoals Dubai,daar staan veel (peperdure) apartementen leeg en waren ze afhankelijk van bailouts van buurland Abu Dhabi om de Burj Dubai af te maken (die uit dank hernoemd werd naar Burj Khalifa)
Primaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 14:17 schreef Shawn het volgende:
[..]
Buurland? Dubai en Abu Dhabi zijn onderdeel van één land.
Leve de democratiequote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:28 schreef kawotski het volgende:
Qatar weet wat goed is, hier stemmen we gewoon keihard in met nivellering ende communisme en dan nog klagen ook.. Doe mij dan maar een land als Qatar waar men kennelijk leeft.
ii kom regelmatig in Dubai vanwege die hub functie naar India en wil er altijd asap weer wegquote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik ging er ook geen seconde vanuit dat jij tot de doelgroep behoorde. Ik had het meer over dat de emiraten vrij centraal liggen en kunnen uitgroeien tot enorme hubs voor heel azie. Meer dan 2.5 miljard mensen dus.
Nu al zie je dat die enorme malls gigantische aantallen rijke chinezen trekken die gewoon ff gaan shoppen in bijvoorbeeld Dubai, dan ff eten in de Burj Khalifa en maandag gewoon weer thuis aan het werk zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |